je zwetst,quote:Op woensdag 15 december 2010 17:33 schreef Silenus het volgende:
Ik doelde eigenlijk meer op iedere vrouw die zich hier meldt en direct door jou besprongen wordt, maargoed, maakt niet uit.
Alle datingsites hebben hetzelfde probleem: scheve man/vrouw verhoudingen. Daarin is RP echt niet anders. En fake profielen heb je ook echt overal. En vooral de kleine 'gratis' datingsites staan er vol mee.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:55 schreef Foxgod het volgende:
Relatieplanet, hoor daar helaas ook niet echt goede dingen over, ik ga wel even kijken op OKcupid, dank voor de suggesties.
Zo kom je op mij ook over. Je kunt iets met die kritiek doen, of niet. Maar zo reageren is niet erg nuttig en ondersteund dat beeld alleen maar.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:36 schreef Raven_NL het volgende:
je zwetst,
Maar als jouw enige bijdrage het in discrediet brengen van anderen is waarom lazer je dan niet lekker op
Sorry hoor ik bespring helemaal niemand eigenlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 17:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alle datingsites hebben hetzelfde probleem: scheve man/vrouw verhoudingen. Daarin is RP echt niet anders. En fake profielen heb je ook echt overal. En vooral de kleine 'gratis' datingsites staan er vol mee.
[..]
Zo kom je op mij ook over. Je kunt iets met die kritiek doen, of niet. Maar zo reageren is niet erg nuttig en ondersteund dat beeld alleen maar.
Net wat je zocht!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:39 schreef Document1 het volgende:
Ik heb me ooit 1 keer ingeschreven voor zon datesite en nu denkt google dat ik altijd op zoek ben naar de perfecte vrouw bij alleenstaandemamas.nl
Sommige opmerkingen komen anders behoorlijk sneu over. Dat degene die jou daar op aanspreekt vervolgens op mag lazeren, versterkt dat beeld alleen maar.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:39 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Sorry hoor ik bespring helemaal niemand eigenlijk![]()
Anders hoefde ik ook niet op rp te zitten he
Met bespringen bedoelen mensen hier natuurlijk dat je bij iedere meid nogal loopt te slijmen. Dat is gewoon een kwestie van begrijpend lezen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:39 schreef Raven_NL het volgende:
Sorry hoor ik bespring helemaal niemand eigenlijk![]()
Anders hoefde ik ook niet op rp te zitten he
Goed ik zal iets minder hard van me afbijtenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Sommige opmerkingen komen anders behoorlijk sneu over. Dat degene die jou daar op aanspreekt vervolgens op mag lazeren, versterkt dat beeld alleen maar.
Dat doe ik naar mijn mening ook niet , maarja ...quote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Met bespringen bedoelen mensen hier natuurlijk dat je bij iedere meid nogal loopt te slijmen. Dat is gewoon een kwestie van begrijpend lezen.
Zo komt het over. Dus nogmaals: doe iets met die kritiek in plaats van iemand te vertellen dat 'ie op moet lazeren.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef Raven_NL het volgende:
Dat doe ik naar mijn mening ook niet , maarja ...
soms ben ik ook gewoon niet heel serieus
Je zoekt alleenstaande tienermoeders?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef Document1 het volgende:
[..]
Precies! Maar dan 10 jaar jonger en met normaal kapsel.![]()
Die kan je tenminste nog lekker goedkoop mee uit eten nemen naar de Mac.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef Lolaatje het volgende:
Je zoekt alleenstaande tienermoeders?
Burgerking is beterquote:Op woensdag 15 december 2010 17:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Die kan je tenminste nog lekker goedkoop mee uit eten nemen naar de Mac.
Shit misschien heeft google dan toch gelijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je zoekt alleenstaande tienermoeders?
Alvast iets zoeken voordat je bij je vriendin/vrouw weggaatquote:Op woensdag 15 december 2010 18:26 schreef Neelix het volgende:
Om even serieus te reageren, ik heb op alleenstaande-papas.nl gestaan. Ik ben immers een alleenstaande vader, dus kom, laat ik eens kijken. Continu eruit gefilterd worden op sites alleen om je kind is ook niets.
Maar wat een trieste site is dat. Ontzettend klein bestand, met echt ontzettend weinig types die mij aanspreken. En daarnaast ook aardig wat fakers en ze proberen wel heel erg hard om je te laten betalen.
Laatst trouwens ook dat je nu onopvallend abonnee kon worden. Dan komt er een of ander neutraal iets op je bankafschrift te staan. Geen idee waarom je dat nou weer zou willen, maar dat kan aan mij liggen. Als je iets voor "erbij" zoekt, dan ga je niet daar zoeken lijkt me.
Eh ja, dat is vast zo'n ontzettend grote markt dat je daar speciaal zoiets voor gaat doenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alvast iets zoeken voordat je bij je vriendin/vrouw weggaat
Nou ik wel hoor. Voor mij een no-go, ook als ik iemand IRL leer kennen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef Document1 het volgende:
Ik zit er een beetje over te grappen maar als iemand een kind heeft zie ik dat niet als een drempel.
Het hebben van een kind vind ik niet direct een reden om iemand af te schrijven als ik naar mezelf kijk...quote:Op woensdag 15 december 2010 19:10 schreef love_sharon het volgende:
Hij wordt niet van datingsites geweerd maar veel vrouwen vinden het een afknapper wanneer iemand een kind heeft. Dus velen mannnen/vrouwen worden alleen al afgeschreven om hun kind.
Correctquote:Op woensdag 15 december 2010 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat schatte je op basis van de 5 berichtjes die je van mij hebt gelezen of aan mijn overduidelijke pic in mijn fobo waar het SPW gehalte gewoon vanaf straalt?
Die targeting reclame gaat wel beetje ver ja. Ik zocht pas op wehkamp.nl iets en vervolgens op allerlei sites kreeg ik ads met die producten. Werkt vaak geeneens goed trouwens want als het dus een product is dat je ff checkt en besluit dat je geen interesse hebt dan krijg je dus steeds iets voorgeschoteld waar je geen interesse in hebt. Toen ik zocht naar hotel in Mexico en hostel in New York kreeg ik daar ook nog weken nadat ik er al lang geweest was nog ads van... kleine kans dat ik meteen weer gaquote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef Document1 het volgende:
Ik zit er een beetje over te grappen maar als iemand een kind heeft zie ik dat niet als een drempel. Ik word alleen gek van google en zn ads. Als iemand nu even mn laptop leent is het overduidelijk dat ik op datingsites heb zitten kijken.
Hoe kom je er bij dat ik zo snel met iemand date?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:29 schreef Cue_ het volgende:
Nu met haar wo is het vast ineens datemateriaal geworden
Tja... er zijn er genoeg die van de uni komen en bv MCTS ( Microsoft certificatie) niet halen....quote:Op woensdag 15 december 2010 20:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Correct.
Het is me dan ook een raadsel welke universitaire studie je in gódesnaam doet...
En heb toevallig vandáág nog mijn twijfels uitgesproken over het niveau van de "universitaire opleidingen" van vandaag de dag... Two in a row.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |