Het kost me teveel tijd en energie. En ik kom in het echt genoeg leuke vrouwen tegen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das wel waar... maar aan de andere kant, kan ook superleuk zijn
Goede reden tochquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Het kost me teveel tijd en energie. En ik kom in het echt genoeg leuke vrouwen tegen.
zweepje erbijquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:43 schreef picardmike het volgende:
Sow ik heb er net eentje geblokkeerd, eerst niks zeggen en dan een beetje stoer doen ook. Nu smeekt ze me via de mail, maar ik geef niet toe.
You're one sick little puppy, dude...quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:43 schreef picardmike het volgende:
Sow ik heb er net eentje geblokkeerd, eerst niks zeggen en dan een beetje stoer doen ook. Nu smeekt ze me via de mail, maar ik geef niet toe.
Zorg dan eens dat je hem gaat verzorgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
You're one sick little puppy, dude...
Een spuitje komt eerder...quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:14 schreef kastanova het volgende:
Een spuitje komt eerder...
Zo'n opmerking heeft me al eens een relatie en een keer een kat gekost; ben benieuwd wat dit keer de gevolgen zijn.
Die meid die je nu hebt schijnt iets minder fragiel te zijn als mijn mensenkennis me niet in de steek laat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een spuitje komt eerder...
Zo'n opmerking heeft me al eens een relatie en een keer een kat gekost; ben benieuwd wat dit keer de gevolgen zijn.
Die andere was anders ook niet de minste met haar drs. psychologie :...quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:16 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Die meid die je nu hebt schijnt iets minder fragiel te zijn als mijn mensenkennis me niet in de steek laat.
maar die maakte vast niet handmatig muisjes doodquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die andere was anders ook niet de minste met haar drs. psychologie :...
Meer Lara Croft met rood haar...quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
maar die maakte vast niet handmatig muisjes dood
Ik kan niet geloven dat ik me dit nog herinner maar heb het topic gevonden:quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die andere was anders ook niet de minste met haar drs. psychologie :...
serieus, maar goed dat ik niks van de heer kastanova en zijn verhalen afwist toen ik richting terrasje toog.. anders had ik hem lekker laten zitten met een koud bittergarnituurquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:54 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat ik me dit nog herinner maar heb het topic gevonden:
Help Kasta aan een gelukkige relatie (deel V)
2006 alweer![]()
Maar dat was een mooie topicreeks iigDie dus begon met De zelfverklaarde Viva psycholoog...
Heb ik ook vaak.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef Raven_NL het volgende:
Ik denk wel eens dat ik gewoon in de verkeerde provincie woon
Brabant heeft aan dames niet te klagen. Het valt me wel op dat er veel uit de hoek Breda-Tilburg komen en helaas een stuk minder uit Eindhovenquote:Op woensdag 15 december 2010 00:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak.
Waar ik vandaan kom (Gelderland) zijn de zoekresultaten toch vaak vrij magertjes. Er zit weinig vernieuwing in en er zijn helaas niet zoveel actieve profielen (oke goed, een profiel waar 3 dagen niet op is ingelogd zie ik ook al als inactief, maarja). Moet eerlijk bekennen dat ik mijn zoekradius dan ook wat bijgesteld heb, en nu ook de omliggende provincies meepak
Ik doe niet aan Fok datenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef VacaLoca het volgende:
Zit te denken om toch voor een relatie te gaan. Ik wil namelijk gewoon na een lange dagje schoonmaken gezelligjes met een dinnetje op de bank zitten. Misschien eens een keer naar de bioscoop, als ik m'n kerstbonus heb ontvangen, of iets actiefs als bowlen... zolang het maar niet eentje is die wilt gaan skydiven ofzo, daar ben ik te bang voor aangelegd.
Wij anders eens daten sharonnetje?
De betreffende psychologe-relatie was ruim daarvoor al hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:54 schreef VacaLoca het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik me dit nog herinner maar heb het topic gevonden:
Help Kasta aan een gelukkige relatie (deel V)
2006 alweer![]()
Maar dat was een mooie topicreeks iigDie dus begon met De zelfverklaarde Viva psycholoog...
Huh? Wat is er volgend jaar danquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef Lamon het volgende:
Kasta is zijn baan kwijtgeraakt door FOK! toch? Dat kan hem volgend jaar heel wat geld opleveren, dus je hebt ook nog een cash-cow te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |