Had je die 30D als backup bij je? Wel zuur als die het dan ook nog begeeft...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:29 schreef HMaster-II het volgende:
Moghhhhh mensjens.![]()
![]()
Terug van een weekend Cambridge UK. Vrijdag avond terug geland op schiphol, gistermiddag stond ik al bij de Konijn in Den Ham om een 1D mkIII en een 30D af te leveren voor reparatie.
1D die in de stress sloeg met een ERR 99![]()
![]()
30D die al een tijd last had van afdrukknop problemen. Knop op de camera zelf die niet altijd meteen wil doordrukken na focus terwijl de gripknop wel werkt.Dus beide body's afgeleverd. Nu heb ik als 2e backup nog mijn 300D
![]()
Het moet maar even.
Nu maar eens de foto's uitzoeken hier op kantoor. Moet toch de dag door zien te komen
Dat is wel vervelend ja, kan je en geen foto's maken, en het kost een klap geld!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:29 schreef HMaster-II het volgende:
Moghhhhh mensjens.![]()
![]()
Terug van een weekend Cambridge UK. Vrijdag avond terug geland op schiphol, gistermiddag stond ik al bij de Konijn in Den Ham om een 1D mkIII en een 30D af te leveren voor reparatie.
1D die in de stress sloeg met een ERR 99![]()
![]()
30D die al een tijd last had van afdrukknop problemen. Knop op de camera zelf die niet altijd meteen wil doordrukken na focus terwijl de gripknop wel werkt.Dus beide body's afgeleverd. Nu heb ik als 2e backup nog mijn 300D
![]()
Het moet maar even.
Nu maar eens de foto's uitzoeken hier op kantoor. Moet toch de dag door zien te komen
Ik had de 30D al mee als backup. Gelukkig wel, want ik moest nog 1,5 dagen foto's maken. Ik was al op de hoogte van de problemen met de knop van de 30D. Die werkt op zich wel, maar niet altijd even snel als je gewend bent. Indrukken en tot 5 seconden wachten voor de cam een foto maakt is niet altijd prettig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Had je die 30D als backup bij je? Wel zuur als die het dan ook nog begeeft...
Gelukkig heb ik voor de 1D 4 jaar garantiequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja, kan je en geen foto's maken, en het kost een klap geld!
Cool, wat voor opdracht was dat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik had de 30D al mee als backup. Gelukkig wel, want ik moest nog 1,5 dagen foto's maken. Ik was al op de hoogte van de problemen met de knop van de 30D. Die werkt op zich wel, maar niet altijd even snel als je gewend bent. Indrukken en tot 5 seconden wachten voor de cam een foto maakt is niet altijd prettig.Maar de cam heeft me in de discotheek (nachtprogramma) niet in de steek gelaten. Heb genoeg foto's kunnen maken.
Er was speciale toestemming bij de directie van de discotheek aangevraagd om er een nacht te mogen knippen.
![]()
[..]
Gelukkig heb ik voor de 1D 4 jaar garantieVoor de 30D krijg ik een prijsopgaaf van de reparatie. De verkoper van de Konijn vermoed dat het puur de print is onder de afdrukknop. Dus we wachten maar af.
Een opdracht vanuit mijn werkgever. Die is hoofd/mede organisator van een Management spel voor de financiële wereld. Dit jaar deden 8 teams van 5 personen mee. En ik had de opdracht om de deelnemers te analyseren en te fotograferen tijdens de spelrondes en daarbuiten. Die foto's zijn dan weer gebruikt tijdens presentaties/terugkoppeling. En dat kan dus op allerlei manieren aan bod komen. Houding van een deelnemer, rolverdeling in de groep, werkwijzes van een team in een vergaderkamer (war room), oplettendheid of verveling bij een lezing, gedrag in de discotheek enz enz enz.... Wat wel betekend, dat ik één van de weinigen tijdens die speldagen, die het meeste rondloopt en staat de hele dag. Het is best slopend dan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cool, wat voor opdracht was dat?
Heavy... maar wel lekker decadentquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een opdracht vanuit mijn werkgever. Die is hoofd/mede organisator van een Management spel voor de financiële wereld. Dit jaar deden 8 teams van 5 personen mee. En ik had de opdracht om de deelnemers te analyseren en te fotograferen tijdens de spelrondes en daarbuiten. Die foto's zijn dan weer gebruikt tijdens presentaties/terugkoppeling. En dat kan dus op allerlei manieren aan bod komen. Houding van een deelnemer, rolverdeling in de groep, werkwijzes van een team in een vergaderkamer (war room), oplettendheid of verveling bij een lezing, gedrag in de discotheek enz enz enz.... Wat wel betekend, dat ik één van de weinigen tijdens die speldagen, die het meeste rondloopt en staat de hele dag. Het is best slopend dan.![]()
Dat is zo'n beetje de uitleg
Hahahahaha en cupmaat 75 equote:Op dinsdag 14 december 2010 10:03 schreef xJillx het volgende:
De wallen staan schijnbaar onder mn ogen
Zo goed dat ik van 1 tot 3 daar gezeten heb, een rondleiding door het bedrijf heb gehad en mijn collega's ontmoet hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:50 schreef Ynske het volgende:
gesprek vanmorgen is goedgegaan, op naar het volgende
@kanonville, hoe is die van jou gegaan vandaag?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo goed dat ik van 1 tot 3 daar gezeten heb, een rondleiding door het bedrijf heb gehad en mijn collega's ontmoet hebt.
Aangenomen dus
Bedankt! Jij (nog) niet dus?quote:
krijg donderdag als t goed is te horen wanneer ik weer op gesprek mag komenquote:
Bij mij had degene van het bedrijf er zo'n goed gevoel over (en ik ook) dat we meteen besloten hadden dat een tweede gesprek niet nodig was. Alleen maandag nog even het contract gaan tekenen en dan ben ik officieel aangenomenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
krijg donderdag als t goed is te horen wanneer ik weer op gesprek mag komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |