lila wist van dexters geheim. zo vreemd was dat niet hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:41 schreef Stefan het volgende:
Waarom vind niemand het trouwens raar dat Dexter even op en neer vloog naar Parijs?
Ik bedoel Quin, die hoorde dat van Robocop.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:43 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
lila wist van dexters geheim. zo vreemd was dat niet hoor.
ja dat klopt. en hij ging naar parijs om lila te vermoorden en dat deed hij omdat lila geobsedeerd was van Dexter en zijn geheim wist.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik bedoel Quin, die hoorde dat van Robocop.
Jahaa, dat snap ik. Maar zou jouw omgeving het niet raar vinden als jij binnen 24 uur naar Miami gaat en terug.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja dat klopt. en hij ging naar parijs om lila te vermoorden en dat deed hij omdat lila geobsedeerd was van Dexter en zijn geheim wist.
Dat is wat mij betreft het probleem niet, het probleem is dat er gewoon geen hol meer van knopt en dat de bad-guys op een Scooby Doo manier worden opgerold...quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:37 schreef Daskaar het volgende:
denk je dat de serie begint tegen te vallen omdat ze dexter steeds menselijker maken?
de reden waarom we begonnen te kijken was omdat dexter zo'n origineel en onmenselijk monstertje was, maar met elk seizoen komt ie dichter bij zijn gevoel en blabla.
zitten we daar echt op te wachten?
maakt dat de serie echt interessanter?
dat geneuzel met zn vader komt me echt de strot uit momenteel, het is niet meer nodig.
ze hoeven niet alles letterlijk uit te leggen aan ons kijkers.
haha!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft het probleem niet, het probleem is dat er gewoon geen hol meer van knopt en dat de bad-guys op een Scooby Doo manier worden opgerold...
dat misschien wel maar wie zegt dat iemand wist dat hij even naar parijs ging? als je 1 of 2 dagen weg bent kan je daar best wel een smoes omheen bouwen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jahaa, dat snap ik. Maar zou jouw omgeving het niet raar vinden als jij binnen 24 uur naar Miami gaat en terug.
Quinn zat in seizoen 2 nog niet in de seriequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:00 schreef Tanin het volgende:
Ja, de vraag is waarom niemand (in de serie, bijvoorbeeld Quinn) dat opgevallen is.
En hij heeft Dexter's visum aanvragen niet even nagetrokken e.d.?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Quinn zat in seizoen 2 nog niet in de serieHij is pas geintroduceerd nadat Doakes dood ging.
heb je een visum nodig dan?...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:38 schreef Tanin het volgende:
[..]
En hij heeft Dexter's visum aanvragen niet even nagetrokken e.d.?
Quin vertrouwt Dexter niet en laat alles nagaan. Zeg, 3 jaar geleden zat Dexter voor 1 dag in parijs. En dan gaat er geen belletje rinkelen van: das wel vreemd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Quinn zat in seizoen 2 nog niet in de serieHij is pas geintroduceerd nadat Doakes dood ging.
Waarom? Ik ben ook wel vaker 1 dagje in het buitenland geweest. Ben ik nu ook een seriemoordenaar?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Quin vertrouwt Dexter niet en laat alles nagaan. Zeg, 3 jaar geleden zat Dexter voor 1 dag in parijs. En dan gaat er geen belletje rinkelen van: das wel vreemd.
Quin denkt dat Dexter het hulpje is van trinity en dat Dexter zijn eigen vrouw heeft vermoord. ja, dan is 24 uur europa wel erg raar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben ook wel vaker 1 dagje in het buitenland geweest. Ben ik nu ook een seriemoordenaar?
Precies. Trinity is nooit gevonden, dus dan kan iedere lead, ook Kyle, goud waard zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:56 schreef Rossdale het volgende:
Sinds wanneer denkt hij dat Dexter een hulpje is?Hij denkt dat dexter kyle is, iemand die contact had met trinity. Meer dan dat weet hij uberhaupt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |