Ja maar op de radio bestaat alles buiten de randstad niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:28 schreef N.icka het volgende:
Op de radio zeggen ze alleen wat natte sneeuw voor morgen
Hier kun je wel redelijk goed zien hoe de neerslag zich morgen zal vormen!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:38 schreef Blik het volgende:
Op dit moment is het gewoon compleet onduidelijk vanaf wanneer en waar het gaat sneeuwen. Dat zie je ook terug in de verwachtingen, de ene gaat voor volop sneeuw m.u.v. de kuststrook, en de ander gaat voor voornamelijk regen en pas later overgaand in sneeuw (maar dan is het grootste gedeelte van de neerslag al gevallen
Dat neerslaggebied dat rond 16u over Nederland ligt is grotendeels regen?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hier kun je wel redelijk goed zien hoe de neerslag zich morgen zal vormen!![]()
http://www.noodweercentra(...)rslag/nederland.html
Nee, dat grote complex is grotendeels sneeuw in het binnenland.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:42 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat neerslaggebied dat rond 16u over Nederland ligt is grotendeels regen?
Morgenavond zie ik losse buien op de noordzee liggen, dat zou wel sneeuw moeten zijn.
Alleen heb ik volgens die animatie last van de schaduw van Engeland.
Had ik al gezien op weerwoord, maar dit is ook maar een inschatting van iemand. Dus of je er echt veel waarde aan kan hechten is een tweedequote:Op woensdag 15 december 2010 14:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hier kun je wel redelijk goed zien hoe de neerslag zich morgen zal vormen!![]()
http://www.noodweercentra(...)rslag/nederland.html
Daar heb ik gewoond jaquote:Op woensdag 15 december 2010 13:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Dokkum woonde, zat ik in ieder geval dichterbij dan de rest
quote:Donderdag valt er veel sneeuw. De temperatuur zakt snel tot onder het vriespunt. De sneeuw kan veel overlast geven voor het verkeer in de middag en avond.
Tot vrijdagochtend valt er zo'n 12 centimeter.
Fiets, auto... Met zo'n partij sneeuw is niets leukquote:Op woensdag 15 december 2010 15:32 schreef Drassss het volgende:
Zucht dat gaat weer 4 uur lang glibberen worden op mijn fiets
Sleequote:Op woensdag 15 december 2010 15:39 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Fiets, auto... Met zo'n partij sneeuw is niets leuk
Ja, na het werk met de slee naar huis xDquote:
Eerst juist regen, daarna sneeuwquote:Op woensdag 15 december 2010 16:00 schreef Sj0rSz het volgende:
Beetje jammer dat er daarna regen overheen komt. Maar goed, het is natuurlijk ook afwachten wat de Tmax gaat doen.
Dan ben je één van de weinigenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik kijk al uit naar de chaos in het verkeer eerlijk gezegd. Ik heb morgenmiddag 2 uur de tijd om een stuk van 15 kilometer af te leggen met de bus (in Groningen). Moet te doen zijn.
Ach, het zal de roep naar winterbanden allicht groter maken. Wat dat betreft kan het mij niet chaotisch genoeg zijn.quote:
Met een beetje mazzel is hij dan net voor de meeste sneeuw aanquote:Op woensdag 15 december 2010 16:39 schreef garnage-patrick het volgende:
kameraad van mij moet morgenochtend om 9uur afrijden in winschoten
Dat stomme plaatje van een slippende auto er ook onderquote:Op woensdag 15 december 2010 16:19 schreef horned_reaper het volgende:
Piet ziet het wel zitten!![]()
[ afbeelding ]
"Dat kan haast niet anders dan een chaos worden .. op de weg, op het spoor en ook op de luchthaven Schiphol!"quote:Op woensdag 15 december 2010 16:19 schreef horned_reaper het volgende:
Piet ziet het wel zitten!![]()
[ afbeelding ]
Ik gelukkig alleen de weg en het spoor, 140 km heen, 140 km terugquote:Op woensdag 15 december 2010 16:58 schreef Fireblast het volgende:
[..]
"Dat kan haast niet anders dan een chaos worden .. op de weg, op het spoor en ook op de luchthaven Schiphol!"
Ja lekker dan, ik heb 't alledrie nodig morgen
de heenweg zal geen probleem worden, die terugweg echter...quote:Op woensdag 15 december 2010 17:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik gelukkig alleen de weg en het spoor, 140 km heen, 140 km terug
En laat het morgen allemaal maar doorgestokenkaart zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik de voorspelling voor sneeuw op de voet volg, en ik word er nu al doodmoe van. Voor mij is het wel duidelijk dat het amper te voorspellen is. Iedereen zegt wat anders en iedereen stelt z'n verwachtingen om het uur bij.
Ja, dat heb ik inderdaad ervaren. Als ik me niet vergis werden we vorig jaar rond deze tijd (donderdag 17dec) ook aardig verrast door de sneeuwval. Toen werd ik 's ochtends ook wakkeer met een sneeuwdek van 20-30cm.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En laat het morgen allemaal maar doorgestokenkaart zijn![]()
Nee grapje, het is gewoon heel lastig te voorspellen hoe alles zich gaat reageren.
Het kan zomaar zijn dat morgen heel NL verrast wordt door de sneeuw, of dat het oosten morgen gewoon 20cm te verwerken krijgt![]()
Maar als het om een koufront gaat wordt het erg lastig waar de sneeuw gaat vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |