buienradar zit er wel vaker naast qua verwachtingen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef braddofiel het volgende:
Maar als ik nou op bijvoorbeeld de verwachting van buienradar.nl kijk, dan zou het nu rond de -2.9 graden moeten zijn in Twente, ze zitten er toch wel 8 graden naast, en wie weet nog meer als het verder daalt?
Dit topic. Alles samen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:08 schreef braddofiel het volgende:
Welke site is nou het betrouwbaarste eigenlijk, wat verwachtingen betreft?
Maar iig voor het Noorden betere actuele kaarten, buienradar update ook meer frequent, kijk en vergelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
buienradar zit er wel vaker naast qua verwachtingen.
Om af te kunnen bellen?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ben er bang voor. Ik sta wel iets eerder op
Oeh, dan mag je wel veel vroeger opstaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat zal denk ik niet gaan. Dan maar stapvoets 12km rijden
Dank, als ik dan aankom, mag ik daarna nog 4u door de regen/sneeuw fietsenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, dan mag je wel veel vroeger opstaan.Succes alvast.
oops, nou, dat wordt gezellig, begin maar vast met vitaminepillen dan, echt weer om ziek van te worden.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dank, als ik dan aankom, mag ik daarna nog 4u door de regen/sneeuw fietsenWat een topdag gaat het morgen worden.
Zou maar zo kunnen kloppen:quote:Op woensdag 15 december 2010 22:44 schreef braddofiel het volgende:
Buienradar meld nu trouwens -12.2 in Twente
Als de doorgaande wegen maar schoon zijn, ze willen hier om 6 uur al sneeuw hebben, dan rijden er te weinig auto's om de pekel in te rijden, ik verwacht morgen een lekkere spits iig, vrijdag hangt van de neerslag af.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef garnage-patrick het volgende:
vrijdag 260km rijden, tot aan Wijchen
Dag illusiequote:Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hahaha reken daar maar niet oper komt genoeg sneeuw aan voor heel NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |