Die gast faalt echt vreselijk idd. Z'n primaire taak is scouten of er geen zombies aankomen en dan ziet hij ze pas als ze op 30~40 meter afstand staanquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:19 schreef BasvB het volgende:
Bij het begin was het wel echt slecht. Hoe kan die oude man wie boven op zijn camper met een verrekijker alles in de gaten houd, pas zo laat doorhebben dat er een hele "kudde" zombies aankomt.
Verzuurde oude man.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ook, en wellicht meerdere mensen.
En ik weet dat dit het tijdperk is met een moreel van ruftende en swaffelende O, O, Cherso's, die bij het minste of geringste "pleurt op" boeren bij de gedachte dat ze ook maar een fractie rekening zouden kunnen houden met een ander, maar hopen op een beetje medewerking mag altijd.
Wellicht tegen beter weten in. Ik merk het wel.
V.
Volgens mij wilde dat jochie gewoon proberen dat beest te aaien ofzo. Volgens mij was dit ook "het teken van God". Althans, zo interpreteerde ik het.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Verzuurde oude man.
OT: Leuke eerste episode van S2. Het eind was wel een verrassing inderdaad, maar hoezo laat je dat kind zo op dat beest aflopen.Ben ook benieuwd hoe dit seizoen zich gaat ontwikkelen.
ZE HADDEN ZICH ALLEMAAL VERSTOPT ACHTER DAT BUSJEquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:19 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Die gast faalt echt vreselijk idd. Z'n primaire taak is scouten of er geen zombies aankomen en dan ziet hij ze pas als ze op 30~40 meter afstand staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |