Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Klinkt spannendquote:Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met Dean koontz - The Voice of the Night
Die is eng gekquote:Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met Dean Koontz - The Voice of the Night
Is het ook welquote:
Ik lees veel lievere dingen voorquote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Is het ook wel
Ik loop nu alle boeken van Koontz af en heb er al enkele hele goede tussen gevonden
Hiervoor heb ik alle Kings en Grishams gehad.
Sommige daarvan zijn echt ruk, terwijl anderen weer heel spannend zijn, vond ikquote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Is het ook wel
Ik loop nu alle boeken van Koontz af en heb er al enkele hele goede tussen gevonden
Hiervoor heb ik alle Kings en Grishams gehad.
Da's niet erg hoorquote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik lees veel lievere dingen voor
Thanks lovequote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
Stu, jammer dat ik niet to 00:00:01 kan blijven, dan kon ik je al feliciteren terwijl je nog niet jarig was![]()
Dan toch maar alvast gefe
li
ci
teerd
snoetje
ik heb idd op mijn zoektocht een paar links laten liggen omdat dat wat ik er over las me niet echt aansprakquote:Op maandag 13 december 2010 22:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Sommige daarvan zijn echt ruk, terwijl anderen weer heel spannend zijn, vond ik
Dat heb ik met Stephen King verfilmingen...quote:Op maandag 13 december 2010 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb idd op mijn zoektocht een paar links laten liggen omdat dat wat ik er over las me niet echt aansprak
SPquote:Op maandag 13 december 2010 23:00 schreef Muck het volgende:
Today is the greatest
Day I've ever known
Can't live for tomorrow,
Tomorrow's much too long
I'll burn my eyes out
Before I get out
hihihihi, je zei weer lovequote:
Er gingen zoveel mensen naar bed dus vandaarquote:
Ik vond hem wel tofquote:Op maandag 13 december 2010 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er eergisteren mee begonnen en vind 'm vooralsnog wel boeien:Y
Jaquote:
Hij doet me altijd denken aan Frank Lammersquote:Op maandag 13 december 2010 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat doet Emile Roemer in dit topic?
Sweet dreams meisquote:Op maandag 13 december 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat rennen voordat Disarm langskomt
slaap lekker lieverds
Sowieso, verfilmingen zijn meestal slecht, maar ik kijk ze wel allemaalquote:Op maandag 13 december 2010 23:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik met Stephen King verfilmingen...
Óf ze zijn goed, of ze zijn echt lachwekkend slecht
slaap lekkerquote:Op maandag 13 december 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
slaap lekker lieverds
Slaap ze ST.quote:Op maandag 13 december 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
slaap lekker lieverds
The Green Mile en Shawshank Redemption vond ik echt goede filmsquote:Op maandag 13 december 2010 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Sowieso, verfilmingen zijn meestal slecht, maar ik kijk ze wel allemaal
Net als die van Grisham, en van Koontz straks ook
Ttustequote:Op maandag 13 december 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
slaap lekker lieverds
The Green Milequote:Op maandag 13 december 2010 23:03 schreef Muck het volgende:
[..]
The Green Mile en Shawshank Redemption vond ik echt goede films
Slaap lekker SUIKERBEEEEEEBquote:
Kloptquote:Op maandag 13 december 2010 23:03 schreef Muck het volgende:
[..]
The Green Mile en Shawshank Redemption vond ik echt goede films
Silver Bullet daarentegenquote:Op maandag 13 december 2010 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
en Christine vond ik ook cool, maar dat komt ook door de soundtrack, en de auto
inderdaad!quote:Op maandag 13 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en je hebt niet eens in de gaten dat hij drie uur duurt
Welterusten D.quote:
Jaquote:
Gebruik je nu je telefoon? Weet je al welke laptop je gaat halenquote:Op maandag 13 december 2010 23:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaBeh, zit pas 24 uur zonder flaptopje, en ben t nu al zat
Goed nieuwsquote:
Ja, laptop van een meneer op marktplaats en die meneer woont om de hoek. zit nu op oude brakke pc... kan er nét mee msnen en fokken tegelijk, maar meer nietquote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gebruik je nu je telefoon? Weet je al welke laptop je gaat halen
marktplaatsquote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed nieuws![]()
Hoe heb je dat zo snel voor elkaar?
Leuk dat je morgen je laptop kunt ophalen. Hoop dat je dan weer lekker alles kunt doenquote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, laptop van een meneer op marktplaats en die meneer woont om de hoek. zit nu op oude brakke pc... kan er nét mee msnen en fokken tegelijk, maar meer niet
Denk t welquote:Op maandag 13 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk dat je morgen je laptop kunt ophalen. Hoop dat je dan weer lekker alles kunt doen
Heb ik je grapje verpest?quote:Op maandag 13 december 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Mijn Sp grapje is in het water gevallen
Toch jammer dat je SP nog zo weinig ziet
ik had jouw post helemaal gemistquote:
Coolquote:Op maandag 13 december 2010 23:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Denk t welzal even linkje hier plakken zo
Frank Lammers niet?quote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had jouw post helemaal gemist
Ik ik ken hem ook niet trouwens
Maar ik vind Sp helemaal geweldig hoor
Mooie laptopquote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
tadaaaaa mijn nieuwe flaptopje
Tof dat je 'em morgen ook kunt gaan gebruikenquote:
Jepquote:Op maandag 13 december 2010 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tof dat je 'em morgen ook kunt gaan gebruiken
Die wordt waarschijnlijk opgestuurd naar Targa, en dan ga ik zien wat ik er mee ga doen...quote:
Nee troela, dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep
[..]
Die wordt waarschijnlijk opgestuurd naar Targa, en dan ga ik zien wat ik er mee ga doen...
Huh?quote:
Tuurlijk heb ik die nogquote:Op maandag 13 december 2010 23:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Huh?![]()
Ohja... muckie... als jij die zipjes nog hebt... dan wil ik ze graag terug als ik nieuwe lappie heb
quote:Op maandag 13 december 2010 23:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Huh?![]()
Ohja... muckie... als jij die zipjes nog hebt... dan wil ik ze graag terug als ik nieuwe lappie heb
Goede dag trouwens. Want dan ben ik jarig dus dan weet je altijd wanneer jij je nieuwe laptop had als je aan mij denktquote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep
[..]
Die wordt waarschijnlijk opgestuurd naar Targa, en dan ga ik zien wat ik er mee ga doen...
quote:
niet het kleinste lampjequote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Frank Lammers niet?
Als je hem ziet wel joh
[ afbeelding ]
Als er ergens een Brabo in meedoet, is hij dat meestal
Ah, fijnquote:
Oh, naaktfoto's, niks boeiendsquote:
Oeh, jij bent bijna jarigquote:Op maandag 13 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goede dag trouwens. Want dan ben ik jarig dus dan weet je altijd wanneer jij je nieuwe laptop had als je aan mij denkt
Pien.zip toch?quote:
Muck&Pien.zipquote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, fijn
[..]
Oh, naaktfoto's, niks boeiends
[..]
Oeh, jij bent bijna jarig
[..]
Pien.zip toch?
Naaktfoto'squote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, fijn
[..]
Oh, naaktfoto's, niks boeiends
[..]
Oeh, jij bent bijna jarig
[..]
Pien.zip toch?
Verder gaat het wel goed met je?quote:Op maandag 13 december 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga alvast oefenen...
Heppiebeursdeesoejoe
Heppiebeursdeesoejoe
Kijk je wel uit dat je niet een uur te vroeg begint te blèren?quote:Op maandag 13 december 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga alvast oefenen...
Heppiebeursdeesoejoe
Heppiebeursdeesoejoe
Whehehehe nee, ik ben bekend met GMTquote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niet een uur te vroeg begint te blèren?
Just checkingquote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe nee, ik ben bekend met GMT
Ik drink met je meequote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef Pien85 het volgende:
Ohja, bedtijd... dat hebben we ook nog
Nouja... eerst nog maar wat drinken
Stu is maar 1 keer per jaar jarig en dan moet je goed voorbereid zijnquote:Op maandag 13 december 2010 23:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Verder gaat het wel goed met je?
* Muck voelt aan Syms bolletje
* Pien85 schenkt nog een glaasje cranberry ranja inquote:
OWja, kut, dat moet ik morgen ook weerquote:
met deze postsnelheden is dat elke week welquote:Op maandag 13 december 2010 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
OWja, kut, dat moet ik morgen ook weer.
Woohooquote:Op maandag 13 december 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Stu is maar 1 keer per jaar jarig en dan moet je goed voorbereid zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |