abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 juni 2002 @ 20:43:16 #201
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4517693
quote:
Op zondag 09 juni 2002 11:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me GOED. Ik ga vandaag voor 't eerst wat testfoto's nemen van wat mensen die willen gaan trouwen. Altijd handig om dat ook 's gedaan te hebben. Wie weet wordt het wel niks, maar dat zie ik dan wel weer...
weer fokking mooie foto's gemaakt....
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 9 juni 2002 @ 21:23:10 #202
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4518375
helemaal super weer, in tegenstelling tot de vorige paar dagen
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_4519344
Ik voel me niet verdrietig en niet blij...
  zondag 9 juni 2002 @ 22:21:04 #204
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4519551

Helemaal kapot..

"Falling so hard, so fast this time..."

[Dit bericht is gewijzigd door sundae op 09-06-2002 22:25]

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  zondag 9 juni 2002 @ 22:25:06 #205
3878 Vork
Manisch creatief
pi_4519617
Ik kijk in een zwart gat. Ik weet niet wat er komen gaat deze week, ik moet nog vanalles doen, maar ik zie niet gebeuren dat daar ooit nog wat van terecht komt en hoe de tijd daarna zal zijn is helemaal een raadsel.

Ik snap het even nietmeer, ik wil niet... Op een of andere manier beland ik altijd op de weg met de meeste weerstand, omdat ik de weg met de minste weerstand heb gekozen.

Bah!

  zondag 9 juni 2002 @ 22:28:53 #206
7858 Assimilator
6'4" 102 Kilo
pi_4519697
ik voel me alleen......m'n vriendin zit al 1 week in de UK en ze blijft nog 3 dagen. familiebezoek......en ik kon niet mee want ik het te druk op de zaak
Money is better than poverty, if only for financial reasons
pi_4521490
ik voel me vandaag goed, ik weet niet hoe het komt, gewoon vrolijk, alles zat mee dit weekend, heb me geen moment klote gevoeld, heb eerst vrijdag eerst de efteling meeting gehad die was supergezellig, precies genoeg geslapen van vrijdag op zaterdag, hoefde niet te lang te werken, daarna heerlijk thuis nog wat uitgerust, 's avonds nog met wat vrienden uitgeweest, en alles was vol harmonie, vandaag lekker helemaal niets gedaan, behalve beetje tv loeren en fok!ken.. ik voel me helemaal vredig en rustig nu, zo heb ik me lang niet meer gevoeld!!!
  maandag 10 juni 2002 @ 00:15:21 #208
4605 KingShakur
back.... really...
pi_4521523
Goed! Maar uurtje of 6 slaap dit weekend maar heel erg actief geweest met allemaal leuke dingen en projecten.
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  maandag 10 juni 2002 @ 00:34:31 #209
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4521764
BLIJ! Lief heeft voor me een eigen computer geregeld !
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 10 juni 2002 @ 00:35:12 #210
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_4521774
HYPER!!
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  maandag 10 juni 2002 @ 00:42:12 #211
24895 proppie
also known as Donja
pi_4521844
Klote!!!!
Shit weekend achter de rug...... ruzie in de hut! En het had zo'n leuk weekend moeten worden.....
telkens als ik tegen de lamp loop, neem ik een stukje licht mee....
  maandag 10 juni 2002 @ 00:43:51 #212
22259 Fogerty
slapende account
pi_4521869
Ik heb veel redenen om me gefrustreerd te voelen, en ik roep ook tegen iedereen dat ik dat ben, maar stiekem voel ik me eigenlijk prima
Hieperdepiep hoera!
pi_4521974
*nog rotter voelt*

ken een hele leuke meid.. vroeg nog aan mij of ik mee ging naar turkije met haar.. en ze wil me zien en weet ik wat allemaal...

vervolgens hoor ik net dat ze al 4 dagen een vriend heeft.. dat ze met haar ex is gegaan.. dat het haar spijt en dat ze het had moeten zeggen....

ik weet ook wel.. er was niks tussen ons.. en ze is mij niks verplicht.. maar toch.. dit is een naai streek.. en egt weer iets voor mij...

IK WORD GEK VAN VROUWEN !!!! (sorry voor het schreeuwen..)

iedere keer als je denkt.. dit gaat goed komen.. gaat er wel ergens weer iets fout...

dit doet een vent geen goed...

  maandag 10 juni 2002 @ 08:35:01 #214
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_4522947
Ik ben al wakker. En ik ben sjagerijnig ook. Ik werd wakker van het geluid van 3 wekkers, en op mijn verzoek of ze uitmochten, kreeg ik te horen, dat ik dat best zelf mocht doen, als ik me eraan stoorde. Toen ik zei dat ze dan het raam uit zouden vliegen, als ik het zou moeten doen, kreeg ik als antwoord "Ach, dat zal toch wel meevallen?" *RAAAAH* Daar moet je dus niet mee aankomen, op de vroege ochtend.

Goed. Ik ben weer thuis, en ik ga zo nog maar even in mijn nest liggen. Anders voorspel niet veel goeds voor vandaag, voor de rest van mijn omgeving .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 10 juni 2002 @ 08:36:19 #215
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_4522951
quote:
Op maandag 10 juni 2002 08:35 schreef k_i_m het volgende:
Goed. Ik ben weer thuis, en ik ga zo nog maar even in mijn nest liggen. Anders voorspel niet veel goeds voor vandaag, voor de rest van mijn omgeving .
* DaMSWer blijft even uit de buurt van je dan
Truste!
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  maandag 10 juni 2002 @ 09:15:06 #216
3140 PhalanX
Technarchy
pi_4523110
Tja wat zal ik eens zeggen...

ik zit nu al langer dan een week alleen thuis, en het enige contact dat ik met mensen, buiten verplichtingen om, heb, is via internet of via de telefoon (ongeveer 7 keer in totaal getelefoneerd).

Met verplichtingen bedoel ik school, autorijlessen en mijn stage... en dat was het eigenlijk wel aan verplichtingen.

Ik verveel me de hele dag, heb niets om naar uit te kijken, voel me alleen en hopeloos en mislukt. Ik heb nergens meer zin in, niemand schijnt tijd te hebben, ik begin langzaam aan te vermoeden dat iedereen die ik ken, mij als een verschrikkelijke last ziet.
Niemand heeft tijd of geld of zin om iets te doen als ik bel, maar dat is al weken zo, niemand uit mijn oude vriendenkring neemt nog de moeite om te bellen of op een andere manier contact met me op te nemen, ook dit is niets nieuws. Ik besef me steeds beter dat ik er uiteindelijk toch helemaal alleen voor sta, en dat als ik morgen van de aardbodem zou verdwijnen of gisteren was verdwenen dat geen hond me zou missen. Het zou tot zaterdag duren eer iemand er achter zou komen dat ik verdwenen was, want dan komen m'n ouders thuis.

Ik ben een keer uitgeweest, vorige week zaterdag, maar dat was een verschrikking, iets dat ik liever vergeet dan onthoud.

Eergisteren belden m'n ouders uit Frankrijk op, en mijn moeder wilde toch wel even meedelen dat ze bezorgd was, aangezien ik behoorlijk depresief klonk aan de telefoon.

Absoluut niets van wat ik had gepland is doorgegaan, echt helemaal niets.

Dus nee, ik voel me niet echt zo verschrikkelijk happy, terwijl ik me best wel heel erg happy had kunnen en willen voelen als er ook maar iets van wat ik had gepland was doorgegaan deze week.

Edit

Het is een kwestie van gevoel. Ik voel me niet goed, ben lang alleen, merk dat iedere poging die ik onderneem op niets uitloop, daardoor begin ik een patroon te zien, en leg ik verbanden die er misschien wel helemaal niet zijn.

Als zeven mensen zeggen ik heb geen tijd, en dat zeggen ze zeven weken lang, misschien hebben ze dan inderdaad geen tijd, maar aangezien mijn geestestoestand op dit moment naar de negatieve kant toetrekt zal ik in een connectie leggen tussen de zeven personen die de afgelopen zeven weken geen tijd hebben gehad, ik zal het zien als afwijzing en afstoting. Ik interpreteer het als een persoonlijke aanval, of dat de mensen niets meer met me te doen willen hebben.

Terwijl het misschien helemaal niet zo is, maar ik weet het niet zeker, dus de kans is ook aanwezig dat mijn negatieve, misschien zelfs paranoide gedachtengang, het juiste beeld heeft weten te schetsen over de situatie.

En omdat alles tegen lijkt te zitten is het veel makkelijker om te gaan doemdenken... het begint met een: "misschien hebben ze eigenlijk een hekel aan me, ze laten nooit iets van zich horen en hebben nooit tijd." en het eindigt bij een: "zie je wel, ze hebben een hekel aan me!"

en ook al is er niets gebeurt, het negatieve denken bevestigd de theorie die is gebaseerd op een periode waarin het een beetje tegenzit. Het is een neerwaartse spiraal.

Maar ja, het blijft natuurlijk nog steeds een kwestie van gevoel en dat haal je niet makkelijk weg. Ik voel me gewoon op dit moment kut, en ik zie alles somber en negatief in, en door de afwezigheid van zekerheid zie ik mijn eigen interpretatie van de situatie als een feit.

[Dit bericht is gewijzigd door PhalanX op 10-06-2002 10:21]

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_4524331
Hoe voel je je =[[NU]]=??


'who cares...'

  maandag 10 juni 2002 @ 11:55:37 #218
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4524666
Everbody cares


Ik zit te twijfelen of ik m'n rolletje er niet te vroeg heb uitgehaald.... (hij was best duur en heb volgens mij maar 20 van de 36 opnames gebruikt). Verder erg ok. Zit lekker achter m'n computertje op de slaapkamer, met uitzicht op een drukke weg...

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_4525842
Na dit klote weekend voel ik me goed!
  maandag 10 juni 2002 @ 13:38:56 #220
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4525888
Redelijk pissed
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_4525935
Reflecterend! Of is dat niet het doel van een reflectieverslag? Ik heb vandaag een zeeer goed humeur
pi_4525973
  • Betaald thuis zitten Fokken
  • Kim Wilde - You came in de CDspeler
  • mijn dag kan al niet meer stuk .

    pi_4525976
    Zo:

      maandag 10 juni 2002 @ 14:15:37 #224
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_4526377
    Ik voel me heerlijk, chill, relaxed.

    Ik zit nog steeds lekker in mijn vel.
    Net een cijfer terug gekregen en dat was een voldoende, weer 2 studiepunten

    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
    pi_4526381
    erg moe, maar redelijk goed in mijn vel zittend
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')