abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90030620
tankgirl veel plezier vandaag!
En danic een meisje en lekker lang gekeken, fijn dat alles goed was.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:09:26 #252
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90030870
wat mefke zegt!

Gisteren de hele avond die mini gevoeld.... heerlijk zeg
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:11:56 #253
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90030896
Danic je krijgt gewoon een meisje! O+ En wat fijn dat alles goed is *O* .

Tankgirl veel plezier vandaag!
pi_90031074
Danic, wat leuk, een meisje! Fijn dat je zo van de echo hebt genoten en dat ze er de tijd voor hebben genomen.

Tankgirl ook veel plezier vandaag!

En jij bent ook alweer aan de beurt, Poppedein! :o

Ik heb zo te zien ook wat nieuwe zwangeren gemist. Moet ik maar niet zo slordig lezen. Showkloon is er dus één van? Het is dat ik van mijn lief een sudokuboekje heb gekregen, anders had ik me nu vast op speculaties gestort. :Y) Gefeliciteerd in ieder geval!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90032195
haha nou houd je nog maar even in Claudia ;) je komt er snel genoeg achter denk ik :)

Poppedein en Tankgirl veel plezier met babykijken vandaag!

Danic; gefeliciteerd; je gaat gewoon een dochtertje krijgen!
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:42:40 #256
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90032251
Woei, alweer 36 weken hier! Nog een weekje en dan heb ik meldplicht...

Ik begin nu toch echt wel de kriebels te krijgen, wil alles graag af en klaar hebben, maar het gaat niet zo hard. Op de babykamer moet de lamp en dimmer nog geïnstalleerd worden, de klamboe opgehangen en het plankje boven de commode. Helaas heeft schoonvader pas tussen Kerst en O&N tijd...

Ik heb al wel een babywasje gedraaid en vanmiddag ga ik naar de wasserette van schoonmoeder om de lakentjes te doen en meteen met de mangel te strijken. Gaat makkelijker dan met de strijkbout.
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:43:45 #257
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90032277
Danic, een meisje *O*
Tankgirl en Poppedein, heel veel plezier vandaag met gluren

Showkloon, gefeliciteerd! Ik ben heel nieuwsgierig, maar wacht nog wel ff af...
pi_90032333
vanochtend zat m'n vrouw d'r buik in te balsemen en vond dat haar buik niet echt snel groeit, maar je buik is na 16 weken toch nog niet erg groot of wel?
pi_90032351
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:42 schreef Sugarsnap het volgende:

Ik begin nu toch echt wel de kriebels te krijgen, wil alles graag af en klaar hebben, maar het gaat niet zo hard. Op de babykamer moet de lamp en dimmer nog geïnstalleerd worden, de klamboe opgehangen en het plankje boven de commode. Helaas heeft schoonvader pas tussen Kerst en O&N tijd...

Ik heb al wel een babywasje gedraaid en vanmiddag ga ik naar de wasserette van schoonmoeder om de lakentjes te doen en meteen met de mangel te strijken. Gaat makkelijker dan met de strijkbout.
spannend :) Geen stress krijgen over die babykamer he ;)
pi_90032499
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:46 schreef cleany het volgende:
vanochtend zat m'n vrouw d'r buik in te balsemen en vond dat haar buik niet echt snel groeit, maar je buik is na 16 weken toch nog niet erg groot of wel?
ghehe balsemen klinkt een beetje luguber :P
maar bij de eerste had ik met 16 weken ook nog nauwelijks een buik, lijkt me vrij normaal, komt vanzelf :Y

Danic een meisje woehoeee! *O* *O*
mag je eindelijk los in de winkels en geslacht-gericht gaan shoppen! :D

Sugarsnap jeetje wat ga je hard! Kan me voorstellen dat je het graag af wilt hebben nu. Nouja gewoon maar de dingen die je al kunt doen alvast doen en dan je schoonpaps de rest. Veel plezier met de wasjes, kleine kleertjes O+

Showkloon gefeli en welkom! Ik heb geen flauw idee wie je bent :D maar dat gaan we vanzelf wel horen dan.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:56:49 #261
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90032618
Nou, hier 16 weken en wel een buik. Meer een 20 weken buik, als ik zo eens vergelijk.
Maar het ligt erg aan je buispieren, de ligging van je baarmoeder, je eigen vetjes, enz...
De meeste vrouwen hebben idd nog niet heel veel buik met 16 weken.
pi_90032918
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:42 schreef Sugarsnap het volgende:

Dat klinkt wel als allemaal afwerkingsdingetjes, of niet? Kan je vriend/man niet zelf een plankje ophangen? Mijn vader deed dat soort dingen vroeger en nu klungelen we zelf wat af. Ik houd van alle net niet rechte plankjes en scheef hangende schilderijtjes. :+

Hier is wel alles af. Dit weekeinde gaan we bierkratten scoren voor onder het bed, begin volgende week zet ik de vluchtkoffer klaar, en ik wil nog wat kleine maar niet zeer noodzakelijke dingen kopen (extra ondergoed bijvoorbeeld). Verder gaan we volgende week gewoon lekker kerstkneuteren!
pi_90033015
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:56 schreef Juud79 het volgende:
Nou, hier 16 weken en wel een buik. Meer een 20 weken buik, als ik zo eens vergelijk.
Waarmee vergelijk je dan?

Ik had de eerste keer met 20 weken een nog niet zichtbaar zwangere buik. Dat herinner ik me nog doordat ik toen een paar dagen weg was naar een conferentie - ik zat in een hotelkamer zonder toilet :X - en mensen verbaasd waren als ik zei zwanger te zijn. Ik was toen al wel aangekomen, maar dus niet zozeer op mijn buik. :')

Deze keer had ik al een dikke buik voor ik een positieve zwangerschapstest in handen had. :o
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:13:17 #264
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90033102
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarmee vergelijk je dan?

Ik had de eerste keer met 20 weken een nog niet zichtbaar zwangere buik. Dat herinner ik me nog doordat ik toen een paar dagen weg was naar een conferentie - ik zat in een hotelkamer zonder toilet :X - en mensen verbaasd waren als ik zei zwanger te zijn. Ik was toen al wel aangekomen, maar dus niet zozeer op mijn buik. :')

Deze keer had ik al een dikke buik voor ik een positieve zwangerschapstest in handen had. :o
Met foto's online en mensen in mijn omgeving.
En als ik mijn jas uittrek is het eerste wat iedereen roept, jeetje je hebt echt al een flinke buik!!!
pi_90033169
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:53 schreef huuphuup het volgende:
ghehe balsemen klinkt een beetje luguber :P
Idd leuke woordkeus. Aan de andere kant snap ik het wel. Ik moet de mijne onderhand 3x per dag insmeren en dan nog voelt ie als de sahara. Zo droog dat er echt niet tegenop te smeren is. En ik weet natuurlijk wel dat dat niet samenhangt, maar ik ben toch bang dat ie daardoor binnenkort aan flarden scheurt en een groot striaelandschap achterlaat. En dat was nou net een kwaal waar ik nog geen last van had.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_90033206
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:13 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Met foto's online en mensen in mijn omgeving.
En als ik mijn jas uittrek is het eerste wat iedereen roept, jeetje je hebt echt al een flinke buik!!!
Ik heb niet zoveel zwangeren in mijn directe omgeving. Alleen op mijn werk zijn er altijd wel een paar zwanger. Laat dat dan net de tengere poppetjes zijn die ook weer in hun oude kleding passen als ze weer aan het werk gaan. }:|

Mijn ervaring is wel dat mensen echt geen flauw idee hebben van een 'normale' buik bij een bepaalde termijn. Men roept al gauw dat je gi-gan-tisch bent.
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:18:38 #267
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90033286
Bij mij nog niks te zien met 10 weken. Wel last van jeuk. Vooral op zijkanten romp, rug, buik en borsten. Misschien ga ik zo even met mentholpoeder in de weer, dat heb ik nog liggen. Nog iemand tips?
pi_90033357
Geen menthol, wel vet houden zou ik doen. Met menthol loop je het risico dat het alleen maar erger wordt.
Ik had het ook en eigenlijk hielp niets echt, maar vettigheid hield het wel draaglijk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_90033543
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel zwangeren in mijn directe omgeving. Alleen op mijn werk zijn er altijd wel een paar zwanger. Laat dat dan net de tengere poppetjes zijn die ook weer in hun oude kleding passen als ze weer aan het werk gaan. }:|

Mijn ervaring is wel dat mensen echt geen flauw idee hebben van een 'normale' buik bij een bepaalde termijn. Men roept al gauw dat je gi-gan-tisch bent.
Ohja heerlijk O+ dat ze bijkans een hartverzakking krijgen als je aangeeft dat je op de helft bent.
Dit was mijn buik van Amélie met 22 weken, ik vond het alles meevallen maar echt, er waren mensen die er bijna in bleven :')

Aventura jeuk kan ook van droogte komen. Ik zou inderdaad proberen wat Vanyel zegt, eerst vettig houden kijken of dat helpt en scheelt. Als dat niet helpt kun je altijd nog met menthol in de weer.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:31:44 #270
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90033761
Oke, vet houden it is. Dan moet ik wel even shoppen, ik heb nooit lotion in huis. Ben geen smeerder; vind het al snel een beetje vettig/viezig...Maar die jeuk is ook niks.
pi_90033833
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ohja heerlijk O+ dat ze bijkans een hartverzakking krijgen als je aangeeft dat je op de helft bent.
Dit was mijn buik van Amélie met 22 weken, ik vond het alles meevallen maar echt, er waren mensen die er bijna in bleven :')
OMG dat je nog rechtop kon staan :o :o :o :o :o

Aventura, als het droog genoeg is, is dat vettige in no time weg :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:49:24 #272
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90034360
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Aventura jeuk kan ook van droogte komen. Ik zou inderdaad proberen wat Vanyel zegt, eerst vettig houden kijken of dat helpt en scheelt. Als dat niet helpt kun je altijd nog met menthol in de weer.
Die ga ik nu al voorbij. :)
Ik zal weer eens een foto maken en posten een deze dagen.
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:57:21 #273
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90034629
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Vreselijk vind ik dat, dat mensen er een paar weken na hun bevalling weer net zo strak uitzien als ervoor, met een minimaat is dat vaak het geval. En dan roepen ze, welnee hier zit nog vet. En dan denk ik echt, mens waar heb je het over..... :?

Ik merk nu dat vooral mijn buik groeit en dat er op mijn rug en billen wat bijtrekt, daar gaan wat vetjes weg. Zelfs mijn boezem lijkt slanker doordat mijn buik groter is, alle verhoudingen veranderen...

Vanavond een kerstetentje van manlief zijn werk, dat vind ik wel heel leuk, jurkje gekocht (stretch) legging en laarzen eronder en fijn showen met onze Bib.
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:59:16 #274
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90034681
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat klinkt wel als allemaal afwerkingsdingetjes, of niet? Kan je vriend/man niet zelf een plankje ophangen? Mijn vader deed dat soort dingen vroeger en nu klungelen we zelf wat af. Ik houd van alle net niet rechte plankjes en scheef hangende schilderijtjes. :+

Hier is wel alles af. Dit weekeinde gaan we bierkratten scoren voor onder het bed, begin volgende week zet ik de vluchtkoffer klaar, en ik wil nog wat kleine maar niet zeer noodzakelijke dingen kopen (extra ondergoed bijvoorbeeld). Verder gaan we volgende week gewoon lekker kerstkneuteren!
Helaas is vriendlief motorisch gehandicapt wat betreft klussen, hij kan nog net een schroevendraaier aangeven bij wijze van spreken. Zelf ga ik niet meer met een klopboor in de muur staan boren en qua elektriciteit waag ik me helemaal niet meer aan...

Vanmiddag ga ik de klossen ophalen en dan het weekend de slaapkamer in orde maken. Tas moet ik ook nog klaarzetten, maar spullen voor beebje liggen al wel klaar. Ach, komt allemaal wel goed, tis gewoon een gevoel dat het nog niet 'af' genoeg is.
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:25:20 #275
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_90035619
Moederinstinct ftw!! een meisje!!! *O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')