abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 december 2010 @ 22:52:59 #26
13973 ranja
image means nothing
pi_89898367
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef Pink_Floyd het volgende:
27 Tom Musca - Lucifer My Love
Die is van 2009 trouwens. Ik dacht al, heb ze 2x in het voorprogramma van The Gathering gezien en de eerste keer was absoluut 2009.
pi_89898427
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef kciR het volgende:

[..]

Soort van crosspost, om jullie er even aan te herinneren!
Alleen is de eerste vraag uit mn quote geen vraag meer, maar ik doe het gewoon ;)
Dus alle lijstjes in DIT topic (niet die oude) gepost voor 31december 2010 23.59 (jaarwisseling) neem ik mee voor de eindlijst.
De lengte maakt niet uit, alleen neem ik alleen de eerste 50 platen uit je lijstje op in de lijst (in geval van een langere lijst).
(Dit is trouwens geen take-over van dit topic, maar gewoon een extraatje)

Mijn lijstje komt volgende week. Ben nog wat albums beter aan het beluisteren voor de fine-tuning van het lijstje.
Ik vind het leuk ^O^. Arctic Monkeys op 1 vorig jaar vond ik verrassend. Dit jaar wordt het denk ik iets als Vampire Weekend.

Mijn lijstje komt binnen twee weken.
Stay on my arm, you little charmer
  maandag 13 december 2010 @ 22:55:13 #28
13973 ranja
image means nothing
pi_89898472
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:54 schreef tim. het volgende:

Mijn lijstje komt binnen twee weken.
Als je naar de eerste lijstjes kijkt wordt het Beach House of Tim Knol en die laatste zou me niet verbazen :)
pi_89899287
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:55 schreef ranja het volgende:

[..]

Als je naar de eerste lijstjes kijkt wordt het Beach House of Tim Knol en die laatste zou me niet verbazen :)
Dat Beach House zó gewaardeerd wordt wist ik niet (staat ook hoog in jaarlijsten van verschillende media), maar "Teen Dream" zal inderdaad hoog eindigen. En Tim Knol heeft natuurlijk een fanclub hier, maar nummer 1...
Stay on my arm, you little charmer
pi_89903077
1. Robyn - Body Talk
2. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy
3. The National - High Violet
4. Janelle Monáe - The Arch-Android
5. The Black Keys - Brothers
6. Sufjan Stevens - The Age of Adz
7. The Roots - How I Got Over
8. Eli "Paperboy" Reed - Come and Get It!
9. Die Antwoord - $O$
10. Kno - Death Is Silent
11. L'Abattoir - s/t
12. Beach House - Teen Dream
13. Flying Lotus - Cosmogramma
14. Arcade Fire - The Suburbs
15. Fresku - s/t
16. Beth Hart - My California
17. Big Boi - Sir Lucious Left Foot
18. Faberyayo & Vic Crezée - Het Grote Gedoe
19. Tim Knol - s/t
20. Sticks & A.R.T. - Alledaagse Waanzin
21. Fun Lovin' Criminals - Classic Fantastic
22. De Jeugd van Tegenwoordig - De Lachende Derde
23. Gorillaz - Plastic Beach
24. LCD Soundsystem - This Is Happening
25. Nas & Damian Marley - Distant Relatives
26. Slash - s/t
27. Hef - Hefvermogen
28. Erykah Badu - New Amerykah Part Two (Return of the Ankh)
29. Lucky Fonz III - Hoe je honing maakt
30. John Legend & The Roots - Wake Up

[ Bericht 0% gewijzigd door ScottTracy op 14-12-2010 08:53:39 ]
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_89905036
Lang zal mijn lijst niet worden, omdat ik niet per se heel veel nieuwe muziek check, maar ik ga wel eens een poging doen. :Y
full stops and exclamation marks
pi_89905936
Een lijstje met bijna geen overlap met de rest :Y)

1. Agnes Obel - Philharmonics
2. Natalie Merchant - Leave Your Sleep
3. Joe Satriani - Black Swans and Wormhole Wizards
4. Bullfight - Stranger Than The Night
5. Laura Marling - I Speak Because I Can
6. Celine Cairo - EP
7. Star One - Victims of the Modern Age
8. Shearwater - The Golden Archipelago
9. Hooverphonic - The Night Before
10. Sabaton - Coat Of Arms
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_89907088
Jaaaaaaaaaaaaa!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89907122
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:10 schreef Norrage het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa!
Ja?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_89907153
Dat ik blij ben dat dit topic er is..Mijne zal ergens volgende week komen. Ik heb mijn jaarlijkse "jaarlijstjes ik-luister-al-mijn-2010-albums-op-een-rij-weekend" om ze te beoordelen nog niet gehad :P

Maar bij mij komt toch echt Arcade Fire op #1 hoor :@
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89907209
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:13 schreef Norrage het volgende:
Dat ik blij ben dat dit topic er is..Mijne zal ergens volgende week komen. Ik heb mijn jaarlijkse "jaarlijstjes ik-luister-al-mijn-2010-albums-op-een-rij-weekend" om ze te beoordelen nog niet gehad :P

Allemaal? Dat zou bij mij niet eens lukken. Ik moet dan een heel weekend costant dag en nacht luisteren.

Als arcade het middenstuk wat minder lang had gemaakt, was het een heel goed album geweest. Nu heb ik de neiging om toch te gaan skippen in het midden van het album.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:18:27 #37
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_89907264
quote:

Bij mij waarschijnlijk ook ^O^
En ik denk dat The National ook een top 10 notering gaat scoren in de totale eindlijst..
pi_89907280
quote:
:D Succes dan :7
pi_89907297
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:15 schreef Felagund het volgende:

[..]

Allemaal? Dat zou bij mij niet eens lukken. Ik moet dan een heel weekend costant dag en nacht luisteren.

Als arcade het middenstuk wat minder lang had gemaakt, was het een heel goed album geweest. Nu heb ik de neiging om toch te gaan skippen in het midden van het album.
Nouja, niet elk nummer van elk album, maar gewoon even door alle albums heenscannen :)

En ja, ik heb dat stiekem ook wel een beetje bij Suburbs, maar meer dat het gewoon net wat te lang is dan dat ik de nummers saai vind..Vind echt het hele album goed...
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:23:16 #40
13973 ranja
image means nothing
pi_89907356
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 07:54 schreef PdeHoog het volgende:
Je gaat er 2 overlappen met mij, dat is relatief erg veel :)
Agnes Obel vind ik net wat té rustig. Ik heb een poos geleden op Spotify de nummers van haar ep beluisterd.
pi_89907374
quote:

.....
....
De eerste heeft bij mij niet echt indruk gemaakt, de laatste 2 heb ik eigenlijk te weinig geluisterd :@
pi_89907440
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:23 schreef ranja het volgende:

[..]

Je gaat er 2 overlappen met mij, dat is relatief erg veel :)
Agnes Obel vind ik net wat té rustig. Ik heb een poos geleden op Spotify de nummers van haar ep beluisterd.
:D Valt weer mee dan :Y) Ik zag alleen Hooverphonic bij RYM volgens mij?
pi_89907456
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:25 schreef cafca het volgende:
de laatste 2 heb ik eigenlijk te weinig geluisterd :@
Shame on you o|O Ik had bij Agnes Obel eerst ook dat het te rustig was, maar nog een paar keer draaien en ik was om. Ik vind het echt een tof CD-tje O+
pi_89907467
quote:

3. Joe Satriani - Black Swans and Wormhole Wizards
4. Bullfight - Stranger Than The Night
6. Celine Cairo - EP
7. Star One - Victims of the Modern Age
8. Shearwater - The Golden Archipelago
9. Hooverphonic - The Night Before
10. Sabaton - Coat Of Arms
Die Shearwater komt bij mij ook hoog *O*
pi_89907476
En ik ga volgende week me toch eens verdiepen in alle albums die ik hier nog meer voorbij zie komen....enige nadeel: ik heb nog zoveel van mijn eigen muziek dat ik nog steeds eens goed wil luisteren -O- Hoe DOEN jullie dat toch allemaal :o
pi_89907494
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:29 schreef Norrage het volgende:

[..]

Die Shearwater komt bij mij ook hoog *O*
Ik vond hem top :9 En dat voor een band die ik twee of drie jaar geleden op Crossing Border heb ontdekt O+
pi_89907971
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Shame on you o|O Ik had bij Agnes Obel eerst ook dat het te rustig was, maar nog een paar keer draaien en ik was om. Ik vind het echt een tof CD-tje O+
Ja, dat is nou bij mij ook het probleem: Tijdgebrek. Als een album niet meteen beklijft, neem ik vaak niet de tijd om het nog eens op te zetten.
pi_89907993
Tvptje. Mijn lijstje komt nog.
pi_89908037
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:51 schreef cafca het volgende:

[..]

Ja, dat is nou bij mij ook het probleem: Tijdgebrek. Als een album niet meteen beklijft, neem ik vaak niet de tijd om het nog eens op te zetten.
Zonde eigenlijk he -O-
pi_89908114
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:51 schreef cafca het volgende:

[..]

Klinkt bekend. Al maak ik er vaak toch nog tijd voor. Maar er zijn genoeg voorbeelden van albums die ik niet de moeite waard vond om nogmaals aan te zwengelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')