Dat kan;)quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:05 schreef Splutje het volgende:
Even serieus, het is gewoon beleefd om een foto van jezelf te plaatsen als je nieuw bent. Dat hebben wij ook allemaal gedaan
Ja je kent ze niet omdat je geen foto geplaatst hebt. Dan kun je geen mensen leren kennen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:04 schreef Meisje_055 het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat uit? ik ken ze niet eens? :xd: En toch bepaal ik zelf of ik et doe of niet:p
Jij stelt je ook niet even voor als je nieuwe mensen ontmoet? Zo zullen wij je natuurlijk nooit accepteren in onze communityquote:
Haha okequote:Op dinsdag 14 december 2010 17:05 schreef Blushed het volgende:
[..]
Die Adidas is ook niet van mij hoor. Ik had het gewoon koud.
't is inderdaad koud, klote weer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:09 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Haha oke't Is ook koud he
![]()
leuke foto verder hoor
Even voorstellen dus, hoe heet je, waar kom je vandaan?quote:
Hahaquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:10 schreef Blushed het volgende:
[..]
't is inderdaad koud, klote weer.
Oke, leuk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:20 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Haha, ik heb in Ter Apel gewoond, woon nu in Utrecht
Weet ik niet? Vast eten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:21 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja hé, waar is TS gebleven trouwens
Luister naar Shispeed, met zijn schitterende Nederlands. 'zei hebben'quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:16 schreef Shispeed het volgende:
luister gewoon naar je ouders, zei hebben gelijk.
bovendien krijg je altijd een hoop gezeik met die buitenlanders, echt waar doe het niet
Als je mij bij die 4 meerekend, heb je het mis. Want ik vind helemaal niet dat Ts een foto moet plaatsen.. dat moet ze helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:36 schreef Durnstic het volgende:
Wat een vieze motherfuckertjes hier, zeg. Met zijn fucking vieren proberen een meisje van veertien onder druk te zetten, haha![]()
Nou, meisje_055, met wat voor kerels je in de toekomst ook nog te maken gaat krijgen, je laat in elk geval zien dat je 'je niet zomaar onder druk laat zetten en je eigen willetje hebt.
Je hebt gezien hoe behulpzaam wij zijn en niemand van ons heeft een slechte naam hier op dit forum.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:36 schreef Durnstic het volgende:
Wat een vieze motherfuckertjes hier, zeg. Met zijn fucking vieren proberen een meisje van veertien onder druk te zetten, haha![]()
Nou, meisje_055, met wat voor kerels je in de toekomst ook nog te maken gaat krijgen, je laat in elk geval zien dat je 'je niet zomaar onder druk laat zetten en je eigen willetje hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |