De ultieme droom van een vrouw?quote:Op maandag 13 december 2010 17:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Verdrinken in een ketel warme vloeibare chocolade
Kerstliedjesquote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef LieLie het volgende:
Ik zit in het donker in een touringcar due half in een file staat met kerstmuziekjes van Sky.
Een soort live All You Need Is Love kerstspecial zonder romantiscge verhalen
Zou mij niet verbazen als het zo is.quote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Hadden we deze TT niet ooit al eens toen die toko in de fik stond??staat me iets van bij
Plagiaatquote:Op maandag 13 december 2010 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als het zo is.
Huhquote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Golfer, beetje referenties naar WO2 en Bastogne / Bastenaken als afsluiting in het vorige topic?
quote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef TAV74 het volgende:
Waaaahhaaaaaaaar, waar is hier de nootuitgang
ouwetjes blijven vaak hangen in het bekende he? Iets nieuws is toch gewoon engquote:Op maandag 13 december 2010 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als het zo is.
Ik zou in dat geval mijn eigen BV-er meenemen als ik jou was, heb weinig vertrouwen in de terplekke aanwezige redders in nootquote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef DarkElf het volgende:
Volgens mij ga ik dood als ik die fabriek alleen al binnenstap met die enorme noten- en pindallaergie van mij
NUTS was de geallieerde reactie op het Duitse verzoek tot overgave van de geallieerden ttv het ardennenoffensief.quote:
Oh ja, die kwam nog voorbij laatst bij 2voor12.quote:Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef TAV74 het volgende:
NUTS was de geallieerde reactie op het Duitse verzoek tot overgave van de geallieerden ttv het ardennenoffensief.
quote:
quote:
quote:Despite several determined German attacks, the perimeter held. The German commander, Generalleutnant Heinrich Freiherr von Lüttwitz,[10] requested Bastogne's surrender.[11] When General Anthony McAuliffe, now acting commander of the 101st, was told, a frustrated McAuliffe responded, "Nuts!"
After turning to other pressing issues, his staff reminded him that they should reply to the German demand. One officer (Harry W. O. Kinnard, then a Lieutenant Colonel) recommended that McAuliffe's initial reply should be "tough to beat". Thus McAuliffe wrote on the paper delivered to the Germans: "NUTS!" That reply had to be explained, both to the Germans and to non-American Allies
quote:Op maandag 13 december 2010 17:25 schreef LieLie het volgende:
We rijden de snelweg en het is een lange rij rode lampjes voor ons. Dit kon wel eens lang gaan duren!
quote:
In Band of Brothers komt het ook nog even voorbijquote:Op maandag 13 december 2010 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, die kwam nog voorbij laatst bij 2voor12.
In dezelfde gedachtenlijn, Belgische humor:quote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De ultieme droom van een vrouw?
Naast stikken in een pot Ben & Jerries uiteraard
quote:Op maandag 13 december 2010 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In dezelfde gedachtenlijn, Belgische humor:
Zjang, het brouwhulpje van de Brouwerij van Bocholt wordt levenloos teruggevonden in één van de brouwketels. Bèr, die jaren samen met Zjang in de brouwerij heeft gewerkt heeft de ondankbare taak om de familie van de dierbare overledene op de hoogte te brengen van het spijtige ongeval.
- Tot mijn grote spijt moet ik u meedelen dat Zjang vanmiddag is overleden door een spijtig arbeidsongeval.
- Boehahaha, snik, snif, onze goede Zjang, snif, en waaraan is hij dan gestorven?
- Hij is verdronken in de brouwkuip.
- Snik, snik, allez ik zal mij maar troosten met het gedacht dat onze Zjang dan toch niet te veel heeft moeten afzien. Verdrinken gaat toch wel snel hé?
- Maar bijlange niet! Hij is er nog twee keer uit geweest om gaan te pissen!
Zo koud dat je soms een vestje aantrekt, jaquote:Op maandag 13 december 2010 17:30 schreef Duderella het volgende:
![]()
Gekke Belgen!
En jemig FF, je doet echt een krakje door drama te maken van een opmerking die geen drama in zich heeft.
Ik bedoelde dat je een heel bijzonder leven en een even bijzondere visie daarop hebt. Nou goed?
CF, darling, zeg mij eens even: is het er koud 's avonds?
Oeh jee!quote:Op maandag 13 december 2010 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo koud dat je soms een vestje aantrekt, ja
Golfer, puhlease!quote:Op maandag 13 december 2010 17:34 schreef golfer het volgende:
In de armen van Arty heb je het toch nooit koud, Dude?
quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 17:34 schreef golfer het volgende:
In de armen van Arty heb je het toch nooit koud, Dude?
Bus is van de N34 afgegaan, was een rij zonder eindequote:
ken het gevoelquote:Op maandag 13 december 2010 17:42 schreef PdeHoog het volgende:
Hmm...dit gaat langer duren dan ik had ingeschat. Ik begin trek te krijgen
Pffff. Alsof nu ineens alle mannen die in de kinderopvang werken pedofielen zijnquote:Op maandag 13 december 2010 17:48 schreef Sarabi het volgende:
Ook stom vanmiddag op mijn werk mochten de mannelijke overblijfkrachten niet meer alleen hun groep begeleiden tijdens het overblijven....
Ik begrijp wel dat ouders zich nu zorgen gaan maken maar toch, het kunnen toch net zo goed vrouwen zijn?
op de televaag stond ook al een pol.quote:Op maandag 13 december 2010 17:48 schreef Sarabi het volgende:
Ook stom vanmiddag op mijn werk mochten de mannelijke overblijfkrachten niet meer alleen hun groep begeleiden tijdens het overblijven....
Ik begrijp wel dat ouders zich nu zorgen gaan maken maar toch, het kunnen toch net zo goed vrouwen zijn?
Twixquote:
WTF? Zie je...dat krijg je nu van nieuwsberichtenquote:Op maandag 13 december 2010 17:48 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 17:48 schreef borisz het volgende:
Oh scriptieoverleg gaat nu niet door. Zal nu januari worden.
Ik had mijn verbeterde scriptievoorstel ingeleverd op zaterdag en zij stuurt in dr mail. Helaas heeft u het niet, zoals beloofd, voor het eind van de week ingediend. Ik heb minimaal twee werkdagen nodig om het na te kijken bla bla bla Nou zoveel is het ook weer niet.
Verschil van inzicht over het einde van de week..
Dom wicht.
Sterktequote:Op maandag 13 december 2010 17:48 schreef LieLie het volgende:
Normaal geaproken was ik over 10 min in Emmen, nu nog voor Assen.
Ja ik stond er ook van te kijkenquote:Op maandag 13 december 2010 17:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pffff. Alsof nu ineens alle mannen die in de kinderopvang werken pedofielen zijnZo dom, dan geef je als instelling toch ook een verkeerd signaal af?
Borisz, wat een hysterisch officieel mailtje, zegInderdaad een trut
Sjeez, zijn we dan echt volslagen waanzinnig geworden in dit land. Wie verzint zo'n poll überhaupt.quote:Op maandag 13 december 2010 17:53 schreef z80 het volgende:
[..]
op de televaag stond ook al een pol.
moeten mannen uit uit de kinderopvang worden geweerd? ja/nee
vrouwen doen dit blijkbaar niet
De debilisering van Nederland gaat steeds verder voort.quote:Op maandag 13 december 2010 17:55 schreef TAV74 het volgende:
Sjeez, zijn we dan echt volslagen waanzinnig geworden in dit land. Wie verzint zo'n poll überhaupt.
Dat ja.. echt.. als mensen nou eens gewoon logisch nadenken en zich niet steeds zo mee laten slepen in van alles en nog wat..quote:Op maandag 13 december 2010 17:56 schreef golfer het volgende:
[..]
De debilisering van Nederland gaat steeds verder voort.
O dat was toen ook zo'n hysterie ja!quote:Op maandag 13 december 2010 18:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat ja.. echt.. als mensen nou eens gewoon logisch nadenken en zich niet steeds zo mee laten slepen in van alles en nog wat..
Straks verwatert het weer en hoor je niemand er over. Net als toen dat jongetje wat is doodgestoken in school. Op stel en sprong moesten alle scholen maar hun deuren op slot houden de hele dagGelukkig bij mijn werk slimme mensen die door hadden dat dat natuurlijk een totale schijnveiligheid is en daarnaast eerder onveilige situaties oplevert dan dat het iets goed doet..
Ik vind dat echt heel erg flauw hoor, zou het zelf nooit zo doen (maar ik ben natuurlijk ook een erg leuke thesisbegeleiderquote:Op maandag 13 december 2010 18:22 schreef borisz het volgende:
Oke het bla bla bla is van mij.Maar ik ben dr een beetje zat.
![]()
Heb een net netjes mailtje terug gestuurd.. Zal mij zakelijk opstellen en netjes mijn scriptie schrijven. Gelukkig is de beoordeling ervan door meerdere personen.
Je hoort er nu niemand meer over...quote:Op maandag 13 december 2010 18:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat was toen ook zo'n hysterie ja!
Dankjewel voor deze update over waar je je in den lande bevindquote:Op maandag 13 december 2010 17:40 schreef LieLie het volgende:
Bus is van de N34 afgegaan, was een rij zonder einde
Nu helemaal tussendoor ofzo. Om 17 uur uit Gr vertrokken en nu nog niet in Assen. Trein van half zeven red ik ws ook niet en thuis moet ik lopen zei meneer, want daar ligt al 5cm sneeuw en ik ben een watje op de fiets met sneeuw.
Vandaag weer en gek in Frankrijk die met 2 zwaarden een kleuterschool binnen liep en daar leidsters en kleuters gijzelde.quote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Je hoort er nu niemand meer over...
Ja, uiteraard. Die gekken blijven komen.. Maar de deuren op slot houden de hele dag is echt geen oplossing of zoquote:Op maandag 13 december 2010 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaag weer en gek in Frankrijk die met 2 zwaarden een kleuterschool binnen liep en daar leidsters en kleuters gijzelde.
http://www.nu.nl/algemeen(...)eling-frankrijk.html
Het is dus nog steeds actueel.
Wel makkelijk. Zo'n live-verkeersinformatiedienst.quote:Op maandag 13 december 2010 18:23 schreef LieLie het volgende:
Einde is in zicht. Wel drie kwartier op de trein wachten straks.
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 13 december 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze update over waar je je in den lande bevind
Nou, doei zeg...quote:Op maandag 13 december 2010 18:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel makkelijk. Zo'n live-verkeersinformatiedienst.![]()
Hoewel natuurlijk wel een beetje meer geschikt voor de locale omroep.
ja, maar dat zeggen ze nooit bij de verkeersinfo..quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 18:49 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, maar dat zeggen ze nooit bij de verkeesrinfo.
We willen weten waar je nu voor welk stoplicht staat.
Ah joh!quote:
quote:
ach, net zo boeiend als tussenstanden op werk, hardlopen, boodschappen etc etc, ik lees alles, vind het wel gezellig keuvelenquote:Op maandag 13 december 2010 18:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ah joh!
maareuh serieus, zou jij t echt heel boeiend vinden als bijv Boris of Bluezz steeds live verslag doet van zijn/haar vorderingen in een file?
Dat dusquote:Op maandag 13 december 2010 18:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ach, net zo boeiend als tussenstanden op werk, hardlopen, boodschappen etc etc, ik lees alles, vind het wel gezellig keuvelen
tuurlijk is het allemaal even oninteressant / even interessant maar daar worden toch ook grapjes over gemaakt?quote:Op maandag 13 december 2010 18:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ach, net zo boeiend als tussenstanden op werk, hardlopen, boodschappen etc etc, ik lees alles, vind het wel gezellig keuvelen
Hou je ons straks wel op de hoogte van de files tussen Rotterdam en Delft?quote:Op maandag 13 december 2010 18:58 schreef PdeHoog het volgende:
Potverdomme, die zooi is traagIk wil naar huis
ja, doei zeg! ....quote:Op maandag 13 december 2010 18:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tuurlijk is het allemaal even oninteressant / even interessant maar daar worden toch ook grapjes over gemaakt?
*burb*quote:
Ik mag hopen dat die er zo meteen niet meer zijnquote:Op maandag 13 december 2010 18:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hou je ons straks wel op de hoogte van de files tussen Rotterdam en Delft?
Nespresso. Snel klaar! Snel op!quote:
Precies en dat er mensen naar de bieb gaan enzo.quote:Op maandag 13 december 2010 18:58 schreef TAV74 het volgende:
ja net of zoiets boeiend is!quote:Op maandag 13 december 2010 19:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Precies en dat er mensen naar de bieb gaan enzo.
En Russisch sprekende Norenquote:Op maandag 13 december 2010 19:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Precies en dat er mensen naar de bieb gaan enzo.
En een beetje plagen mag best, Lein
BKquote:Op maandag 13 december 2010 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ik mag hopen dat die er zo meteen niet meer zijnIk heb een hekel extra vertragingen tussen mij en mijn avondeten
hoewel ik langs de BK kom
Vind ik ook. Laat iedereen maar lekker babbelen hoor. Het is net de kroeg!quote:Op maandag 13 december 2010 18:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nuts! Ze zijn allemaal hartstikke nuts!quote:
klopt wel gezien de hoeveelheid drank die erdoor gaatquote:Op maandag 13 december 2010 19:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vind ik ook. Laat iedereen maar lekker babbelen hoor. Het is net de kroeg!
Ja, uitgeslapenquote:Op maandag 13 december 2010 19:01 schreef DarkElf het volgende:
Lein! Heethoofdje!, hoe is het ermee? Geen last meer van nek enzo?
quote:Op maandag 13 december 2010 19:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vind ik ook. Laat iedereen maar lekker babbelen hoor. Het is net de kroeg!
pepernoten met chocolade koffieboontjes zijn ook lekker, kan je zelf al kauwend mixenquote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Oh en pepernoten in chocolade zijn lekker![]()
Nog nooit gegeten en nu heb ik spijt omdat we een zak hebben liggen... kreeg g van zijn favo kassiere
quote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef Bluezz het volgende:
oh... mmm klinkt niet helemaal lekker hoor ..quote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, uitgeslapenGaat wel goed, nog wel last van de nek en wat geheugenklachten maar niets dat zorgwekkend is
Ja! Virtuele horeca hiero!quote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt wel gezien de hoeveelheid drank die erdoor gaat
Wat lievquote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Nog nooit gegeten en nu heb ik spijt omdat we een zak hebben liggen... kreeg g van zijn favo kassiere
Mja. Meestal gaat t wel goed hoorquote:Op maandag 13 december 2010 19:06 schreef DarkElf het volgende:
oh... mmm klinkt niet helemaal lekker hoor ..
Het feit dat je alsmaar stil blijft staan qua gewicht?quote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
in de kroeg heb ik het graag over de gewichtige zaken in het leven
![]()
Ja, ze legde dat opeens op de afgerekende spullen loopband. Ik zei nog tegen haar dat dat niet van mij was, maar ze beweerde heel stellig dat het WEL van mij was.quote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef Bluezz het volgende:
nou als je maar t wel een beetje in de gaten houdt he?quote:Op maandag 13 december 2010 19:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja. Meestal gaat t wel goed hoor
nee, die nutteloze informatie zet ik dus hier neerquote:Op maandag 13 december 2010 19:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het feit dat je alsmaar stil blijft staan qua gewicht?
Kan hier ook hè? We hebben gisteren nog instortingsgevaar behandeld en vandaag stonden we stil bij de betekenis van één Europa toen de Poolse Zweed van FF zich aandiende.quote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
in de kroeg heb ik het graag over de gewichtige zaken in het leven
![]()
Misschien leest ze hier mee en wilde ze je even een beetje opvrolijkenquote:Op maandag 13 december 2010 19:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ze legde dat opeens op de afgerekende spullen loopband. Ik zei nog tegen haar dat dat niet van mij was, maar ze beweerde heel stellig dat het WEL van mij was.
Kwartje viel een paar secondes later pas: een cadeautje van haar.
Daar kan ze voor ontslagen worden, da's diefstalquote:Op maandag 13 december 2010 19:07 schreef golfer het volgende:
Ja, ze legde dat opeens op de afgerekende spullen loopband. Ik zei nog tegen haar dat dat niet van mij was, maar ze beweerde heel stellig dat het WEL van mij was.
Kwartje viel een paar secondes later pas: een cadeautje van haar.
Net op tijd weggezapt dusquote:Op maandag 13 december 2010 19:08 schreef golfer het volgende:
Geert Wilders is dus door 1Vandaag-kijkers verkozen tot politicus van het jaar.
..quote:Op maandag 13 december 2010 19:08 schreef golfer het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 19:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kan hier ook hè? We hebben gisteren nog instortingsgevaar behandeld en vandaag stonden we stil bij de betekenis van één Europa toen de Poolse Zweed van FF zich aandiende.
Noem dat maar niks!
quote:Op maandag 13 december 2010 19:07 schreef DarkElf het volgende:
nou als je maar t wel een beetje in de gaten houdt he?
quote:Enschede - Almelo. Tussen kr. Enschede-Oost en Almelo-Zuid Langzaam rijdend verkeer, 24 km
SSST! Bluezz slaapt.quote:Op maandag 13 december 2010 19:07 schreef PdeHoog het volgende:
Goed. Conversatie gestart. Op naar huis: erwtensoep en roggebrood
Ze heeft al 25 jaar een oogje op mij, deze ouwe kassière.quote:Op maandag 13 december 2010 19:08 schreef TAV74 het volgende:
Misschien leest ze hier mee en wilde ze je even een beetje opvrolijken
Huh?quote:Op maandag 13 december 2010 19:08 schreef golfer het volgende:
Niet als ze een zelfde bedrijfsleider heeft als de appie hier in Wierden. Die geven ook nog wel eens wat weg als het 'weg kan'.quote:Op maandag 13 december 2010 19:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Daar kan ze voor ontslagen worden, da's diefstal
Het voordeel van democratie is dat iedereen mag stemmen. Het nadeel van democratie is dat iedereen mag stemmen. Helaas pindakaas.quote:Op maandag 13 december 2010 19:08 schreef golfer het volgende:
Ik dacht dat dametjes op die leeftijd pepermuntjes weggaven?quote:Op maandag 13 december 2010 19:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft al 25 jaar een oogje op mij, deze ouwe kassière.
Zo, ben jij levensmoe?quote:Op maandag 13 december 2010 19:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het feit dat je alsmaar stil blijft staan qua gewicht?
quote:Op maandag 13 december 2010 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Maargoed, anders is het ook geen democratie heh, dan is het een soort aristocratie. Als al die domme mensen niet meer mogen stemmen.
Hier geven ze ook vaak dingen weg die weg kunnen, maar dan is dat bij alle kassa's en krijgt iedereen. Na het afrekenen, met de boodschap: dit mag u hebben, anders moeten we het weg doen.quote:Op maandag 13 december 2010 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Niet als ze een zelfde bedrijfsleider heeft als de appie hier in Wierden. Die geven ook nog wel eens wat weg als het 'weg kan'.
Plakjes worst. Blieft het jochie ook een plakje?quote:Op maandag 13 december 2010 19:11 schreef TAV74 het volgende:
Ik dacht dat dametjes op die leeftijd pepermuntjes weggaven?
quote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
klinkt goed! Doe mij er maar zoeentje
![]()
scheelt je weer een knopje indrukken eens in de anderhalf/twee jaarquote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
klinkt goed! Doe mij er maar zoeentje
![]()
Ik denk om dezelfde redenen dat er zoveel op m gestemd is. Hoewel hij wel een stel helmjosties in zijn partij heeft zitten, de helft is crimineelquote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef DarkElf het volgende:
op basis waarvan hebben die mensen eigenlijk op hem gestemd? Omdat hij...... bereikt heeft? Omdat hij op...... een goeie invloed had? Omdat hij zulke evenwichtige partijleden uitgekozen heeft die vertrouwen inboezemen? Of omdat zijn stropdas geregeld bij zijn sokken past?
Wie zegt dat dat hier niet zo is??quote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hier geven ze ook vaak dingen weg die weg kunnen, maar dan is dat bij alle kassa's en krijgt iedereen. Na het afrekenen, met de boodschap: dit mag u hebben, anders moeten we het weg doen.
Kamerleden geworven die door brievenbussen zeiken, revolutionair nieuw democratisch conceptquote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef DarkElf het volgende:
op basis waarvan hebben die mensen eigenlijk op hem gestemd? Omdat hij...... bereikt heeft? Omdat hij op...... een goeie invloed had? Omdat hij zulke evenwichtige partijleden uitgekozen heeft die vertrouwen inboezemen? Of omdat zijn stropdas geregeld bij zijn sokken past?
Zeiken ze tenminste een keer doelgericht, is het wéér niet goed!quote:Op maandag 13 december 2010 19:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kamerleden geworven die door brievenbussen zeiken, revolutionair nieuw democratisch concept
Golfer zei al dat hij het terug wilde geven. Aan de hand van wat hij hier vertelt, lijkt het een 'Ssssst! Niets zeggen! Neem dit maar zonder te betalen mee, als enige'-kado, en niet op een 'Iedereen krijgt, en U dus ook'-kado.quote:Op maandag 13 december 2010 19:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Wie zegt dat dat hier niet zo is??![]()
Maar laten we Golfer maar in de waan laten dat die vrouw een oogje op hem heeft ja.. zo jong krijgt hij ze immers niet meer achter zich aan he
Geef ik de man een keer de credits die hij verdient, denken ze weer dat ik cynisch benquote:Op maandag 13 december 2010 19:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zeiken ze tenminste een keer doelgericht, is het wéér niet goed!
quote:Op maandag 13 december 2010 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Golfer zei al dat hij het terug wilde geven. Aan de hand van wat hij hier vertelt, lijkt het een 'Ssssst! Niets zeggen! Neem dit maar zonder te betalen mee, als enige'-kado, en niet op een 'Iedereen krijgt, en U dus ook'-kado.
quote:Op maandag 13 december 2010 19:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geef ik de man een keer de credits die hij verdient, denken ze weer dat ik cynisch ben
dat ook, naast:quote:Op maandag 13 december 2010 17:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In een oven of grote kookinstallatie terecht komen, van de trap vallen, overreden worden door een vrachtwagen, allerlei verbrandingen, papercuts, nietjes in je vingers, trekrotjes aan je buro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 13 december 2010 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
dat ook, naast:Mja. Je baas is nogal een bijzonder mens toch? Maar verzuipen in de chocolade klinkt prettigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
verstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ok, gelukkig!quote:Op maandag 13 december 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Dude; ik heb je verhaal anders opgepikt dat was het. met film nam ik aan dat je bedoelde dat ik onzin zat uit te kramen en dat vond ik stom maar weet nu dat je het anders bedoelde
ja idd die grote kan chocola klinkt beter!quote:Op maandag 13 december 2010 19:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja. Je baas is nogal een bijzonder mens toch? Maar verzuipen in de chocolade klinkt prettiger
Als je niet al te snel duizelig wordt welquote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef Duderella het volgende:
CF, ik ben net zo motorisch gestoord als jij. Kan ik wel kayaken denk je?
Is 2 persoons kayak huren en arty het werk laten doen terwijl met je zonnehoedje en je fladderende zomerjurkje in het briesje voorop zit een optie?quote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef Duderella het volgende:
Dat plan om Jordanie tot een nieuw Palestina te bombarderen, was toch op z'n minst geniaal?quote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja vergeten, dat zal t geweest zijn jaquote:Op maandag 13 december 2010 19:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat plan om Jordanie tot een nieuw Palestina te bombarderen, was toch op z'n minst geniaal?
a) daar geloof ik helemaal niks van, en b) blijkbaar lukt dat toch!quote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef Duderella het volgende:
Dan zou ik maar een andere baan gaan zoeken. Bij Milka op kantoor bijvoorbeeldquote:Op maandag 13 december 2010 19:24 schreef FutureFairytale het volgende:
ja idd die grote kan chocola klinkt beter!maar helaas hebben wij die niet
![]()
Ehhh, jij ziet dat wel erg zomers voor je. Middernacht, modderlucht, muggen is more like it. Desalniettemin een onvergetelijke ervaring.quote:Op maandag 13 december 2010 19:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Is 2 persoons kayak huren en arty het werk laten doen terwijl met je zonnehoedje en je fladderende zomerjurkje in het briesje voorop zit een optie?
je gaat niet menen dat je nog nooit chocopepernoten hebt gegeten?quote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef Bluezz het volgende:
he t was een fantasietje, dan mag de zon schijnen enzoquote:Op maandag 13 december 2010 19:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ehhh, jij ziet dat wel erg zomers voor je. Middernacht, modderlucht, muggen is more like it. Desalniettemin een onvergetelijke ervaring.
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 13 december 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
je gaat niet menen dat je nog nooit chocopepernoten hebt gegeten?
oh je meent het echt
ik heb nog een rondleiding tegoed in chocoladefabriek de beemster (vlakbij de kaasfabriek)quote:Op maandag 13 december 2010 19:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan zou ik maar een andere baan gaan zoeken. Bij Milka op kantoor bijvoorbeeld
Ja nee de vorige is grappig en amusantquote:Op maandag 13 december 2010 19:31 schreef Isabeau het volgende:
En ik zie nu net dat er nog een topic tussen zit...Ik sla die over hoor!
knap! heel eerlijk; ik heb dit jaar geen één pepernoot gegetenquote:Op maandag 13 december 2010 19:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorer ligt hier al dik een maand een zak vol
Ik zei er dan ook niet voor niets achter aan dat je er wel dikke littekens van krijgt!!quote:Op maandag 13 december 2010 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Sunny, je uitspraak is helaas bewezen nonsens. Die van 'what doesn't kill you makes you stronger'. Psychologisch word je er namelijk helemaal never nooit sterker van, integendeel. Maar het blijft een oud fabeltje om mensen op te beuren (oid).
ik vond het eerder spannend en zieligquote:Op maandag 13 december 2010 19:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja nee de vorige is grappig en amusant
Ross noemt het al Hollandsch Nationale Sportquote:Op maandag 13 december 2010 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah gelukkig! De buurman kan zijn sneeuwschuifhobby weer tot in de finesse uitvoeren![]()
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Het kan mensen wel degelijk sterker maken, maar dan omdat ze zichzelf beter leren kennen en zichzelf kunnen behoeden voor de eigen valkuilen. Het is maar wat je onder sterker verstaat.quote:Op maandag 13 december 2010 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Sunny, je uitspraak is helaas bewezen nonsens. Die van 'what doesn't kill you makes you stronger'. Psychologisch word je er namelijk helemaal never nooit sterker van, integendeel. Maar het blijft een oud fabeltje om mensen op te beuren (oid).
jaaa nou die ging nou net o.a. over mijquote:Op maandag 13 december 2010 19:31 schreef Isabeau het volgende:
En ik zie nu net dat er nog een topic tussen zit...Ik sla die over hoor!
Het is maar FoK. Net het echte leven, maar niet helemaal. Niet zo serieus nemen allemaal.quote:Op maandag 13 december 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vond het eerder spannend en zielig
quote:Op maandag 13 december 2010 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is maar FoK. Net het echte leven, maar niet helemaal. Niet zo serieus nemen allemaal.
Samenvatting?quote:Op maandag 13 december 2010 19:34 schreef FutureFairytale het volgende:
jaaa nou die ging nou net o.a. over mij
Een bloedende Russisch sprekende Noor wilde geen pleister of hechtingen in zijn gapende hoofdwondquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 19:34 schreef TAV74 het volgende:
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Het kan mensen wel degelijk sterker maken, maar dan omdat ze zichzelf beter leren kennen en zichzelf kunnen behoeden voor de eigen valkuilen. Het is maar wat je onder sterker verstaat.
quote:What Doesn't Kill You Makes You Weaker
A history of hardship is not a life asset
Published on August 21, 2010
Nietzsche got it wrong
Friedrich Nietzsche, the German philosopher, famously said: "That which does not kill us makes us stronger." This notion found life beyond Nietzsche's--which is ironic, his having been rather short and miserable--and it continues to resonate within American culture.
One reason is that suffering, as Freud famously recognized, is an inevitable part of life. Thus we have developed many ways to try to ease it--one of which is bestowing upon it transformative powers (another is by believing in an afterlife, of which Freud disapproved; still another is cocaine, of which he was, for a time, a fan).
Another reason is that American culture, born of trauma and imbued with a hopeful can-do ethos, wants to believe this idea, finding it self-affirming. Once we have acquired a certain belief we tend to see, remember, and report mostly instances and events that support it. This is called confirmation bias.
Thrives on adversity
Another reason we think trauma may be transformative is that we see variants of this process around us. Bacteria that are not killed entirely by an antibiotic will mutate and become resistant to it. People who go through the hardship of training tend to improve their performance. But human beings are not bacteria, and good training is not a traumatic event.
Now it is true that, in an evolutionary sense, those who survive a calamity are by definition the fittest. But it is not the calamity that made them so. For our minds, however, the leap is short between seeing the strong emerge from a calamity and concluding that they are strong because of the calamity.
Our brain is a meaning-making machine, designed to sort vast and varied sensory information into coherent, orderly perception, organized primarily in the form of narrative: this happened, which led to that, which ended up so. When two things happen together, we assume they are meaningfully linked, and then we rush to bind them in a quite unholy cause-and-effect matrimony.
When you believe in things that you don't understand...
This tendency to infer causality from co-occurrence is not limited to humans; caged pigeons, receiving food at random intervals not related to their behavior, will nevertheless repeat any movement they happened to be doing before food appeared. The pigeons become, in a sense, superstitious.
Do not thrive on adversity
As do we. In humans, many common beliefs are based on this error. Some are trivial, like a fan's belief that wearing his lucky jersey helps his team win. But others are weightier. Because parenting behaviors co-occur with children's developing personalities, many parents assume that their behaviors actually shape their children's personalities. The evidence from developmental research overwhelmingly shows that they don't. In fact, the causality is often reversed, as temperamentally-easy children enable their parents to feel competent. Good children often create good parents.
Our eagerness to ease the pain of suffering by rationalizing it, along with our tendency to look for information supportive of our preexisting beliefs and see meaning and causality in co-occurrence, all help explain how we arrive at our belief in the school of hard knocks.
But the bulk of psychological research on the topic shows that, as a rule, if you are stronger after hardship, it is probably despite, not because of the hardship. The school of hard knocks does little more than knock you down, hard. Nietzschian--and country song--wisdom notwithstanding, we are not stronger in the broken places. What doesn't kill us in fact makes us weaker.
Developmental research has shown convincingly that traumatized children are more, not less, likely to be traumatized again. Kids who grow up in a tough neighborhood become weaker, not stronger. They are more, not less likely to struggle in the world.
Trauma with lasting effects
And the effect on adults is generally similar. For example, in one recent study, healthy adults viewed fearful and calm faces while undergoing functional magnetic resonance imaging to measure activity in the amygdale, the part of the brain that forms and stores emotional memories. Half of the participants were within 1.5 miles of the World Trade Center on 9/11 and the other half lived at least 200 miles away. Participants who were near the World Trade Center on 9/11 had significantly higher amygdale activity when looking at the fearful faces compared to those who were living more than 200 miles away. "Our findings suggest that there may be long-term neurobiological correlates of trauma exposure, even in people who appear resilient," said Dr. Barbara Ganzel, the lead researcher, "We have known for a long time that trauma exposure can lead to subsequent vulnerability to mental health disorders years after the trauma. This research is giving us clues about the biology underlying that vulnerability." When trauma and hardship do leave a mark, it is usually a bruise under the skin, not a notch on the belt.
Not from the School of Hard Knocks
Years ago, during my mandatory army service in Israel, I took part in anti-terrorist training that involved working with the K9 unit. I asked the unit commander where he found those vicious attack dogs of his. Most people, he said, believe that wild street dogs make the best anti-terrorist dogs, having survived the, well, dog-eat-dog world of the mean streets. But the truth is just the opposite. Street dogs are useless for this--or any other--work because they are unpredictable and not trainable. Dogs that have been well cared for, loved, and protected all their lives--those are the best anti-terrorist dog candidates.
And this is true for humans as well. Mayhem and chaos don't toughen you up, and they don't prepare you well to deal with the terror of this world. Tender love and care toughen you up, because they nurture and strengthen your capacity to learn and adapt, including learning how to fight, and adapting to later hardship.
Misschien begreep ie het nietquote:Op maandag 13 december 2010 19:37 schreef TAV74 het volgende:
Een bloedende Russisch sprekende Noor wilde geen pleister of hechtingen in zijn gapende hoofdwond
En nu denk je dat ik de hele lap tekst ga lezen?quote:
quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
arme chauffeur uit Noorwegen.. is hier al vanaf 12u en wacht nog steeds op papieren. dat niet alleen, hij heeft n gapende wond en moet gehecht worden maar hij heeft geen verzekering. zn hele gezicht zit onder t bloed en hij heeft geen wenkbrauw meer. dat al vanaf 12u.. ben bang dat ie bewusteloos in zn vrachtwagen zit nu
quote:Op maandag 13 december 2010 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb 3x gevraagd of ik niemand voor em moest bellen en hij zei: "no no no". toen heb ik de verbandtrommel maar toen ik weer aankwam was hij naar buiten gelopen? heb em maar neergelegd in de chauffeurshal en naar de productieleider wilde hij ook niet luisteren. sowieso slechte communicatie met een Russisch iemand die een paar woorden Duits en Engels kan. koffie aangeboden, om boven in de kantine te zitten. maar hij ging in zn vrachtwagen zitten. nou ja, ik snap em niet maar we denken dat hij geen verzekering heeft omdat hij dokters afslaat. ik hoop dat ik gauw papieren voor em heb, kan hij in ieder geval verder..
quote:Op maandag 13 december 2010 19:39 schreef TAV74 het volgende:
En nu denk je dat ik de hele lap tekst ga lezen?
Vervelend als iemand niet verzekerd isquote:
het eindigde dat hij me vertelde dat hij naar de dokter zou gaan, zou toch gehecht moeten worden. denk ook een litteken ja, zn arm bloedde ook. hij was goed gevallenquote:Op maandag 13 december 2010 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vervelend als iemand niet verzekerd isMaar goed, hij zal er niet dood aan gaan, alleen een nasty litteken aan over houden waarschijnlijk.
Had het stiekem al gelezen, interessantquote:Op maandag 13 december 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dit stukje dan: But the bulk of psychological research on the topic shows that, as a rule, if you are stronger after hardship, it is probably despite, not because of the hardship. The school of hard knocks does little more than knock you down, hard. Nietzschian--and country song--wisdom notwithstanding, we are not stronger in the broken places. What doesn't kill us in fact makes us weaker.
Hechten is niet iets medisch noodzakelijks btw. We doen het zodat het er mooi uitziet. Een open wond geneest zelfs stukken beter dan een gehechte wond, maar dan krijg je dus een lelijk litteken. Het belangrijkste in dit soort situaties is ervoor zorgen dat de wond zo schoon mogelijk is en als het flink bloedde dan is dat sowieso het geval.quote:Op maandag 13 december 2010 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
het eindigde dat hij me vertelde dat hij naar de dokter zou gaan, zou toch gehecht moeten worden. denk ook een litteken ja, zn arm bloedde ook. hij was goed gevallen
Duizelig?quote:Op maandag 13 december 2010 19:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je niet al te snel duizelig wordt wel
O dan neem ik een tweepersoonsquote:Op maandag 13 december 2010 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
a) daar geloof ik helemaal niks van, en b) blijkbaar lukt dat toch!
Ze hebben geloof ik ook tweepersoonskano's.
mijn ex-vriendje is nu de bedrijfsleider bij de appie bij m'n ouders in het dorp. Daar stond ik dus laatst met de Duutser. Best gek, zeker omdat ex-vriendje niet zo veel woorden over de grens spreekt. En nog bij z'n moeder woont.quote:Op maandag 13 december 2010 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet als ze een zelfde bedrijfsleider heeft als de appie hier in Wierden. Die geven ook nog wel eens wat weg als het 'weg kan'.
quote:
Ja maar ik weet niet of dat zomerjurkje wel bij mijn snorkel past!quote:Op maandag 13 december 2010 19:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Is 2 persoons kayak huren en arty het werk laten doen terwijl met je zonnehoedje en je fladderende zomerjurkje in het briesje voorop zit een optie?
Dat grenzen leren stellen is iets dat je door schade en schande hebt moeten leren doen, maar dat maakt je geen sterker mens. Je hebt alleen je tactiek aangepast op je ervaring uit het verleden.quote:Op maandag 13 december 2010 19:44 schreef TAV74 het volgende:
Had het stiekem al gelezen, interessant![]()
Ik redeneer vanuit de praktijkgevallen burn-out die ik gezien heb. Wel beschouwd zijn die mensen daarna inderdaad zwakker, als in: ze kunnen niet verder op de grenzeloos ambitieuze manier waarop ze meenden te moeten functioneren. Maar om zichzelf te beschermen stellen ze wel duidelijker grenzen, en dat vind ik ook sterk zijn,
Daar zijn we het dan wel weer over eensquote:Op maandag 13 december 2010 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar van dingen zoals overleden ouders of zusje, uitgemoorde familie, een zwaar gehandicapte moeder, mishandelt worden in je jeugd, niet de aandacht en liefde krijgen van je ouders die je verdient....die dingen maken je helemaal niet sterker. Cynisme en desillusie zijn niet echt tekenen dat je nu plots sterker bent.
aah ok. toen hij wegging zag het er schoon uit. hij had wel een dikke pleister op zn wenkbrauw dus dat zal niet zo mooi worden. het beste is dus om niet te hechten in zo'n geval?quote:Op maandag 13 december 2010 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hechten is niet iets medisch noodzakelijks btw. We doen het zodat het er mooi uitziet. Een open wond geneest zelfs stukken beter dan een gehechte wond, maar dan krijg je dus een lelijk litteken. Het belangrijkste in dit soort situaties is ervoor zorgen dat de wond zo schoon mogelijk is en als het flink bloedde dan is dat sowieso het geval.
Voor de bio-bay wel ja. Gewoon bellen als je in PR bent gearriveerd, zou ik doen.quote:Op maandag 13 december 2010 19:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dan neem ik een tweepersoons![]()
reserveren was geloof ik wel handig hè?
Nee nee, dat zei ik nietquote:Op maandag 13 december 2010 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
aah ok. toen hij wegging zag het er schoon uit. hij had wel een dikke pleister op zn wenkbrauw dus dat zal niet zo mooi worden. het beste is dus om niet te hechten in zo'n geval?
quote:Op maandag 13 december 2010 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee, dat zei ik nietHechten is prima, omdat het er dan mooier uit zal zien. Alleen is het niet noodzakelijk en geneest het uitstekend zonder hechting. Alleen wil niemand met een megalelijk litteken bij zijn wenkbrauw rondlopen en dus wordt het gehecht.
Nee hoor, voor bloedstelping hebben we een vreselijk ingenieus systeem van bloedplaatjes, complementsysteem, fibrinogeen etc etcquote:Op maandag 13 december 2010 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
zijn er geen gevallen waarbij het verstandig is te hechten om het bloeden te stelpen dan??
[/medische leek]
quote:Op maandag 13 december 2010 19:56 schreef borisz het volgende:
Mooi stuk dat 4:33 van John Cage. Dat kan ik ook spelen op de piano.
Ok, interessant. Ik weet natuurlijk wel dat bloedplaatjes en dergelijke wonden dichtten. Maar ik dacht dat bij zeer ernstige wonden dat misschien te lang zou duren en dan ze het daarom dicht maken..quote:Op maandag 13 december 2010 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest voor spoedeisende hulp heel veel leren over de behandeling van wonden, waar op te letten, wat te doen en hechten was bijzaak. Het minst belangrijke.
Wat zie je er mooi uitquote:Op maandag 13 december 2010 19:56 schreef Aure het volgende:
Whaa kreeg net echt supervette foto's van mn feest nogEn er komen er nog meerrr...
Ik moet deze 2 nog even met jullie delen, ik met een oudstudiegenootje
Klik
Klak
Vind je? Haha je ziet mn gezicht bijna nietquote:
Erg vervuilde wonden worden juist gewoon open gelaten.quote:Op maandag 13 december 2010 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, interessant. Ik weet natuurlijk wel dat bloedplaatjes en dergelijke wonden dichtten. Maar ik dacht dat bij zeer ernstige wonden dat misschien te lang zou duren en dan ze het daarom dicht maken..
Maar je haar is ook erg mooiquote:Op maandag 13 december 2010 19:58 schreef Aure het volgende:
Vind je? Haha je ziet mn gezicht bijna nietMaar de slash-achtige look was wel geslaagd geloof ik
Ok, duidelijkquote:Op maandag 13 december 2010 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erg vervuilde wonden worden juist gewoon open gelaten.
Wat je wel moet hechten natuurlijk zijn dingen als pezen die door zijn etc. Maar huid herstelt zichzelf wel, zij het erg lelijk zonder vorm van hechting.
vervuilde wonden zijn erg.. toen ik op gravel viel had ik gelijk een grote open wond bij mn knie (doordat gravel kleine steentjes zijn) en die zaten er ook in. moest direct schoongemaakt worden zodat de wond niet nóg erger werdquote:Op maandag 13 december 2010 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erg vervuilde wonden worden juist gewoon open gelaten.
Wat je wel moet hechten natuurlijk zijn dingen als pezen die door zijn etc. Maar huid herstelt zichzelf wel, zij het erg lelijk zonder vorm van hechting.
Thanks! En op de hoed na, loop ik ook gewoon in die outfit rond hoorquote:Op maandag 13 december 2010 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
leuke foto's Aure!!
En ik vind de look goed bij je passen![]()
Schoonmaken is het belangrijkste wat je kan doen bij wondenquote:Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
vervuilde wonden zijn erg.. toen ik op gravel viel had ik gelijk een grote open wond bij mn knie (doordat gravel kleine steentjes zijn) en die zaten er ook in. moest direct schoongemaakt worden zodat de wond niet nóg erger werd
Ik heb Amistad ook maar even gevraagd wat ze dachten, qua reserveren. Kan ook wel nu al bellen natuurlijk, maar ter plaatse lijkt me net even handiger.quote:Op maandag 13 december 2010 19:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voor de bio-bay wel ja. Gewoon bellen als je in PR bent gearriveerd, zou ik doen.
Overigens is kajakken echt doodsimpel, als je boodschappentassen kunt dragen, heb je genoeg kracht in je armenIk geloof dat ik liever alleen zou gaan, met z'n 2en is veel lastiger.
Koreaanquote:Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
gezellige foto's Aure! Leuk Chineesie!
Eensquote:Op maandag 13 december 2010 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
leuke foto's Aure!!
En ik vind de look goed bij je passen![]()
ik heb flinke littekens en ik kan niet langer dan 5 sec op mn knieën zitten want doet ontzettend veel pijn. gravel is gemeen, lijkt eerst niks maar zodra je de steentjes erafveegt krijg je een grote wond. ik was de ergste keer midden in een wedstrijd en toen was er geen jodium dus werd er een pijnlijker spul opgedaan (geen idee meer hoe het heet, begint het met 'steer' of 'seer' toevallig?). anyway, niet leukquote:Op maandag 13 december 2010 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schoonmaken is het belangrijkste wat je kan doen bij wondenEn aye, dat soort kleine steentjes zijn echt vreselijk! Is het ook lelijk geworden? Dat hoor je nogal vaak van gravelwondjes, dat het zo lelijk geneest.
Leuk Aure!quote:Op maandag 13 december 2010 19:56 schreef Aure het volgende:
Whaa kreeg net echt supervette foto's van mn feest nogEn er komen er nog meerrr...
Ik moet deze 2 nog even met jullie delen, ik met een oudstudiegenootje
Klik
Klak
Sterilon. Dat maakt de huidcellen waar vanuit nieuwe huid moet groeien doodtquote:Op maandag 13 december 2010 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb flinke littekens en ik kan niet langer dan 5 sec op mn knieën zitten want doet ontzettend veel pijn. gravel is gemeen, lijkt eerst niks maar zodra je de steentjes erafveegt krijg je een grote wond. ik was de ergste keer midden in een wedstrijd en toen was er geen jodium dus werd er een pijnlijker spul opgedaan (geen idee meer hoe het heet, begint het met 'steer' of 'seer' toevallig?). anyway, niet leuk
Jaa pfoee wat een rotspul is dat zeg!quote:Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sterilon. Dat maakt de huidcellen waar vanuit nieuwe huid moet groeien doodtSlechte keuze dus.
Isabeau! Wat is dat nou voor malle spelfout!quote:Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sterilon. Dat maakt de huidcellen waar vanuit nieuwe huid moet groeien doodtSlechte keuze dus.
nou mooie boel! ik ging zo ongeveer krom van de pijn en dan is het nog slecht ook!quote:Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jep, lekker spulletjequote:Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie hetquote:Op maandag 13 december 2010 20:08 schreef ColdFeet het volgende:
Isabeau! Wat is dat nou voor malle spelfout!
quote:Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
mevrouw spel ...quote:Op maandag 13 december 2010 20:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 13 december 2010 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
serieus? Ga ik ze dan toch eens vertellen op school. Er gaan heel wat flesjes door van dat spul op een basisschool.. beter jodium dus?
Ach je kan het altijd zelf nog ff aanpassenquote:Op maandag 13 december 2010 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Hou allemaal op met mij citeren, snel! Stop!!
Dat is ook zo sneuquote:Op maandag 13 december 2010 20:10 schreef Aure het volgende:
Ach je kan het altijd zelf nog ff aanpassen
joh we begrijpen allemaal wat je zegt dus tis goed hoorquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaMaar daar kan je weer allergisch voor zijn
Ik zou zeggen: probeer eens H2O. Geweldig middel.
Jup. Even lekker laten bloeden, dan afspoelen met waterrrrrquote:Op maandag 13 december 2010 20:10 schreef Isabeau het volgende:
kun je dat halen bij de drogist of alleen de apotheek?quote:Op maandag 13 december 2010 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jup. Even lekker laten bloeden, dan afspoelen met waterrrrrEn dan de huid erom droog deppen als je het eventueel af wilt dekken. Maar meestal kan je het beter open laten
echt? goh wist ik niet, mijn moeder gebruikte vroeger van die poeder betadine ofzo? maar heb ook wel eens ergens sterilon op een wondje gekregen, men dat prikt idd als de ziekte.quote:Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sterilon. Dat maakt de huidcellen waar vanuit nieuwe huid moet groeien doodSlechte keuze dus.
Maar dat is te simpel! Mensen willen altijd zo moeilijk mogelijk met ingewikkelde middeltjes en als het even kan ook ngo pillen, zoals antibiotica.quote:Op maandag 13 december 2010 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Jup. Even lekker laten bloeden, dan afspoelen met waterrrrrEn dan de huid erom droog deppen als je het eventueel af wilt dekken. Maar meestal kan je het beter open laten
quote:Op maandag 13 december 2010 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ziet er uit alsof ze aan het eind van de zin even vergeten was welke zinsconstructie ze ook alweer gekozen hadquote:Op maandag 13 december 2010 20:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
... H2O is waterquote:Op maandag 13 december 2010 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
kun je dat halen bij de drogist of alleen de apotheek?
en dan vond die mevrouw die het erop goot dat ik me aansteldequote:Op maandag 13 december 2010 20:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt? goh wist ik niet, mijn moeder gebruikte vroeger van die poeder betadine ofzo? maar heb ook wel eens ergens sterilon op een wondje gekregen, men dat prikt idd als de ziekte.
En het minst bijtend en naar. Lauw waterquote:Op maandag 13 december 2010 20:10 schreef Isabeau het volgende:
ah je kent het dus: knietjes geschaafd, maillot erover en dan daarna weer uit moeten trekken dus lekker lostrekkenquote:Op maandag 13 december 2010 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
behalve als er een maillotje overheen moetof een ander schurend en plakkend kledingstuk
(jeugdtrauma
)
Ieh, ik krijg er een naar gevoel van in mijn onderbuik, bij de gedachte aan hoe dat voeldequote:Op maandag 13 december 2010 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
behalve als er een maillotje overheen moetof een ander schurend en plakkend kledingstuk
(jeugdtrauma
)
whahahaquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
whahaha
ik zat al te denken, maar dacht; misschien heeft er een product zo'n naam.
maillot erover? ben je gek? ieeeehhhquote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah je kent het dus: knietjes geschaafd, maillot erover en dan daarna weer uit moeten trekken dus lekker lostrekken![]()
Maar in die gevallen dek je het dus af! Gaasje, verbandje.quote:Op maandag 13 december 2010 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
(jeugdtrauma
)
met allemaal mooie blauwe pluisjes tussen de korstenquote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah je kent het dus: knietjes geschaafd, maillot erover en dan daarna weer uit moeten trekken dus lekker lostrekken![]()
... Je bent wel schattig hoorquote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
whahaha
ik zat al te denken, maar dacht; misschien heeft er een product zo'n naam.
maar als je je maillot uittrekt dan blijft dat gaasje steken en wil mee erafquote:Op maandag 13 december 2010 20:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar in die gevallen dek je het dus af! Gaasje, verbandje.
quote:
Toch niet met een verbandje vast gezet?quote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
maar als je je maillot uittrekt dan blijft dat gaasje steken en wil mee eraf
ik win ook nooit een discussie hequote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
daar moest je naar googlen dus dat telt niet. sorry ..
Maar ze gaf toch ook aan dat ze het product niet kende?quote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef DarkElf het volgende:
daar moest je naar googlen dus dat telt niet. sorry ..
je hebt gelijk.quote:Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ze gaf toch ook aan dat ze het product niet kende?
FF bedoelde het als grapje.quote:Op maandag 13 december 2010 20:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
... H2O is waterdat komt uit de kraan
zou toch kunnen en nu bestaat er ook nog zoiets. een product met pb is ook niet altijd loodquote:Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ze gaf toch ook aan dat ze het product niet kende?
Pimpen met je kennis, FFTquote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
zou toch kunnen en nu bestaat er ook nog zoiets. een product met pb is ook niet altijd lood
Elk product met een U in de naam bevat ook Uraniumquote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zou toch kunnen en nu bestaat er ook nog zoiets. een product met pb is ook niet altijd lood
je kunt wel alles niet wetenquote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kunt toch ook niet alles weten, nerds
Je riep?quote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oh gut ik weet zoveel niet en alle anderen hier ook hoor, al geven ze dat niet toe natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
thanks!quote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wat wil je hiermee zeggenquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
haha FE!quote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pimpen met je kennis, FFTLood om oud ijzer, zeker!
Fe2O3?quote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pimpen met je kennis, FFTLood om oud ijzer, zeker!
Euh, nee.quote:Op maandag 13 december 2010 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je voelt je toch niet aangesproken?
Tja, Appie Baantjer is ook al dood, dus nieuwe verhalen komen er toch niet meequote:Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Piet Römer ligt al twee weken in het ziekenhuis met een zware longontsteking.
Jij kent hem?quote:Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Piet Römer ligt al twee weken in het ziekenhuis met een zware longontsteking.
Wat is de chemische binding van Tomatensaus?quote:Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga koken, kunnen jullie het over het Periodiek Systeem en chemische bindingen hebben
wrom? we moeten het over lekkere dingen hebben, dan krijg je trekquote:Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga koken, kunnen jullie het over het Periodiek Systeem en chemische bindingen hebben
quote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee maar ik voel zijn pijn
Over ontbinding gesproken, ik zag laatst een hele vieze ulcus curiusquote:Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee maar ik voel zijn pijn
Waar koop je dat? Slager?quote:Op maandag 13 december 2010 20:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Over ontbinding gesproken, ik zag laatst een hele vieze ulcus curius
gatverdamme! bedankt he!quote:Op maandag 13 december 2010 20:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Over ontbinding gesproken, ik zag laatst een hele vieze ulcus curius
Ik sla ook even over iddquote:
Vond het wel meevallen hoorquote:Op maandag 13 december 2010 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je klinkt zelf! En er staat eennaast
ja maar dan word ik nieuwsgierig!quote:Op maandag 13 december 2010 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je klinkt zelf! En er staat eennaast
die vind ik anders best te etenquote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen hoorLijkt net op zo'n Dr. Oetker-pizza
Weet je meteen waar het van gemaakt wordt.quote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die vind ik anders best te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |