De ultieme droom van een vrouw?quote:Op maandag 13 december 2010 17:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Verdrinken in een ketel warme vloeibare chocolade
Kerstliedjesquote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef LieLie het volgende:
Ik zit in het donker in een touringcar due half in een file staat met kerstmuziekjes van Sky.
Een soort live All You Need Is Love kerstspecial zonder romantiscge verhalen
Zou mij niet verbazen als het zo is.quote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Hadden we deze TT niet ooit al eens toen die toko in de fik stond??staat me iets van bij
Plagiaatquote:Op maandag 13 december 2010 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als het zo is.
Huhquote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Golfer, beetje referenties naar WO2 en Bastogne / Bastenaken als afsluiting in het vorige topic?
quote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef TAV74 het volgende:
Waaaahhaaaaaaaar, waar is hier de nootuitgang
ouwetjes blijven vaak hangen in het bekende he? Iets nieuws is toch gewoon engquote:Op maandag 13 december 2010 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als het zo is.
Ik zou in dat geval mijn eigen BV-er meenemen als ik jou was, heb weinig vertrouwen in de terplekke aanwezige redders in nootquote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef DarkElf het volgende:
Volgens mij ga ik dood als ik die fabriek alleen al binnenstap met die enorme noten- en pindallaergie van mij
NUTS was de geallieerde reactie op het Duitse verzoek tot overgave van de geallieerden ttv het ardennenoffensief.quote:
Oh ja, die kwam nog voorbij laatst bij 2voor12.quote:Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef TAV74 het volgende:
NUTS was de geallieerde reactie op het Duitse verzoek tot overgave van de geallieerden ttv het ardennenoffensief.
quote:
quote:
quote:Despite several determined German attacks, the perimeter held. The German commander, Generalleutnant Heinrich Freiherr von Lüttwitz,[10] requested Bastogne's surrender.[11] When General Anthony McAuliffe, now acting commander of the 101st, was told, a frustrated McAuliffe responded, "Nuts!"
After turning to other pressing issues, his staff reminded him that they should reply to the German demand. One officer (Harry W. O. Kinnard, then a Lieutenant Colonel) recommended that McAuliffe's initial reply should be "tough to beat". Thus McAuliffe wrote on the paper delivered to the Germans: "NUTS!" That reply had to be explained, both to the Germans and to non-American Allies
quote:Op maandag 13 december 2010 17:25 schreef LieLie het volgende:
We rijden de snelweg en het is een lange rij rode lampjes voor ons. Dit kon wel eens lang gaan duren!
quote:
In Band of Brothers komt het ook nog even voorbijquote:Op maandag 13 december 2010 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, die kwam nog voorbij laatst bij 2voor12.
In dezelfde gedachtenlijn, Belgische humor:quote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De ultieme droom van een vrouw?
Naast stikken in een pot Ben & Jerries uiteraard
quote:Op maandag 13 december 2010 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In dezelfde gedachtenlijn, Belgische humor:
Zjang, het brouwhulpje van de Brouwerij van Bocholt wordt levenloos teruggevonden in één van de brouwketels. Bèr, die jaren samen met Zjang in de brouwerij heeft gewerkt heeft de ondankbare taak om de familie van de dierbare overledene op de hoogte te brengen van het spijtige ongeval.
- Tot mijn grote spijt moet ik u meedelen dat Zjang vanmiddag is overleden door een spijtig arbeidsongeval.
- Boehahaha, snik, snif, onze goede Zjang, snif, en waaraan is hij dan gestorven?
- Hij is verdronken in de brouwkuip.
- Snik, snik, allez ik zal mij maar troosten met het gedacht dat onze Zjang dan toch niet te veel heeft moeten afzien. Verdrinken gaat toch wel snel hé?
- Maar bijlange niet! Hij is er nog twee keer uit geweest om gaan te pissen!
Zo koud dat je soms een vestje aantrekt, jaquote:Op maandag 13 december 2010 17:30 schreef Duderella het volgende:
![]()
Gekke Belgen!
En jemig FF, je doet echt een krakje door drama te maken van een opmerking die geen drama in zich heeft.
Ik bedoelde dat je een heel bijzonder leven en een even bijzondere visie daarop hebt. Nou goed?
CF, darling, zeg mij eens even: is het er koud 's avonds?
Oeh jee!quote:Op maandag 13 december 2010 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo koud dat je soms een vestje aantrekt, ja
Golfer, puhlease!quote:Op maandag 13 december 2010 17:34 schreef golfer het volgende:
In de armen van Arty heb je het toch nooit koud, Dude?
quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 17:34 schreef golfer het volgende:
In de armen van Arty heb je het toch nooit koud, Dude?
Bus is van de N34 afgegaan, was een rij zonder eindequote:
ken het gevoelquote:Op maandag 13 december 2010 17:42 schreef PdeHoog het volgende:
Hmm...dit gaat langer duren dan ik had ingeschat. Ik begin trek te krijgen
Pffff. Alsof nu ineens alle mannen die in de kinderopvang werken pedofielen zijnquote:Op maandag 13 december 2010 17:48 schreef Sarabi het volgende:
Ook stom vanmiddag op mijn werk mochten de mannelijke overblijfkrachten niet meer alleen hun groep begeleiden tijdens het overblijven....
Ik begrijp wel dat ouders zich nu zorgen gaan maken maar toch, het kunnen toch net zo goed vrouwen zijn?
op de televaag stond ook al een pol.quote:Op maandag 13 december 2010 17:48 schreef Sarabi het volgende:
Ook stom vanmiddag op mijn werk mochten de mannelijke overblijfkrachten niet meer alleen hun groep begeleiden tijdens het overblijven....
Ik begrijp wel dat ouders zich nu zorgen gaan maken maar toch, het kunnen toch net zo goed vrouwen zijn?
Twixquote:
WTF? Zie je...dat krijg je nu van nieuwsberichtenquote:Op maandag 13 december 2010 17:48 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 17:48 schreef borisz het volgende:
Oh scriptieoverleg gaat nu niet door. Zal nu januari worden.
Ik had mijn verbeterde scriptievoorstel ingeleverd op zaterdag en zij stuurt in dr mail. Helaas heeft u het niet, zoals beloofd, voor het eind van de week ingediend. Ik heb minimaal twee werkdagen nodig om het na te kijken bla bla bla Nou zoveel is het ook weer niet.
Verschil van inzicht over het einde van de week..
Dom wicht.
Sterktequote:Op maandag 13 december 2010 17:48 schreef LieLie het volgende:
Normaal geaproken was ik over 10 min in Emmen, nu nog voor Assen.
Ja ik stond er ook van te kijkenquote:Op maandag 13 december 2010 17:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pffff. Alsof nu ineens alle mannen die in de kinderopvang werken pedofielen zijnZo dom, dan geef je als instelling toch ook een verkeerd signaal af?
Borisz, wat een hysterisch officieel mailtje, zegInderdaad een trut
Sjeez, zijn we dan echt volslagen waanzinnig geworden in dit land. Wie verzint zo'n poll überhaupt.quote:Op maandag 13 december 2010 17:53 schreef z80 het volgende:
[..]
op de televaag stond ook al een pol.
moeten mannen uit uit de kinderopvang worden geweerd? ja/nee
vrouwen doen dit blijkbaar niet
De debilisering van Nederland gaat steeds verder voort.quote:Op maandag 13 december 2010 17:55 schreef TAV74 het volgende:
Sjeez, zijn we dan echt volslagen waanzinnig geworden in dit land. Wie verzint zo'n poll überhaupt.
Dat ja.. echt.. als mensen nou eens gewoon logisch nadenken en zich niet steeds zo mee laten slepen in van alles en nog wat..quote:Op maandag 13 december 2010 17:56 schreef golfer het volgende:
[..]
De debilisering van Nederland gaat steeds verder voort.
O dat was toen ook zo'n hysterie ja!quote:Op maandag 13 december 2010 18:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat ja.. echt.. als mensen nou eens gewoon logisch nadenken en zich niet steeds zo mee laten slepen in van alles en nog wat..
Straks verwatert het weer en hoor je niemand er over. Net als toen dat jongetje wat is doodgestoken in school. Op stel en sprong moesten alle scholen maar hun deuren op slot houden de hele dagGelukkig bij mijn werk slimme mensen die door hadden dat dat natuurlijk een totale schijnveiligheid is en daarnaast eerder onveilige situaties oplevert dan dat het iets goed doet..
Ik vind dat echt heel erg flauw hoor, zou het zelf nooit zo doen (maar ik ben natuurlijk ook een erg leuke thesisbegeleiderquote:Op maandag 13 december 2010 18:22 schreef borisz het volgende:
Oke het bla bla bla is van mij.Maar ik ben dr een beetje zat.
![]()
Heb een net netjes mailtje terug gestuurd.. Zal mij zakelijk opstellen en netjes mijn scriptie schrijven. Gelukkig is de beoordeling ervan door meerdere personen.
Je hoort er nu niemand meer over...quote:Op maandag 13 december 2010 18:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat was toen ook zo'n hysterie ja!
Dankjewel voor deze update over waar je je in den lande bevindquote:Op maandag 13 december 2010 17:40 schreef LieLie het volgende:
Bus is van de N34 afgegaan, was een rij zonder einde
Nu helemaal tussendoor ofzo. Om 17 uur uit Gr vertrokken en nu nog niet in Assen. Trein van half zeven red ik ws ook niet en thuis moet ik lopen zei meneer, want daar ligt al 5cm sneeuw en ik ben een watje op de fiets met sneeuw.
Vandaag weer en gek in Frankrijk die met 2 zwaarden een kleuterschool binnen liep en daar leidsters en kleuters gijzelde.quote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Je hoort er nu niemand meer over...
Ja, uiteraard. Die gekken blijven komen.. Maar de deuren op slot houden de hele dag is echt geen oplossing of zoquote:Op maandag 13 december 2010 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaag weer en gek in Frankrijk die met 2 zwaarden een kleuterschool binnen liep en daar leidsters en kleuters gijzelde.
http://www.nu.nl/algemeen(...)eling-frankrijk.html
Het is dus nog steeds actueel.
Wel makkelijk. Zo'n live-verkeersinformatiedienst.quote:Op maandag 13 december 2010 18:23 schreef LieLie het volgende:
Einde is in zicht. Wel drie kwartier op de trein wachten straks.
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 13 december 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze update over waar je je in den lande bevind
Nou, doei zeg...quote:Op maandag 13 december 2010 18:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel makkelijk. Zo'n live-verkeersinformatiedienst.![]()
Hoewel natuurlijk wel een beetje meer geschikt voor de locale omroep.
ja, maar dat zeggen ze nooit bij de verkeersinfo..quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 18:49 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, maar dat zeggen ze nooit bij de verkeesrinfo.
We willen weten waar je nu voor welk stoplicht staat.
Ah joh!quote:
quote:
ach, net zo boeiend als tussenstanden op werk, hardlopen, boodschappen etc etc, ik lees alles, vind het wel gezellig keuvelenquote:Op maandag 13 december 2010 18:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ah joh!
maareuh serieus, zou jij t echt heel boeiend vinden als bijv Boris of Bluezz steeds live verslag doet van zijn/haar vorderingen in een file?
Dat dusquote:Op maandag 13 december 2010 18:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ach, net zo boeiend als tussenstanden op werk, hardlopen, boodschappen etc etc, ik lees alles, vind het wel gezellig keuvelen
tuurlijk is het allemaal even oninteressant / even interessant maar daar worden toch ook grapjes over gemaakt?quote:Op maandag 13 december 2010 18:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ach, net zo boeiend als tussenstanden op werk, hardlopen, boodschappen etc etc, ik lees alles, vind het wel gezellig keuvelen
Hou je ons straks wel op de hoogte van de files tussen Rotterdam en Delft?quote:Op maandag 13 december 2010 18:58 schreef PdeHoog het volgende:
Potverdomme, die zooi is traagIk wil naar huis
ja, doei zeg! ....quote:Op maandag 13 december 2010 18:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tuurlijk is het allemaal even oninteressant / even interessant maar daar worden toch ook grapjes over gemaakt?
*burb*quote:
Ik mag hopen dat die er zo meteen niet meer zijnquote:Op maandag 13 december 2010 18:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hou je ons straks wel op de hoogte van de files tussen Rotterdam en Delft?
Nespresso. Snel klaar! Snel op!quote:
Precies en dat er mensen naar de bieb gaan enzo.quote:Op maandag 13 december 2010 18:58 schreef TAV74 het volgende:
ja net of zoiets boeiend is!quote:Op maandag 13 december 2010 19:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Precies en dat er mensen naar de bieb gaan enzo.
En Russisch sprekende Norenquote:Op maandag 13 december 2010 19:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Precies en dat er mensen naar de bieb gaan enzo.
En een beetje plagen mag best, Lein
BKquote:Op maandag 13 december 2010 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ik mag hopen dat die er zo meteen niet meer zijnIk heb een hekel extra vertragingen tussen mij en mijn avondeten
hoewel ik langs de BK kom
Vind ik ook. Laat iedereen maar lekker babbelen hoor. Het is net de kroeg!quote:Op maandag 13 december 2010 18:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nuts! Ze zijn allemaal hartstikke nuts!quote:
klopt wel gezien de hoeveelheid drank die erdoor gaatquote:Op maandag 13 december 2010 19:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vind ik ook. Laat iedereen maar lekker babbelen hoor. Het is net de kroeg!
Ja, uitgeslapenquote:Op maandag 13 december 2010 19:01 schreef DarkElf het volgende:
Lein! Heethoofdje!, hoe is het ermee? Geen last meer van nek enzo?
quote:Op maandag 13 december 2010 19:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vind ik ook. Laat iedereen maar lekker babbelen hoor. Het is net de kroeg!
pepernoten met chocolade koffieboontjes zijn ook lekker, kan je zelf al kauwend mixenquote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Oh en pepernoten in chocolade zijn lekker![]()
Nog nooit gegeten en nu heb ik spijt omdat we een zak hebben liggen... kreeg g van zijn favo kassiere
quote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef Bluezz het volgende:
oh... mmm klinkt niet helemaal lekker hoor ..quote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, uitgeslapenGaat wel goed, nog wel last van de nek en wat geheugenklachten maar niets dat zorgwekkend is
Ja! Virtuele horeca hiero!quote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt wel gezien de hoeveelheid drank die erdoor gaat
Wat lievquote:Op maandag 13 december 2010 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Nog nooit gegeten en nu heb ik spijt omdat we een zak hebben liggen... kreeg g van zijn favo kassiere
Mja. Meestal gaat t wel goed hoorquote:Op maandag 13 december 2010 19:06 schreef DarkElf het volgende:
oh... mmm klinkt niet helemaal lekker hoor ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |