De ultieme droom van een vrouw?quote:Op maandag 13 december 2010 17:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Verdrinken in een ketel warme vloeibare chocolade
Kerstliedjesquote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef LieLie het volgende:
Ik zit in het donker in een touringcar due half in een file staat met kerstmuziekjes van Sky.
Een soort live All You Need Is Love kerstspecial zonder romantiscge verhalen
Zou mij niet verbazen als het zo is.quote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Hadden we deze TT niet ooit al eens toen die toko in de fik stond??staat me iets van bij
Plagiaatquote:Op maandag 13 december 2010 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als het zo is.
Huhquote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Golfer, beetje referenties naar WO2 en Bastogne / Bastenaken als afsluiting in het vorige topic?
quote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef TAV74 het volgende:
Waaaahhaaaaaaaar, waar is hier de nootuitgang
ouwetjes blijven vaak hangen in het bekende he? Iets nieuws is toch gewoon engquote:Op maandag 13 december 2010 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als het zo is.
Ik zou in dat geval mijn eigen BV-er meenemen als ik jou was, heb weinig vertrouwen in de terplekke aanwezige redders in nootquote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef DarkElf het volgende:
Volgens mij ga ik dood als ik die fabriek alleen al binnenstap met die enorme noten- en pindallaergie van mij
NUTS was de geallieerde reactie op het Duitse verzoek tot overgave van de geallieerden ttv het ardennenoffensief.quote:
Oh ja, die kwam nog voorbij laatst bij 2voor12.quote:Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef TAV74 het volgende:
NUTS was de geallieerde reactie op het Duitse verzoek tot overgave van de geallieerden ttv het ardennenoffensief.
quote:
quote:
quote:Despite several determined German attacks, the perimeter held. The German commander, Generalleutnant Heinrich Freiherr von Lüttwitz,[10] requested Bastogne's surrender.[11] When General Anthony McAuliffe, now acting commander of the 101st, was told, a frustrated McAuliffe responded, "Nuts!"
After turning to other pressing issues, his staff reminded him that they should reply to the German demand. One officer (Harry W. O. Kinnard, then a Lieutenant Colonel) recommended that McAuliffe's initial reply should be "tough to beat". Thus McAuliffe wrote on the paper delivered to the Germans: "NUTS!" That reply had to be explained, both to the Germans and to non-American Allies
quote:Op maandag 13 december 2010 17:25 schreef LieLie het volgende:
We rijden de snelweg en het is een lange rij rode lampjes voor ons. Dit kon wel eens lang gaan duren!
quote:
In Band of Brothers komt het ook nog even voorbijquote:Op maandag 13 december 2010 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, die kwam nog voorbij laatst bij 2voor12.
In dezelfde gedachtenlijn, Belgische humor:quote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De ultieme droom van een vrouw?
Naast stikken in een pot Ben & Jerries uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |