SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden."Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
mensen die geen TT kunnen verzinnen
"Crescendo gramen sementat."
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
kak, mijn 9-knop doet het niet goed"Crescendo gramen sementat."
Ik speel alleen COD in een party omdat ik geen zin heb om afhankelijk te zijn van pannekoekenquote:Op maandag 13 december 2010 16:39 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
want heel de wereld speelt in parties?didn't think so
![]()
Gast ik heb Mercenary TDM gespeeld en dan ging ik een ronde 35-8 ofzo en verloren we nog kansloosquote:Op maandag 13 december 2010 16:47 schreef mash_ het volgende:
Nou als je niet in een party speelt dus zorgen dat je een anti air class hebt![]()
![]()
Vanavond ff snel zorgen dat ik weer alle guns heb, was van plan om eigenlijk in prestige wat meer guns te testen, ik begon met de AK74u en ben er niet meer vanaf gestapt...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel alleen COD in een party omdat ik geen zin heb om afhankelijk te zijn van pannekoeken![]()
![]()
ja ik ken het. soms heb je mensen er tussen zitten met 3-20. maar boeiend als ik een goede scoren heb vind ik het potje geslaagd of ik nou win of niet. want sowieso heb ik al heel veel losses omdat elke keer de verbinding er mee stopt en je dan een loss krijgtquote:Op maandag 13 december 2010 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast ik heb Mercenary TDM gespeeld en dan ging ik een ronde 35-8 ofzo en verloren we nog kansloos![]()
![]()
ik heb daar wel een goed zalfje voorquote:Op maandag 13 december 2010 16:54 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb gewoon een blaar op mijn duim van het gamen.
Dude.quote:Op maandag 13 december 2010 16:55 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik heb daar wel een goed zalfje voor
All good things are wild and free.![]()
W.T.F.quote:Op maandag 13 december 2010 16:54 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb gewoon een blaar op mijn duim van het gamen.![]()
quote:
Vanmiddag Warlord Pro en Ghost Pro gehaald
Heb ook definitief afscheid genomen van de AUG, geef mij de Galil & AK47u maar totdat ik de gewone AK unlocked heb.![]()
Nouja mijn win loss ratio ligt op 1.80 geloof ik en dat wil ik het liefst zo hoog mogelijk houdenquote:Op maandag 13 december 2010 16:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik ken het. soms heb je mensen er tussen zitten met 3-20. maar boeiend als ik een goede scoren heb vind ik het potje geslaagd of ik nou win of niet. want sowieso heb ik al heel veel losses omdat elke keer de verbinding er mee stopt en je dan een loss krijgt![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 17:01 schreef Doopy-X- het volgende:
geef mij de Galil & AK47u maar totdat ik de gewone AK unlocked heb.![]()
![]()
Je weet niet wat je doet, AUGquote:Op maandag 13 december 2010 17:01 schreef Doopy-X- het volgende:
Vanmiddag Warlord Pro en Ghost Pro gehaald
Heb ook definitief afscheid genomen van de AUG, geef mij de Galil & AK47u maar totdat ik de gewone AK unlocked heb.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
AUG Red dot + dual magsquote:Op maandag 13 december 2010 17:11 schreef mash_ het volgende:
AUG+Silencer + Ghost + Slight of hand pro + Hacker pro![]()
(Ghost pro komt er nog aan
)
![]()
![]()
Ik ga nu voor de Hacker proquote:Op maandag 13 december 2010 17:11 schreef mash_ het volgende:
Hacker pro![]()
(Ghost pro komt er nog aan
)
![]()
![]()
Schiet nu even met de AK47, vind dat die meer recoil heeft dan de AUGquote:Op maandag 13 december 2010 17:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ding heeft teveel recoil voor me, ook als ik burst.
Het moet #29 zijnquote:Op maandag 13 december 2010 17:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
TT aangepast naar #9
Begin eindelijk een beetje beter te worden
Heb grip op de 47u zitten en is puur voor close range battles, geef mij de Galil maar voor midragequote:Op maandag 13 december 2010 17:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schiet nu even met de AK47, vind dat die meer recoil heeft dan de AUG![]()
![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan dit dat![]()
![]()
De 74 bedoel jequote:Op maandag 13 december 2010 17:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heb grip op de 47u zitten en is puur voor close range battles, geef mij de Galil maar voor midrage
Moet eigenlijk weer een keer met jullie mee spelen heb het alleen te druk met mijn eigen "clan" gedoe![]()
Doe maar weer interessantquote:Op maandag 13 december 2010 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet eigenlijk weer een keer met jullie mee spelen heb het alleen te druk met mijn eigen "clan" gedoe
Eindelijk beginnen mijn kills omhoog te gaan naar de 10/15 en zit nu op level 28 ofzo. Begin er steeds iets meer handigheid in te krijgen![]()
En je deaths?quote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eindelijk beginnen mijn kills omhoog te gaan naar de 10/15 en zit nu op level 28 ofzo. Begin er steeds iets meer handigheid in te krijgenHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Overdag merk je wel veel dat er een hoop 11 jarigen rondhuppelen zeg.
Niet alleen door hun trieste gedrag in de mics maar ook erg veel "ik kan niet tegen mijn verlies dus ik ruk de ethernetkabel eruit" figuren.
Jammer dat er geen report player for not being 18 bestaat...![]()
Vaak speel ik in een party met 4 (Team Tactical) of 6 mensen en dan winnen we werkelijk alle potjes achter elkaar. Vooral in Domination is het zo makkelijk om 200-80 te halen ofzo.
Teamwork is wel heel belangrijk in CoD en als je niet met vrienden speelt heb je daar gewoon nul komma nul van. De helft van je team bestaat uit losers die niks bijdragen, en de andere helft, die goed zijn in het spel, willen alleen maar veel kills halen.
Behalve dat je makkelijker wint is het ook gewoon leuker als je met z'n allen er echt voor gaat.![]()
No shit. Ik verlies hier 3 potjes achter elkaar met een kd hoger dan 5quote:Op maandag 13 december 2010 17:26 schreef n0ir het volgende:
Vaak speel ik in een party met 4 (Team Tactical) of 6 mensen en dan winnen we werkelijk alle potjes achter elkaar. Vooral in Domination is het zo makkelijk om 200-80 te halen ofzo.
Teamwork is wel heel belangrijk in CoD![]()
![]()
Mijn WTF! moment van de dag!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
heeft dan gewoon iemand gestaan wie zijn connetion interupted isquote:![]()
Sad but truequote:
Ah dat bedoelde je dus, is idd redelijk wazigquote:
Slecht nieuws van mijn kant, mn huisgenoot leeft nog en is weer terug in huis dus geen CoD voor mij(mischien ook wel goed, kan ik op mn tentamens focussen
)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Beginnen beetje 50/50 te wordenquote:en heel soms kill ik er meer dan dat ik dood ga
Ja zo goed ben ik nou ook weer nietCOD Blackops is het eerste spel in dit genre dat ik speel,verder doe ik alleen Rainbowsix/fable,NFS games enzo
![]()
skills..quote:
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Ja het is denk ik ghost pro master ofzoquote:Op maandag 13 december 2010 17:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ah dat bedoelde je dus, is idd redelijk wazig
Slecht nieuws van mijn kant, mn huisgenoot leeft nog en is weer terug in huis dus geen CoD voor mij(mischien ook wel goed, kan ik op mn tentamens focussen
)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Blijven spelen, wordt vanzelf beterquote:Op maandag 13 december 2010 17:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Beginnen beetje 50/50 te wordenen heel soms kill ik er meer dan dat ik dood ga
Ja zo goed ben ik nou ook weer nietCOD Blackops is het eerste spel in dit genre dat ik speel,verder doe ik alleen Rainbowsix/fable,NFS games enzo
consequent 1:1 k/d spelen is al mooi
Als je dat hebt kun je voor 200000 codpoints de cloak of invisibility kopen jaquote:Op maandag 13 december 2010 17:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het is denk ik ghost pro master ofzoJe hebt een primeur!
[ Bericht 0% gewijzigd door PierreTT op 13-12-2010 18:32:30 ]Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Qftquote:Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je dat hebt kun je voor 200000 codpoints de cloak of insivibility kopen jaJe hebt een primeur!
![]()
Dat noem ik geen sniperen meerquote:Op maandag 13 december 2010 18:46 schreef KoningStoma het volgende:
Hier een zeer matig stukje snipen van ome Stoma.![]()
![]()
erg jammer inderdaad, ik doe dat tenminste zonder te moeten knifen tussendoorquote:Op maandag 13 december 2010 18:46 schreef KoningStoma het volgende:
Hier een zeer matig stukje snipen van ome Stoma."Crescendo gramen sementat."
Das een gejatte grapquote:Op maandag 13 december 2010 17:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het is denk ik ghost pro master ofzo![]()
![]()
Ach iedereen is ooit eens begonnen he, ik had bij MW2 ook in het begin een onwijs slechte K/D ratio. Zodra je een beetje doorhebt hoe de maps werken, hoe je kan flanken en waar de spawnpoints zijn zal het een stuk beter gaanquote:Op maandag 13 december 2010 17:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Beginnen beetje 50/50 te wordenen heel soms kill ik er meer dan dat ik dood ga
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
So true, daarom vind ik het leuk om bombgames te doen met mensen van FOK, als ik alleen speel dan gewoon Domination, speel eigenlijk nooit gewoon TDM.quote:Op maandag 13 december 2010 17:26 schreef n0ir het volgende:
Teamwork is wel heel belangrijk in CoD en als je niet met vrienden speelt heb je daar gewoon nul komma nul van. De helft van je team bestaat uit losers die niks bijdragen, en de andere helft, die goed zijn in het spel, willen alleen maar veel kills halen.
Behalve dat je makkelijker wint is het ook gewoon leuker als je met z'n allen er echt voor gaat.![]()
Ik stel elke keer mijn look sensitivity naar boven bij, begon op 3 en zit nu op 6.
Weet ook al dat ik bij de volgende keer prestige bepaalde wapens/perks niet of juist wel ga kopen. Zo heb ik afscheid genomen van Last Stand Pro. Ook die kut-AUG koop ik niet meer![]()
![]()
Dit vooralquote:Op maandag 13 december 2010 19:13 schreef dreamzk het volgende:
Zodra je een beetje doorhebt hoe de maps werken,
sensitivity op 10 is zo chillquote:Op maandag 13 december 2010 19:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik stel elke keer mijn look sensitivity naar boven bij, begon op 3 en zit nu op 6.
Weet ook al dat ik bij de volgende keer prestige bepaalde wapens/perks niet of juist wel ga kopen. Zo heb ik afscheid genomen van Last Stand Pro. Ook die kut-AUG koop ik niet meer![]()
![]()
Echte 1337-ors spelen met sensitivity 3quote:
En TDM speel ik juist als ik geen party heb, dan irriteer ik me niet zo erg aan teamgenoten die alleen voor de kills gaan. Zo nu en dan objective based spelen voor de challengesCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
als 1337-ors noobs betekend dan wel jaquote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Echte 1337-ors spelen met sensitivity 3
En TDM speel ik juist als ik geen party heb, dan irriteer ik me niet zo erg aan teamgenoten die alleen voor de kills gaan. Zo nu en dan objective based spelen voor de challengesJe hebt gewoon zo veel voordeel als je snel kan rond draaie
![]()
![]()
Er zijn wel grenzen. Met 10 kan je niet meer normaal richten. Dan hangt het volledig van de aim assist af. Probeer het maar eens zonder aim assist en met 10 sensitivity![]()
![]()
Deze game heeft echt aids!
Toch zeker 12 lockups gehad vandaag.
Ik ben welgeteld 1 level gestegen in ongeveer 5 uur klooien.
![]()
4 hele potjes kunnen spelen.
![]()
![]()
Let me guess, geen xbox?quote:Op maandag 13 december 2010 19:36 schreef KintoUn het volgende:
Deze game heeft echt aids!
Toch zeker 12 lockups gehad vandaag.
Ik ben welgeteld 1 level gestegen in ongeveer 5 uur klooien.
![]()
4 hele potjes kunnen spelen.
![]()
![]()
Dat begrijp ik, ik lees niet anders.
Op het "officiële" call of duty board moet je voor de grap maar eens kijken bij PS3 blackops.
Probleem is dat wanneer je host bent, je nogal eens een freeze krijgt.
Ik heb de laatste tijd ongeveer 3 op de 5 potjes die ik host een lock up.
Als je geen host bent, loopt je game niet vast, maar bij de host waarschijnlijk wel, en zit je nog met een onafgemaakt potje.
Deze game is op PS3 nauwelijks speelbaar.
En ik ben bang dat er met geen patch iets aan te doen valt.
Ik stel even een domme vraag, maar zijn op PS3 alle games P2P?![]()
inderdaad, al die mensen die zeggen dat je noob bent als je op sensitivity 3 speeltquote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Echte 1337-ors spelen met sensitivity 3vaak zie je ook van die gastjes rondlopen met sensitivity 10 en dan sprayen ze alle kanten op en kunnen ze er geen zak van
Gebruikt er trouwens nog iemand silencer op AK47?![]()
![]()
Check.quote:Op maandag 13 december 2010 19:52 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
inderdaad, al die mensen die zeggen dat je noob bent als je op sensitivity 3 speeltvaak zie je ook van die gastjes rondlopen met sensitivity 10 en dan sprayen ze alle kanten op en kunnen ze er geen zak van
Gebruikt er trouwens nog iemand silencer op AK47?![]()
Wtf is er toch mis met dit spel? Vandaag al twee keer bevroren in het laad scherm, dit gebeurt me ELKE dag minimaal 2 keer.
Fix je spel, Treyarch.![]()
Ik speel er nu ook nog niet mee. Maar zodra ik hem weer heb.quote:Op maandag 13 december 2010 19:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Als ik hem straks unlock wel
Speel met een silencer op al mijn wapens, behalve de 47u
[ Bericht 0% gewijzigd door MarkM op 13-12-2010 20:17:31 ]![]()
Precies, kijk eens naar de professionele gamers, allemaal een lage sensitivity omdat je dan beter kan aimenquote:Op maandag 13 december 2010 19:52 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
inderdaad, al die mensen die zeggen dat je noob bent als je op sensitivity 3 speeltvaak zie je ook van die gastjes rondlopen met sensitivity 10 en dan sprayen ze alle kanten op en kunnen ze er geen zak van
Gebruikt er trouwens nog iemand silencer op AK47?
En zodra ik de AK weer heb knal ik er ook een silencer op
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ligt eraan he 6 of 7 werkt voor mij perfect.quote:Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Precies, kijk eens naar de professionele gamers, allemaal een lage sensitivity omdat je dan beter kan aimen
En zodra ik de AK weer heb knal ik er ook een silencer op![]()
Volgens mij hebben die pro-gamers allemaal een hoge sensitivity omdat je dan simpelweg sneller kan mikken. Noobs als wij hebben de crosshair dan vaker naast dan op het doelwit maar juist die pro's kunnen er wel mee omgaan.![]()
Ik gebruik zelf 7, handig om snel te draaien naar een vijand. Maar je kunt nog wel goed richten
Jellyfish float by.![]()
jij bent dan ook geen proquote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt eraan he 6 of 7 werkt voor mij perfect."Crescendo gramen sementat."
Nou gaat anders prima hoor. heb hem op 10 staan en k/d is 9van de 10 potjes boven de 2.0 dus gaat wel goed zoquote:Op maandag 13 december 2010 19:29 schreef KoningStoma het volgende:
Er zijn wel grenzen. Met 10 kan je niet meer normaal richten. Dan hangt het volledig van de aim assist af. Probeer het maar eens zonder aim assist en met 10 sensitivity![]()
![]()
het is algemeen bekend dat het niveau op de ps3 dramatisch is dus waarschijnlijk zou je er op de xbox nog niks van bakken (no offence)quote:Op dinsdag 14 december 2010 02:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou gaat anders prima hoor. heb hem op 10 staan en k/d is 9van de 10 potjes boven de 2.0 dus gaat wel goed zo"Crescendo gramen sementat."
quote:Op dinsdag 14 december 2010 02:27 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het is algemeen bekend dat het niveau op de ps3 dramatisch is dus waarschijnlijk zou je er op de xbox nog niks van bakken (no offence)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het zijn zelfs je eigen woorden:quote:en ik doel niet op jou specifiek, maar op ps3 spelers in het algemeen. dan kan jij wel gaan roepen dat je er niks van snapt, maar jij wil gewoon niet accepteren dat het niveau op de ps3 drastisch lager is en dat je eigenlijk helemaal niet zo goed bent. deze beiden reacties die ik nu gequote heb bevestigen dat nog maar weer eensquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:43 schreef mash_ het volgende:
Ik kom net van vrienden vandaan. heb 34 potjes gespeeld op een xbox. mijn k/d was 0.60 ongeveerop me ps3 heb ik altijd rond de 2.0 snap het er niks van
ja alleen beetje jammer dat k zondag weer op de xbox gespeelt heb. Maar toen zonder splitscreen lag en iemand die pas level 1 was en nu ging het even goed als op de ps3. Dus daar gaat je verhaal. Want het slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 14 december 2010 03:12 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het zijn zelfs je eigen woorden:
[..]
en ik doel niet op jou specifiek, maar op ps3 spelers inn het algemeen. dan kan jij wel gaan roepen dat je er niks van snapt, maar jij wil gewoon niet accepteren dat het niveau op de ps3 drastisch lager is en dat je eigenlijk helemaal niet zo goed bent. deze beiden reacties die ik nu gequote heb bevestigen dat nog maar weer eens![]()
Die Doopstah. Komt gewoon gisteravond 11 uur online, harkt ff Hacker Pro binnen en zit om 8:00 de volgende dag weer op fok.![]()
![]()
Ik speel altijd op de hoogste sensitivy, ben ik gewend
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Of de controls zijn gewoon even wennenquote:Op dinsdag 14 december 2010 03:12 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het zijn zelfs je eigen woorden:
[..]
en ik doel niet op jou specifiek, maar op ps3 spelers in het algemeen. dan kan jij wel gaan roepen dat je er niks van snapt, maar jij wil gewoon niet accepteren dat het niveau op de ps3 drastisch lager is en dat je eigenlijk helemaal niet zo goed bent. deze beiden reacties die ik nu gequote heb bevestigen dat nog maar weer eensIk zou ook veel slechter op een PS3 spelen omdat ik gewoonweg vrijwel nooit op een PS3 speel.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Mogguhquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:08 schreef Parvus het volgende:
Die Doopstah. Komt gewoon gisteravond 11 uur online, harkt ff Hacker Pro binnen en zit om 8:00 de volgende dag weer op fok.
Was rustig gisteravond, heb dus maar wat potjes Dominatie met de dominerende Teun gespeeld
Volgende uitdaging wordt hardline Pro maar dat gaat niet meevallen als je zo vaak doodgaat als ik
[ Bericht 6% gewijzigd door Doopy-X- op 14-12-2010 08:56:46 ]![]()
Je kan ook een plugje ofzo kopen waardoor je met je xbox controller op de ps3 kan spelen. Dan rape je ze echt allemaalquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Of de controls zijn gewoon even wennenIk zou ook veel slechter op een PS3 spelen omdat ik gewoonweg vrijwel nooit op een PS3 speel.
![]()
![]()
Vandaag de patch voor PS3 zie: http://twitter.com/#!/JD_2020---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso![]()
Zo denk je goed te zijn en sta je 40-4 en het volgende potje word je finaal afgemaakt en dat sta je 3-17![]()
Sommige mensen zijn echt te goed![]()
![]()
ik las hier een weekje terug dat er wat werd gedaan aan die hardline pro onzin. Maar dat is dus nog niet gebeurd?
Gister met 6 man HQ en iedereen hardline pro + carepackage, turret en SAMturret.![]()
echt 100den carepackages met de ruigste troep erinHet is dus niet verholpen of is dit geen glitch/bug?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Dat kan ook komen omdat het spel je benadeelt als je goed hebt gespeeld.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:16 schreef Forskneck het volgende:
Zo denk je goed te zijn en sta je 40-4 en het volgende potje word je finaal afgemaakt en dat sta je 3-17![]()
Sommige mensen zijn echt te goed
Het is een complot![]()
![]()
Die patch kwam er aan, is nog niet geimplementeerdquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:24 schreef _GdR_ het volgende:
ik las hier een weekje terug dat er wat werd gedaan aan die hardline pro onzin. Maar dat is dus nog niet gebeurd?
Gister met 6 man HQ en iedereen hardline pro + carepackage, turret en SAMturret.![]()
echt 100den carepackages met de ruigste troep erinHet is dus niet verholpen of is dit geen glitch/bug?
Haha denk et ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat kan ook komen omdat het spel je benadeelt als je goed hebt gespeeld.
Het is een complot![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat kan ook komen omdat het spel je benadeelt als je goed hebt gespeeld.
Het is een complotLeapfrogquote:![]()
![]()
Wat voor update is dat (10mb) wat ik net voor black ops op de 360 binnen moest halen? Is dat ergens te vinden?![]()
`quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat voor update is dat (10mb) wat ik net voor black ops op de 360 binnen moest halen? Is dat ergens te vinden?
Staat ergens in de vorige topics![]()
![]()
Kan nog geen niks verder vinden erover, maar zag dat quikscoping terug was en hardline pro is gefixed.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat voor update is dat (10mb) wat ik net voor black ops op de 360 binnen moest halen? Is dat ergens te vinden?![]()
Ze hebben heel die knife lunge weggehaald, lekker dat dat niet even word verteld, leverde de nodige deaths op
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Knife lunge?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:36 schreef gniffie het volgende:
Ze hebben heel die knife lunge weggehaald, lekker dat dat niet even word verteld, leverde de nodige deaths op![]()
Die is baas inderdaadquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:28 schreef mash_ het volgende:
ben er gister achter gekomen dat ak74y met rapid fire echt heel goed isGrip erbij en je bent unstopable
![]()
![]()
Mwa zonder grip gaat primaquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die is baas inderdaadGrip erbij en je bent unstopable
want anders heb je warlord nodig. en dan is perk 2? En daar heb je slight of hand pro. en die er bij is juist heel goed omdat je dan sneller ads hebt. en je al een submachine hebt dus bijna altijd sneller bent
![]()
![]()
Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mwa zonder grip gaat primawant anders heb je warlord nodig. en dan is perk 2? En daar heb je slight of hand pro. en die er bij is juist heel goed omdat je dan sneller ads hebt. en je al een submachine hebt dus bijna altijd sneller bent
![]()
![]()
Ik zag gisteren iemand die al 12.5 dagen speeltijd erop heeft zitten. Dat is toch niet te geloven?Jellyfish float by.![]()
Ziek!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:10 schreef BoemBats het volgende:
Ik zag gisteren iemand die al 12.5 dagen speeltijd erop heeft zitten. Dat is toch niet te geloven?![]()
![]()
Als je een AK met rapid fire hebt dan hoef je toch ook helemaal niet meer te ADS'en?
Dan moet je de game haast wel eerder hebben gehadquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:10 schreef BoemBats het volgende:
Ik zag gisteren iemand die al 12.5 dagen speeltijd erop heeft zitten. Dat is toch niet te geloven?![]()
![]()
ik speelde er juist veel beter op, k/d bijna 1.0 hoger, en dat lag echt aan het niveauquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Of de controls zijn gewoon even wennenIk zou ook veel slechter op een PS3 spelen omdat ik gewoonweg vrijwel nooit op een PS3 speel.
Ja maar jij bent ook proquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:40 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik speelde er juist veel beter op, k/d bijna 1.0 hoger, en dat lag echt aan het niveau![]()
nounouquote:
al was ie sarcastisch, sig waardig
Staat je NAT wel open?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:03 schreef mash_ het volgende:
wat een tering patchik heb opeens 10x zoveel moeite met ene game joinen
![]()
Jij speelt 1x tegen wat mensen die minder zijn op een ps3. en dan is meteen heel het niveau lagerquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:40 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik speelde er juist veel beter op, k/d bijna 1.0 hoger, en dat lag echt aan het niveaugrapjas.
Ik heb 2x op xbox gespeeld. 1x ging het kut. 1x gewoon zelfde als op de ps3. Die keer dat het kut ging zaten we splitscreen te spelen. en hij was level 1 dus hadden ook nog kut wapens geen perks etc. en we waren dronken.![]()
Ja. voor de patch had ik ook niet zo veel problemen. alleen soms als je met een party zit. maar nu doe ik er echt lang over om eindelijk een room te vinden/quote:![]()
Het is overigens wel waar dat het niveau op de PS3 een beetje lager ligt maar dat betekend niet dat je altijd tegen pannekoeken speelt natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij speelt 1x tegen wat mensen die minder zijn op een ps3. en dan is meteen heel het niveau lagergrapjas.
Ik heb 2x op xbox gespeeld. 1x ging het kut. 1x gewoon zelfde als op de ps3. Die keer dat het kut ging zaten we splitscreen te spelen. en hij was level 1 dus hadden ook nog kut wapens geen perks etc. en we waren dronken.![]()
nee, in totaal 15 uur, lijkt me toch al een redelijk beeld te gevenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij speelt 1x tegen wat mensen die minder zijn op een ps3. en dan is meteen heel het niveau lagergrapjas.
Ik heb 2x op xbox gespeeld. 1x ging het kut. 1x gewoon zelfde als op de ps3. Die keer dat het kut ging zaten we splitscreen te spelen. en hij was level 1 dus hadden ook nog kut wapens geen perks etc. en we waren dronken."Crescendo gramen sementat."
Epic patch FTW!
Ok, een game starten duurt langer, dat viel mij ook op.
Maar nog geen freeze gehad, theater lijkt ook te zijn opgelost (stotteren).
Ik mis alleen de optie om te muten in de lobby?
En er is nu te zien welke NAT type je hebt, ook handig.
Ineens moderate, dus even rommelen dan maar weer..
Geen stotterend filmpje..
![]()
NAT kon je eerst ook al zien door op select te drukken voor je een game gaat zoekenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef KintoUn het volgende:
Epic patch FTW!
Ok, een game starten duurt langer, dat viel mij ook op.
Maar nog geen freeze gehad, theater lijkt ook te zijn opgelost (stotteren).
Ik mis alleen de optie om te muten in de lobby?
En er is nu te zien welke NAT type je hebt, ook handig.
Ineens moderate, dus even rommelen dan maar weer..
Geen stotterend filmpje..![]()
het slaat gewoon nergens opquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:11 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee, in totaal 15 uur, lijkt me toch al een redelijk beeld te gevenanders had ik het ook wel gemerkt. en sowieso net of het ook maar te meten valt. het is maar net tegen wie je speelt
![]()
Niet toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
NAT kon je eerst ook al zien door op select te drukken voor je een game gaat zoeken
Select kon ik alleen aangeven of ik local only enzo wilde zoeken?
Of ben ik nou echt zo blind?![]()
laat mij ook een keer trollenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
het slaat gewoon nergens opanders had ik het ook wel gemerkt. en sowieso net of het ook maar te meten valt. het is maar net tegen wie je speelt
Klopt. Bij het optie menu kan je op back duwen om je nat te zien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Niet toch?
Select kon ik alleen aangeven of ik local only enzo wilde zoeken?
Of ben ik nou echt zo blind?![]()
Het lijkt erop dat het door die patch niet beter is geworden. Hij vindt nu nog moeilijker games, NAT is wel open
Jellyfish float by.![]()
dit dusquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:31 schreef BoemBats het volgende:
Het lijkt erop dat het door die patch niet beter is geworden. Hij vindt nu nog moeilijker games, NAT is wel open![]()
![]()
Op de officiele boards klagen ze ook dat de freezes niet zijn opgelost.
Marktplaats?
Maarja, wat vraag je voor een kapotte game?![]()
Het is gewoon gênant te voor woorden.. Je betaalt 60 euro voor een spel, en voor in ruil krijg je een game die constant vastloopt.
Mijn 60 gig Playstation kreeg YLOD met Black ops erin, die ik er 'gelukkig' nog uit heb kunnen halen.
Nu heb ik mijn slim al ruim 10 keer moeten herstarten..
..Ik speel 'em niet meer tot dit gewoon gefixed is.![]()
moet je maar een fatsoenlijke console kopen wat vervelend zeg, die freezes!
![]()
beetje jammer dat het bij xbox ook gebeurdquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:34 schreef vulva-kobold. het volgende:
moet je maar een fatsoenlijke console kopen wat vervelend zeg, die freezes!![]()
en host migration enzo ook.
![]()
Nog geen freeze gezien op de xboxquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
beetje jammer dat het bij xbox ook gebeurden host migration enzo ook.
![]()
![]()
Oh ik welquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:40 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Nog geen freeze gezien op de xbox![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
beetje jammer dat het bij xbox ook gebeurden host migration enzo ook.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:40 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Nog geen freeze gezien op de xbox"Crescendo gramen sementat."
Red ring of deathquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:40 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Nog geen freeze gezien op de xbox
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE![]()
uh? ik heb op me ps3 ook weinig last van freezes. Enige probleem wat ik nu heb is dat ik na de patch er lang over doe om een normale server te vinden. maar dat heel mijn ps3 vast loopt heb ik niet zo vaak last van.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:44 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Dan trek jij ze gewoon aan die freezes![]()
dat is geen freeze en wordt al helemaal niet door BO veroorzaaktquote:
Idd, heb ik ook last van @ Ps3. Duurt niet normaal lang.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
uh? ik heb op me ps3 ook weinig last van freezes. Enige probleem wat ik nu heb is dat ik na de patch er lang over doe om een normale server te vinden. maar dat heel mijn ps3 vast loopt heb ik niet zo vaak last van.![]()
Nee nog erger...quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:45 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dat is geen freeze en wordt al helemaal niet door BO veroorzaakt
Maar beide consoles hebben voor en nadelen....Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE![]()
Wat een kansloos gedoe, zeg. Als je zelfs gaat ruziën over welke console beter is, ben je wel heel diep gezonken.![]()
een trollreactie die verzand in weer een oeverloze discussie"Crescendo gramen sementat."
Jij doet er anders lekker aan mij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:55 schreef vulva-kobold. het volgende:
een trollreactie die verzand in weer een oeverloze discussie![]()
ja maar dat was oorspronkelijk niet de bedoeling, ik had niet voor niks die PI ervoor staanquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij doet er anders lekker aan mij."Crescendo gramen sementat."
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Las ik nou echt dat quickscopen terug kwam in de update?
quote:
Even rondgezocht en het is inderdaad terug.![]()
Gelukkig niet zo erg als in MW2, maar toch wel lame.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
quote:dat is dus een reden voor jou om geen Xbox te kopen?
Je koopt zeker ook geen auto omdat ie wellicht misschien ooit wel eens stuk zou kunnen gaan?![]()
Vastlopen heb ik nog nooit gehad op PS3.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
uh? ik heb op me ps3 ook weinig last van freezes. Enige probleem wat ik nu heb is dat ik na de patch er lang over doe om een normale server te vinden. maar dat heel mijn ps3 vast loopt heb ik niet zo vaak last van.
Wel tergend vaak die disconnects.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Wouwww eindelijk!!! Wat een geweldig nieuws, ik ga vanavond weer snipen!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo erg als in MW2, maar toch wel lame.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo erg als in MW2, maar toch wel lame.![]()
Het noobtuben is blijkbaar ook weer uitgevonden, werd gisteren helemaal kapot gemaakt met die dingen
Ja ik kom ook alweer groepjes noobtubers tegen gisteren
[ Bericht 97% gewijzigd door 2NutZ op 14-12-2010 16:32:54 ]* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
gisteren trouwens awesome op een gegeven moment in havana met stoningkoma allebei snipert en alles wegsnaaien wat zich durfde te vertonen op die lange weg
En dat terwijl het er toch echt al vanaf het begin in zatquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Het noobtuben is blijkbaar ook weer uitgevonden, werd gisteren helemaal kapot gemaakt met die dingen
Klopt, maar toen kwam ik het niet tegen. Nu lijkt het ineens of alle potjes domination en headquarters weer vergeven zijn van die dingen. Ik overweeg om weer een bommengooi-klasse aan te makenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dat terwijl het er toch echt al vanaf het begin in zat
Oooooh domination and HQ, dat speel ik toch nietDie modes zijn voor camphoeren en killstreakfapperts
of OMAquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:52 schreef SoldMayor het volgende:
Quikscopen is back?![]()
Wanneer komt danger close back?
Ik ben camphoer noch killstreakfapper.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:44 schreef Rossdale het volgende:
Oooooh domination and HQ, dat speel ik toch nietDie modes zijn voor camphoeren en killstreakfapperts
3 woorden: Nachtbrigade, Wasteland, Javelinquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:52 schreef SoldMayor het volgende:
Quikscopen is back?![]()
Wanneer komt danger close back?
Zeker. Dat potje firing range envoor ging nog beter met de sniper.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:39 schreef vulva-kobold. het volgende:
gisteren trouwens awesome op een gegeven moment in havana met stoningkoma allebei snipert en alles wegsnaaien wat zich durfde te vertonen op die lange weg
Quick scopen is niet echt terug. Je kogel gaat nu wat sneller waar je richt met het scopen.
Ik heb trouwens al een domme bug gevonden. Hij laadt maar een recent match als je bij je recent matches kijkt. Hij laat dus elke keer de kills en deaths van dezelfde match zien als je door je recent matches kijkt![]()
![]()
De mooiste tijden achter me xbox..quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
3 woorden: Nachtbrigade, Wasteland, Javelin
MW2 -> GroundWar -> SoldMayor ft. PierreTT =
Assault weapon ft. Noobtube + RPG/AT4/Javelin + Semtex
=
Chaos![]()
![]()
![]()
Toch vind ik het wel tergend om te zien hoe de kwaliteit van games achteruit aan het hollen is.
MW2 was al een bugfest toen het released werd, dit is nog vele malen erger, en ook GT5 is redelijk kansloos in mijn ogen.
Lekker geld innen en een beetje stoer doen dat zij wel naar de community luisteren, maar ondertussen een game uitbrengen die op in ieder geval 1 platform niet te spelen valt.
Als dat de nieuwe mode wordt, acht ik veel gamestudios een kort leven beschoren...
Zojuist dus inderdaad weer keihard vast, en nu niet eens in een game, maar net na afloop ervan, in de lobby...
Kansloos!
Tevens:
De site is al net zo gaar, om maar weer eens aan te geven dat Treyarch de boel gewoon keihard heeft onderschat:
1
2
3
4Service Unavailable - Zero size object
The server is temporarily unable to service your request. Please try again later.
Reference #15.7e4ef50.1292342526.fb2e565
[ Bericht 33% gewijzigd door KintoUn op 14-12-2010 17:03:35 (boeien) ]![]()
Mag ik vragen welk systeem dat dan is?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:01 schreef KintoUn het volgende:
Toch vind ik het wel tergend om te zien hoe de kwaliteit van games achteruit aan het hollen is.
MW2 was al een bugfest toen het released werd, dit is nog vele malen erger, en ook GT5 is redelijk kansloos in mijn ogen.
Lekker geld innen en een beetje stoer doen dat zij wel naar de community luisteren, maar ondertussen een game uitbrengen die op in ieder geval 1 platform niet te spelen valt.
Als dat de nieuwe mode wordt, acht ik veel gamestudios een kort leven beschoren...
Zojuist dus inderdaad weer keihard vast, en nu niet eens in een game, maar net na afloop ervan, in de lobby...
Kansloos!
Tevens:
De site is al net zo gaar, om maar weer eens aan te geven dat Treyarch de boel gewoon keihard heeft onderschat:
[ code verwijderd ]![]()
Brengen ze quickscopen terug, had dan tenminste die absurde auto-aim verminderd.
kenker
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Je moet voor de grap de forums eens doorlezen, elke seconde weer een nieuw topic over hoe slecht Treyarch bezig is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:01 schreef KintoUn het volgende:
Kansloos!
Tevens:
[ code verwijderd ]
Crash of Duty; Lag ops.![]()
![]()
Wat bedoel je, de game?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:06 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Mag ik vragen welk systeem dat dan is?
PS3 uiteraard.
En hun board is ook brak, heeft inmiddels een patch gehad.
![]()
Maar de grote man is aan het testen geslagen..(aldus Vonderhaar)quote:Hosting PS3 lobby again this morning with room for 5 to check out the patch. I'm not exactly awake. No comments on my lack of skillz. 17 minutes ago via web
Beetje raar, ik zou toch echt eerst testen, en dan releasen...![]()
Vol de bunker in! Snipen met de AT-4 op Afghanquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
De mooiste tijden achter me xbox..
MW2 -> GroundWar -> SoldMayor ft. PierreTT =
Assault weapon ft. Noobtube + RPG/AT4/Javelin + Semtex
=
Chaos![]()
Je hebt zeker niet op de PC gespeeld of wel? Anders zou je wel minder zeuren, dat was volledig onspeelbaar voor minstens 75% van de spelersquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:10 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Wat bedoel je, de game?
PS3 uiteraard.
En hun board is ook brak, heeft inmiddels een patch gehad.
![]()
Maar de grote man is aan het testen geslagen..
[..]
(aldus Vonderhaar)
Beetje raar, ik zou toch echt eerst testen, en dan releasen...
Jij denkt dat een patch niet wordt getest? Wat denk je nou man, hij gaat gewoon met gasten online gamen zodat zij met hem over de veranderingen kunnen praten etc.![]()
Hmm na de patch is het disconnect probleem nog steeds niet verholpen.
Het lijkt nu wel erger geworden zelfs
Ps3 btw...![]()
Minder zeuren?
Wat is dat nou weer voor flauwekul?
Als je een slordige 60 euro neertelt voor een game mag je toch op z'n minst wel verwachten dat het ding gewoon speelbaar is.
En dan heb ik het niet eens over talloze andere bugs die er zijn.
Ik snap ook wel dat ze het getest hebben, maar ze blijven maar roepen dat ze het niet kunnen reproduceren op hun testsystemen.
Ga online op PSN en je ziet wat er gebeurt toch?
Begin daar zou ik zeggen..![]()
Ik heb een Xbox 360 en heb daar nergens last van, kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:21 schreef KintoUn het volgende:
Minder zeuren?
Wat is dat nou weer voor flauwekul?
Als je een slordige 60 euro neertelt voor een game mag je toch op z'n minst wel verwachten dat het ding gewoon speelbaar is.
En dan heb ik het niet eens over talloze andere bugs die er zijn.
Ik snap ook wel dat ze het getest hebben, maar ze blijven maar roepen dat ze het niet kunnen reproduceren op hun testsystemen.
Ga online op PSN en je ziet wat er gebeurt toch?
Begin daar zou ik zeggen..![]()
Ik mis MW2quote:
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ik ookquote:
Ik heb de mijne alleen uitgeleend aan een collega
Is Cod4:Mw1 nog waard om te kopen voor ongeveer 20 euro ?![]()
Weet niet of het nog veel wordt gespeeld op de PS3, maar het is voor velen de beste call of duty die er is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ook
Niet doen ik gooide hem er laatst nog eens in en het zat voor drie kwart voor met QS enzoquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ook
![]()
MW2 speel ik af en toe nog wel, maar het barst (op psn) van de hacks en cheaters.
Zelfs die ticker onderin gaf melding van als je hacks wilt, mail dan die en die..
![]()
En er zijn weinig lui online, veel lag, matige potjes.
Wel heerlijke chaos met al die toobs en quickscopers.
![]()
![]()
Wat bedoel je met het laatste stuk van je zinquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet doen ik gooide hem er laatst nog eens in en het zat voor drie kwart voor met QS enzo?
![]()
Quick scopersquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het laatste stuk van je zin?
![]()
Serieus, sinds 16:30 (1 uur en een kwartier) heb ik 3 potjes kunnen spelen...
Waarvan er 2 gedisconnect werden, dus maar 1 compleet potje...![]()
![]()
Mijn broertje was net een of ander kutspel aan het downloaden... En toen maakte het spel mij de host. Moet je eens raden wie er niemand kon killen?
Dit spel legt de host gewoon lag op om de zooi te compenseren![]()
![]()
Als we nou gewoon met z'n allen op de ps3 lekker mw2 gaan knallen ipv dit brakke stukje mislukte software? Over een maand zal 1.05 wel komen, kijken we even of alles nog net zo erg is, en gaan we weer vrolijk verder knallen met MW2..
![]()
![]()
Wauw wauw wauw..
Ik download die update.. ga naar multiplayer -> xbox live =
Black ops server is not avaible at this time![]()
![]()
![]()
echt top dit geweldig gewoon![]()
![]()
Oke, update geinstalleerd.
Snipen getest in Combat Training, gaat inderdaad wel makkelijker. Dus we krijgen wel last van 1337-quickscopers online. Lijkt ook wel of ze wat aan die bots hebben gedaan. xD Normaal als ik op recruit speel, doen ze geen moer en kan je rondjes om ze heen rennen.. nu niet meer ze pwnen je gewoon alsof ze veteran zijn..![]()
Net ook online getest, duurde bij mij ook langer voordat ik een game in kwam. Voor de past ging het vrij snel. 6 kills gemaakt, na die 6de kill connection interrupted. En dat was ook meteen de exit voor mij.
NAT is gewoon OPEN. Pro verbinding hier.
Yours truly,
JCVD
na regen, ben ik er.
Hier ook inderdaad... blijft connecting zeggen en verder niksquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:53 schreef SoldMayor het volgende:
Wauw wauw wauw..
Ik download die update.. ga naar multiplayer -> xbox live =
Black ops server is not avaible at this time![]()
![]()
![]()
echt top dit geweldig gewoon
What the... Deze man steelt mijn gedachten...quote:
Van het weekend weer een avondje mw2 gedaan, wat is het een heerlijk spelBO word fucking saai
![]()
Wat een kankerspel!
Nét wanneer je denkt dat het niet erger kan, flikt Threyarch het hoor....![]()
Ik wacht nog wel even een paar weken, eerst Assassin's Creed: Brotherhood uitspelen en vervolgens Borderlands die ik vandaag 2e hands voor een tientje heb binnen gekregen![]()
![]()
Gooo Treyarch!
Stop OMA er maar weer in, noobtubes instant kill, danger close en verfijn QSen nog even, misschien wordt dit spel dan nog leuk om te spelen.
Bullshit, dit moet wel dé faal van 2010 zijn, naarmate je meer speelt, wordt het steeds erger.
Bij MW2 wist je tenminste waar je aan toe was.![]()
Precies, in het begin zat al die bullshit er bij MW2 al in.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:10 schreef Michhas het volgende:
Gooo Treyarch!
Stop OMA er maar weer in, noobtubes instant kill, danger close en verfijn QSen nog even, misschien wordt dit spel dan nog leuk om te spelen.
Bullshit, dit moet wel dé faal van 2010 zijn, naarmate je meer speelt, wordt het steeds erger.
Bij MW2 wist je tenminste waar je aan toe was.
Bij Black Ops komt het per update.
na regen, ben ik er.
Wtf gastquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:10 schreef Michhas het volgende:
Gooo Treyarch!
Bij MW2 wist je tenminste waar je aan toe was.
Iedereen zit altijd maar te bitchen maar er zitten ook legio goede dingen in de game en daar hoor je nooit iemand over![]()
Hehe, ik begrijp dat ik mijn hacker pro niet kan uit proberen vanavond omdat het ps3-virus naar de xbox is overgekomen met de update?![]()
Nog geen last van gehad toen straks met wat maatjes gespeeld en gewoon meteen in een game gekomenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:14 schreef Doopy-X- het volgende:
Hehe, ik begrijp dat ik mijn hacker pro niet kan uit proberen vanavond omdat het ps3-virus naar de xbox is overgekomen met de update?![]()
True, maar dat gaat me te ver.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wtf gast
Iedereen zit altijd maar te bitchen maar er zitten ook legio goede dingen in de game en daar hoor je nooit iemand over
Ik speel dit spel niet om het te reviewenHet zal mij dan ook geen ene reet kunnen schelen wat IGN enzo ervan vinden, die goede dingen zullen mij een worst wezen.
Ik speel het voor de fun, en dan vallen puur en alleen de slechte dingen op. En bij MW2 stoorde ik me mateloos aan alle bullshit, maar de funfactor was bij MW2 wel 20 keer hoger.
Avonden lang kon ik MW2 spelen, weekenden lang, non-stop. BO ben ik na een uurtje of anderhalf wel op uitgekeken.
Zelfs de fucking riot shields zijn eruit! Wat kun je nu nog doen om te kutten? Duiken ja, leuk voor 1 avondje, leuk voor 1 filmpje maar dit:
Zul je bij BO niet zien.![]()
De frustratie factor van MW2 was 20 keer hoger dan in BO ja. Dit kan ik lekker casual spelen op de bank en ouwe hoeren met wat maten en dan nog een leuke score halen. In MW2 zat ik drie kwart van de tijd te kankeren. Gisteren stopte ik MW2 er nog eens even in en na 5 minuten was ik 3 keer getubed en 2 keer gecommando knived. Doe mij maar BOquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
True, maar dat gaat me te ver.
Ik speel dit spel niet om het te reviewenHet zal mij dan ook geen ene reet kunnen schelen wat IGN enzo ervan vinden, die goede dingen zullen mij een worst wezen.
Ik speel het voor de fun, en dan vallen puur en alleen de slechte dingen op. En bij MW2 stoorde ik me mateloos aan alle bullshit, maar de funfactor was bij MW2 wel 20 keer hoger.
Avonden lang kon ik MW2 spelen, weekenden lang, non-stop. BO ben ik na een uurtje of anderhalf wel op uitgekeken.
Zelfs de fucking riot shields zijn eruit! Wat kun je nu nog doen om te kutten? Duiken ja, leuk voor 1 avondje, leuk voor 1 filmpje maar dit:
Zul je bij BO niet zien.![]()
Het quickscopen ging in ieder geval wel lekker, heb getest in Combat Training, maar zo effe kijken over het online-probleem. Mijn NAT-Type staat open, dus denk ik dat ik er geen last van heb, pro connectie hier.
Edit: Wie een clan zoekt, of vrienden wil worden, mijn GT: iDutchSpiike (Xbox)![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
exit voor mij.
NAT is gewoon OPEN. Pro verbinding hier.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:22 schreef DutchSpike het volgende:
Mijn NAT-Type staat open, dus denk ik dat ik er geen last van heb, pro connectie hier.![]()
![]()
Amen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
na 5 minuten was ik 3 keer getubed en 2 keer gecommando knived. Doe mij maar BO![]()
Wat een na-apert.quote:![]()
En hou eens op met je kut michhas epic battle!
na regen, ben ik er.
Wees blij dat je überhaupt kon spelen, bij BO zat je waarschijnlijk nog steeds met je party te kutten omdat je geen normale game kan vinden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren stopte ik MW2 er nog eens even in en na 5 minuten was ik 3 keer getubed en 2 keer gecommando knived. Doe mij maar BO
Amen to that!![]()
Hoezo? Hij is toch epic? Dan mag ik hem zo vaak posten als ik wilquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat een na-apert.![]()
En hou eens op met je kut michhas epic battle!![]()
![]()
Nee, vrind.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is toch epic? Dan mag ik hem zo vaak posten als ik wil
na regen, ben ik er.
Ik kan nu al gvd 10 minuten geen game joinen. Elke keer zijn het maar 5 andere mensen en van dat migrating host gezeik. Ik moet zeggen dat deze update eerder een downdate is![]()
![]()
Gast ik stuur gewoon een invite naar iemand en we gaan samen gamen bijna nooit last van gezeik hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wees blij dat je überhaupt kon spelen, bij BO zat je waarschijnlijk nog steeds met je party te kutten omdat je geen normale game kan vinden.
Amen to that!![]()
Dat zal je leren!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:00 schreef Tauchmeister het volgende:
What the hell, ik ben gebanned op Xbox Live
Maar, je weet niet waarvoor?![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:00 schreef Tauchmeister het volgende:
What the hell, ik ben gebanned op Xbox Live![]()
![]()
Wat heb je gedaan?
Ben jij toevallig ook zo'n 13 jarige kiddo met een hakenkruis / piemel playercard ?![]()
Nee. Zaterdag heb ik 'm voor het laatst aangezet en nu staat er "You will not be able to sign in to Xbox LIVE until 12/31/9999".quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat zal je leren!!
Maar, je weet niet waarvoor?![]()
Dat is wel lang man, hoe ga je dat volhouden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee. Zaterdag heb ik 'm voor het laatst aangezet en nu staat er "You will not be able to sign in to Xbox LIVE until 12/31/9999".![]()
Je kan nog tot 10 uur bellen met de klantenservice...
Heb je iemand uitgescholden of iets in je profiel staan?![]()
Kom op man, het is Tauch. Onmogelijk dat hij zoiets doet waardoor hij geband zou wordenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:06 schreef KoningStoma het volgende:
Je kan nog tot 10 uur bellen met de klantenservice...
Heb je iemand uitgescholden of iets in je profiel staan?![]()
![]()
Wtf, wat een onzin, wedden dat het zo'n lompe reden is? Maar daar krijg je toch geen permaban voor?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee. Zaterdag heb ik 'm voor het laatst aangezet en nu staat er "You will not be able to sign in to Xbox LIVE until 12/31/9999".![]()
![]()
Je account of een consoleban?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:00 schreef Tauchmeister het volgende:
What the hell, ik ben gebanned op Xbox Live
Misschien ben je wel gebanned voor het schenden van copyright met je LIDL-embleem
Uhm... TreyArch kan geen bans uitdelen op XBL hoorDat speelt TreyArch door naar MS, die daarna de bans doorvoeren.
![]()
Ik vrees voor de dag dat ik ook in log en dat ook op mijn scherm zie staan
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Account gelukkig. Verder geen idee waarom.Mods / hacks / boosten / playercard, je moet iets gedaan hebben.
![]()
![]()
Maar ms bemoeit zich niet direct met de emblems in het spel van treyarch... Als het al zo zou zijn lijkt het me sterk dat ze daar meteen een perm ban voor geven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:23 schreef Rossdale het volgende:
Uhm... TreyArch kan geen bans uitdelen op XBL hoorDat speelt TreyArch door naar MS, die daarna de bans doorvoeren.
![]()
godverdomme, ben zo slecht bezig vandaagmijn k/d is +- 2.50 maar vandaag nog geen potje beter gedaan met 0.5k/d
, en ook flags cappen / planten gaat KUT
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast ik stuur gewoon een invite naar iemand en we gaan samen gamen bijna nooit last van gezeik hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een onzin kan nog geeneens iemand joinen![]()
![]()
Het wordt steeds gekker met BO.
Ik stel een boycot voor..
en we stappen per direct terug naar MW2 of COD 4![]()
![]()
Hehe like they carequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef SoldMayor het volgende:
Het wordt steeds gekker met BO.
Ik stel een boycot voor..
en we stappen per direct terug naar MW2 of COD 4![]()
Ik heb het even gehad met FPS'en. Net nog even BO gespeeld maar vond er echt geen hol meer aan
MW2quote:veel te laat beseft dat het gewoon een harde bazengame is
als infinity ward en treyarch nou eens fuseren, misschien dat het dan wel een keer helemaal goed gaat
En die sniper patch mag ook weer weg, alleen maar van die noobs die met een 360 van een gebouw afspringen!
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:29 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
MW2veel te laat beseft dat het gewoon een harde bazengame is
als infinity ward en treyarch nou eens fuseren, misschien dat het dan wel een keer helemaal goed gaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hè gadverdamme, dan gaan de broertjes van m'n vrienden weer stoer doen 'dat ik geen 360 noscope jumpshots' kan maken...quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:50 schreef Proletariaat het volgende:
En die sniper patch mag ook weer weg, alleen maar van die noobs die met een 360 van een gebouw afspringen!
![]()
weet je wat je dan doet, dan ga je voor hun neus staan en begin je ze keihard uit te lachenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hè gadverdamme, dan gaan de broertjes van m'n vrienden weer stoer doen 'dat ik geen 360 noscope jumpshots' kan maken..."Crescendo gramen sementat."
moge het even duidelijk zijn dat jij er nog meer tijd in hebt gestoken dan ikquote:"Crescendo gramen sementat."
Laat ze aub niet fuseren met Treyarch. Treyarch moet gewoon helemaal opkankeren met COD. MW1 was nagenoeg perfect. Bij MW2 hebben ze er teveel shit ingestopt waardoor het allemaal te irritant werd. Infinity Ward is (was) wel gewoon een goeie game developer.. Treyarch bakt er geen kenker van. Dat hebben ze met COD 3, 5 en Black Ops wel genoeg 'bewezen'.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:29 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
MW2veel te laat beseft dat het gewoon een harde bazengame is
als infinity ward en treyarch nou eens fuseren, misschien dat het dan wel een keer helemaal goed gaat![]()
Is het nu alweer beter speelbaar dan in het begin van de avond ?
En is het QS'n irritant aanwezig of valt het mee ?![]()
Dat wil nog niet zeggen dat MW2 beter is dan of even goed is als Black Ops.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
moge het even duidelijk zijn dat jij er nog meer tijd in hebt gestoken dan ik![]()
als game was MW2 vele malen beter dan BOquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat MW2 beter is dan of even goed is als Black Ops.
BO had MW2 heel goed kunnen verslaan, ware het niet dat treyarch bijna alles aan de game verneukt heeft.ik bedoel ook meer de "skills" van infinity ward en het luisteren naar de community van treyarchquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef Parvus het volgende:
[..]
Laat ze aub niet fuseren met Treyarch. Treyarch moet gewoon helemaal opkankeren met COD. MW1 was nagenoeg perfect. Bij MW2 hebben ze er teveel shit ingestopt waardoor het allemaal te irritant werd. Infinity Ward is (was) wel gewoon een goeie game developer.. Treyarch bakt er geen kenker van. Dat hebben ze met COD 3, 5 en Black Ops wel genoeg 'bewezen'.
Waarom vond jij MW2 beter dan BO?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:13 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
als game was MW2 vele malen beter dan BO
BO had MW2 heel goed kunnen verslaan, ware het niet dat treyarch bijna alles aan de game verneukt heeft.
[..]
ik bedoel ook meer de "skills" van infinity ward en het luisteren naar de community van treyarch![]()
omdat het mijns inziens de laatste echte COD is die is gemaaktquote:"Crescendo gramen sementat."
Maar waarómquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:15 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
omdat het mijns inziens de laatste echte COD is die is gemaakt![]()
omdat ik er veel meer lol mee heb (zelfs nu nog) dan met BO? BO was heel even leuk, MW2 heb ik al 20 dagen gespeeld en vind ik nog steeds leukquote:"Crescendo gramen sementat."
Het is voor Treyarch lekker makkelijk geweest. Kijk wat iedereen uit MW2 niet fijn vond en haal dat uit een game. Dat kan elke mongool.
Vervolgens verneuken ze voor de rest wel alles wat er te verneuken valt (games joinen met party, spawnpoints etc). Dus duidelijk dat die lui het gewoon niet kunnen.![]()
Hoeft de game zelf nog niet beter te zijn. Ik vind MW2 in bijna alle opzichten inferieur aan BO, maar goed, jij hebt jouw mening, ik heb de mijne, was gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
omdat ik er veel meer lol mee heb (zelfs nu nog) dan met BO? BO was heel even leuk, MW2 heb ik al 20 dagen gespeeld en vind ik nog steeds leuk![]()
![]()
SNIPEN IS GOD MODE![]()
![]()
zo heerlijk na de update, ik haatte die 3e sniper (die met bolt action) maar nu is ie vet chill.
Nu nog leren quickscopen![]()
![]()
wat vind je er inferieur aan dan? als dat makkelijker is, mag je ook vertellen wat je er niet inferieur aan vindtquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hoeft de game zelf nog niet beter te zijn. Ik vind MW2 in bijna alle opzichten inferieur aan BO, maar goed, jij hebt jouw mening, ik heb de mijne, was gewoon nieuwsgierig
en dan bedoel ik hoe goed de game werkt he, ik vind bijvoorbeeld inferieur aan BO dat je iemand in zijn voet kan schieten door 10 huizen heen en dan toch een headshot kan krijgen"Crescendo gramen sementat."
Dat was in MW2 ook zo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:34 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
en dan bedoel ik hoe goed de game werkt he, ik vind bijvoorbeeld inferieur aan BO dat je iemand in zijn voet kan schieten door 10 huizen heen en dan toch een headshot kan krijgen![]()
Vid? Kan alleen maar lag zijn. En dat soort shit had je in MW2 ook vaak.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:34 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
wat vind je er inferieur aan dan? als dat makkelijker is, mag je ook vertellen wat je er niet inferieur aan vindt
en dan bedoel ik hoe goed de game werkt he, ik vind bijvoorbeeld inferieur aan BO dat je iemand in zijn voet kan schieten door 10 huizen heen en dan toch een headshot kan krijgen
Enige wat ik beter aan MW2 vind, zijn de dingen als Riot Shields en map design. MW2 had ziek veel campers, One Man Army, Noobtubes, COMMANDO![]()
![]()
, Stacking Kill Streaks
![]()
![]()
Is er ergens een ps3 lijst met iedereen hier die black ops speelt?
Dan kan ik jullie lekker toevoegen, ik wil ook wel eens zo een black ops night hebben
Me psn is BjornX_![]()
Blazar.. Als ik naar je combat record kijk zie ik allemaal rare shit. Misschien ben je in een gehackte lobby terechtgekomen ofzo...![]()
Meer mensen die nauwelijks in een fatsoenlijke lobby kunnen komen vanavond op PS3? Anderhalf uur online geweest en amper 3 potjes kunnen spelen. Voor de rest is het zoeken naar lobby's of potjes waar na een minuut de host eruit knalt. Niet te doen op deze manier
A mind with a heart of it's own![]()
Sorry ik gebruik kwaliteit, heb een xdoosquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:00 schreef DrMarten het volgende:
Meer mensen die nauwelijks in een fatsoenlijke lobby kunnen komen vanavond op PS3? Anderhalf uur online geweest en amper 3 potjes kunnen spelen. Voor de rest is het zoeken naar lobby's of potjes waar na een minuut de host eruit knalt. Niet te doen op deze manier![]()
![]()
Mjah, als de PS3 eenmaal speelt, dan speelt ie ook prima, Gister ook geen problemen gehad, maar vandaag is echt ruk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sorry ik gebruik kwaliteit, heb een xdoosA mind with a heart of it's own![]()
Wat voor rare shit?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:56 schreef KoningStoma het volgende:
Blazar.. Als ik naar je combat record kijk zie ik allemaal rare shit. Misschien ben je in een gehackte lobby terechtgekomen ofzo...![]()
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn, heb er niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef Parvus het volgende:
Het is voor Treyarch lekker makkelijk geweest. Kijk wat iedereen uit MW2 niet fijn vond en haal dat uit een game. Dat kan elke mongool.
Vervolgens verneuken ze voor de rest wel alles wat er te verneuken valt (games joinen met party, spawnpoints etc). Dus duidelijk dat die lui het gewoon niet kunnen.
Ja, het ziet er anders uit, ja ze hebben het combatsysteem wat aangepast, ja dingen zoals killstreaks e.d. zijn aangepast.
En ja, ik irriteerde me ook aan MW2. Tubers, QS'ers, Commando, OMA, Danger Close.
Maar wat het grote verschil voor mij is, is dat je bij MW2 vóórdat je de game op had gestart of in een match zat, wist dat dit er allemaal inzat. Hier kon je op anticiperen, op inspelen, of zelf aan deze fouten meedoen. Ik persoonlijk vond het altijd heerlijk om op Highrise of Favela rond te rennen met mijn tac knife en Commando.
Bij Black Ops is het echter helemaal anders. Er is geenéén level met normale spawns. Bij MW2 waren er levels waarbij het ook niet klopte, maar Treyarch heeft het bij Black Ops gewoon ronduit slecht gedaan, dat is een feit. En het vervelende is, als je gespawnkillt word kun je daar zelf niks aan doen, je ziet dat niet aankomen en je houd er geen rekening mee.
Verder gebeuren er bij Black Ops veel vreemdere dingen waar je geen rekening mee houd. Er staan bij je verbinding 4 streepjes, vervolgens zie je een enemy, schiet je een hele clip in hem leeg inclusief alle bijbehorende hitmarkers. Op het moment dat je gaat reloaden draait die enemy zich om en schiet je met 3 kogels kapot. What's up with that shit?
Maargoed, verhaal wordt te lang zoIk zou overigens nog even door kunnen gaan.
![]()
Ik vind black ops nog steeds stuk leuker dan mw2Enige waar ik echt helemaal gek van word is die verbinding
vooral na die patch
![]()
Yep, zag ik net ook. Toen drukte ik RB om naar een ander tabblad te gaan.. en toen ik weer terug ging stond alles weer goed. Gewoon prestige icon en normale getallen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Schaakbord patroon en allemaal negatieve getallen. Alsof ermee gekloot is.
Denk wel dat je in een fucked up lobby bent geweest.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Forum Opties Forumhop: Hop naar: