SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden."Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
mensen die geen TT kunnen verzinnen
"Crescendo gramen sementat."
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
kak, mijn 9-knop doet het niet goed"Crescendo gramen sementat."
Ik speel alleen COD in een party omdat ik geen zin heb om afhankelijk te zijn van pannekoekenquote:Op maandag 13 december 2010 16:39 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
want heel de wereld speelt in parties?didn't think so
![]()
Gast ik heb Mercenary TDM gespeeld en dan ging ik een ronde 35-8 ofzo en verloren we nog kansloosquote:Op maandag 13 december 2010 16:47 schreef mash_ het volgende:
Nou als je niet in een party speelt dus zorgen dat je een anti air class hebt![]()
![]()
Vanavond ff snel zorgen dat ik weer alle guns heb, was van plan om eigenlijk in prestige wat meer guns te testen, ik begon met de AK74u en ben er niet meer vanaf gestapt...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel alleen COD in een party omdat ik geen zin heb om afhankelijk te zijn van pannekoeken![]()
![]()
ja ik ken het. soms heb je mensen er tussen zitten met 3-20. maar boeiend als ik een goede scoren heb vind ik het potje geslaagd of ik nou win of niet. want sowieso heb ik al heel veel losses omdat elke keer de verbinding er mee stopt en je dan een loss krijgtquote:Op maandag 13 december 2010 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast ik heb Mercenary TDM gespeeld en dan ging ik een ronde 35-8 ofzo en verloren we nog kansloos![]()
![]()
ik heb daar wel een goed zalfje voorquote:Op maandag 13 december 2010 16:54 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb gewoon een blaar op mijn duim van het gamen.
Dude.quote:Op maandag 13 december 2010 16:55 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik heb daar wel een goed zalfje voor
All good things are wild and free.![]()
W.T.F.quote:Op maandag 13 december 2010 16:54 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb gewoon een blaar op mijn duim van het gamen.![]()
quote:
Vanmiddag Warlord Pro en Ghost Pro gehaald
Heb ook definitief afscheid genomen van de AUG, geef mij de Galil & AK47u maar totdat ik de gewone AK unlocked heb.![]()
Nouja mijn win loss ratio ligt op 1.80 geloof ik en dat wil ik het liefst zo hoog mogelijk houdenquote:Op maandag 13 december 2010 16:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik ken het. soms heb je mensen er tussen zitten met 3-20. maar boeiend als ik een goede scoren heb vind ik het potje geslaagd of ik nou win of niet. want sowieso heb ik al heel veel losses omdat elke keer de verbinding er mee stopt en je dan een loss krijgt![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 17:01 schreef Doopy-X- het volgende:
geef mij de Galil & AK47u maar totdat ik de gewone AK unlocked heb.![]()
![]()
Je weet niet wat je doet, AUGquote:Op maandag 13 december 2010 17:01 schreef Doopy-X- het volgende:
Vanmiddag Warlord Pro en Ghost Pro gehaald
Heb ook definitief afscheid genomen van de AUG, geef mij de Galil & AK47u maar totdat ik de gewone AK unlocked heb.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
AUG Red dot + dual magsquote:Op maandag 13 december 2010 17:11 schreef mash_ het volgende:
AUG+Silencer + Ghost + Slight of hand pro + Hacker pro![]()
(Ghost pro komt er nog aan
)
![]()
![]()
Ik ga nu voor de Hacker proquote:Op maandag 13 december 2010 17:11 schreef mash_ het volgende:
Hacker pro![]()
(Ghost pro komt er nog aan
)
![]()
![]()
Schiet nu even met de AK47, vind dat die meer recoil heeft dan de AUGquote:Op maandag 13 december 2010 17:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ding heeft teveel recoil voor me, ook als ik burst.
Het moet #29 zijnquote:Op maandag 13 december 2010 17:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
TT aangepast naar #9
Begin eindelijk een beetje beter te worden
Heb grip op de 47u zitten en is puur voor close range battles, geef mij de Galil maar voor midragequote:Op maandag 13 december 2010 17:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schiet nu even met de AK47, vind dat die meer recoil heeft dan de AUG![]()
![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan dit dat![]()
![]()
De 74 bedoel jequote:Op maandag 13 december 2010 17:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heb grip op de 47u zitten en is puur voor close range battles, geef mij de Galil maar voor midrage
Moet eigenlijk weer een keer met jullie mee spelen heb het alleen te druk met mijn eigen "clan" gedoe![]()
Doe maar weer interessantquote:Op maandag 13 december 2010 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet eigenlijk weer een keer met jullie mee spelen heb het alleen te druk met mijn eigen "clan" gedoe
Eindelijk beginnen mijn kills omhoog te gaan naar de 10/15 en zit nu op level 28 ofzo. Begin er steeds iets meer handigheid in te krijgen![]()
En je deaths?quote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eindelijk beginnen mijn kills omhoog te gaan naar de 10/15 en zit nu op level 28 ofzo. Begin er steeds iets meer handigheid in te krijgenHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Overdag merk je wel veel dat er een hoop 11 jarigen rondhuppelen zeg.
Niet alleen door hun trieste gedrag in de mics maar ook erg veel "ik kan niet tegen mijn verlies dus ik ruk de ethernetkabel eruit" figuren.
Jammer dat er geen report player for not being 18 bestaat...![]()
Vaak speel ik in een party met 4 (Team Tactical) of 6 mensen en dan winnen we werkelijk alle potjes achter elkaar. Vooral in Domination is het zo makkelijk om 200-80 te halen ofzo.
Teamwork is wel heel belangrijk in CoD en als je niet met vrienden speelt heb je daar gewoon nul komma nul van. De helft van je team bestaat uit losers die niks bijdragen, en de andere helft, die goed zijn in het spel, willen alleen maar veel kills halen.
Behalve dat je makkelijker wint is het ook gewoon leuker als je met z'n allen er echt voor gaat.![]()
No shit. Ik verlies hier 3 potjes achter elkaar met een kd hoger dan 5quote:Op maandag 13 december 2010 17:26 schreef n0ir het volgende:
Vaak speel ik in een party met 4 (Team Tactical) of 6 mensen en dan winnen we werkelijk alle potjes achter elkaar. Vooral in Domination is het zo makkelijk om 200-80 te halen ofzo.
Teamwork is wel heel belangrijk in CoD![]()
![]()
Mijn WTF! moment van de dag!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
heeft dan gewoon iemand gestaan wie zijn connetion interupted isquote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: