Je zou je toch nog liever doodschamen?quote:Op maandag 13 december 2010 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Erg he?![]()
Laatst in zo'n Engels programma over Easyjet was er een vrouw die moest per rolstoel naar het vliegtuig getild worden en daarna met een lift het vliegtuig in.
Eerste wat ze deed toen ze er weer uitgetakeld werd, was een sjekkie draaien
quote:'Vertrek Johnny Rosenberg geen doorgestoken kaart'
Omroep RTL reageert op de aantijgingen van Johnny Rosenberg, die zegt dat zijn vertrek bij The Voice of Holland 'voorbestemd' was.
Een woordvoerder: "Het publiek bepaalt wie er doorgaan. Er is een notaris die de publieksstemmen telt. Met vier kandidaten nog over, zitten er dan twee automatisch in de sing-off en dan is de keuze aan de coaches. Het is dus geen doorgestoken kaart."
"RTL heeft geen belang bij wie er wint, anders dan de beste, wij willen iemand die een grote carrière kan opbouwen."
Johnny liet via twitter weten dat hij de indruk had dat hij weg moest, omdat hij woorden had gehad met een hoge baas bij de show. In het programma Life4You wilde de zanger daar zondagavond ineens niets meer over kwijt.
Nou eh, qltel en ik kennen elkaar op 30 december 11 jaarquote:Op maandag 13 december 2010 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een leuk verhaal Rewimo![]()
Hoe oud was je toen?
En Christan is 10quote:Op maandag 13 december 2010 14:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou eh, qltel en ik kennen elkaar op 30 december 11 jaarDus reken maar uit
Dat zei ik toch, stomme jankende Johnnyquote:
Dan was 't binnen 3 maandjes raak dusquote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En Christan is 10![]()
You dirrrrty woman
Ja, die is in oktober 10 gewordenquote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
En Christan is 10![]()
You dirrrrty woman
Een relatie met potentie zeg maarquote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan was 't binnen 3 maandjes raak dus
Eh neequote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
Dan was 't binnen 3 maandjes raak dus
Ooohquote:Op maandag 13 december 2010 14:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die is in oktober 10 gewordensnelle jongen hè
Nee, dat zat niet in de planning, maar ik dacht op een gegeven moment wel: als het niks wordt met onze relatie heb ik in elk geval een kind
In oktober 10, dus in januari verwerkt? Dus binnen 1 á 1,5 maand?quote:Op maandag 13 december 2010 14:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die is in oktober 10 gewordensnelle jongen hè
Nee, dat zat niet in de planning, maar ik dacht op een gegeven moment wel: als het niks wordt met onze relatie heb ik in elk geval een kind
Verwerkt?quote:Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In oktober 10, dus in januari verwerkt? Dus binnen 1 á 1,5 maand?
Maar achter de schermen ben je admin bij KPD?quote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Ja, en jullie maar denken dat ik zo'n braaf meisje ben
Hij is best goed gelukt hè?quote:
Ik dacht al; waar blijft zequote:Op maandag 13 december 2010 14:36 schreef tombolafan het volgende:
Maarre, Rewimo, had je alles al helemaal op orde enzo? Huis/werk etc?
Sssstquote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar achter de schermen ben je admin bij KPD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |