Halloo, ik wil gewoon iets van 8 kg ongeveer verliezen, en dan als ik dat bereikt hebt ga ik proberen nog paar kilootjes eraf en dan is het gewoon het in evenwicht houden van m'n gewicht.
Ik vind het wel raar dat als ik me bijv na 1/2 dagen weeg dat ik dan 1 of 2 kg aankom en dan daarna misschien 1,5 kg kwijt ben enzovoorts, weten jullie hoe dat komt? wat tips om m'n gewicht wat in evenwicht te houden en niet zo wissel vallig?
Ik wil ook proberen beter te eten (misschien klein beetje minder maar niet mezelf verhongeren want das weer niet goed voor je stofwisseling ofzoiets.) en meer groente dan dat ik normaal eet en eventueel in 2/3 keer in de week vlees eten enzo want das wel zo handig.
Ik eet ook van mezelf veel fruit en salades, ik eet meestal savonds voor het slapen gaan luchtig dus niet dat ik echt een 3 gangen menu ofzo voorbereid maar dan eet ik meestal wat yoghurt met fruitsmaak/cornflakes met fruit/ salade/ kant-en-klaar salades van de AH. want anders zit ik in bed met zo'n gevoel wat heb ik me volgepropt
Ik ben een jongen 18 jaar en ik zou ook gewoon is 2/3 maatjes minder hebben en ook wat aan sport doen thuis met filmpjes/loopband/home trainer fiets/wii.
Iemand nog wat tips om te zorgen dat me gewicht niet na 1 of 2 dagen wisselt en wat overige tips ook?
ps. wat zeg ik vaak het woordje ik.