Klagende flatbewoners moeten even kappen. Jouw prioriteit is je moeder en daarbij zorg je ook nog voor de honden, laat de beslissing over aan de dierenarts wat goed is voor de hond.quote:Op maandag 13 december 2010 16:33 schreef Phaidra het volgende:
Hij was al heel lang slecht, maar nu mijn moeder in het ziekenhuis is, is hij nog sneller achteruit gegaan. Bewoners van de flat klagen al.... En wachten tot mijn moeder zelf een beslissing kan nemen duurt misschien nog wel erg lang. Het zou voor ons zo veel schelen als we de zorg van de hond niet meer zouden hebben. Rationeel allemaal goed te volgen, maar ja...
Amen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Klagende flatbewoners moeten even kappen. Jouw prioriteit is je moeder en daarbij zorg je ook nog voor de honden, laat de beslissing over aan de dierenarts wat goed is voor de hond.
Dat.quote:Op maandag 13 december 2010 16:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Klagende flatbewoners moeten even kappen. Jouw prioriteit is je moeder en daarbij zorg je ook nog voor de honden, laat de beslissing over aan de dierenarts wat goed is voor de hond.
En dattem!quote:Op maandag 13 december 2010 16:56 schreef kwakz0r het volgende:
lieve phaidra, jij bent juist een reuzedochter
he bah, wat lastig zeg...quote:Op maandag 13 december 2010 16:33 schreef Phaidra het volgende:
Hij was al heel lang slecht, maar nu mijn moeder in het ziekenhuis is, is hij nog sneller achteruit gegaan. Bewoners van de flat klagen al.... En wachten tot mijn moeder zelf een beslissing kan nemen duurt misschien nog wel erg lang. Het zou voor ons zo veel schelen als we de zorg van de hond niet meer zouden hebben. Rationeel allemaal goed te volgen, maar ja...
Ja, zondag is goed. Zaterdag moet ik namelijk weer via amsterdam vliegen. En ik heb geen zin in vertragingen, weer...quote:Op maandag 13 december 2010 17:19 schreef Syrena het volgende:
En hier aub geen sneeuw tot ik thuis ben! En als het even kan pas zondag ofzo![]()
Ha, ik wist wel dat ik niet de enige wasquote:Op maandag 13 december 2010 17:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, zondag is goed. Zaterdag moet ik namelijk weer via amsterdam vliegen. En ik heb geen zin in vertragingen, weer...
dat!!quote:Op maandag 13 december 2010 16:56 schreef kwakz0r het volgende:
lieve phaidra, jij bent juist een reuzedochter
Of hij heeft het geheugen van een zeef?quote:Op maandag 13 december 2010 00:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hmmmm, ik had toch vertleld dat 'de date' zijn lenzendoosje had achter gelaten? Ik dus terug brengen, maar die avond bleef hij weer slapen. Nu ligt dat doosje er weer.. Is dit een hint? Wil hij samenwonen of zo.
??
Gelezen dit. Welke gele balk heeft Danny het in godesnaam over? Ik heb heul geen gele balk. Ik heb af en toe een geel envelopje en die wil ik graag houden ipv dat stomme popupje wat maar niet weg wil.quote:Op maandag 13 december 2010 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb al ff melding gedaan: [Veelgestelde vragen] Nieuwe layout - 4.
Leuk chico, en je hoeft niet eens hakken ondrr een gala jurk aan.quote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Chicolate het volgende:
Door die galafoto's van Ewelina wil ik alsnog op zoek naar iets moois voor rond kerst enzo. En mn galajurk past waarschijnlijk even niet meer.
[..]
Of hij heeft het geheugen van een zeef?
Ah Phaidra![]()
![]()
. Hondje tijdelijk naar opvang zodat jullie niet voor hem hoeven te zorgen en je moeder later zelf kan besluiten? Of kan dat echt niet, met een blaffend onzindelijk hondje.
Op m'n eerste echte date met de Duutser (eten en happy feet kijken bij mij thuis) was het uiteindelijk zo dat hij bleef slapen. Ik had dat vooraf echt niet gepland. Echt niet. Maar hij blijkbaar wel, want hij haalde zo z'n lenzendoosje uit z'n jaszak. Daar was ik zooo verbaasd over, want ik vond (en vind) het helemaal niets voor hem om zo vooruit te denken dat er wellicht een mogelijkheid was dat hij zou blijven slapen....quote:Op maandag 13 december 2010 18:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Leuk chico, en je hoeft niet eens hakken ondrr een gala jurk aan.
Nee ik heb hem opgebeld de 1e x en het maakte niet uit want hij had thuis zn andere.
Nee maar hij past niet meer! Ik ben nu een maatje breder (of eigenlijk, ik was toen een minimaatje, en nu zwaarder dan ooit). Eigenlijk heb ik al een mooi alternatief gezien, maar het zal wel neerkomen op een warm vest met spijkerbroek.quote:Op maandag 13 december 2010 18:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Leuk chico, en je hoeft niet eens hakken ondrr een gala jurk aan.
Nee ik heb hem opgebeld de 1e x en het maakte niet uit want hij had thuis zn andere.
quote:
Hij had ook deo bij zich dus ik vond het wel verdacht allemaal. Ik had namelijk gezegd dat hij om 22.00 weer weg moestquote:Op maandag 13 december 2010 18:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kan me best goed voorstellen dat je iets als een extra lenzendoosje altijd in je zak hebt zitten eigenlijk. Het is niet meteen de sleutel ofzo...
Merel: de dag is al een eind onderweg, maar je kan best je verhaal kwijt!
goed, dat heeft de Duutser dus nooit, voor de rest. Ik vond het wel grappig!quote:Op maandag 13 december 2010 18:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee maar hij past niet meer! Ik ben nu een maatje breder (of eigenlijk, ik was toen een minimaatje, en nu zwaarder dan ooit). Eigenlijk heb ik al een mooi alternatief gezien, maar het zal wel neerkomen op een warm vest met spijkerbroek.
Lenzendoosje lijkt me iets dat je áltijd in je jaszak stopt. Als je oog opeens geirriteerd is/je lenzen moeten echt even uit, dan wil je niet zonder zitten.
Hij wist trouwens dat ik ook lenzen had, want die mocht ik op kamp in de dekseltjes van zijn lenzendoosje stoppenquote:Op maandag 13 december 2010 18:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
goed, dat heeft de Duutser dus nooit, voor de rest. Ik vond het wel grappig!
Tekst en uitleg eisen. In drievoud en schriftelijk!quote:Op maandag 13 december 2010 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo heb ik hier ineens Baardmans sleutels liggen.. Ik weet alleen niet of 'ie ze nou wel of niet terugwil, hij reageerde een beetje ontwijkend.
.
Hij moet ze maar gewoon officieel geven hoor, is ie helemaal betoeterdquote:Op maandag 13 december 2010 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo heb ik hier ineens Baardmans sleutels liggen.. Ik weet alleen niet of 'ie ze nou wel of niet terugwil, hij reageerde een beetje ontwijkend.
.
Ik heb er altijd eentje bij me, en m'n bril ook. Voor als ik iets in mijn oog krijg. Ik verhuis ze mee als ik van tas wissel.quote:Op maandag 13 december 2010 18:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kan me best goed voorstellen dat je iets als een extra lenzendoosje altijd in je zak hebt zitten eigenlijk. Het is niet meteen de sleutel ofzo...
Merel: de dag is al een eind onderweg, maar je kan best je verhaal kwijt!
Ja maar jij bent een vrouwquote:Op maandag 13 december 2010 19:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb er altijd eentje bij me, en m'n bril ook. Voor als ik iets in mijn oog krijg. Ik verhuis ze mee als ik van tas wissel.
En verder in elke tas standaard een voorraad inlegkruisjes, kauwgoms en een zakdoek
Ik realiseer me nu pas dat ik nog nooit een vent heb gehad met lenzenquote:Op maandag 13 december 2010 19:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een vrouw!!
Hij moest om 10 uur weg van mij dat was meer het dingquote:Op maandag 13 december 2010 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tja als iemand lenzen heeft dan hoort het erbij dat je ze 's avonds uitdoet hoor!
Je wil vast ook geen holbewoner
Ha nu weet ik het weer, ik wilde nog evenquote:Op maandag 13 december 2010 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tja als iemand lenzen heeft dan hoort het erbij dat je ze 's avonds uitdoet hoor!
Je wil vast ook geen holbewoner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |