abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89878764
Hij was al heel lang slecht, maar nu mijn moeder in het ziekenhuis is, is hij nog sneller achteruit gegaan. Bewoners van de flat klagen al.... En wachten tot mijn moeder zelf een beslissing kan nemen duurt misschien nog wel erg lang. Het zou voor ons zo veel schelen als we de zorg van de hond niet meer zouden hebben. Rationeel allemaal goed te volgen, maar ja...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89878829
Zelfde als Vik! Alleen in plaats van werk, wil ik verhuizen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_89878928
Het klinkt alsof het niet alleen voor jullie, maar ook voor het hondje de beste beslissing is.
  Vis een optie? maandag 13 december 2010 @ 16:38:12 #54
70532 loveli
N
pi_89878932
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:33 schreef Phaidra het volgende:
Hij was al heel lang slecht, maar nu mijn moeder in het ziekenhuis is, is hij nog sneller achteruit gegaan. Bewoners van de flat klagen al.... En wachten tot mijn moeder zelf een beslissing kan nemen duurt misschien nog wel erg lang. Het zou voor ons zo veel schelen als we de zorg van de hond niet meer zouden hebben. Rationeel allemaal goed te volgen, maar ja...
Klagende flatbewoners moeten even kappen. Jouw prioriteit is je moeder en daarbij zorg je ook nog voor de honden, laat de beslissing over aan de dierenarts wat goed is voor de hond. :*
crap in = crap out
pi_89879187
Eens met loveli.... Wel rot hoor Phaidra, ik ben niet zo goed in tips enzo maar alsnog heel veel sterkte :*

Ik heb ook (nog) geen goede voornemens... maar die komen vast wel, kan het ieder jaar weer niet laten!
pi_89879403
Phaidra, wat vreselijk - heel veel sterkte met alles! En zorg ook goed voor jezelf!
  maandag 13 december 2010 @ 16:53:25 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89879504
quote:
Op maandag 13 december 2010 16:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Klagende flatbewoners moeten even kappen. Jouw prioriteit is je moeder en daarbij zorg je ook nog voor de honden, laat de beslissing over aan de dierenarts wat goed is voor de hond. :*
Amen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_89879664
lieve phaidra, jij bent juist een reuzedochter :*
Kwak
pi_89879728
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? maandag 13 december 2010 @ 16:58:30 #60
70532 loveli
N
pi_89879733
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:56 schreef kwakz0r het volgende:
En dattem!
crap in = crap out
pi_89880488
Och, ook dat nog Phaidra. Heel veel sterkte voor bij de DA :*
Ik heb normaal nooit een slechte maandag, maar echt WTF vandaag.

Volgens mij word ik ook nog verkouden }:| Kannerooknogwelbij.
Oja en de waterkoker was echt de oorzaak. Hij liet de stoppen ook in het magazijn doorslaan toen ze 'm probeerden.

En hier aub geen sneeuw tot ik thuis ben! En als het even kan pas zondag ofzo :@ :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 13 december 2010 @ 17:26:36 #62
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89880750
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:33 schreef Phaidra het volgende:
he bah, wat lastig zeg...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 13 december 2010 @ 17:27:32 #63
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89880791
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:19 schreef Syrena het volgende:

En hier aub geen sneeuw tot ik thuis ben! En als het even kan pas zondag ofzo :@ :')
Ja, zondag is goed. Zaterdag moet ik namelijk weer via amsterdam vliegen. En ik heb geen zin in vertragingen, weer...
pi_89880835
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:27 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja, zondag is goed. Zaterdag moet ik namelijk weer via amsterdam vliegen. En ik heb geen zin in vertragingen, weer...
Ha, ik wist wel dat ik niet de enige was :7 Dat is al twee stemmen voor zondag, tegen 0 voor nu O-)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_89880846
Phaidra wat naar dat je beslissingen moet nemen die je aan je moeder wil overlaten - maar het moet gedaan worden: dergelijke beslissingen nemen. Niet schuldig voelen, je doet wat je kan. Doe geen zaken in paniek, of overhaast, of door anderen gedwongen of uit schuldgevoel, en als je over dergelijke zaken twijfelt: overleg. Met je zussen, met geliefden en/of vrienden of met ons.
Zorg dat je weet waarom je iets besluit en daarna neem je je besluit.
Heel veel sterkte, nogmaals, met alles.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89880894
En vergeetmewelletje, ik vergeetjeniet. Jij zal soortgelijke narigheid doormaken. Ook jij veel sterkte gewenst in deze donkere dagen voor kerst.
:*.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 13 december 2010 @ 17:31:29 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89880955
VGMW,jij ook heel veel sterkte natuurlijk

Phaidra, beslissingen moeten nu ook genomen worden en dit is volgens mij de enige juiste :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_89881019
En als laatste, de dokter heeft na overleg met een uroloog besloten dat we over een maand of twee nog eens kijken. Is er dan nog bloed, dan spitten. Anders niet.

Aardige vent trouwens, ik had 'm nog nooit ontmoet. Een buitenlander (oh, misschien nu wel Nederlander, maar hij is echt niet hier geboren en pas vast als volwassene in Nederland gekomen). Mijn multicultihart is helemaal verguld (linkse knuffelhippie haha) :D.
pi_89881393
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:56 schreef kwakz0r het volgende:
dat!!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 13 december 2010 @ 17:57:12 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89881867
quote:
7s.gif Op maandag 13 december 2010 17:33 schreef sigme het volgende:
(linkse knuffelhippie haha) :D.
*;
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 13 december 2010 @ 18:03:12 #71
331 Merel
Be here now.
pi_89882098
Phaidra, wat Sigme zegt! Kan het niet beter verwoorden.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_89882106
:W Ik kom even binnen denderen met een lijstje :7

O: boterham pindakaas
T: boterham pindakaas, breaker light
L: 2 boterhammen rosbief, grote kom kippensoep, klein bekertje melk
T: banaan
D: rijst, runderreepjes en sperziebonen (vanavond wel :P ) en wat kroepoek
T: klein schaaltje vanille yoghurt en een appel
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 13 december 2010 @ 18:05:11 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89882183
En ik doe ook een lijstje!

O: mini-afbakbroodjes met rosbief en twee mini-croissantjes
L: twee sneetjes met Leidse kaas
T: klein stukje banketstaaf
D: magere beefburger tomaat met salade
S: Zumbaaaaaaaaa!!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_89882363
Door die galafoto's van Ewelina wil ik alsnog op zoek naar iets moois voor rond kerst enzo :'). En mn galajurk past waarschijnlijk even niet meer.

quote:
12s.gif Op maandag 13 december 2010 00:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hmmmm, ik had toch vertleld dat 'de date' zijn lenzendoosje had achter gelaten? Ik dus terug brengen, maar die avond bleef hij weer slapen. Nu ligt dat doosje er weer. :o. Is dit een hint? Wil hij samenwonen of zo. }:|??
Of hij heeft het geheugen van een zeef?

Ah Phaidra :o ;( -O-. Hondje tijdelijk naar opvang zodat jullie niet voor hem hoeven te zorgen en je moeder later zelf kan besluiten? Of kan dat echt niet, met een blaffend onzindelijk hondje.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_89882413
Wat vreselijk lastig allemaal nu phaidra! De dierenarts kan idd vast een goed advies geven.
Nu knaag ik worteltjes op mn bank! :s)
pi_89882418
Phaidra :{ heb niets meer toe te voegen aan alles wat al gezegd is vandaag, dus ik wens je alleen heel veel sterkte in deze moeilijke tijd :*
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_89882479
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb al ff melding gedaan: [Veelgestelde vragen] Nieuwe layout - 4.
Gelezen dit. Welke gele balk heeft Danny het in godesnaam over? Ik heb heul geen gele balk. Ik heb af en toe een geel envelopje en die wil ik graag houden ipv dat stomme popupje wat maar niet weg wil.

Ik heb m'n eettafel leeg van troep. En twee wasmanden met troep ook opgeruimd. Dit was een huge iets voor mij, dus ik ben blij, ondanks mijn algehele dufheid. Ik kan nu de tafel gebruiken waar hij voor is. *O*

Weer niet gerend. :{ Was echt niet fit genoeg.

En Phaidra, oh wat ellendig van de hond ook nog erbij! Aan de dierenarts vragen wat het beste is voor het beestje inderdaad. Als er echt niets aan te doen is, dan zou ik die beslissing gewoon nemen, dat zou je moeder ook doen, toch? Het komt ook wel allemaal tegelijk hè? :*
pi_89882512
quote:
Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Chicolate het volgende:
Door die galafoto's van Ewelina wil ik alsnog op zoek naar iets moois voor rond kerst enzo :'). En mn galajurk past waarschijnlijk even niet meer.

[..]

Of hij heeft het geheugen van een zeef?

Ah Phaidra :o ;( -O-. Hondje tijdelijk naar opvang zodat jullie niet voor hem hoeven te zorgen en je moeder later zelf kan besluiten? Of kan dat echt niet, met een blaffend onzindelijk hondje.
Leuk chico, en je hoeft niet eens hakken ondrr een gala jurk aan.

Nee ik heb hem opgebeld de 1e x en het maakte niet uit want hij had thuis zn andere. :P
  maandag 13 december 2010 @ 18:29:25 #79
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89882979
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee ik heb hem opgebeld de 1e x en het maakte niet uit want hij had thuis zn andere. :P
Op m'n eerste echte date met de Duutser (eten en happy feet kijken bij mij thuis) was het uiteindelijk zo dat hij bleef slapen. Ik had dat vooraf echt niet gepland. Echt niet. Maar hij blijkbaar wel, want hij haalde zo z'n lenzendoosje uit z'n jaszak. Daar was ik zooo verbaasd over, want ik vond (en vind) het helemaal niets voor hem om zo vooruit te denken dat er wellicht een mogelijkheid was dat hij zou blijven slapen....
  maandag 13 december 2010 @ 18:36:19 #80
331 Merel
Be here now.
pi_89883247
KUTKUTKUTKUTKUTmaandag :(
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_89883254
Kan me best goed voorstellen dat je iets als een extra lenzendoosje altijd in je zak hebt zitten eigenlijk :) . Het is niet meteen de sleutel ofzo...
Merel: de dag is al een eind onderweg, maar je kan best je verhaal kwijt!
pi_89883305
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee maar hij past niet meer! Ik ben nu een maatje breder (of eigenlijk, ik was toen een minimaatje, en nu zwaarder dan ooit). Eigenlijk heb ik al een mooi alternatief gezien, maar het zal wel neerkomen op een warm vest met spijkerbroek.

Lenzendoosje lijkt me iets dat je áltijd in je jaszak stopt. Als je oog opeens geirriteerd is/je lenzen moeten echt even uit, dan wil je niet zonder zitten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_89883314
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:36 schreef Merel het volgende:
KUTKUTKUTKUTKUTmaandag :(
:*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_89883482
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kan me best goed voorstellen dat je iets als een extra lenzendoosje altijd in je zak hebt zitten eigenlijk :) . Het is niet meteen de sleutel ofzo...

Hij had ook deo bij zich dus ik vond het wel verdacht allemaal. Ik had namelijk gezegd dat hij om 22.00 weer weg moest :P
pi_89883519
misschien was hij bang dat hij van de zenuwen heel erg zou gaan zweten :+
pi_89883529
Ik had zelf heel subtiel het ondergoed wat ik al aanhad dubbel meegenomen oO<
pi_89883644
Lenzendoosje had ik inderdaad ook altijd overal bij me. Of nieuwe lenzen. Niks zo erg als de volgende dag blind zijn.

daglijst
• brinta
• muesli & griekse yoghurt
• boordmaaltijd: 4 boterhammen, 3 krekkers
• 1 Westmalle
• avondeten: in spekvet gebakken aardappels, kaantjes, wat rollade, gekookte koolrabi
• toe: custardpudding met marmalade
pi_89883678
ik heb net een granaatappel gekocht, zo maar eens googlen hoe je dat eigenlijk op moet eten :')
  maandag 13 december 2010 @ 18:47:03 #89
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89883721
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee maar hij past niet meer! Ik ben nu een maatje breder (of eigenlijk, ik was toen een minimaatje, en nu zwaarder dan ooit). Eigenlijk heb ik al een mooi alternatief gezien, maar het zal wel neerkomen op een warm vest met spijkerbroek.

Lenzendoosje lijkt me iets dat je áltijd in je jaszak stopt. Als je oog opeens geirriteerd is/je lenzen moeten echt even uit, dan wil je niet zonder zitten.
goed, dat heeft de Duutser dus nooit, voor de rest. Ik vond het wel grappig!
pi_89883843
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:47 schreef AKnynke het volgende:

[..]

goed, dat heeft de Duutser dus nooit, voor de rest. Ik vond het wel grappig!
Hij wist trouwens dat ik ook lenzen had, want die mocht ik op kamp in de dekseltjes van zijn lenzendoosje stoppen *;
Dus hij had hem denk ik juist meegenomen omdat hij van plan was te blijven slapen en misschien dacht dat ik weer geen doosje had :')
pi_89883954
En nu hou ik mijn mond weer :')
pi_89884120
Zo heb ik hier ineens Baardmans sleutels liggen. :o. Ik weet alleen niet of 'ie ze nou wel of niet terugwil, hij reageerde een beetje ontwijkend. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_89884169
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo heb ik hier ineens Baardmans sleutels liggen. :o. Ik weet alleen niet of 'ie ze nou wel of niet terugwil, hij reageerde een beetje ontwijkend. :P.
Tekst en uitleg eisen. In drievoud en schriftelijk!

;)
pi_89884204
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij moet ze maar gewoon officieel geven hoor, is ie helemaal betoeterd :P!!
pi_89884577
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:36 schreef MevrouwPuff het volgende:

Ik heb er altijd eentje bij me, en m'n bril ook. Voor als ik iets in mijn oog krijg. Ik verhuis ze mee als ik van tas wissel.

En verder in elke tas standaard een voorraad inlegkruisjes, kauwgoms en een zakdoek :Y)
pi_89885127
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:06 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb er altijd eentje bij me, en m'n bril ook. Voor als ik iets in mijn oog krijg. Ik verhuis ze mee als ik van tas wissel.

En verder in elke tas standaard een voorraad inlegkruisjes, kauwgoms en een zakdoek :Y)
Ja maar jij bent een vrouw :P!!
pi_89885382
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja maar jij bent een vrouw :P!!
Ik realiseer me nu pas dat ik nog nooit een vent heb gehad met lenzen :D
Bovendien heb ik lang thuisgewoond, dus ook geen ervaring met spontaan blijvende slaperds.
pi_89885769
Tja als iemand lenzen heeft dan hoort het erbij dat je ze 's avonds uitdoet hoor!
Je wil vast ook geen holbewoner :P
pi_89885835
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tja als iemand lenzen heeft dan hoort het erbij dat je ze 's avonds uitdoet hoor!
Hij moest om 10 uur weg van mij dat was meer het ding :P
pi_89886127
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ha nu weet ik het weer, ik wilde nog even *O* *O* *O* doen omdat je je bank naar binnen hebt gesleept 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')