abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89886332
sterkte Phaidra! :*

@Vizor: waar wil je heen verhuizen?

Avondeten is dus shoarma en aardappelkroketten geworden...Superdrukke dag op werk gehad :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_89886589
eten bijna klaar O+

het ruikt al heerlijk, mijn maag begint helemaal te knorren :')

Mijn vriend was pas echt weird, die is nog 2 maand lang als hij bleef slapen rond 6 uur in de ochtend weer weg gegaan :')
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89886667
quote:
Op maandag 13 december 2010 19:34 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ha nu weet ik het weer, ik wilde nog even *O* *O* *O* doen omdat je je bank naar binnen hebt gesleept 8-)
Jaa, ik ben er echt blij mee!
Vooral ten opzichte van vanmiddag, tijdens het bezorgen. Ik had even héél weinig hoop dat het ging lukken! :')
En hij zit (en hangt) echt fijn ook!
pi_89886819
Boh ik heb echt veul te veul gegeten. Zo nog ff stukje fietsen gelukkig.
  maandag 13 december 2010 @ 19:49:37 #105
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89886879
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:45 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Jaa, ik ben er echt blij mee!
Vooral ten opzichte van vanmiddag, tijdens het bezorgen. Ik had even héél weinig hoop dat het ging lukken! :')
En hij zit (en hangt) echt fijn ook!
succes als je weer gaat verhuizen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_89887022
Fijn, Puffje! O+.

Heb ik ook een keer gehad, een bank die de draai in de trap naar het bovenhuis waar ik woonde niet kon maken. Uiteindelijk via het balkon van m'n huisgenootje naar boven gehesen, na 'm bij de onderbuurvrouw door haar woonkamer en tuin te hebben gesjouwd. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_89887057
quote:
Op maandag 13 december 2010 19:49 schreef AKnynke het volgende:

[..]

succes als je weer gaat verhuizen!
Jee ik woon er net :P en verhuizen is toevallig niet mn hobby, maar ik heb wel ondervonden dat het met een leuning gedemonteerd best goed te doen was!
  maandag 13 december 2010 @ 20:00:57 #108
331 Merel
Be here now.
pi_89887552
Fijn dat het is gelukt met de bank!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_89887620
aurum, denk dat het zwolle gaat worden. Dichtbij werk en tenminste een echte stad. Hoogeveen kan ook maar ben er een beetje op uitgekeken.

Mannen zijn gewoon raar PF :p
Heb in m'n auto een douchetas liggen met tandenborstel en alles :') maar dat is meer uit nood en wanneer ik bij klant ofzo langs moet. Kan ik van te voren even opfrissen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 13 december 2010 @ 20:43:06 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89890098
Nieuwe fietsen! :o Wel wennen en kreeg last van m'n knie, dus ik zit nog niet helemaal goed, maar.. nieuwe fietsen *O*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 13 december 2010 @ 21:01:45 #111
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89891159
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:37 schreef Chicolate het volgende:Lenzendoosje lijkt me iets dat je áltijd in je jaszak stopt. Als je oog opeens geirriteerd is/je lenzen moeten echt even uit, dan wil je niet zonder zitten.
Ik heb mijn lenzenbakje nooit mee. Als ze uit moeten pak ik wel een glas water ofzo. Zonder zie ik ook niets.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_89891240
Nice XM ^O^
In juli hebben ze bij m'n sportschool alle cardio-toestellen vervangen. In plaats van die 'tell-sell apparaten' nu tenminste stevig materiaal.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 13 december 2010 @ 21:12:35 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89891853
Had nog een lijsje...
heb het gevoel dat ik de controle verlies over het eten maar ja daarom schrijf ik het ook maar gewoon op, dan staat het er maar...

O: 450 magere kwark met zoetstof
T's: peer, appel, tomaat, cup a soup kerrie, boterham kaas
L: Aardappelsoep met spekjes, 2 boterhammen lever, beker melk
T's: boterham kaas, 2 blokjes choco, sinaasappel
D: Sperziebonen, gebakken aardappelen, gegrilde biefstuk (200 gr), gebakken champignons en uien (in roomboter), peperrroomsaus.
T: 25 gr paprikachips
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 13 december 2010 @ 21:25:40 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89892795
Volgens mij eet je prima uniekje.

Mijn daglijstje
o. havermout
t. halve boterham kruidenkaas, halve boterham ham en halve boterham pindakaas
l. mandarijn + cheeseburger
t. gemengde salade van verschillende groenten (300 gram)
d. 2 rolmops + boterham honing + pizzapunt zonder kaas
t. 2 dropjes
s. uurtje sport
pi_89893158
Is inderdaad een stevig lijstje uniek! :o
Hoezo zo'n overdadige lunch? In combinatie met dat avondeten is het wel wat aan de ruime kant...
Voor de rest wel prima hoor ;)

Wat is dat voor D Tink :? Sorry, maar lijkt me geen lekkere combinatie :P
  maandag 13 december 2010 @ 21:32:37 #116
331 Merel
Be here now.
pi_89893250
Ik ga maar eens slapen. Des te sneller is deze rotdag voorbij. Hoop dat morgen voor iedereen beter is dan vandaag.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 13 december 2010 @ 21:36:04 #117
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89893508
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:31 schreef V1z0R het volgende:
Wat is dat voor D Tink :? Sorry, maar lijkt me geen lekkere combinatie :P
Dat is een D van iemand die niet veel meer in huis heeft, in principe voldoende groente heeft gegeten vandaag en soms andere prioriteiten heeft dan gezond eten (mijn kinderen eten warm op school, dus maak je daar maar niet druk om :P )
  maandag 13 december 2010 @ 21:44:49 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89894167
What's up Merel? Je kan het kwijt je weet het!

Je hebt gelijk V1, bedankt... zo gaat het de laatste tijd en ik hoop dat het snel weer lente wordt!

Zwolle lijkt mij een goede stad voor jij, je bent wel toe aan wat uitdaging volgens mij.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_89894698
Oooo ik ging iets leuks doen vanavond maar toen werd ik verstandig
pi_89894920
Zwolle is leuk O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89895015
Wie is er wel eens naar 't bevrijdingsfestival in Haarlem geweest?
pi_89895317
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wie is er wel eens naar 't bevrijdingsfestival in Haarlem geweest?
Dat is niet vanavond he ;). Maar nee, nooit geweest.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_89895394
Halloo, ik wil gewoon iets van 8 kg ongeveer verliezen, en dan als ik dat bereikt hebt ga ik proberen nog paar kilootjes eraf en dan is het gewoon het in evenwicht houden van m'n gewicht.

Ik vind het wel raar dat als ik me bijv na 1/2 dagen weeg dat ik dan 1 of 2 kg aankom en dan daarna misschien 1,5 kg kwijt ben enzovoorts, weten jullie hoe dat komt? wat tips om m'n gewicht wat in evenwicht te houden en niet zo wissel vallig?

Ik wil ook proberen beter te eten (misschien klein beetje minder maar niet mezelf verhongeren want das weer niet goed voor je stofwisseling ofzoiets.) en meer groente dan dat ik normaal eet en eventueel in 2/3 keer in de week vlees eten enzo want das wel zo handig.

Ik eet ook van mezelf veel fruit en salades, ik eet meestal savonds voor het slapen gaan luchtig dus niet dat ik echt een 3 gangen menu ofzo voorbereid maar dan eet ik meestal wat yoghurt met fruitsmaak/cornflakes met fruit/ salade/ kant-en-klaar salades van de AH. want anders zit ik in bed met zo'n gevoel wat heb ik me volgepropt

Ik ben een jongen 18 jaar en ik zou ook gewoon is 2/3 maatjes minder hebben en ook wat aan sport doen thuis met filmpjes/loopband/home trainer fiets/wii.

Iemand nog wat tips om te zorgen dat me gewicht niet na 1 of 2 dagen wisselt en wat overige tips ook?

ps. wat zeg ik vaak het woordje ik. :')
  maandag 13 december 2010 @ 22:03:27 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89895435
Hoi Electro.Had jij niet al vaker gepost in dit topic?
pi_89895520
Trusten Merel! Jezelf niet al te veel om plagen... Vind het echt heel bewonderingswaardig dat je de situatie nog zo in controle hebt gehouden! _O_
Zelf zo irrationeel als het aankomt op ethiek binnen liefdes-relaties. Terwijl ik normaal het tegenovergestelde ben...

Haha Tink, was niet het ongezonde hoor ;) Meer de combinatie van die 3 dingen als diner :D

Uniek, weet niet hoe je het nu doet, maar plan anders weekmenu's en hou wat ruimte over voor een lekker foutje tussendoor! Lente komt snel genoeg O+
Eens wat betreft uitdaging! Heb veel gehad aan de steun van familie en vrienden(en slankies) afgelopen 6mnd, maar wil nu m'n leven omgooien. V2z0R zeg maar :') (hoe nerd ben ik)

Not me PF! Wel in ander plaatsen, maar hoezo? Is nog lang geen mei..
pi_89895521
Thuis. Het sneeuwde :( en dan van die gekken die 120 rijden of 30 :') Ik reed 110. Het werd pas glad op 500 meter van mijn huis en het is lastig dat het verkeersheuveltje wit is, want dat is de straat nu ook :')

En vanmiddag tegen mijn collega gejokt :@ hij wilde een lift morgen naar een vergadering, maar no way dat ik ga rijden met dit weer. Om een preek te vermijden maar gezegd dat mijn auto in mijn nieuwe woonplaats staat :@ :@ :@ Wel lullig, want ik mag altijd met hem meerijden.

Dus nu rijden we met weer iemand anders mee :Y) en staat mijn otootje een beetje verdekt opgesteld achter een dikke Alfa.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_89895631
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat is niet vanavond he ;). Maar nee, nooit geweest.
Nee maar ik moet er vanavond wel een werkstuk over maken :') !!!!!!!!!!!
  maandag 13 december 2010 @ 22:09:48 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89895840
Ik heb de post van Merel gemist, maar heb wel een indruk gekregen aan de hand van de andere posts. Volgens mij moet je niet zo streng zijn voor je zelf. Jij bent vrijgezel en niemand verantwoording verschuldigd. En wat je al zelf zegt: ook dit waait wel weer voorbij.

Overigens ben ik bang dat ik ook verkeerde signalen heb afgegeven aan een collega. Lastig. Want ik wil echt niets, maar zal waarschijnlijk in de toekomst heel intensief met hem gaan samenwerken.
pi_89895850
Pfffff, rooster staat al maanden vast. Door omgooiingen van de planning worden er inhumane dingen van mij verwacht :(!!!!!!!! En ik had eigenlijk een date en ik moet ook nog werken. En nu zie ik em zondag op z'n vroegst pas weer en ik zag hem donderdag voor het laatst en dat is LANG. Coach en werkplaats begeleider verpesten mijn leven :{w

Hou je verdomme aan die kutplanning godverkutkut. Ik kan er niet mee omgaan.

Wel ga ik meedoen met een speciaal traject voor de niet zo intellectueel uitgedaagden *;
pi_89895996
Nu ben ik alleen maar boos en dat staat het werken een beetje in de weg. En nu heb ik ook nog eens geen kerstboom, die zou ik halen maar toen zou ik toch maar daten en nu niet en nu heb ik niets alleen een essay. En ook dat nog niet.

En de lichtjes van de kerstverlichting die ik van mijn ouders heb gegapt zijn stuk, maar ja dat kan ik moeilijk zeggen want ik heb het niet gevraagd :') Ennnn ze zouden de lichtjes toch pas op 24 dec. missen of niet.

Maar goed, vrede op aarde.
  maandag 13 december 2010 @ 22:12:37 #131
331 Merel
Be here now.
pi_89896032
quote:
Op maandag 13 december 2010 22:04 schreef V1z0R het volgende:
Trusten Merel! Jezelf niet al te veel om plagen... Vind het echt heel bewonderingswaardig dat je de situatie nog zo in controle hebt gehouden! _O_
Zelf zo irrationeel als het aankomt op ethiek binnen liefdes-relaties. Terwijl ik normaal het tegenovergestelde ben...

Op liefdesgebied ben ik gewoon verknipt, dat weet ik ook wel :+ Is genetisch bepaald ofzo, zit in de familie.

Nu bedtijd :*
pi_89896121
Slaap lekker :*!!!!!!
pi_89896125
* Verknipte boks *

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 92% gewijzigd door V1z0R op 13-12-2010 22:20:31 ]
pi_89896190
Ik sluit mij er nu bij aan dat het officieel een kutmaandag is
pi_89896334
kutmaandag.kutboom.kutlichtjes.kutkerst.kutessay.kut. en als het niet kut is dan is het wel klote.
En ik heb echt NET al m'n lekkere dingen op gegeten dus kan ik alleen losgaan op een mandarijn. kgggg
  maandag 13 december 2010 @ 22:18:11 #136
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89896423
Wat een liefde in dit topic O+
  maandag 13 december 2010 @ 22:18:45 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89896465
Vergeet trouwens de hele tijd sigme sterkte te wensen. Ik hoop toch zo dat er niets ernstigs is.
pi_89896504
Nou ja ik had opeens 2 volle dagen 'project' ipv vrij vorige week.. en nu daardoor 1 extra dag les deze week.. plus 2 deadlines naar voren + 1 extra binnen een week. Zo van logisch, nee.

maar ja :s)
pi_89896544
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een liefde in dit topic O+
:P srsly?
  maandag 13 december 2010 @ 22:20:38 #140
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89896583
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

:P srsly?
Nee :')
Al lijkt het er toch op dat je weer verliefd bent en dat vind ik tof voor je.
pi_89896718
Hoi!

en welterusten... :W vroeg slapen, want heb nog genoeg te doen deze week :)
Ja doei.
pi_89896790
Tink, Sigme had vandaag overlegd met arts om over 2 maand nog eens te controleren op bloed, dan pas doorgraven naar de oorzaak. Staat volgens mij zelfs in dit topic ;)

* PF een stressbal toewerpt * :P

Trusten Mo!
pi_89896855
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee :')
Al lijkt het er toch op dat je weer verliefd bent en dat vind ik tof voor je.
Hmm..... Ja ik vind m'n ex nu echt irritant als hij weer een kutberichtje stuurt, dat had ik vorige maand nog niet.. Dus dat is sowieso al ^O^ Weetikveel wat het merk van je jas is, ga eens iemand anders lastig vallen, ik ben je moeder niet.

Alleen VERLIEFD op de date, dat weet ik niet! Ik wil hem wel graag& vaak zien.
  maandag 13 december 2010 @ 22:26:40 #144
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89896954
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:24 schreef V1z0R het volgende:
Tink, Sigme had vandaag overlegd met arts om over 2 maand nog eens te controleren op bloed, dan pas doorgraven naar de oorzaak. Staat volgens mij zelfs in dit topic ;)
Weet ik. En dus hoop ik dat het niets ernstigs is.

Volgens mij begrijpen wij elkaar neit helemaal vandaag :') :P
pi_89897005
@ Electrocrash,

Probeer ook wat krachtoefeningen er in te gooien! Zo is het veel makkelijker afvallen dan met alleen cardio en ook veel beter. Wegen moet je sowieso niet om de 1 a 2 dagen doen... Is nutteloos gezien je vochtgehalte vrij veel kan schommelen. Gewoon 1x in de 2 weken!

Succes ^O^
pi_89897045
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Weet ik. En dus hoop ik dat het niets ernstigs is.

Volgens mij begrijpen wij elkaar neit helemaal vandaag :') :P
Lijkt er verdacht veel op inderdaad :D :')
  maandag 13 december 2010 @ 22:29:26 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89897091
pf, je bent verliefd.. doe eens genieten!! Toe! Dat mag je jezelf toelaten... verliefd zijn geeft ook energie, kracht en licht!
  maandag 13 december 2010 @ 22:30:35 #148
331 Merel
Be here now.
pi_89897154
Vizor! :o Dat is wel een verknipte boks waard ja 8-)

Krijg net een sms'je van beste vriend die ook een enorme kutdag heeft. Het heerst.
pi_89897163
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:29 schreef uniekhoorn het volgende:
pf, je bent verliefd.. doe eens genieten!! Toe! Dat mag je jezelf toelaten... verliefd zijn geeft ook energie, kracht en licht!
En afleiding :P Nee ik moet studiepunten halen& geld verdienen.

Gelukkig is hij heel serieus qua studie en altijd op tijd, beetje fijn evenwicht :P
pi_89897179
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:30 schreef Merel het volgende:
Vizor! :o Dat is wel een verknipte boks waard ja 8-)

Krijg net een sms'je van beste vriend die ook een enorme kutdag heeft. Het heerst.
Er stond in bad he.. Niet in bed :P Hihi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')