Jaa, ik ben er echt blij mee!quote:Op maandag 13 december 2010 19:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ha nu weet ik het weer, ik wilde nog even![]()
![]()
doen omdat je je bank naar binnen hebt gesleept
succes als je weer gaat verhuizen!quote:Op maandag 13 december 2010 19:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jaa, ik ben er echt blij mee!
Vooral ten opzichte van vanmiddag, tijdens het bezorgen. Ik had even héél weinig hoop dat het ging lukken!
En hij zit (en hangt) echt fijn ook!
Jee ik woon er netquote:Op maandag 13 december 2010 19:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
succes als je weer gaat verhuizen!
Ik heb mijn lenzenbakje nooit mee. Als ze uit moeten pak ik wel een glas water ofzo. Zonder zie ik ook niets.quote:Op maandag 13 december 2010 18:37 schreef Chicolate het volgende:Lenzendoosje lijkt me iets dat je áltijd in je jaszak stopt. Als je oog opeens geirriteerd is/je lenzen moeten echt even uit, dan wil je niet zonder zitten.
Dat is een D van iemand die niet veel meer in huis heeft, in principe voldoende groente heeft gegeten vandaag en soms andere prioriteiten heeft dan gezond eten (mijn kinderen eten warm op school, dus maak je daar maar niet druk omquote:Op maandag 13 december 2010 21:31 schreef V1z0R het volgende:
Wat is dat voor D TinkSorry, maar lijkt me geen lekkere combinatie
Dat is niet vanavond hequote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wie is er wel eens naar 't bevrijdingsfestival in Haarlem geweest?
Nee maar ik moet er vanavond wel een werkstuk over makenquote:Op maandag 13 december 2010 22:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is niet vanavond he. Maar nee, nooit geweest.
Op liefdesgebied ben ik gewoon verknipt, dat weet ik ook welquote:Op maandag 13 december 2010 22:04 schreef V1z0R het volgende:
Trusten Merel! Jezelf niet al te veel om plagen... Vind het echt heel bewonderingswaardig dat je de situatie nog zo in controle hebt gehouden!![]()
Zelf zo irrationeel als het aankomt op ethiek binnen liefdes-relaties. Terwijl ik normaal het tegenovergestelde ben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door V1z0R op 13-12-2010 22:20:31 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Neequote:
Hmm..... Ja ik vind m'n ex nu echt irritant als hij weer een kutberichtje stuurt, dat had ik vorige maand nog niet.. Dus dat is sowieso alquote:Op maandag 13 december 2010 22:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee![]()
Al lijkt het er toch op dat je weer verliefd bent en dat vind ik tof voor je.
Weet ik. En dus hoop ik dat het niets ernstigs is.quote:Op maandag 13 december 2010 22:24 schreef V1z0R het volgende:
Tink, Sigme had vandaag overlegd met arts om over 2 maand nog eens te controleren op bloed, dan pas doorgraven naar de oorzaak. Staat volgens mij zelfs in dit topic
Lijkt er verdacht veel op inderdaadquote:Op maandag 13 december 2010 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet ik. En dus hoop ik dat het niets ernstigs is.
Volgens mij begrijpen wij elkaar neit helemaal vandaag![]()
En afleidingquote:Op maandag 13 december 2010 22:29 schreef uniekhoorn het volgende:
pf, je bent verliefd.. doe eens genieten!! Toe! Dat mag je jezelf toelaten... verliefd zijn geeft ook energie, kracht en licht!
Er stond in bad he.. Niet in bedquote:Op maandag 13 december 2010 22:30 schreef Merel het volgende:
Vizor!Dat is wel een verknipte boks waard ja
Krijg net een sms'je van beste vriend die ook een enorme kutdag heeft. Het heerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |