+slaap is belangrijk om vet te verliezen en je vetvrije massa in stand te houden!quote:
Bij welke Uni? In Zweden? Ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:32 schreef AKnynke het volgende:
promotievoorstel ingeleverd. Spannend!
bij de uni waar ik al heel lang zit....quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bij welke Uni? In Zweden? Ik zal voor je duimen
Die hadden het met jou toch al eens daarover gehad? hoe schat je je kansen in?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
bij de uni waar ik al heel lang zit....
zeker spannend!quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:32 schreef AKnynke het volgende:
promotievoorstel ingeleverd. Spannend!
ik heb werkelijkwaar geen idee. Nog 3 collega's van me doen ook mee, en die schat ik ook allemaal goed in. Ik vind het lastig om te zeggen, maar denk zeker wel dat ik een kans maak!quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die hadden het met jou toch al eens daarover gehad? hoe schat je je kansen in?
pff spannend hoor! *duimt*quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb werkelijkwaar geen idee. Nog 3 collega's van me doen ook mee, en die schat ik ook allemaal goed in. Ik vind het lastig om te zeggen, maar denk zeker wel dat ik een kans maak!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:11 schreef Phaidra het volgende:
Hier alles wel ok. Mams is stabiel en was gisteravond weer wakker. Er valt nog weinig over te zeggen. Het vervoer naar een ziekenhuis dichterbij is voorlopig uitgesteld.
gelukkig is ze niet verder achteruit gegaan...quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:11 schreef Phaidra het volgende:
Hier alles wel ok. Mams is stabiel en was gisteravond weer wakker. Er valt nog weinig over te zeggen. Het vervoer naar een ziekenhuis dichterbij is voorlopig uitgesteld.
"Je cijfers ophalen door 'even zweven'" (ik vind de kritische noot in het artikel wel fijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:11 schreef Phaidra het volgende:
Hoe heet het artikel Vik? Ik kan op mijn werk in de online editie.
Fijn dat ze iig stabiel isquote:Hier alles wel ok. Mams is stabiel en was gisteravond weer wakker. Er valt nog weinig over te zeggen. Het vervoer naar een ziekenhuis dichterbij is voorlopig uitgesteld.
Blackberry!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:34 schreef Merel het volgende:
Oh spannend Nynke! Zal voor je duimen
En ook voor Phaidra, maar dan op een andere manier. En voor VMW
In materieel opzicht is dit dan weer wel een goede dag voor mij. Ik krijg een vast contract en ga belachelijk veel verdienen. Jeuj.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:34 schreef Merel het volgende:
Oh spannend Nynke! Zal voor je duimen
En ook voor Phaidra, maar dan op een andere manier. En voor VMW
In materieel opzicht is dit dan weer wel een goede dag voor mij. Ik krijg een vast contract en ga belachelijk veel verdienen. Jeuj.
Gefeliciteerd met je contract!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:34 schreef Merel het volgende:
dat wat zij zegt. Behalve het duimen voor mezelf, dat is wat gek denk ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je contract!
Nynke, ik ga voor je duimen.Phaidra en vmw, sterkte
Smooooooooooochquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:57 schreef Ewelina het volgende:
Ja, ik. Straks naar de studieadviseur.
Ik vrees dat het er op aan komt dat ik een studie op mag geven vanwege kabinetsplannen. Op 35 ects voor het eindequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Smoooooooooooch![]()
Succes! Ik hoop dat hij/zij met een geniaal plan op de proppen komt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vrees dat het er op aan komt dat ik een studie op mag geven vanwege kabinetsplannen. Op 35 ects voor het eindeWerkgever zoeken die je helpt je master af te ronden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Gaat om een 2e BA. Instellingscollegegeld kan ik niet ophoesten. MA kan ik wel doen zoals het er nu uitziet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Werkgever zoeken die je helpt je master af te ronden?
Fijn dat ze stabiel is en gisteravond ook weer even wakker.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:11 schreef Phaidra het volgende:
Wat denk je wat ik nu doe?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ewelina, kun je niet in deeltijd studeren en daarnaast werken om je studie te kunnen betalen?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vrees dat het er op aan komt dat ik een studie op mag geven vanwege kabinetsplannen. Op 35 ects voor het eindeOhzo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*duimt voor vallen van kabinet*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Werkgever zoeken die dat wil betalenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gaat om een 2e BA. Instellingscollegegeld kan ik niet ophoesten. MA kan ik wel doen zoals het er nu uitziet.
Oh, ik dacht dat je nu nog wel stufi kreeg. Bummer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat denk je wat ik nu doe?Ik heb al geen stufi meer.
Nou ja, zuipen op de vereniging kán voor het maken van netwerken bij sommige studies dan weer heel nuttig zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:23 schreef kwakz0r het volgende:
ik vrees dat als de plannen doorgaan ze het gewoon voor alle zittende studenten kunnen laten gelden.
ik ben voor een sociaal leenstelsel, en ook mag een tweede studie of tweede master best iets duurder worden, maar ik heb echt bezwaar tegen de plannen voor "langstudeerders". ten eerste, 1 jaar uitloop is met de harde knip zó gebeurd, maar het doet ook afbreuk aan alle dingen die studenten búiten de collegezaal leren door bijvoorbeeld bestuurswerk te doen. en dan heb ik het niet over zuipen op de vereniging...
de combinatie van deze dingen kan gewoon niet. en het bedrag voor een tweede studie is echt te hoog...
De regels zijn nu dat je 1 jaar bacheloruitloop en 1 jaar masteruitloop mag hebben. Dus totaal 2 jaar uitloop. Met bestuurservaring en/of buitenlandervaring loop je toch niet meteen meer dan een jaar uit?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:23 schreef kwakz0r het volgende:
ik vrees dat als de plannen doorgaan ze het gewoon voor alle zittende studenten kunnen laten gelden.
ik ben voor een sociaal leenstelsel, en ook mag een tweede studie of tweede master best iets duurder worden, maar ik heb echt bezwaar tegen de plannen voor "langstudeerders". ten eerste, 1 jaar uitloop is met de harde knip zó gebeurd, maar het doet ook afbreuk aan alle dingen die studenten búiten de collegezaal leren door bijvoorbeeld bestuurswerk te doen. en dan heb ik het niet over zuipen op de vereniging...
de combinatie van deze dingen kan gewoon niet. en het bedrag voor een tweede studie is echt te hoog...
En dan zeggen dat het vorige goal niet geldig is omdat het doel nu op een andere plaats staat. Ik snap het idee achter de regels, maar ze per nu voor iedereen invoeren is niet eerlijk voor de huidige lichting studenten en zorgt er toch ook voor dat mensen zoals ewelina opeens een studie niet meer af kunnen maken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is zoiets als de doelpalen verschuiven tijdens de wedstrijd. Niet netjes.
Dat dus, dat is misschien het juridisch bezwaar waardoor deze maatregel niet op deze manier zal worden ingevoerd. Laten we het maar hopen dan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:46 schreef AKnynke het volgende:
Wat ik vooral niet vind kunnen is dat ze de regels in willen laten gaan voor die gene die op basis van het oude stelsel beslissingen hebben genomen om uit te lopen, etc. Volgens mij heet dat in het recht retrospectieviteit, dat je niet eerst kunt zeggen dat je appels mag eten, en terwijl iedereen een appel eet dat vervolgens verbied, en iedereen een boete geven...
Wat fijn dat je vader thuis is en jullie ook de mooie kanten van deze (kerst)periode kunnen zien. Toch voor jou ook veel sterkte gewenst.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Fijn dat ze stabiel is en gisteravond ook weer even wakker.
Dat uitstellen valt misschien wel mee, ik krijg bij het ziekenhuis van mijn vader (die momenteel gelukkig thuis is) het gevoel dat dingen ter plekke worden verzonnen / veranderd.
Smoochies zijn welkom en Sigme is ook lief.![]()
Vast een goed teken dat de arts gewoon even wil afwachten.![]()
We hebben trouwens niet zulke donkere dagen voor kerst hoor.
Zoals mijn moeder zegt: "we kunnen maar beter zoveel mogelijk genieten van wat we nu nog hebben".
Lichte dagen dus, waar we zoveel mogelijk positiefs uithalen.
Ewelina, kun je niet in deeltijd studeren en daarnaast werken om je studie te kunnen betalen?
1 keer raden wat ik in de vriezer heb liggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
WIP papertje verstuurd, nu wachten op terugvoeder!
Wat ze in Engeland aan het doen zijn is al helemaal van de zotten9000 pond max, crisis.
On topique: ik wil de hele tijd brood etenNederlands boerenvolkorenbrood met sesam
How I have missed thee.
nu ben ik wel heel benieuwd naar je trucjes...quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1 keer raden wat ik in de vriezer heb liggen.
Ik krijg het maar niet warm vandaag. Normaal gesproken heb ik wel m'n trucjes om het warm te krijgen (), maar die werken nu niet, dus nu zit ik maar op de grond tegen de verwarming
.
Weinig van dat soort vacatures in mijn area ben ik bang! Iets bij een uitgeverij of tijdschrift ofzo zou wel leuk zijn misschien maar kom daar maar es aanwaaien zonder ervaringquote:
wat fijn dat je aan het opknappen bent...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:30 schreef kwakz0r het volgende:
t zal niet lukken er zelf een in mn eigen huis te hebben dit jaar, dus ik heb me maar uitgeleefd bij mn ouders. nu lekker de kleertjes aan, en een klein wandelingetje naar de supermarkt, verderop in de straat. buitenlucht
Is het ook, ik heb nauwelijks trek. Dit is al force feeding...quote:
dat zat ik me nu net af te vragen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar heb ik dienou weer aan verdiend?
.
Ik ben bami aan het maken.
Aan je warm-word-manieren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar heb ik dienou weer aan verdiend?
.
Tink gaat er vandoor met de prrrrrrrijsssss!quote:
ik vind t zo leuk om te zien hoe jij je eerste tijd voor de klas beleeft... ik herken er zo ontzettend veel in! volgens mij doe je t hartstikke goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor. Hele dag aan zitten hikken tegen het bellen van de ouders van een leerling, al z'n cijfers opgezocht, al z'n toetsen nog eens bekeken, willen ze alleen maar even mijn mening weten over hoe hij zich in de klas gedraagt..
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:27 schreef conleche het volgende:
Die word-warm-manieren: I get it. Maar Ãk vraag me dan weer af, waarom dat vandaag niet wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |