+slaap is belangrijk om vet te verliezen en je vetvrije massa in stand te houden!quote:
Bij welke Uni? In Zweden? Ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:32 schreef AKnynke het volgende:
promotievoorstel ingeleverd. Spannend!
bij de uni waar ik al heel lang zit....quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bij welke Uni? In Zweden? Ik zal voor je duimen
Die hadden het met jou toch al eens daarover gehad? hoe schat je je kansen in?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
bij de uni waar ik al heel lang zit....
zeker spannend!quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:32 schreef AKnynke het volgende:
promotievoorstel ingeleverd. Spannend!
ik heb werkelijkwaar geen idee. Nog 3 collega's van me doen ook mee, en die schat ik ook allemaal goed in. Ik vind het lastig om te zeggen, maar denk zeker wel dat ik een kans maak!quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die hadden het met jou toch al eens daarover gehad? hoe schat je je kansen in?
pff spannend hoor! *duimt*quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb werkelijkwaar geen idee. Nog 3 collega's van me doen ook mee, en die schat ik ook allemaal goed in. Ik vind het lastig om te zeggen, maar denk zeker wel dat ik een kans maak!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:11 schreef Phaidra het volgende:
Hier alles wel ok. Mams is stabiel en was gisteravond weer wakker. Er valt nog weinig over te zeggen. Het vervoer naar een ziekenhuis dichterbij is voorlopig uitgesteld.
gelukkig is ze niet verder achteruit gegaan...quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:11 schreef Phaidra het volgende:
Hier alles wel ok. Mams is stabiel en was gisteravond weer wakker. Er valt nog weinig over te zeggen. Het vervoer naar een ziekenhuis dichterbij is voorlopig uitgesteld.
"Je cijfers ophalen door 'even zweven'" (ik vind de kritische noot in het artikel wel fijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:11 schreef Phaidra het volgende:
Hoe heet het artikel Vik? Ik kan op mijn werk in de online editie.
Fijn dat ze iig stabiel isquote:Hier alles wel ok. Mams is stabiel en was gisteravond weer wakker. Er valt nog weinig over te zeggen. Het vervoer naar een ziekenhuis dichterbij is voorlopig uitgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |