http://www.sudpresse.be/s(...)espagne-831186.shtmlquote:Fuentes: “ Si je parle, on retire la Coupe du monde à l’Espagne ”
Eufemiano Fuentes, docteur au centre de toutes les affaires de dopage en Espagne (cyclisme, athlétisme, tennis, football...), a déclaré: “ Si je parle, on retire le championnat d’Europe de foot et la Coupe du monde à l’Espagne. ”
Jij wilt de boeken in gaan als de verliezer die 'm niet kreeg omdat hij de tegenpartij vals liet spelenquote:Op maandag 13 december 2010 12:45 schreef Paul-89 het volgende:
Alsof we die beker op zo'n manier zouden willen krijgen.
Jij denkt echt dat de Spanjaarden de enigen zijn?quote:Op maandag 13 december 2010 12:53 schreef BB-King het volgende:
Altijd al geweten dat die Spanjolen smerige spelletjes hebben gespeeld.
Dat niet, maar ik wil niet verliezen van de ploeg die vals speelde. Op het moment dat het naar buiten komt en er wordt niets mee gedaan blijf je jaren een complex houden.quote:Op maandag 13 december 2010 12:45 schreef Paul-89 het volgende:
Precies! Zo'n aanslag overleef je alleen als je stijf staat van de dope!quote:Op maandag 13 december 2010 13:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dit dus.
Nigel wist het allang!
[ afbeelding ]
Al zullen de duitsers iets anders zeggen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
... Wat inhoudt dat wij wereldkampioen zijn.
Zou wel beter zijnquote:
Tja, ik zou hem ook niet zo 'willen winnen' maar mensen die valsspelen verdienen gewoon helemaal niks.quote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Jonge, wees er trots op .. 3 finales, 0 gewonnen.
Vet toch.
Precies, heel het WK is in dat geval verpest... Want iedereen die is uitgeschakeld door Spanje kan dan lopen klagen over het vals spel.quote:Op maandag 13 december 2010 13:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik wil niet verliezen van de ploeg die vals speelde. Op het moment dat het naar buiten komt en er wordt niets mee gedaan blijf je jaren een complex houden.
De situatie is gewoon k*t welke oplossing je ook hebt.
Ok, Alonso en Iniesta, Ja.quote:Op maandag 13 december 2010 14:59 schreef Smoofie het volgende:
Spanje is sowieso kut. Veel kut sporters daar. Fernando Alonso, Contador, Iniesta. Allemaal top en allemaal een arrogante kut kop,
Vraag is natuurlijk of ze in de Nederlandse competities helemaal schoon zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Blijkt dat Real Madrid ook doping heeft gebruikt tegen Ajax!
quote:Op maandag 13 december 2010 16:01 schreef marcodej het volgende:
De hele Spaanse topsport is gewoon verrot.
Ja, en FC Utrecht ookquote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Turken op Fok! 586 - Eli Eli lama Sabachtani?quote:Op maandag 13 december 2010 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond allemaal toeterend de straat op!
In het wielrennen wel. De overige sporten bleven buiten schot.quote:Op maandag 13 december 2010 17:04 schreef JusT_M het volgende:
Wel vreemd dat de naam Fuentes al jaren rond zingt, maar dat nooit het zogenaamde dopingsnetwerk is blootgelegd..
Dat dus.quote:Op maandag 13 december 2010 12:45 schreef Paul-89 het volgende:
Ook dat. Technisch gezien zou je elk land dat door Spanje is utigeschakeld een nieuwe kans moeten geven.quote:Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Al zullen de duitsers iets anders zeggen.
Ja, bij het knockout systeem is het altijd betwistbaar of de verliezend finalist nu de 2e beste was.quote:Op maandag 13 december 2010 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Als het waar is zouden er wel stappen moeten volgen, maar laat er dan geen Wereldkampioen zijn, op deze manier hoef ik het niet te worden.
Daar ben ik bang voor ja. Ik wil absoluut niet op deze manier winnen, maar ik zie dan liever dat er geen winnaar 2010 is + een schorsing. Ik zou het niet terecht vinden als ze Wereldkampioen 2010 blijven.quote:Op maandag 13 december 2010 17:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, bij het knockout systeem is het altijd betwistbaar of de verliezend finalist nu de 2e beste was.
Als deze etterbuil ontploft (wat ik betwijfel), dan zal Spanje zijn wereldtitel wel mogen houden. Alleen zullen ze dan wel geschorst worden voor het volgende EK/WK of zo.
Ja, want geld is echt het belangrijkste wat er is in de wereld.quote:Op maandag 13 december 2010 18:03 schreef Sachertorte het volgende:
En het ergste: van onze belastingcenten.
In de topsport, ja.quote:Op maandag 13 december 2010 18:09 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ja, want geld is echt het belangrijkste wat er is in de wereld.
Denk het ook, als ze dat niet hadden gedaan dan had Ajax ze 2x van de mat gespeeld.quote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 18:55 schreef Mani89 het volgende:
En Nigel De Jong stond niet stijf van de coke?
quote:Op maandag 13 december 2010 18:55 schreef Mani89 het volgende:
En Nigel De Jong stond niet stijf van de coke?
Ja zou hem zo best willen hebbenquote:Op maandag 13 december 2010 12:45 schreef Paul-89 het volgende:
Nadal is pure klasse, laat die Spanjaard hier buitenquote:Op maandag 13 december 2010 19:20 schreef Zwansen het volgende:
Goh, vandaar dat Spanje de Tour de France, Wimbledon, WK + EK, etc. allemaal ineens wint. Vroeger wonnen ze niks. Behalve de Tour dan.
Als er iemand aan de dope zit is het Nadal wel.quote:Op maandag 13 december 2010 20:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nadal is pure klasse, laat die Spanjaard hier buiten.
Of we gaan met een arrenslee over het ijs, net zoals ze in Thialf doen.quote:Op maandag 13 december 2010 19:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja zou hem zo best willen hebben. De grachtentocht hebben we al gedaan, veranderen we gewoon onze herinnering eraan
.
Wat heeft t nu voor zin dan?quote:Op maandag 13 december 2010 12:53 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Jij wilt de boeken in gaan als de verliezer die 'm niet kreeg omdat hij de tegenpartij vals liet spelen
quote:Op maandag 13 december 2010 20:30 schreef Sheepcidus het volgende:
Alsof Oranje ook niet aan de dope zat, toen babel zat te webcammen kwam van persie ook net terug van "bloed prikken".
Oja Fifa geilt op Spanjequote:Op maandag 13 december 2010 13:25 schreef napoleonfour het volgende:
Alsof de Fifa ooit de beker zal ontnemen van Spanje.
Een ster boven ons nationale logo op het shirt is mij heel wat waard, ook op deze manier.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat heeft t nu voor zin dan?
Wie zou het anders moeten zijn dan?quote:Op maandag 13 december 2010 17:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, bij het knockout systeem is het altijd betwistbaar of de verliezend finalist nu de 2e beste was.
Niemand. Dat systeem dient enkel om een winnaar te verkrijgen, voor de rest kan je daar weinig uit concluderen, aangezien er dan een factor geluk (met de loting) bij komt kijken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wie zou het anders moeten zijn dan?
True.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niemand. Dat systeem dient enkel om een winnaar te verkrijgen, voor de rest kan je daar weinig uit concluderen, aangezien er dan een factor geluk (met de loting) bij komt kijken.
Als je een volgorde wil, dan speel je een competitie.
HAHHAHAAH!quote:Op maandag 13 december 2010 13:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dit dus.
Nigel wist het allang!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |