Gewoon straight up ranzig. Lelijk wijf, lelijke inspiratieloze achtergrond; gewoon waardeloos.quote:Op maandag 13 december 2010 12:23 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, en ik heb daar ook de originele Mona Lisa gezien. ik vind haar echt niet vriendelijk kijken ofzo.
[ afbeelding ]
!quote:Op maandag 13 december 2010 12:26 schreef Sachertorte het volgende:
De Mona Lisa is overigens gewoon een vent met lang haar. Dat is nooit duidelijk geworden doordat alle kunstpausen homo zijn en dus niet zien dat het hier geen knappe vrouw betreft.
En de decoloté dan?quote:Op maandag 13 december 2010 12:26 schreef Sachertorte het volgende:
De Mona Lisa is overigens gewoon een vent met lang haar. Dat is nooit duidelijk geworden doordat alle kunstpausen homo zijn en dus niet zien dat het hier geen knappe vrouw betreft.
Schilderij he, beetje aankleden.quote:Op maandag 13 december 2010 12:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En de decoloté dan?
Alle lelijke vrouwen zijn stiekem mannen. Er bestaan geen lelijke vrouwen.quote:Op maandag 13 december 2010 12:26 schreef Sachertorte het volgende:
Precies. Het is net zoiets als met domme rechtsen.quote:Op maandag 13 december 2010 13:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Alle lelijke vrouwen zijn stiekem mannen. Er bestaan geen lelijke vrouwen.
Serieus.. schilderij van de Mona Lisa weet jij weer om te draaien naar links-rechts, knapquote:Op maandag 13 december 2010 13:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Precies. Het is net zoiets als met domme rechtsen.
Dat is de schuld van ethiraseth. Die heeft me (ongetwijfeld opzettelijk) uitgelokt.quote:Op maandag 13 december 2010 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus.. schilderij van de Mona Lisa weet jij weer om te draaien naar links-rechts, knap
het wordt steeds mysterieuser en mysterieuserquote:Op maandag 13 december 2010 13:20 schreef okiokinl het volgende:
72 bc, het schilderij is uit 1500 geloof ik.
Zo (s)links ben ik wel.quote:Op maandag 13 december 2010 13:17 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is de schuld van ethiraseth. Die heeft me (ongetwijfeld opzettelijk) uitgelokt.
quote:Op maandag 13 december 2010 13:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Alle lelijke vrouwen zijn stiekem mannen. Er bestaan geen lelijke vrouwen.
Je zou er bijna een boek over schrijven.quote:Op maandag 13 december 2010 15:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
![]()
Dat een schilderij zo'n legacy teweeg kan brengen zeg. De code van de stiekeme kluis in het Vaticaan met alle gejatte reliquien uit het 'heilige land' uit de tijd van de kruistochten? incl. de heilige graal?
conspiracy!!!!
Corrupte pausen, vermoorde tempeliers, collaborerende schilderende intellectuelen.. Zat inspiratiequote:Op maandag 13 december 2010 15:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zou er bijna een boek over schrijven.
Toppertjuh!!!quote:Op maandag 13 december 2010 15:13 schreef raptorix het volgende:
Lijkt me een hoax, Leonardo gebruikte bij het schrijven namelijk het latijnse alfabet.
dat zou volgens mij nooit veel verkopen, zo interessant is het nou ook weer nietquote:Op maandag 13 december 2010 15:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zou er bijna een boek over schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |