Ja doei, thuiswerken werkt dus echt niet als je op kinderen moet passenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:53 schreef Oksel het volgende:
M'n verloofde kan prima van huis uit werken
Niet 8 uur nee. Wel 2-4 uur. En dat is meer dan genoeg. En anders droppen we ze wel eventjes bij opa+oma als 't echt even druk is..quote:Op woensdag 22 december 2010 16:55 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja doei, thuiswerken werkt dus echt niet als je op kinderen moet passen
Maar die berekening van nibud gaat er dus wel vanuit dat je inkomstenderving hebt én dat je een kdv gebruikt. Toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:29 schreef becky27 het volgende:
Wij betalen 385 euro netto aan kdv, zo'n 30 euro aan luiers, 38,5 aan flesvoeding, nog een euro of 10 aan potjes (voor het gemak), 20 euro aan eten, 50 aan kleding en sparen per maand 50 euro, verder nog zeg 50 euro aan diverse kosten. Dat is 633 euro. We zijn minder gaan werken en hebben een inkomstenderving van ongeveer 250 euro. Eigenlijk kost ze dus 933 per maand. Kom je toch bijna aan die 1000.
Ja, ok.. maar dan ben je zelf niet de oppas.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:00 schreef huuphuup het volgende:
dat bijvoorbeeld je partner zich met t kind kan bemoeien dan kan het prima.
Maar niemand zegt toch dat je verplicht overdag moet werken?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:02 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja, ok.. maar dan ben je zelf niet de oppas.
Geen idee wat het Nibud zegt eigenlijk, kijk ik nooit naar. Inkomstenderving is trouwens maar betrekkelijk vind ik. Volgend jaar gaat vriend weer wat meer verdienen en ik ook dus dan hebben we dat weer 'terug'. Dan zal onze mop wel weer meer kosten en worden de kdv kosten weer meer maar niet zoveel.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Maar die berekening van nibud gaat er dus wel vanuit dat je inkomstenderving hebt én dat je een kdv gebruikt. Toch?
Want hier bij ons is geen sprake van inkomstenderving en wij gebruiken geen kdv, blijft over, 30 e. luiers, 30 e. eten/drinken, 50 kleding, 50 sparen en 50 divers. Dan kom je aan 210. En dat klopt wel voor ons ongeveer.
Dus als t kind van TS niet naar een kdv zal gaan dan vallen de kosten aanzienlijk lager uit dan die 1000 denk ik?
Ohja zo...dat zou inderdaad kunnen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:09 schreef Keshet het volgende:
Maar je kunt bijvoorbeeld toch bij benadering bijhouden hoeveel luiers je gebruikt op een dag? Je weet vast nog wel hoeveel die aanbieding gekost heeft.
Lijkt me prima!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik wil best meedoen.wat houden we bij? Eten drinken, schoolgeld, clubjes, alles? En dan middelen? Ik heb aankomende maanden namelijk nogal wat kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |