En dat zijn de dingen die je niet aan de mensen thuis wil laten zien...quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:56 schreef sp3c het volgende:
na 150 beginnen ze er schijnbaar bij te zingen
In principe wel, maar in de buurt van het vliegtuig moet het weer af.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:25 schreef LogRi het volgende:
Bij het vertrek en aankomst in Uruzgan hadden sommige wel en sommige niet een baret op. Ik dacht dat het verplicht was om een hoofddeksel op te hebben als je buiten ben en af als je binnen ben?
Wereldervaring lijkt het me man. Jaren geleden korps mariniers geprobeerd, niet door de psychologische test gekomen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:16 schreef demspec het volgende:
[..]
In principe wel, maar in de buurt van het vliegtuig moet het weer af.
Laatste oefening hadden we overigens ook een paar honden die de hele tijd naar ons toe kwamen. Die bleven netjes buiten ons bivak. Toen we op een gegeven moment gingen verplaatsen volgde een van die honden ons. Op de momenten dat we halt hielden en plat gingen ging die hond ook liggen. Aan het einde van de verplaatsing werden we met de boot opgepikt en bleef die hond daar achter, maar hij heeft ons uiteindelijk toch weer teruggevonden.
Die beesten sloegen ook aan als de locals te dicht bij ons bivak kwamen.
Beste HLV_Siempre ik neem mijzelf niet zo serieus, maar heb er een mannetje dood aan als hier leden zijn die uit gemeende grappigheid, denkeloosheid, of erger nog sympathy de naam van een terrorst gebruiken die voor de dood van veel onschuldige mensen verantwoordelijk is. Is Fok niet een forum waar een ieder zijn menig kan zeggen, en was deze tango niet juist een van die mensen die tegen ondermeer vrije meningsuiting was? De man zo ver ik kan zien heeft zich hier vandaag enkel maar aangemeld om te kunnen zieken. Ik neem voor zulke eikels niet een blad voor me mond en noem ze voor wat ze zijn, domme klote hufters.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik... Maak je niet zo druk man. Hoe serieuzer je jezelf neemt, hoe harder mensen gaan lachen.
Keep it cool bro.
Oh, dat mag ook. Maar doodzwijgen is beter voor je look man. Da's alles.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Beste HLV_Siempre ik neem mijzelf niet zo serieus, maar heb er een mannetje dood aan als hier leden zijn die uit gemeende grappigheid, denkeloosheid, of erger nog sympathy de naam van een terrorst gebruiken die voor de dood van veel onschuldige mensen verantwoordelijk is. Is Fok niet een forum waar een ieder zijn menig kan zeggen, en was deze tango niet juist een van die mensen die tegen ondermeer vrije meningsuiting was? De man zo ver ik kan zien heeft zich hier vandaag enkel maar aangemeld om te kunnen zieken. Ik neem voor zulke eikels niet een blad voor me mond en noem ze voor wat ze zijn, domme klote hufters.
Ehhh... niet helemaal, maar je moet niks he?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:14 schreef Sine_Pari het volgende:
Sorry maar dat is iets wat ik hier niet uitgebreid op forum ga zetten. Ik hoop dat je dat zult begrijpen.
Dan moet je dat ook niet zo vertellen he? Dan ben je dus een staatsburger?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:14 schreef Sine_Pari het volgende:
Sorry maar dat is iets wat ik hier niet uitgebreid op forum ga zetten. Ik hoop dat je dat zult begrijpen.
Is dat zo'n rare gedachte sp3cstra? Niet zo gek doen he?quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:17 schreef sp3c het volgende:
pa zei: jonge ... jij gaat je school afmaken tot ik tevreden ben en daarna rot je mijn huis uit en daarna mag je domme keuzes maken
zo gezegd zo gedaan
edit: al rotte hij het huis uit omdat hij met zijn vriendin in zonnig zuid frankrijk ging rentenieren
mietje kan niet tegen de kou
That's the spirit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:25 schreef sp3c het volgende:
kou is goed, dan kun je op de sloot schaatsen
en als je kunt schaatsen kun je hockeyen en als iedereen kan hockeyen dan gaan we weer naar de spelen
Ja, is dat een probleem?quote:
Leg mij dat verschil dan maar even uit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:15 schreef popolon het volgende:'t Is nogal een verschil namelijk, het NL leger en die van de VS.
Hangt van het kamp waar je zit af, wij hebben geen hoofddeksel en geen elastieken. Op KAF moet je buiten de dutch compound wel weer correct tenue hebben, op de compound ook geen hoofddeksel en elastieken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:16 schreef demspec het volgende:
[..]
In principe wel, maar in de buurt van het vliegtuig moet het weer af.
Laatste oefening hadden we overigens ook een paar honden die de hele tijd naar ons toe kwamen. Die bleven netjes buiten ons bivak. Toen we op een gegeven moment gingen verplaatsen volgde een van die honden ons. Op de momenten dat we halt hielden en plat gingen ging die hond ook liggen. Aan het einde van de verplaatsing werden we met de boot opgepikt en bleef die hond daar achter, maar hij heeft ons uiteindelijk toch weer teruggevonden.
Die beesten sloegen ook aan als de locals te dicht bij ons bivak kwamen.
Grootste verschil dat ik gemerkt heb? amerikanen zijn nogal van, ik wil het dus het gebeurd en alles met een lagere rang is kut en dom. Als ze hersenen zouden hebben zouden ze wel een hogere rang gehad hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 07:07 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja, is dat een probleem?
[..]
Leg mij dat verschil dan maar even uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |