Ga nou maar hand in hand lopen om elkaar gerust te stellen.quote:Op maandag 13 december 2010 00:59 schreef Sportex het volgende:
Die zijn er toch zelden van jouw hand.
Hand in Hand, KAMERADENquote:Op maandag 13 december 2010 01:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga nou maar hand in hand lopen om elkaar gerust te stellen.
Heeft Beuk er al één eigenlijk?quote:Op maandag 13 december 2010 01:00 schreef Stokstaart het volgende:
Als je nou eens een fantopic gaat maken voor Sno en Atouba verkopen jullie ze misschien nog een keer .
Nee man wij organiseren gewoon een ekte 'corteo'.quote:Op maandag 13 december 2010 01:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga nou maar hand in hand lopen om elkaar gerust te stellen.
Beukeringquote:Op maandag 13 december 2010 01:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee man wij organiseren gewoon een ekte 'corteo'.
Nee hoezo ?quote:Op maandag 13 december 2010 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft Beuk er al één eigenlijk?
Hij verdient er wel één vind ik. momentje.quote:Op maandag 13 december 2010 01:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoezo ?
Een spits van zijn kaliber kunnen jullie toch niet betalen .
Maak er een danquote:Op maandag 13 december 2010 01:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij verdient er wel één vind ik. momentje.
U ben geen voetballiefhebber ?quote:Op maandag 13 december 2010 01:13 schreef Imzadi het volgende:
Als je het mij eerlijk vraagt; Nee.
Maar ik denk dat een hoop lezers dit niet met mij eens zijn.
Zeker .quote:Op maandag 13 december 2010 02:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
De enige klassieker van Nederland. Afgezien van Feyenoord-Ajax dan
Ik vind die Been een ongelooflijke eikel, maar die opmerking over Van Beukering vond ik wel geniaal.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 08:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat spannend worden, Feyenoord heeft de Beuk
Dat komt Feijenoord niet meer te boven. Van PSV met 10-0 verliezen is erg, maar van Ajax....quote:Op maandag 13 december 2010 09:41 schreef DeTolk het volgende:
Of we
[..]
Minimaal de 10-0 evenaren van PSV
Dat zal het gemiddeld aantal zelfmoorden in de regio Rotterdam ernstig doen stijgen.quote:Op maandag 13 december 2010 11:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat komt Feijenoord niet meer te boven. Van PSV met 10-0 verliezen is erg, maar van Ajax....
De haat die dan ontstaat tegen Ajaxquote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat zal het gemiddeld aantal zelfmoorden in de regio Rotterdam ernstig doen stijgen.
quote:
quote:
Ja maar we hebben nu ook De Boer en Cruijff gaat zich ook weer een beetje met Ajax bemoeien.quote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Paul-89 het volgende:
Wel grappig dat de Ajacieden een week terug nog allemaal in zak en as zaten en nu overdreven positief doen.
We zijn nog steeds niet terug, maar ik had hetzelfde gezegd als het vorige week nog was. Ik bedoel..Feyenoordquote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Paul-89 het volgende:
Wel grappig dat de Ajacieden een week terug nog allemaal in zak en as zaten en nu overdreven positief doen.
Oh dat geloof ik ook best, maar ik zag na de wedstrijd in Milan weer wat overdreven optimisme bij veel figuren naar boven komen. Vitesse zou wel eventjes met 0-4 verslagen worden, en in de Europa League zou in principe geen tegenstander te bekennen zijn die echt beter dan Ajax is etc.quote:Op maandag 13 december 2010 15:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We zijn nog steeds niet terug, maar ik had hetzelfde gezegd als het vorige week nog was. Ik bedoel..Feyenoord.
Ik heb mijn slaapzak alvast in de kruipruimte gelegd, proviand voor 2 weken en dan het nieuwe jaar weer boven de grond uit komen.quote:
Dat zei ik, over de CL. Ik was echter niet overdreven optimistisch over Ajaxquote:Op maandag 13 december 2010 15:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik ook best, maar ik zag na de wedstrijd in Milan weer wat overdreven optimisme bij veel figuren naar boven komen. Vitesse zou wel eventjes met 0-4 verslagen worden, en in de Europa League zou in principe geen tegenstander te bekennen zijn die echt beter dan Ajax is etc.
Ik snap best dat de meeste weer wat positief zijn na de afgelopen week maar veel slaan er een beetje in door. En dan komen ze in het Feyenoord-topic vertellen (als Feyenoord eens heeft gewonnen) dat we doen alsof we de CL hebben gewonnen.
Is daar iets raar aan dan? Zoveel Fokkers brengen zo hun oudejaarsdagen door.quote:Op maandag 13 december 2010 15:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb mijn slaapzak alvast in de kruipruimte gelegd, proviand voor 2 weken en dan het nieuwe jaar weer boven de grond uit komen.
Voor mij zou het iets nieuws zijn, ik weet niet hoe dat verder bij de gemiddelde Fokker is.quote:Op maandag 13 december 2010 16:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Is daar iets raar aan dan? Zoveel Fokkers brengen zo hun oudejaarsdagen door.
Gefeliciteerd man,quote:
Dank je welquote:
Huh? Was er toen al kleurentelevisie ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
Toen die wedstrijd nog wat voorstelde .
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Huh? Was er toen al kleurentelevisie ?
Zoals je ziet hé .quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Huh? Was er toen al kleurentelevisie ?
Tegen wie heb je het ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:25 schreef Outlined het volgende:
fuckin hell, heb je weer wat gevonden om je post counter op te hogen
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:31 schreef DeTolk het volgende:
Gaan Acda en de Munnik het commentaar zingen?
Geen fancommentaar dusquote:Er zal geen fancommentaar te horen zijn tijdens de televisie uitzending van de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord. Paul de Munnik en Thomas Acda zouden deze gaan verzorgen maar dit gaat dus niet door.
Volgens Eredivisielive dient het convenant tussen clubs en burgemeesters gerespecteerd te worden en moet er dus één lijn getrokken worden. Zowel Feyenoord als Ajax laten geen rivaliserende supporters toe in de stadions. Eredivisielive had gehoopt dat er voor deze uitzending een uitzondering kon worden gemaakt maar dit bleek dus niet mogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |