Je hebt een PM.quote:Op maandag 13 december 2010 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
5 euro geboden . Waar op te halen ?
Nee, daar kom ik nooit. Is opsturen geen optie?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:16 schreef Roces18 het volgende:
nee bedankt, iets te ver (of kom je wel eens op utrecht CS)
offtopic gebazel:quote:Op zondag 2 januari 2011 20:53 schreef Glennz het volgende:
[..]
Hmm.. ik snap het opzich wel. Zelf ben ik ook een keer opgelicht op fok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op maandag 3 januari 2011 08:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
offtopic gebazel:Ja, echt waar. Door een een of ander 16-jarig kutkind. voor iets van 100,- ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ong. 2,5 jaar geleden gebeurd. Het ging om een Nintendo DS Lite. Geld uiteindelijk wel weer terug gekregen, maar daar moest veel achteraan gebeld worden. Check de reactie van Re.active maar in mijn topic: [TK] PS3 games (o.a. RDR)
Ik stuur dingen gewoon op zoals het hoort.![]()
Is goed. PM me maar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:29 schreef ofnoavail het volgende:
Voor ¤5,50 incl verzenden wil ik 'm wel van je overnemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |