Ja, lekker. En als jij mij keer in een ruzie in elkaar slaat, mag ik dan eisen dat je hand eraf moet?quote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat blijf ik altijd vreemd vinden.
In mijn ogen kan -juist- alleen iemand die direct er door geraakt is bepalen hoe vreselijk de misdaad is en welke straf daar tegenover hoort te staan.
Dat is rationaliteit. De publieke emotie rond deze zaak is te begrijpen, maar bij de afhandeling van deze zaak moet het recht en enkel het recht zijn werk doen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef Jolene22 het volgende:
Jij snapt niet dat iedereen die gast publiekelijk wil pijnigen?
Wat ik niet snap zijn die onverschillige reacties. Gvd als dit je toch al niet raakt wtf dan nog wel.
Mens, hou toch op. Iedereen hier vind het verschrikkelijk, maar niet iedereen gaat voor de Oscarnominaties.quote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Wat ik niet snap zijn die onverschillige reacties. Gvd als dit je toch al niet raakt wtf dan nog wel.
Mail ze anders ff ofzo.quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef remlof het volgende:
Ze hadden Marktplaats wel effe kunnen vragen die advertentie van hem weg te halen voordat de persconferentie er was.
?quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef remlof het volgende:
Ze hadden Marktplaats wel effe kunnen vragen die advertentie van hem weg te halen voordat de persconferentie er was.
Ik iig niet. We hebben daar instanties voor en de barbarij al lang achter ons gelaten. Indien schuldig lijkt mij een pittige celstraf op zijn plaats, maar lijfstraffen? Nee. En al helemaal niet een volksgericht.quote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef Jolene22 het volgende:
Rustig blijven is niet hetzelfde als onverschillig zijn.quote:Wat ik niet snap zijn die onverschillige reacties. Gvd als dit je toch al niet raakt wtf dan nog wel.
Foto mét kinderen hè.quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef remlof het volgende:
Dat snap ik inderdaad niet. Die tijd hebben we niet voor niets achter ons gelaten.quote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef Jolene22 het volgende:
Ik vind het vreselijk voor de kinderen en voor de betrokkenen, maar ik ben blij dat wanneer ik weer dergelijke berichten hoor nog steeds helder kan nadenken en niet verander in iemand met allerlei beestachtige denkbeelden.quote:Wat ik niet snap zijn die onverschillige reacties. Gvd als dit je toch al niet raakt wtf dan nog wel.
Ik zeg niet dat de straf die het slachtoffer gepast vind ook daadwerkelijk uitgevoerd moet worden. Alleen vind ik momenteel het verschil tussen de toegepaste straf en de straf waarvan ik me kan voorstellen dat ik die als slachtoffer gepast zou vinden nogal groot.quote:Op zondag 12 december 2010 23:43 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, lekker. En als jij mij keer in een ruzie in elkaar slaat, mag ik dan eisen dat je hand eraf moet?
Je hebt natuurlijk fout en fout. Een moord is iets anders dan dood door schuld als je me kunt volgen. En simpel betasten lijkt me heel wat minder traumatisch dan penetratie...quote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat maakt dat voor verschil? Een kind seksueel betasten is sowieso fout.
Maar aangezien er gesproken wordt over ernstig misbruik met zelfs de jongste kinderen kan je er vanauit gaan dat hij ze gepenetreerd heeft met zijn geslachtsdeel en/of vingers.
Hij gaat zeker wel levenslang krijgen, in welke vorm dan ook.quote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de straf die het slachtoffer gepast vind ook daadwerkelijk uitgevoerd moet worden. Alleen vind ik momenteel het verschil tussen de toegepaste straf en de straf waarvan ik me kan voorstellen dat ik die als slachtoffer gepast zou vinden nogal groot.
Zo vind ik oprecht dat voor iemand als dit kindermisbruikende figuur de doodstraf, of op zijn minst levenslang, gepast zou zijn. Dat gaat hij bij lange na niet krijgen.
Dit raakt me degelijk. Wij waren hier aan het oppassen op m'n buurmeisje van drie en ik was met haar aan het spelen toen de geruchtenmachine op volle toeren ging draaien. Ik voelde me echt verschrikkelijk als ik er al aan dacht dat wij zulk nieuws over haar zouden krijgen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
WUT?quote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk fout en fout. Een moord is iets anders dan dood door schuld als je me kunt volgen. En simpel betasten lijkt me heel wat minder traumatisch dan penetratie...
De doodstraf niet nee, aangezien we die godzijdank niet kennen hier. Maar levenslang is heel reëel als het allemaal klopt. Of TBS, wat op hetzelfde neerkomt.quote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de straf die het slachtoffer gepast vind ook daadwerkelijk uitgevoerd moet worden. Alleen vind ik momenteel het verschil tussen de toegepaste straf en de straf waarvan ik me kan voorstellen dat ik die als slachtoffer gepast zou vinden nogal groot.
Zo vind ik oprecht dat voor iemand als dit kindermisbruikende figuur de doodstraf, of op zijn minst levenslang, gepast zou zijn. Dat gaat hij bij lange na niet krijgen.
mwah, als die geen ongelukje krijgt ...quote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij gaat zeker wel levenslang krijgen, in welke vorm dan ook.
Ja daarom, hoe kunnen ze dat vergeten?quote:Op zondag 12 december 2010 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Foto mét kinderen hè.
Liefhebbende oppas.
Ja.quote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef Arnold_fan het volgende:
Het is toch niet gebruikelijk dat de politie zulke foto's vrijgeeft nadat een verdachte is opgepakt? Is dit om te kijken of er nog meer slachtoffers zijn o.i.d.?
Maar aangezien er gesproken wordt over ernstig misbruik met zelfs de jongste kinderen kan je er vanuit gaan dat hij ze gepenetreerd heeft met zijn geslachtsdeel en/of vingers.quote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk fout en fout. Een moord is iets anders dan dood door schuld als je me kunt volgen. En simpel betasten lijkt me heel wat minder traumatisch dan penetratie...
Ik denk eerlijk gezegd van niet.quote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef Caland het volgende:
Hij gaat zeker wel levenslang krijgen, in welke vorm dan ook.
Lijkt me dat hij levenslang krijgt of 30 jaar met TBS ofzo.quote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef geenhoor het volgende:
[..]
mwah, als die geen ongelukje krijgt ...
Yes! TBS! Strak plan, over een paar jaar deze zieke geest weer op verlof de maatschappij in sturen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De doodstraf niet nee, aangezien we die godzijdank niet kennen hier. Maar levenslang is heel reëel als het allemaal klopt. Of TBS, wat op hetzelfde neerkomt.
En een paar honderd man die 'Alice' een mail gestuurd hebben met verwijzing naar dit verhaal.quote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja daarom, hoe kunnen ze dat vergeten?
Je beeld van TBS klopt niet.quote:Op zondag 12 december 2010 23:48 schreef UltraR het volgende:
[..]
Yes! TBS! Strak plan, over een paar jaar deze zieke geest weer op verlof de maatschappij in sturen.![]()
De link die onder andere op Twitter en GeenStijl werd genoemd van zijn advertentie op Marktplaats waarin Robert zichzelf aanbood als oppasser.quote:
Zo werkt TBS niet hoor.quote:Op zondag 12 december 2010 23:48 schreef UltraR het volgende:
[..]
Yes! TBS! Strak plan, over een paar jaar deze zieke geest weer op verlof de maatschappij in sturen.![]()
Hoop eigenlijk dat Alice gewoon een account is wat door hemzelf is aangemaakt.quote:Op zondag 12 december 2010 23:48 schreef NJ het volgende:
[..]
En een paar honderd man die 'Alice' een mail gestuurd hebben met verwijzing naar dit verhaal.
Die heeft waarschijnlijk al geen leuke dag en dat gaat morgen bij het openen van de mailbox niet veel beter worden.
Dat is wel erg wrang inderdaad. Je zal ook maar degene zijn die daar een positieve beoordeling heeft neergekrabbeld, hoe kut voel je je dan in de maling genomen. Nog even afgezien van de angst voor je eigen kind.quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef remlof het volgende:
Wie is Alice? Die naam zag ik ook op twitter al voorbijkomen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:48 schreef NJ het volgende:
[..]
En een paar honderd man die 'Alice' een mail gestuurd hebben met verwijzing naar dit verhaal.
Die heeft waarschijnlijk al geen leuke dag en dat gaat morgen bij het openen van de mailbox niet veel beter worden.
Wat?quote:Op zondag 12 december 2010 23:48 schreef UltraR het volgende:
[..]
Tsjaah, jij pleitte er dan weer voor dat Amerika Iran zou aanvallen. Waarbij altijd onschuldigen de dood treffen en het zomaar een grotere oorlog zou kunnen ontketenen met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 12 december 2010 23:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad niet. Die tijd hebben we niet voor niets achter ons gelaten.
Je bent niet meer in staat onderscheid aan te brengen?quote:
Klopt, maar ik merk het vooral bij een deel van onze samenleving. Niet denigrerend bedoelt, maar voornamelijk bij mensen die in volksbuurten wonen kunnen dergelijke berichten enorme woede teweeg brengen.quote:
Iemand die een positieve reactie op marktplaats had gezet bij zijn advertentie.quote:Op zondag 12 december 2010 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie is Alice? Die naam zag ik ook op twitter al voorbijkomen.
Die had deze reactie geplaatst onder de desbetreffende advertentie:quote:Op zondag 12 december 2010 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Alice (neem contact op) 2 jaar actief op Marktplaats | Geplaatst op 23-08-2009 Robert past met regelmaat op onze zoon op en wij zijn erg tevreden. Wij vinden hem een professionele, betrokken, betrouwbare en flexibele oppas.
Alice beveelde de dader aan op MP in de advertentie.quote:Op zondag 12 december 2010 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Alles kan, maar feitelijk moet e.e.a. nog bewezen worden.quote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef snakelady het volgende:
Maar aangezien er gesproken wordt over ernstig misbruik met zelfs de jongste kinderen kan je er vanuit gaan dat hij ze gepenetreerd heeft met zijn geslachtsdeel en/of vingers.
Denk het niet, aangezien in zijn ad nogal wat taalfoutjes zaten en het duidelijk het Nederlands van een buitenlander was. Dat was bij 'Alice' niet zo.quote:Op zondag 12 december 2010 23:48 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk dat Alice gewoon een account is wat door hemzelf is aangemaakt.
Jij neemt dit dus met een korreltje zout? Omdat je in een exclusieve wijk woont ofzo? Ben je wel helemaal lekker bij je paasei?quote:Op zondag 12 december 2010 23:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, maar ik merk het vooral bij een deel van onze samenleving. Niet denigrerend bedoelt, maar voornamelijk bij mensen die in volksbuurten wonen kunnen dergelijke berichten enorme woede teweeg brengen.
Mijn God, wil die drol van een Maanvis zelfs bij zoiets zijn naam genoemd zien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |