Ik zou Letland proberen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef Deepbluesea. het volgende:
Wat een monster...kinderen van 9 jaar...nog wel ook eens op de koop toe...Ik ga denk ik emigreren naar een normaal land...
De kans is minimaal dat jou kinderen dit gaat overkomen en als je ze opsluit worden ze alleen maar bang en ongelukkig individuen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef Jolene22 het volgende:
Pff. Ik was al een tikje overbezorgde ouder maar hier wordt je toch paranoïde van.
Vast wel, zo'n politiecel gooi je niet zomaar de ramen van in denk ik?quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef RijstNatie het volgende:
Zouden z'n ramen heel blijven na vanavond?
- foto link weg -
Geloof mij, ook in eigen huis kan het helaas gebeuren.quote:Op zondag 12 december 2010 23:33 schreef Vlindur het volgende:
Echt hè, ik ben zo blij dat ik gewoon lekker thuis ben met onze zoon.
Waarschijnlijk heel vaak gerapporteerd als ongepast of in strijd met de regels.quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef Droopie het volgende:
Heeft Marktplaats toch nog snel gedaan.
Het is toch zondagavond en niet iedereen kijkt gelijk op fora en geenstijl
Sealand staat de koop. Geen andere mensen. Wel eigen passpoort/munteenheid etc.quote:
Ja, leuk. Laten we een samenleving bouwen waar de emotie regeert in plaats van de ratio.quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef Aloulou het volgende:
Mensen, we gaan ff lekker semi-intelligent doen over beschaving, de rechtsstaat en wat nou precies afdoende als bewijs geldt, dat de "beste" man ook nog een tweede kans verdient na zijn straf zoals iedereen en dat we helemaal niet op basis van emotie mogen zeggen dat hij een kogel zou verdienen. Foei! "Zo volks..."
Heerlijk die rationaliteit bij zo'n delict, totdat het je eigen dochter is die je op een van de foto's terugziet.
ik weet niet wat ik erger vind mensen die zijn huis gaan slopen of die man zelfquote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef RijstNatie het volgende:
Zouden z'n ramen heel blijven na vanavond?
- geen foto's met anderen erop -
Maar ook ouderen worden mishandeld in bejaardentehuizen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je alle mannen tussen 15 en 45 van de straat haalt, heb je 95% minder ellende qua criminaliteit, geweld, extremisme etc.
Daarom hebben we juist mensen die dit wél op ratio kunnen be- en veroordelen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef Aloulou het volgende:
Heerlijk die rationaliteit bij zo'n delict, totdat het je eigen dochter is die je op een van de foto's terugziet.
Dat is natuurlijk waar, van zowel seksuele als geweldsdelicten is de dader in de meerderheid een bekende, en bij seksueel misbruik van kinderen zeer vaak een familielid.quote:Op zondag 12 december 2010 23:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geloof mij, ook in eigen huis kan het helaas gebeuren.
Veel plezier in Noord-Koreaquote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef Deepbluesea. het volgende:
Wat een monster...kinderen van 9 jaar...nog wel ook eens op de koop toe...Ik ga denk ik emigreren naar een normaal land...
Als je je eigen dochter terugziet ga je helemaal door het lint en is er niemand die je ongelijk geeft. Vandaar dat het juist zo fijn is dat we een rechtstaat hebben.quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef Aloulou het volgende:
Mensen, we gaan ff lekker semi-intelligent doen over beschaving, de rechtsstaat en wat nou precies afdoende als bewijs geldt, dat de "beste" man ook nog een tweede kans verdient na zijn straf zoals iedereen en dat we helemaal niet op basis van emotie mogen zeggen dat hij een kogel zou verdienen. Foei! "Zo volks..."
Kan me voorstellen dat enkele dagen verhoord worden in zo'n zaak je inderdaad jaren ouder doet lijkenquote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef sheotah het volgende:
Ik neem aan dat die foto's van MP van langer geleden zijn dan de foto die op de persconferentie te zien waren? Het lijkt wel een andere man, maar hij zal daar wel jonger zijn geweest of zo.
En verder: echt verschrikkelijk![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je je eigen dochter terugziet ga je helemaal door het lint en is er niemand die je ongelijk geeft. Vandaar dat het juist zo fijn is dat we een rechtstaat hebben.
Neemt niet weg dat je lekker mag schelden en schreeuwen op een internetforum, lucht heerlijk op, maar hou de realiteit en de achterliggende gedachte van die realiteit een beetje in het oog.
Ik vind mishandeling wel iets totaal anders dan seksueel misbruik.quote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar ook ouderen worden mishandeld in bejaardentehuizen.
Dat zal waarschijnlijk 95% vrouw zijn.
wie had het over een tweede kans???quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef Aloulou het volgende:
Ja, ik vind ze ook helemaal niet zo heel extreem op elkaar lijken eigenlijk.quote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef sheotah het volgende:
Ik neem aan dat die foto's van MP van langer geleden zijn dan de foto die op de persconferentie te zien waren? Het lijkt wel een andere man, maar hij zal daar wel jonger zijn geweest of zo.
Ja, leuk. Wie heeft het erover dat de samenleving zo moet zijn dat de emotie regeert? Of laten we die discussie inderdaad nu hier gaan voeren, hoe de rechtsstaat met dit soort zaken om moet gaan en wat ethisch gezien de beste manier is. De juiste tijd en plaats daarvoor in dit topic.quote:Op zondag 12 december 2010 23:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, leuk. Laten we een samenleving bouwen waar de emotie regeert in plaats van de ratio.
Je zag het wel hoor.quote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze ook helemaal niet zo heel extreem op elkaar lijken eigenlijk.
Ja, want in andere landen is natuurlijk helemaal geen pedofilie.quote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef Deepbluesea. het volgende:
Dat blijf ik altijd vreemd vinden.quote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daarom hebben we juist mensen die dit wél op ratio kunnen be- en veroordelen.
Die foto's van de persconferentie zijn van 2007 zeiden ze op de pc zelf.quote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat enkele dagen verhoord worden in zo'n zaak je inderdaad jaren ouder doet lijken
Wat maakt dat voor verschil? Een kind seksueel betasten is sowieso fout.quote:Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik wel. Betasten of penetreren (kan dat wel met zulke kleine kinderen?), het maakt nogal wat uit voor mijn oordeel.
Natuurlijk niet. Denk maar goed na.quote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat blijf ik altijd vreemd vinden.
In mijn ogen kan -juist- alleen iemand die direct er door geraakt is bepalen hoe vreselijk de misdaad is en welke straf daar tegenover hoort te staan.
Nouja ik loop m'n eigen moeder nog voorbij als ik ff niet oplet dus ik ben niet zo heel goed met gezichten zeg maar. Maar toch.quote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Je zag het wel hoor.
Zelfde neus en bakkebaarden als op de foto die door de politie verspreid is.
De sociale functie van Fokquote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je je eigen dochter terugziet ga je helemaal door het lint en is er niemand die je ongelijk geeft. Vandaar dat het juist zo fijn is dat we een rechtstaat hebben.
Neemt niet weg dat je lekker mag schelden en schreeuwen op een internetforum, lucht heerlijk op, maar hou de realiteit en de achterliggende gedachte van die realiteit een beetje in het oog.
Niet alleen hier, Twitter is helemaal erg.quote:Op zondag 12 december 2010 23:31 schreef KingOfMars het volgende:
Tvp om morgen de meest creatieve en pijnlijke doodstraf ooit te kunnen bepalen die vast in dit topci gepost gaat worden!
Idem.quote:Op zondag 12 december 2010 23:41 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand mij even vertellen waar die overtreden woede bij het volk vandaan komt wanneer er weer een dergelijke zaak naar buiten komt? Met die overdreven woede doel ik op al die mensen die weer allerlei middeleeuwse straffen naar voren halen en oproepen om met hooivork en fakkels door de buurt te gaan. Ik hoorde het bericht ongeveer een uur geleden en ik vond het walgelijk, maar ik snap al die reacties niet echt.
Machteloosheid.quote:Op zondag 12 december 2010 23:41 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand mij even vertellen waar die overtreden woede bij het volk vandaan komt wanneer er weer een dergelijke zaak naar buiten komt? Met die overdreven woede doel ik op al die mensen die weer allerlei middeleeuwse straffen naar voren halen en oproepen om met hooivork en fakkels door de buurt te gaan. Ik hoorde het bericht ongeveer een uur geleden en ik vond het walgelijk, maar ik snap al die reacties niet echt.
Ik ben blij dat mensen zoals jij niet het fundament voor onze samenleving hebben gelegd.quote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef UltraR het volgende:
Dat blijf ik altijd vreemd vinden.
In mijn ogen kan -juist- alleen iemand die direct er door geraakt is bepalen hoe vreselijk de misdaad is en welke straf daar tegenover hoort te staan.
Dan ben je een communist.quote:Op zondag 12 december 2010 23:41 schreef AryaMehr het volgende:
Jij snapt niet dat iedereen die gast publiekelijk wil pijnigen?quote:Op zondag 12 december 2010 23:41 schreef AryaMehr het volgende:
mijn eerste reactie wasquote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ja, leuk. Wie heeft het erover dat de samenleving zo moet zijn dat de emotie regeert? Of laten we die discussie inderdaad nu hier gaan voeren, hoe de rechtsstaat met dit soort zaken om moet gaan en wat ethisch gezien de beste manier is. De juiste tijd en plaats daarvoor in dit topic.
Raar he als wat mensen met empathisch vermogen ziek van binnen worden en wat emotioneel reageren, op een forum welteverstaan. Foei zeg!
Op dat linkse fotootje van die kerel lijkt het alsof hij geniepig glimlacht maar dat zal ik me wel inbeelden.quote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat enkele dagen verhoord worden in zo'n zaak je inderdaad jaren ouder doet lijken
Welke hashtag gebruiken we?quote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet alleen hier, Twitter is helemaal erg.
Verkeerde gevolgtrekking maak je.quote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat iedereen die gast publiekelijk wil pijnigen?
Wat ik niet snap zijn die onverschillige reacties. Gvd als dit je toch al niet raakt wtf dan nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |