Ik leer mezelf allesquote:Op maandag 13 december 2010 13:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Enne, leer je daar nog iets of wat
Hoort erbij he. Maar ik doe 't met een maskertjeXD
![]()
Heb je wel een AED bij je? Dan gaat het reanimeren wat beter.
Sure!quote:Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
zon ding draag je ook zomaar effe bij je
quote:Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik leer mezelf alles
Geen leraar te bekennen hier
Ze controleren alleen ons werk op woensdag.
En het mag niet zonder maskertje?
het is maar goed dat ik er geen een heb zou er veel te veel lol mee hebben om te kijken wat je er allemaal mee kanquote:
Ze noemen het zelfstandig werkenquote:Op maandag 13 december 2010 13:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sure!![]()
[..]
Oh lord. Vrije school zeker ofzo? XD
DAMN! 1x per week?!!?? HAHAHAHA
Als je lief bent misschien.
Hahahahaquote:Op maandag 13 december 2010 13:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
het is maar goed dat ik er geen een heb zou er veel te veel lol mee hebben om te kijken wat je er allemaal mee kan
quote:Op maandag 13 december 2010 13:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze noemen het zelfstandig werken![]()
![]()
Ik ben altijd lief
dat sucks ik heb wel eens een keer samen met een vriend elkaar zitten tazerenquote:Op maandag 13 december 2010 13:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahaha
Nou, zo'n ding doet het alleen maar als het nodig is, heb een cursus gedaan, tis echt een eitje om zo'n ding te gebruiken. Maar hij doet het niet als je een normale hartslag hebt![]()
[..]
![]()
Wat een slechte school.
![]()
Is ook zoquote:Op maandag 13 december 2010 13:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahaha
Nou, zo'n ding doet het alleen maar als het nodig is, heb een cursus gedaan, tis echt een eitje om zo'n ding te gebruiken. Maar hij doet het niet als je een normale hartslag hebt![]()
[..]
![]()
Wat een slechte school.
![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 13:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat sucks ik heb wel eens een keer samen met een vriend elkaar zitten tazerendas ook erg gevoelig
Wat voor opleiding doe je dan?quote:Op maandag 13 december 2010 13:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Is ook zo
Heb er aan zitten denken om te stoppen.
Maar dat doe ik niet anders heb ik 3 jaar vergooid.
Dit jaar zal nog wel lukken.![]()
Mediavormgeving, maar het zuigt echt hier.quote:Op maandag 13 december 2010 13:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Joh!Wat gek.
Nee, het is echt supermakkelijk. Je moet 2 van die stickers plakken op de borst van degene die dood ligt te gaan, en dat ding verteld gewoon wat je moet doen. Tussendoor reanimeer je gewoon door en op een gegeven moment zegt ie zoiets van; raak patient niet aan, schok wordt toegedient, en als ie weer is toegedient ga je evt weer door met reanimeren. Zo'n ding verhoogt de overlevingskans trouwens met 60%![]()
[..]
Wat voor opleiding doe je dan?
aah okee nou ja ik mag dat toch niet doen en sowieso wil ik niet gereanimeerd wordenquote:Op maandag 13 december 2010 13:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Joh!Wat gek.
Nee, het is echt supermakkelijk. Je moet 2 van die stickers plakken op de borst van degene die dood ligt te gaan, en dat ding verteld gewoon wat je moet doen. Tussendoor reanimeer je gewoon door en op een gegeven moment zegt ie zoiets van; raak patient niet aan, schok wordt toegedient, en als ie weer is toegedient ga je evt weer door met reanimeren. Zo'n ding verhoogt de overlevingskans trouwens met 60%![]()
[..]
Wat voor opleiding doe je dan?
quote:Op maandag 13 december 2010 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mediavormgeving, maar het zuigt echt hier.
Hihi ik zei zuigt
Iedereen kan het doen hoorquote:Op maandag 13 december 2010 13:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nou ja ik mag dat toch niet doen en sowieso wil ik niet gereanimeerd worden
Tha prob is dat ik niet weet wat ik leuk vindtquote:Op maandag 13 december 2010 13:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Duss. Ja, als je al over de helft ben is afmaken een beter idee
Kan je daarna ook altijd nog gaan doen wat je leuk vindt!
Heb ik ook gedaan
![]()
[..]
Iedereen kan het doen hoorZeker als je op straat loopt en de enige bent die kan/wil handelen in zo'n situatie
![]()
Nee?
Je weetz.quote:
aah okee nou ja die dingen zitten toch op slot?quote:Op maandag 13 december 2010 13:21 schreef Enfermera het volgende:
Iedereen kan het doen hoorZeker als je op straat loopt en de enige bent die kan/wil handelen in zo'n situatie
![]()
Nee?
Inderdaad. Het roept alles wat je zo ongeveer moet doen, waarschuwt en je kunt je dus meer bezig houden met belangrijkere dingen: de patient en omgeving in de gaten houden.quote:Op maandag 13 december 2010 13:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahaha
[..]
Terwijl een paar volt je kunnen redden? nah, ik heb te veel plezier in het leven om te zo maar te laten gaan.quote:Op maandag 13 december 2010 13:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nou ja die dingen zitten toch op slot?
teminste op het station wel
nee als ik kom te overlijden laat me maar gewoon gaan
ik niet eigenlijkquote:Op maandag 13 december 2010 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Terwijl een paar volt je kunnen redden? nah, ik heb te veel plezier in het leven om te zo maar te laten gaan.
Met bloemetjes op stap?quote:Op maandag 13 december 2010 13:31 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb de komende drie weken weer werk. Ik ga weer met bloemetjes op stap.
je gaat venten?quote:Op maandag 13 december 2010 13:31 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb de komende drie weken weer werk. Ik ga weer met bloemetjes op stap.
Ohjee. Lastig joh.quote:Op maandag 13 december 2010 13:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tha prob is dat ik niet weet wat ik leuk vindt![]()
Behalve jou dan hihi![]()
![]()
Ja, iemand moet wel ff snel de sleutel gaan halen dan XDquote:Op maandag 13 december 2010 13:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nou ja die dingen zitten toch op slot?
teminste op het station wel
nee als ik kom te overlijden laat me maar gewoon gaan
Preciesquote:Op maandag 13 december 2010 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad. Het roept alles wat je zo ongeveer moet doen, waarschuwt en je kunt je dus meer bezig houden met belangrijkere dingen: de patient en omgeving in de gaten houden.
quote:Op maandag 13 december 2010 13:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, nogal![]()
![]()
D8 zelf iets met auto's.![]()
Maar ik weet het niet zeker.
quote:Op maandag 13 december 2010 13:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gewoon blijven zoeken en dingen uitproberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |