SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
Vraag aan de bezorger als hij de NEE - NEE sticker niet snapt? Of plaats er een post it papiertje boven dat je geen reclame wilt.quote:Op zondag 12 december 2010 22:54 schreef Yaros het volgende:
Verschrikkelijk, heb ik uiteindelijk een Nee-Nee sticker op mijn brievenbus geplakt, krijg ik nog steeds die reclametroep van die eettentjes overal in de stad... Het is mijn recht dat ik die reclame niet wil ontvangen, hoe kan ik zorgen (behalve het dichttimmeren van mijn brievenbus) dat ik die reclame niet meer ontvang. Het liefst zou ik ze voor het gerecht slepen...
Ik zie die gasten nooit...quote:Op zondag 12 december 2010 22:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vraag aan de bezorger als hij de NEE - NEE sticker niet snapt? Of plaats er een post it papiertje boven dat je geen reclame wilt.
Thanks voor de tip!quote:Op zondag 12 december 2010 23:00 schreef Feestkabouter het volgende:
ik drop regelmatig mijn oud papier bij die restaurantjes waar ik de reclame van blijf ontvangen.
worden ze pissig van.
dan zeg ik: "ben je nu boos? dat ben ik ook als jullie papier door mijn brievenbus komt."
vaak helpt het. sommige restaurateurs blijven eigenwijs. die blijf ik irriteren.
En al mijn belangrijke post?quote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Stofzuigerzak het volgende:
1. Postbus nemen en al je post daarnaartoe laten sturen.
2. Papier versnipperaar achter je brievenbus monteren die de zooi in die gast zijn bek blaft.
Worden ze alleen nog maar hongeriger, ik geloof niet dat ze bezorgen in Afrika...quote:Op zondag 12 december 2010 23:01 schreef Proletariaat het volgende:
in AFrika zouden ze blij zijn met die folders, en jij loopt hier te zeuren? BAH
Je kan ook gaan werken.quote:Op zondag 12 december 2010 23:00 schreef Feestkabouter het volgende:
ik drop regelmatig mijn oud papier bij die restaurantjes waar ik de reclame van blijf ontvangen.
worden ze pissig van.
dan zeg ik: "ben je nu boos? dat ben ik ook als jullie papier door mijn brievenbus komt."
vaak helpt het. sommige restaurateurs blijven eigenwijs. die blijf ik irriteren.
Ik woon in een flat van 12 hoog met een portiek, kan helaas niet! Helemaal niet met dit weer...quote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef chroestjov het volgende:
Ga de ganse dag gehurkt onder de brievenbus zitten en zodra dat schorem tracht de ongewenste reclame naar binnen te schuiven duw je het terug, hang daarnaast een camera op om hun gezichtsuitdrukking van dat moment te filmen en zet het op youtube.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef chroestjov het volgende:
Ga de ganse dag gehurkt onder de brievenbus zitten en zodra dat schorem tracht de ongewenste reclame naar binnen te schuiven duw je het terug
quote:Op zondag 12 december 2010 23:00 schreef Feestkabouter het volgende:
worden ze pissig van.
Beter nog...quote:Op zondag 12 december 2010 23:41 schreef Shispeed het volgende:
geef hem gewoon geen geld met kerstmis als hij langs de deuren komt. meestal krijg je dan ook geen blaadjes/krantjes meer
of ik nou werk of niet............quote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je kan ook gaan werken.
Is maar een ideetje..
bezorgers bellen niet aan bij nee-stickers, ze weten dondersgoed dat ze daar niet welkom zijnquote:Op zondag 12 december 2010 23:41 schreef Shispeed het volgende:
geef hem gewoon geen geld met kerstmis als hij langs de deuren komt. meestal krijg je dan ook geen blaadjes/krantjes meer
Ik woon 10 hoog...quote:
Inderdaad. Grieks eten tijdens de rechtszaak lijkt me erg aangenaam.quote:Op zondag 12 december 2010 23:07 schreef Karzai het volgende:
Als je ze dan toch voor het gerecht sleept neem dan wel een Grieks gerecht
je gaat al in de fout met iets bestellenquote:Op zondag 12 december 2010 22:59 schreef Weissman het volgende:
Naar die eet-tentjes gaan, iets goedkoops bestellen. Als ze het hebben gebracht, gooi je het op de grond en begin je er op te stampen. Wie wil het verhaal verder afmaken ?
Doe je goed.quote:Op maandag 13 december 2010 09:01 schreef polariteit het volgende:
Terechte klacht. Heb zelf ook zo'n sticker en krijg ook altijd nog van die kutfolders van vooral de plaatselijke vreettent, kappers en stukadoors.
Ik gooi ze meestal op de post met retour afzender, mag dat bedrijf gaan betalendat zal ze leren mij lastig te vallen met overbodig papier.
Weet je wát helpt? Een topic er over openen op het 'Fok' -forum. Daar hoor ik veel goede dingen over!quote:Op zondag 12 december 2010 22:54 schreef Yaros het volgende:
Verschrikkelijk, heb ik uiteindelijk een Nee-Nee sticker op mijn brievenbus geplakt, krijg ik nog steeds die reclametroep van die eettentjes overal in de stad... Het is mijn recht dat ik die reclame niet wil ontvangen, hoe kan ik zorgen (behalve het dichttimmeren van mijn brievenbus) dat ik die reclame niet meer ontvang. Het liefst zou ik ze voor het gerecht slepen...
Meestal staat er op die foldertjes wel een adres van het vreettentje/kappertje/stucadoortje hoorquote:Op maandag 13 december 2010 10:34 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Doe je goed.
Dit soort foldertjes wordt vrijwel altijd door die tenten zelf bezorgd en niet door de TNT o.i.d, dus best knap dat je ze dan retour afzender op de post doet. En was dit wel mogelijk, dan was het niet de schuld geweest van die bedrijfjes maar van het bezorgbedrijf, die gooit het dan immers door je bus.
echt welquote:Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
bezorgers bellen niet aan bij nee-stickers, ze weten dondersgoed dat ze daar niet welkom zijn
Mij pa stopt zulke reclame in een envelop en stuurt deze ongefrankeerd retour naar die tentjes zelf.quote:Op zondag 12 december 2010 22:54 schreef Yaros het volgende:
Zou ik ook doen als ik jou was, en niet met zon simpel probleem wist om te gaan.quote:
Je bent weer eens helemaal off topic, zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 13 december 2010 12:48 schreef Qwea het volgende:
Ik kreeg laatst post over Michael Jackson. Ik heb het gelijk in de fik gestoken. Was wel eens weer wat nieuws om MJ te zien branden
Hey! Robijn! Jij hier? Ik dacht dat je al vertrokken was johquote:Op maandag 13 december 2010 12:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je bent weer eens helemaal off topic, zoals gewoonlijk.
Denk maar wat je wil. Gaat je niet zo goed af he.quote:Op maandag 13 december 2010 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey! Robijn! Jij hier? Ik dacht dat je al vertrokken was joh
Psies. Dacht een simpele oplossing te geven voor een simpel probleem waar mijn aandacht op viel. En nu weer on topic, lijkt me.quote:Op maandag 13 december 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
En ze zit ook gewoon wéér in KLB héwaar alle kutpubers en ander tuig zit, wat eigenlijk veel te min is voor volwassen intelligentie en jaaaaaaaaaren levenservaring.
Stiekem kickt ze erop.quote:Op maandag 13 december 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
En ze zit ook gewoon wéér in KLB héwaar alle kutpubers en ander tuig zit, wat eigenlijk veel te min is voor volwassen intelligentie en jaaaaaaaaaren levenservaring.
Reclamebezorgers gaan niet langs de deuren met kerst.quote:Op zondag 12 december 2010 23:41 schreef Shispeed het volgende:
Sorry mamaquote:Op maandag 13 december 2010 12:55 schreef Robijn48 het volgende:
Kindjes, lul gerust een eind verder, off topic.
Dan is het maar goed dat je geen postbode bent.quote:Op maandag 13 december 2010 12:57 schreef Broder het volgende:
Als ik een postbode was, zou ik het juist bij TS door de brievenbus proppen.
Met je sticker.
Mama, mag ik een koekje wat propofol?quote:Op maandag 13 december 2010 12:55 schreef Robijn48 het volgende:
Kindjes, lul gerust een eind verder, off topic.
Zware aantijgingen dit.quote:Op maandag 13 december 2010 12:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je geen postbode bent.
Of hem gewoon dood slaanquote:Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef Geo3kant het volgende:
Met je stoel en biertje in de tuin gaan zitten als een echte tokkie, zodra hij aankomt vragen of hij niet ken lezen met ze schele kop!
Dat verklaard waarom jij hier rondhangtquote:Op maandag 13 december 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
bij mij gelukkig niet. ze zouden huilend vertrekken..........quote:
Hier vorig 3 jaar stuksquote:Op maandag 13 december 2010 18:10 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
bij mij gelukkig niet. ze zouden huilend vertrekken..........
wat moet je dan een plaat voor je imbeciele harses hebben als je als bezorger bewust de nee-stickers negeert en dan ook nog eens bij zo'n sticker om fooien komt schooien.
Zeker, maar...hoe meer mensen, hoe meer ideeën!quote:
postbusquote:
Tip van het jaar.quote:Op zondag 12 december 2010 23:00 schreef Feestkabouter het volgende:
worden ze pissig van.
Uhuquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:36 schreef linpunt het volgende:
en TS, ben je dr al uit wat je moet doen?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:38 schreef grindfreakje het volgende:
Bij een Grieks gerecht hoef je waarschijnlijk ook niet te procederen, maar koop je een vonnis. Wel zo makkelijk.quote:Op maandag 13 december 2010 01:38 schreef classpc het volgende:
[..]
Inderdaad. Grieks eten tijdens de rechtszaak lijkt me erg aangenaam.
Zou toch mooi zijn als we vanuit FOK! hier een actie van kunnen maken dat we ook echt allemaal consequent die klachten indienen, dan leren ze het wel af.quote:Op zondag 19 december 2010 12:49 schreef AlwaysConnected het volgende:
Een klacht indienen
Als u een sticker heeft geplakt op uw brievenbus, en toch nog reclamedrukwerk ontvangt kunt u telefonisch een klacht indienen bij de adverteerder of de verspreider. Het adres van de adverteerder hoort op de folder te staan, zodat u het drukwerk ook gemakkelijk 'Retour afzender' kunt sturen, en vaak staat er ook een telefoonnummer van de verspreider op.
De adverteerder of de verspreider is verplicht de klacht te onderzoeken en binnen vier weken antwoord te geven. Is het antwoord niet op tijd, of is de klacht niet naar tevredenheid afgehandeld, dan kunt u binnen vier weken een klacht indienen bij de Reclame Code Commissie via www.reclamecode.nl of door een brief te sturen naar:
Reclame Code Commissie
Postbus 75684
1070 AR AMSTERDAM
Ook met klachten over het niet lukken van afmelden voor geadresseerd reclamedrukwerk van bedrijven waar u geen klant bent (geweest) kunt u bij de Reclame Code Commissie terecht, of bij Consuwijzer.nl voor bedrijven waar u wel klant bij bent geweest, of ooit uw adresgegevens heeft achtergelaten.
http://www.milieucentraal(...)#Een_klacht_indienen
Niet frankeren, alleen een vriedelijk briefje erbij "OP MIJN BRIEVENBUS HANGT EEN NEE STICKER, BLINDE VINKEN!"quote:Netwerk VSP
Postbus 9733
3506 GS Utrecht
dat is net zo'n wassen neus als het thuiswinkelorganisatie-keurmerk.quote:Op zondag 19 december 2010 12:49 schreef AlwaysConnected het volgende:
Een klacht indienen
Als u een sticker heeft geplakt op uw brievenbus, en toch nog reclamedrukwerk ontvangt kunt u telefonisch een klacht indienen bij de adverteerder of de verspreider. Het adres van de adverteerder hoort op de folder te staan, zodat u het drukwerk ook gemakkelijk 'Retour afzender' kunt sturen, en vaak staat er ook een telefoonnummer van de verspreider op.
De adverteerder of de verspreider is verplicht de klacht te onderzoeken en binnen vier weken antwoord te geven. Is het antwoord niet op tijd, of is de klacht niet naar tevredenheid afgehandeld, dan kunt u binnen vier weken een klacht indienen bij de Reclame Code Commissie via www.reclamecode.nl of door een brief te sturen naar:
Reclame Code Commissie
Postbus 75684
1070 AR AMSTERDAM
Ook met klachten over het niet lukken van afmelden voor geadresseerd reclamedrukwerk van bedrijven waar u geen klant bent (geweest) kunt u bij de Reclame Code Commissie terecht, of bij Consuwijzer.nl voor bedrijven waar u wel klant bij bent geweest, of ooit uw adresgegevens heeft achtergelaten.
http://www.milieucentraal(...)#Een_klacht_indienen
ik ken die tekst ergens van..................quote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef Yaros het volgende:
worden ze pissig van.
Sorry, ik wou het quoten! Lukte nog niet, vandaar drie berichtjes achter elkaar!quote:Op maandag 20 december 2010 11:25 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik ken die tekst ergens van..................
niet zomaar met mijn goeie adviezen de blits gaan lopen te maken he!
Jaja, beetje plagiaat plegen hier hequote:Op dinsdag 21 december 2010 08:47 schreef Yaros het volgende:
[..]
Sorry, ik wou het quoten! Lukte nog niet, vandaar drie berichtjes achter elkaar!
Ik wil zeker niet de rechten van deze briljante oplossing opeisen!
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:37 schreef netolk het volgende:
[..]
Jaja, beetje plagiaat plegen hier he
Daar zullen mijn medebewoners in de flat niet blij mee zijn!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:41 schreef Splutje het volgende:
Haal je brievenbus weg, dat zal ze leren
Daar zit het probleem, het bezorg netwerk is er niet. Als je met 120 man in een flat woont is het zeker winstgevend... maar goed wel tegen de regels in natuurlijk!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:01 schreef Swiffer het volgende:
Hier ook last van, meestal komt het niet van een bezorg netwerk, maar van een medewerker van zulke eettentjes zelf. Of folders van opgedrongen geloofsovertuigingen, enzl..
Doe je weinig aan denk ik..
Leuk bezorgen denken ze volgens mij, 60 brievenbussen in 1 muur.. blegh..
Als je echt stapels folders en krantjes krijgt, contact opnemen met het bezorg-netwerk.
Waarom neem je ze dan mee?quote:Op maandag 27 december 2010 19:10 schreef Megaman het volgende:
Megaman werkt zelf bij TNT en gooit soms ook folders bij JA NEE/NEE NEE stickers in de bus, gewoon om van die rotfolders af te zijn.
Megaman is een klerelijerquote:Op maandag 27 december 2010 19:10 schreef Megaman het volgende:
Megaman werkt zelf bij TNT en gooit soms ook folders bij JA NEE/NEE NEE stickers in de bus, gewoon om van die rotfolders af te zijn.
niet alleen dit,en het is zeer effectief,elke vorm van fysieke intimidatie zoals marokkanen en turken doen gewoon bij hen toepassen en ze douwen nooit meer wat door je brievenbus.quote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef chroestjov het volgende:
Ga de ganse dag gehurkt onder de brievenbus zitten en zodra dat schorem tracht de ongewenste reclame naar binnen te schuiven duw je het terug, hang daarnaast een camera op om hun gezichtsuitdrukking van dat moment te filmen en zet het op youtube.
en wat zegt je taakomschrijving over nee-nee- en ja-nee-stickers?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:07 schreef Megaman het volgende:
[..]
Aangezien "ongeadresseerde post" bezorgen ook onder je taakomschrijving valt
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:26 schreef vosss het volgende:
Ik ga vanaf vandaag alle reclamezooi bewaren en over een maand leg ik die stapel onder mn brievenbus met een bordje erbij of meneer/mevrouw de reclamezooibezorger deze stapel aub wilt meenemen, want ik heb een nee/nee sticker en ben niet gediend van deze zooi.
kudos!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:26 schreef vosss het volgende:
Ik ga vanaf vandaag alle reclamezooi bewaren en over een maand leg ik die stapel onder mn brievenbus met een bordje erbij of meneer/mevrouw de reclamezooibezorger deze stapel aub wilt meenemen, want ik heb een nee/nee sticker en ben niet gediend van deze zooi.
ik hoop ernstig dat je dat sarcastisch bedoelt. want wie zo weinig hersenen en/of ambitie heeft dat ie folders rondbrengt herkent de hint vast niet.quote:
God straft je gewoon omdat je niet aan afvalscheiding doetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:34 schreef vosss het volgende:
We zullen zien. Ik post over een tijdje de pics wel in dit topic. Normaal smijt ik het altijd godverend en tierend in de vuilnisbak (want ik doe niet aan afvalscheiding), maar ik ben er eik wel klaar mee.
alleen bij brievenbussen zonder stickers een folder bij de post, maarja je moet al je folders op zien te krijgen, en anders moet je weer bij huizen die folder in de bus gaan doen waar je geen post voor hebt. (het is dus luiheidquote:Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
en wat zegt je taakomschrijving over nee-nee- en ja-nee-stickers?
anderen zijn ongewenst slachtoffer van jouw luiheid.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:23 schreef Megaman het volgende:
[..]
alleen bij brievenbussen zonder stickers een folder bij de post, maarja je moet al je folders op zien te krijgen, en anders moet je weer bij huizen die folder in de bus gaan doen waar je geen post voor hebt. (het is dus luiheid)
Pleur de rest dan lekker in de open haard. Deed ik überhaupt al met alle folders, ze weten toch niet bij wie ze moeten klagen als ze geen folders in de bus krijgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:23 schreef Megaman het volgende:
[..]
alleen bij brievenbussen zonder stickers een folder bij de post, maarja je moet al je folders op zien te krijgen, en anders moet je weer bij huizen die folder in de bus gaan doen waar je geen post voor hebt. (het is dus luiheid)
dus jij liet je betalen voor werk dat je niet hebt uitgevoerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Pleur de rest dan lekker in de open haard. Deed ik überhaupt al met alle folders, ze weten toch niet bij wie ze moeten klagen als ze geen folders in de bus krijgen.
Ho ho er zijn maar weinig mensen die die folders willen hebben hè, dus eigenlijk is het heel nobel van illusionsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:19 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
dus jij liet je betalen voor werk dat je niet hebt uitgevoerd.
jij bent ook een klerelijer.
Dus? Al het onbetaalde werk bij taakstraf trekt dat weer recht. Nou jij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:19 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
dus jij liet je betalen voor werk dat je niet hebt uitgevoerd.
jij bent ook een klerelijer.
Taakstraf?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Dus? Al het onbetaalde werk bij taakstraf trekt dat weer recht. Nou jij.
Die glimmende vuilniszak jassen werken ook welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:29 schreef netolk het volgende:
[..]
Moet je ze wel eerst even een radar radarreflectortje geven
zou kunnen nooit zo'n jasje aangehad bij een SAMquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die glimmende vuilniszak jassen werken ook wel
per ongeluk: kan gebeuren.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:30 schreef richnigger het volgende:
Ik was eerst ook bezorger en toen deed ook weleens iets per ongeluk erin bij een Nee/Nee-sticker. Maak je niet druk, straks krijg je nog een hartaanval
Die troep moet toch ergens blijven?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:20 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
per ongeluk: kan gebeuren.
maar als er ondanks de sticker 3 dagen in de week meuk binnenkomt, dan hebben we het niet meer over een keertje per ongeluk.
plus dat ik wel eens een ondernemer heb gesproken die toegaf dat hij er bewust voor koos om de stickers te negeren. dat heb ik hem inmiddels afgeleerd.
klopt.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:32 schreef netolk het volgende:
[..]
Die troep moet toch ergens blijven?
Het is geen huis aan huis krant, en ook geen ongeadresseerde reclame. Een gemeente kan dit wel eisen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef AlwaysConnected het volgende:
De volgende situatie doet zich voor
Sinds 1-1-2011 zijn er 5 gemeentes op gegaan in een nieuwe gemeente SWF
Nu heb ik vandaag daar een flyer van gekregen, zonder dat deze op naam of aan bewoners is geadresseerd.
Valt dit nu onder ongeadresseerd druk werk of heeft de gemeente SWF een speciale ontheffing dat ze het zo maar in een bus mikken waar NEE/NEE op staat.
Ik wil het graag retour zeten met informatie dat het niet mag op deze manier.
Alleen is deze gemeente ook mijn werkgeverIemand een idee?
Ik moet het uit de brievenbus halen en 10 hoog in mijn prullenbak gooien en vervolgens na een paar dagen weer naar beneden brengen... De moeite valt mee, alleen is het soms best irritant!quote:Op zondag 16 januari 2011 08:20 schreef AlwaysConnected het volgende:
Zeker geen moeite om bij oud papier te gooien, maar het blijft ongevraagd druk werk ook al ben je gemeente. Dan moeten zich toch wel aan de regels houden.
Wie organiseert de folder-wijken dan?quote:Op maandag 27 december 2010 16:46 schreef Yaros het volgende:
[..]
Daar zit het probleem, het bezorg netwerk is er niet. Als je met 120 man in een flat woont is het zeker winstgevend... maar goed wel tegen de regels in natuurlijk!
Bij mijn flat staat er een oud-papierbak / krat beneden bij de brievenbussen.. wel zo handig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:54 schreef Yaros het volgende:
[..]
Ik moet het uit de brievenbus halen en 10 hoog in mijn prullenbak gooien en vervolgens na een paar dagen weer naar beneden brengen... De moeite valt mee, alleen is het soms best irritant!
Hier zie ik een tip voor de woningstichting! 10 hoog is zeker heerlijk! :-)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:59 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Bij mijn flat staat er een oud-papierbak / krat beneden bij de brievenbussen.. wel zo handig.
(10 hoog, heerlijk he)
Ik weet het wel zeker, alleen ik denk dat regelmatig die wasmand er ook achter aan wordt gegooid!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef Swiffer het volgende:
Of besteed 3 euro aan een wasmand bij de action, plak er ene papiertje 'oud papier'op, en zorg dat dat ding eens in de zoveel tijd in de papiercontainer wordt geleegd
Wedden dat dat ding 3x in de week vol zit? Je bent denk ik niet de enige in je flat met t probleem
Is het niet een idee om de folders die binnen komen bij personen met nee nee stickerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:58 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Wie organiseert de folder-wijken dan?
het zijn vaak lokale winkel en eettentjes.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:44 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Is het niet een idee om de folders die binnen komen bij personen met nee nee sticker
En dan verzamelen en terug sturen aan de winkels van de folders, er is vast wel een antwoord nummer bedchikbaar als heel nl dat gaat doen worden die winkels vast gek.
Je kan ze ook afleveren bij de winkels in je woonplaats
dat snap ik ja maar als iedereen in de stad/dorp dat verzemeld en gewoon steeds bij hun weer afleverd. moet er wel een lampje gaan branden ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:09 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
het zijn vaak lokale winkel en eettentjes.
die hebben geen antwoordnummer.
ik kan je uit ervaring vertellen dat de betreffende ondernemers zich er weinig van aantrekken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:36 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
dat snap ik ja maar als iedereen in de stad/dorp dat verzemeld en gewoon steeds bij hun weer afleverd. moet er wel een lampje gaan branden ?
waar kan ik die krijgen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:42 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
de "NEEHEEEEEEE!!!!!![]()
![]()
" sticker werkt beter, is mijn ervaring.
gewoon ongefrankeerd jhaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:09 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
het zijn vaak lokale winkel en eettentjes.
die hebben geen antwoordnummer.
Graag met die emoticons erbij!quote:
Jij gooit ze ter plekke weg?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:13 schreef Swiffer het volgende:
Dus het gaat om folders die niet in de vaste pakketten zitten? Ik ken ze, inderdaad shoarma-shit-reclame enzovoorts.
Doe je weinig meer aan dan weggooien. Meesjouwen naar boven lijkt me sowieso al teveel moeite
Nog nooit gezien, haha!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:31 schreef raptorix het volgende:
Oja, en 4 keer per week van die toverdokters papiertjes, maar een vriend van me verzameld die
Dit soort dingen: [ afbeelding ]
Zo'n echte sticker?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:38 schreef Saisai het volgende:
ik heb er een extra sticker bijgeplakt met "dus ook geen pizza of kabab shit"
Typisch Amsterdams dan wel grootstedelijks denk ik, in Zaandam waar ik woonde kreeg ik ze niet, krijg ze echt mega vaag, lijkt me nog steeds leuk om er een keer een generator voor te makenquote:
PICS or ik geloof er geen snars vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:38 schreef Saisai het volgende:
ik heb er een extra sticker bijgeplakt met "dus ook geen pizza of kabab shit"
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Typisch Amsterdams dan wel grootstedelijks denk ik, in Zaandam waar ik woonde kreeg ik ze niet, krijg ze echt mega vaag, lijkt me nog steeds leuk om er een keer een generator voor te maken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Typisch Amsterdams dan wel grootstedelijks denk ik, in Zaandam waar ik woonde kreeg ik ze niet, krijg ze echt mega vaag, lijkt me nog steeds leuk om er een keer een generator voor te maken
Moet je twee brievenbussen aanschaffen, waar je op de 1 'reclame' zet en daar de generator achterzet en die andere 'gewone' post.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:10 schreef Yaros het volgende:
[..]
[..]
[..]
Moet je twee brievenbussen aanschaffen, waar je op de 1 'reclame' zet en daar de generator achterzet en die andere 'gewone' post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |