Ze hebbeneerder vandaag 2 bijeenkomsten gehad, ouders van kinderen van wie de verdachte hun namen heeft genoemd en ouders waarvan de kinderen met hem in contact zijn geweest, maar waar ze dus geen bekentenis over hebben. Omdat er van deze laatste groep nog meer mensen kunnen zijn, wordt zijn foto getoond zodat ouders ofwel gerustgesteld kunnen worden of juist gealarmeerd.quote:Op zondag 12 december 2010 23:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Opmerkelijk wel dat er nog een foto wordt vrijgegeven. Hij is toch al opgepakt en in verzekering gesteld?
Hij heeft ook opgepast buiten die kdv om. Zodat ouders die met hem te maken hebben gehad weten om wie het gaat.quote:Op zondag 12 december 2010 23:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Opmerkelijk wel dat er nog een foto wordt vrijgegeven. Hij is toch al opgepakt en in verzekering gesteld?
Ja. Al die ouders via de creche hebben gelijk geestelijke opvang maar als je nu achter de tv je oppas herkent... Echt vreselijk.quote:Op zondag 12 december 2010 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je zou maar kijken en je oppas herkennen
Ik weet dat het enorm makkelijk is zo vanaf de bank en ik ken uiteraard niet alle mitsen en maren, maar dit gaat er dus ook écht niet in bij mij...quote:Op zondag 12 december 2010 23:01 schreef Raug het volgende:
Welke fucking randdebiel laat een volwassen man die je van marktplaats af hebt geplukt op z'n kinderen passen.?
Traumatische ervaringen kun je op je 4de wel herinneren. Kinderen zijn weerbaar dat wel, maar als hij ze verkracht heeft kan er ernstig fysiek letsel zijn...quote:Op zondag 12 december 2010 23:04 schreef Mone het volgende:
Wat zouden eigenlijk de psychische gevolgen zijn van een misbruik die je niet kunt herinneren?
Dat lijkt me belangrijk voor hulpverleners, justitie en ouders en niet voor pers en ramptoeristenquote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
dat is zeer belangrijk ja, er is een enorm verschil tussen wat geknuffel met kinderen of echte sexuele handelingen.
Het lijkt nu dat laatste te zijn
Die reactie eronder van een ouderquote:Op zondag 12 december 2010 23:04 schreef Wokkel het volgende:
Gepikt van GS.
Zijn advertentie.
http://diensten.marktplaa(...)-werk-op-woe-vr.html
Je zou het maar moeten bekijken die beelden ...quote:Op zondag 12 december 2010 23:03 schreef Mylene het volgende:
Mogelijk meer slachtoffers omdat niet iedere beelden zijn bekeken ofzo.
Tsja idd. Misschien heeft die ransaap eerst nog een of andere reputatie opgebouwd zodat hij eerder vertrouwd werdquote:Op zondag 12 december 2010 23:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik weet dat het enorm makkelijk is zo vanaf de bank en ik ken uiteraard niet alle mitsen en maren, maar dit gaat er dus ook écht niet in bij mij...
Fucking sick!quote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef NJ het volgende:
http://diensten.marktplaa(...)-werk-op-woe-vr.html
Advertentie op Marktplaats.
quote:Alice (neem contact op) 2 jaar actief op Marktplaats | Geplaatst op 23-08-2009 Robert past met regelmaat op onze zoon op en wij zijn erg tevreden. Wij vinden hem een professionele, betrokken, betrouwbare en flexibele oppas.
Ja...dat is echt DE ranzigste baan op aarde. Je moet half van staal zijn volgens mij....quote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je zou het maar moeten bekijken die beelden ...
Dat je oppikt dat je ouders 'raar' doen misschien?quote:Op zondag 12 december 2010 23:04 schreef Mone het volgende:
Wat zouden eigenlijk de psychische gevolgen zijn van een misbruik die je niet kunt herinneren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |