Ik wou dat ik zo lang kon blijven liggenquote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor ik morgenochtend om half acht opsta, mis ik 2309-2320 ook wel.
quote:
Ja, dat was ikquote:Op zondag 12 december 2010 22:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor ST dan?
ik weet niet meer wie met Flash wilde meekomen naar Maastricht
en uiteindelijk toch niet kwam
En dan maar weer lieve woordjes fluisteren aan de telefoon.quote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd er van om mannen te vernederen![]()
Mijn wekker gaat om 5:00uquote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo lang kon blijven liggen
Zoals al vaker gezegd; alle vrouwen, hoeren zijn het!quote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dan maar weer lieve woordjes fluisteren aan de telefoon.
Je zit gewoon mijn emotionele antennes weer te verdraaien zodat ik weer helemaal in de war raak.
Makkelijke mannelijke mannenquote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd er van om mannen te vernederen![]()
hmhm..quote:
K*thoerenquote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd; alle vrouwen, hoeren zijn het!![]()
mijne een uurtje later.quote:
Vrouwen, je ken beter aan je carrière bouwen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nja had dus een hele makeup koffer voor die meiden en nog wat losse lakjesquote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat was ikIk heb echt een kut week gehad
Dus moest even aan mezelf denken
Ik baalde zelf ook ontzettend
Dan moet ik toch meer gaan neuken, want ik verdien kut danquote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's 3 keer 8quote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm..
en dan gaat het mij ook nog om 8-8-8
Yes pleasequote:
hihi je zei.. nee laat maarquote:
* MPG meldt zichquote:
Oh ja!quote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja had dus een hele makeup koffer voor die meiden en nog wat losse lakjes
[..]
Dan moet ik toch meer gaan neuken, want ik verdien kut dan
Geen idee, ik zie het morgen vanzelf welquote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijne een uurtje later.
Wat zijn de weersvoorspellingen eigenlijk? Ik zag een strooiwagen door de straat rijden (en ik weet niet eens waar mijn auto staat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |