Dan is het goed.quote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, HO!
Dat is ander soort zweet
De 8-16 is al standaardlens op mijn fotocamera.quote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is zeker geen straf..
Geniet ervan, en foto's willen we natuurlijk
Ik maak me altijd veel te druk voor geen zweetquote:
Herrie, zweet, de hele santekraam, anders is het half werkquote:Op zondag 12 december 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik maak me altijd veel te druk voor geen zweet
En achteraf (na de koffie en optionele sigaret) wel moeten douchen, omdat je anders aan je lakens vastplaktquote:Op zondag 12 december 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
Herrie, zweet, de hele santekraam, anders is het half werk
quote:Op zondag 12 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
Mijn opa zou morgen 105 zijn geworden als hij niet 29 jaar geleden was overleden
Weer werken. En dat is op het moment niet zo heel spannend. Komt wel weerquote:
Mijne zou vorige week 103 zijn gewordenquote:Op zondag 12 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
Mijn opa zou morgen 105 zijn geworden als hij niet 29 jaar geleden was overleden
Ja, heb je al een nieuwe baan?quote:Op zondag 12 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weer werken. En dat is op het moment niet zo heel spannend. Komt wel weer
Dat is wel heel oud dan. Mijn opa zou begin volgend jaar 93 geworden zijn. Als hij inderdaad niet 29 jaar geleden overleden was.quote:Op zondag 12 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
of de lakens de dag erop wassen. Maar dat is alleen als je te lui/moe bent om te douchen, natuurlijk.quote:Op zondag 12 december 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En achteraf (na de koffie en optionele sigaret) wel moeten douchen, omdat je anders aan je lakens vastplakt
Nighty night.quote:Op zondag 12 december 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen
Welterusten allemaal![]()
![]()
![]()
Fijn dromen snuitje, sterkte met werken dan morgenquote:Op zondag 12 december 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen
Welterusten allemaal![]()
![]()
![]()
en je niet hoeft te werken de dag eropquote:Op zondag 12 december 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
of de lakens de dag erop wassen. Maar dat is alleen als je te lui/moe bent om te douchen, natuurlijk.
mijne 98, vorige maandquote:
Lush, maakt alle andere luchtjes dood.quote:Op zondag 12 december 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en je niet hoeft te werken de dag erop
Tenzij gezelschap binnen gehoorsafstand. Dan iets monder herriequote:Op zondag 12 december 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Herrie, zweet, de hele santekraam, anders is het half werk
Boeien.quote:Op zondag 12 december 2010 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Tenzij gezelschap binnen gehoorsafstand. Dan iets monder herrie![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |