Ach het is toch wel lachen, die gastenquote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom zenden ze dit niet uit bij AT5?²
Feitelijk onmogelijk.quote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ajax wint dit seizoen nog de Champions League zo te horen. Mijn hemel wat een hype zeg
Idd... winnen ze in Milaan zijn ze het nieuwe Barcelonaquote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ajax wint dit seizoen nog de Champions League zo te horen. Mijn hemel wat een hype zeg
quote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik mis Derksen, die een foute grap maakt...
zeker als ze weer geen kampioen wordenquote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ach het is toch wel lachen, die gasten
5 minuten voor tijd.quote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben benieuwd wanneer er een ander onderwerp komt
nee hoor, we kunnen straks weer AJax keihard uitlachen als ze een punt of doelpunt te kort komenquote:Op zondag 12 december 2010 22:28 schreef MaxC het volgende:
Half Nederland zit schuimbekkend voor de TV omdat het de eerste 10 minuten over Ajax gaat![]()
Prachtig die afgunst
"Het lijkt wel alsof ie in zun broek hep gescheten hahahaha."quote:Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rene, jij nog iets gezien?
" Hebbie die sprint van Beukeringk gezien? Dat kan toch echt niet Wilfred ..... kijk em gaan, hahahha "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |