Ach het is toch wel lachen, die gastenquote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom zenden ze dit niet uit bij AT5?²
Feitelijk onmogelijk.quote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ajax wint dit seizoen nog de Champions League zo te horen. Mijn hemel wat een hype zeg
Idd... winnen ze in Milaan zijn ze het nieuwe Barcelonaquote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ajax wint dit seizoen nog de Champions League zo te horen. Mijn hemel wat een hype zeg
quote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik mis Derksen, die een foute grap maakt...
zeker als ze weer geen kampioen wordenquote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ach het is toch wel lachen, die gasten
5 minuten voor tijd.quote:Op zondag 12 december 2010 22:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben benieuwd wanneer er een ander onderwerp komt
nee hoor, we kunnen straks weer AJax keihard uitlachen als ze een punt of doelpunt te kort komenquote:Op zondag 12 december 2010 22:28 schreef MaxC het volgende:
Half Nederland zit schuimbekkend voor de TV omdat het de eerste 10 minuten over Ajax gaat![]()
Prachtig die afgunst
"Het lijkt wel alsof ie in zun broek hep gescheten hahahaha."quote:Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rene, jij nog iets gezien?
" Hebbie die sprint van Beukeringk gezien? Dat kan toch echt niet Wilfred ..... kijk em gaan, hahahha "
hehequote:Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Straks even een stukje van de Ajax spelers op het WK
Tenenkrommend. Echt.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Wie betaald deze programma eigenlijk?
Het wordt eens tijd dat die geld nuttig wordt gebruikt.. Koop met dat geld rechten voor de Premier League ofzo.. IETS NUTTIGS!! Het mag zelfs België of Luxemburg zijn.. Als het maar geen Ajax is!
Jij had je geld beter aan een opleiding kunnen besteden.quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Het wordt eens tijd dat die geld nuttig wordt gebruikt.. Koop met dat geld rechten voor de Premier League ofzo.. IETS NUTTIGS!! Het mag zelfs België of Luxemburg zijn.. Als het maar geen Ajax is!
quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Alles voor mijn club..quote:Op zondag 12 december 2010 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij had je geld beter aan een opleiding kunnen besteden.
Zit je in een schakelklas?quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Doublepain het volgende:
quote:3J's ontvangen gouden plaat
De Volendamse band de 3J's hebben een gouden plaat in ontvangst mogen nemen voor hun cd 'Dromers en Dwazen'.
Oke.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 12 december 2010 22:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Oke.
Kunnen we het nu weer over Ajax hebben?
quote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Stokstaart het volgende:
Ze kunnen het beter de jodenshow gaan noemen . Oscar Schindler als gast uitnodigen .
Bekkie he neusquote:
Zeker een paal in zijn broekquote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Jack en zijn Ajax matties
[ afbeelding ]
het wordt steeds genanterquote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Paxcon het volgende:
Jezus wat een vervelend programma. Ik mis Genee en Derksen
Nee man. Met Fritsie Barend een liveshow vanuit het Achterhuis, das pas mooi .... (puur sarcastisch dit, voor we daar weer mensen over gaan horen ....)quote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Stokstaart het volgende:
Ze kunnen het beter de jodenshow gaan noemen . Oscar Schindler als gast uitnodigen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |