Om MOD te wordenquote:Op maandag 13 december 2010 00:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen BS hoor, is mij vriendelijk verzocht.
PVV is een ploeg randebielen!quote:Op maandag 13 december 2010 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij mij altijd bij mensen die niet zien wat voor een verwerpelijke beweging de PVV is
Billen Slipquote:
Nietus, daar word jij gewoon heel fanatiek en grumpy over, dan ga je grrrrrrrrr, grrrrrrrrrrrrr en dat is best vermakelijkquote:Op maandag 13 december 2010 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij mij altijd bij mensen die niet zien wat voor een verwerpelijke beweging de PVV is
Neeeeeeeee, spaar mij zegquote:
Heks !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat denk jij omdat je de ernst van de zaak niet ziet, helaas.quote:Op maandag 13 december 2010 00:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nietus, daar word jij gewoon heel fanatiek en grumpy over, dan ga je grrrrrrrrr, grrrrrrrrrrrrr en dat is best vermakelijk
Nou dan ga ik ervoorquote:Op maandag 13 december 2010 01:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, spaar mij zeg![]()
Dat zou ik op Fok! nooit willen worden, al leggen ze er ¤ 5.000,- netto per maand naast nog niet
BS, voor 5000 netto per maand zet je er ook nog een cap bij op met 2 klappende handjes en de tekst "moderator of the year" in het midden.quote:Op maandag 13 december 2010 01:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, spaar mij zeg![]()
Dat zou ik op Fok! nooit willen worden, al leggen ze er ¤ 5.000,- netto per maand naast nog niet
Serieus, dat meen je niet. Je houdt dat nog geen maand vol denk ik. Dat teasen en pleasen onderling, links en rechts een slangenkuiltje, dat is niet leuk.quote:
Hou toch op, je overdrijft weer lichtelijkquote:Op maandag 13 december 2010 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk jij omdat je de ernst van de zaak niet ziet, helaas.
No way, ook niet voor ¤ 10.000,- netto. Ben daar best duidelijk over.quote:Op maandag 13 december 2010 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
BS, voor 5000 netto per maand zet je er ook nog een cap bij op met 2 klappende handjes en de tekst "moderator of the year" in het midden.
Ja hoor ik doe wel mee, geen probleemquote:Op maandag 13 december 2010 01:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Serieus, dat meen je niet. Je houdt dat nog geen maand vol denk ik. Dat teasen en pleasen onderling, links en rechts een slangenkuiltje, dat is niet leuk.
Dat is jouw mening, je opa ging vast langs de deuren met Volk & Vaderland.quote:Op maandag 13 december 2010 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou toch op, je overdrijft weer lichtelijk
Mijn opa is in de oorlog gefusilleerd door de Moffenquote:Op maandag 13 december 2010 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, je opa ging vast langs de deuren met Volk & Vaderland.
quote:Op maandag 13 december 2010 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor ik doe wel mee, geen probleem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was ie aangegeven door een PVVer?quote:Op maandag 13 december 2010 01:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn opa is in de oorlog gefusilleerd door de Moffen
Al is het maar een maandjequote:
Hij was bij het bezorgen van V&V een paar adressen vergeten?quote:Op maandag 13 december 2010 01:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Die van mij zat in een kippenhok ... Rara eierenquote:Op maandag 13 december 2010 01:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, door een SDAP-erquote:Op maandag 13 december 2010 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Was ie aangegeven door een PVVer?
Die was er toen nog niet Remlofquote:Op maandag 13 december 2010 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Was ie aangegeven door een PVVer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |