Je ben ook een lellebel ook hè!!quote:Op maandag 13 december 2010 01:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verkering is een veel te groot woord. Hou het er maar op dat ik iemand zie
Dan geloof ik er niet meer inquote:Op maandag 13 december 2010 01:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
RTL 4 deed het zojuist en de Telegraaf deed er vanmiddag melding van.
quote:Op maandag 13 december 2010 01:32 schreef Jian het volgende:
[..]
groene mannetjes, la maar alleen Teun kan ze zien
Net als iedere keer dat weeralarm. Slaat helemaal nergens op.quote:
Kliekjesquote:Op maandag 13 december 2010 01:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]We spreken elkaar morgenavond weer
Ik deel je fascinatie voor sneeuw en ijs niet, Teunquote:Op maandag 13 december 2010 01:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]We spreken elkaar morgenavond weer
Das KNMI Coosquote:Op maandag 13 december 2010 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Net als iedere keer dat weeralarm. Slaat helemaal nergens op.
Het eerste zinnige ding wat ik vanavond gelezen heb.quote:Op maandag 13 december 2010 01:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik deel je fascinatie voor sneeuw en ijs niet, TeunWat mij betreft begint morgen het voorjaar !
quote:Belgisch weerstation voorspelt onverwacht "sneeuwdek"
Weatherservice in België voorspelt voor maandag een onverwachte sneeuwval in Nederland en in België. Volgens het weerstation kan het "sneewdek" tot problemen leiden in zowel de ochtendspits als de avondspits. En dan met name in het Oosten van ons land.
Volgens de modellen die weatherservice hanteert, is de sneeuwval niet volgens verwachting van de voorspellingen in de afgelopen dagen. De Belgische weerdienst denkt dat het in het Westen van Nederland niet tot sneeuw zal komen, maar dat de neerslag daar door de dooi de vorm van gewone regen zal hebben...
quote:
Geen humor te vindenquote:Op maandag 13 december 2010 01:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik deel je fascinatie voor sneeuw en ijs niet, TeunWat mij betreft begint morgen het voorjaar !
Tis een gavequote:Op maandag 13 december 2010 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Het eerste zinnige ding wat ik vanavond gelezen heb.
quote:
Ja, dat is wel een veelzeggende smiley geworden.quote:
Ik weet...quote:Op maandag 13 december 2010 01:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een veelzeggende smiley geworden.
Afijn, ik ga ook slapen, om zeven uur gaat de wekker weer
Ben de wekker mooi voor, scheelt een hoop herrie op de vroege morgenquote:Op maandag 13 december 2010 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet...Na drie dagen geen wekker
![]()
quote:Aangifte tegen M. niet serieus genomen
AMSTERDAM - De moeder van één van de twee kinderen die in 2008 al door Robert M. zouden zijn misbruikt, voelde zich destijds totaal niet serieus genomen. Zowel de politie als het kinderdagverblijf deed het verhaal van haar zoon af als fantasie.
Het zoontje van de vrouw kwam in augustus 2008 thuis met het verhaal dat hij en een vriendje van 2,5 jaar oud die dag door M. waren misbruikt. Het jongetje vertelde dat hij en zijn vriendje zich hadden moeten uitkleden. Ze moesten van M. aan elkaars gedachtsdelen zitten, meldt AT5.
M. die op de bewuste dag alleen voor de groep stond, hield volgens de jongen zelf zijn kleren aan. Wel moedigde hij de twee aan.
Fantasie
De directeur van het kinderdagverblijf deed het verhaal af als fantasie. Kinderen jonger dan vier zouden een hoop verzinnen, volgens hem. In een gesprek, waar ook Robert M. bij aanwezig was, nam de directeur het zelfs voor zijn werknemer op. "Hij kon zijn werk door de verhalen niet meer doen en zou 's nachts wakker liggen van de beschuldigingen."
Onbetrouwbaar
Ook bij de politie werd het verhaal niet gelooft, vertelt de moeder. "Er werd verteld dat ze niets met de aangifte konden doen", zegt de vrouw. "Omdat zulke jonge kinderen onbetrouwbaar zouden zijn."
"Voor Robert was de weg vrij toen bleek dat wij niet serieus werden genomen," zegt de vrouw.
quote:Het Hofnarretje is verbijsterd
AMSTERDAM - „Verbijsterend voor mij, voor de ouders, voor de kinderen”. Zo noemde directeur Albert Drent van Kinderdagverblijf Het Hofnarretje het nieuws dat een oud-werknemer wordt verdacht van kindermisbruik. „Iedereen hier is verbijsterd.”
Het Hofnarretje heeft meerdere locaties in de Amsterdamse wijken De Pijp en de Rivierenbuurt. De 27-jarige verdachte werkte van februari 2007 tot en met juni 2009 bij verschillende van die dependances.
Drent zei dat het nu het belangrijkste is dat werknemers, ouders en kinderen samen praten over de zaak en deze proberen te verwerken. De directeur wilde vooralsnog niet verder op de kwestie ingaan. Ook over de oud-werknemer wilde Drent niets zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |