Dat is beter !!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 december 2010 01:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat is net zoiets als "Morgen gratis bier"
Waar?quote:Op maandag 13 december 2010 01:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat is net zoiets als "Morgen gratis bier"
Dat gedoe met je naam. Sjesus nu weet dat Anufri Fann is en Fann wa Fann van het eerste uur. Nu kom je weer met Fannvan het laatste uur ... Ach donder op ofzoquote:Op maandag 13 december 2010 01:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
huh?![]()
wat hoeft niet...
ik wilde anufri geen ban bezorgen als ik uit de bocht vliegquote:Op maandag 13 december 2010 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gedoe met je naam. Sjesus nu weet dat Anufri Fann is en Fann wa Fann van het eerste uur. Nu kom je weer met Fannvan het laatste uur ... Ach donder op ofzo
Het is verboden om subversieve elementen, niet zijnde PVV leden, mee te delen waar zuiver arisch gerstenat voor niets af te halen isquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 01:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik wilde anufri geen ban bezorgen als ik uit de bocht vlieg![]()
je ken nooit weten...
die heeft nu ook een ander account trouwens
Doe es uit de bocht vliegen![]()
ah... tis een zooitje
who cares?
quote:Op maandag 13 december 2010 01:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ik kon niet terug naar FANN want die had ik naar een niet bestaand
emailadres laten sturen en fannvanheteerste uur ook, dus vandaar...
eigenlijk heel simpel...
en ook niet zo belangrijk
ik gaat legge![]()
Is ie vol ofzoquote:
Godverdomme !!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 december 2010 01:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is verboden om subversieve elementen, niet zijnde PVV leden, mee te delen waar zuiver arisch gerstenat voor niets af te halen is
quote:Op maandag 13 december 2010 01:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ik kon niet terug naar FANN want die had ik naar een niet bestaand
emailadres laten sturen en fannvanheteerste uur ook, dus vandaar...
eigenlijk heel simpel...
en ook niet zo belangrijk
ik gaat legge![]()
Geen idee ik klik nooitquote:Op maandag 13 december 2010 01:27 schreef Jian het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik deze al een keer hier neergezet heb ..... ?
Gezogen Teun??? Hebbie weer verkering??quote:
Hier is het ondertussen -5 en morgen geven ze sneeuw afquote:Op maandag 13 december 2010 01:29 schreef Coos het volgende:
Het vriest hier alweer 3 graden.![]()
Hoe zit het nou met die opwarming van de aarde????![]()
Godverdegodver.
Geen probleem je overleefd het welquote:Op maandag 13 december 2010 01:29 schreef Coos het volgende:
Het vriest hier alweer 3 graden.![]()
Hoe zit het nou met die opwarming van de aarde????![]()
Godverdegodver.
Wie zijn ze ?quote:Op maandag 13 december 2010 01:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier is het ondertussen -5 en morgen geven ze sneeuw af
Verkering is een veel te groot woord. Hou het er maar op dat ik iemand ziequote:Op maandag 13 december 2010 01:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Gezogen Teun??? Hebbie weer verkering??
Nâh.... ik heb gewoon een bloedhekel aan kou. En sneeuw is helemaal kut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |