krijg nou de tering, vuile lurkertquote:
Een beetje vent gaat tijdig op stokquote:Op maandag 13 december 2010 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij zat in een kippenhok ... Rara eieren
ja wil ik ook weten !!!quote:Op maandag 13 december 2010 01:11 schreef Coos het volgende:
Remlof hoe zet je die smileys vast?? Bij profielinstellingen of bij overige voorkeuren???
De SDAP bestond niet meer, was verboden door de moffen. En de leden ervan zaten veelal in het verzet.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
krijg nou de tering, vuile lurkert![]()
![]()
voor jou ..![]()
![]()
Ja, vergeten in de bus te doen bij die theedrinkende SDAP-ers en die hebben hem toen aangegeven in ruil voor 10 kilo rooibos thee.quote:Op maandag 13 december 2010 01:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij was bij het bezorgen van V&V een paar adressen vergeten?
Op http://forum.fok.nl/user/edit_prefs onder Overig bij Vastzetten het hokje achter smilies aanklikken.quote:Op maandag 13 december 2010 01:11 schreef Coos het volgende:
Remlof hoe zet je die smileys vast?? Bij profielinstellingen of bij overige voorkeuren???
Rooibosquote:Op maandag 13 december 2010 01:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, vergeten in de bus te doen bij die theedrinkende SDAP-ers en die hebben hem toen aangegeven in ruil voor 10 kilo rooibos thee.![]()
Einde en ze leefden nog lang en gelukkig
Helemaal rechtsboven, "Overige voorkeuren aanpassen", vervolgens het tabblad "Overig" kiezen en dan helemaal onderaan. daar kun je van alles vastzettenquote:Op maandag 13 december 2010 01:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja wil ik ook weten !!!
heb ik al 20 keer geprobeerdquote:Op maandag 13 december 2010 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Op http://forum.fok.nl/user/edit_prefs onder overig bij Vastzetten het hokje achter smilies aanklikken.
Jawel hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 01:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb ik al 20 keer geprobeerd
doet ut niet
Oh ik zie het nu pas Fannvanhetlaatsteuur... Dat hoeft toch nietquote:Op maandag 13 december 2010 01:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb ik al 20 keer geprobeerd
doet ut niet
hoort dat dan zo?quote:Op maandag 13 december 2010 01:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ja nu staan ze er weer, effe kijken als ik naar een ander topic surf dan is de boel weer dicht...
tenminste net wel steeds
Ja, maar dat is net zoiets als "Morgen gratis bier"quote:Op maandag 13 december 2010 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu pas Fannvanhetlaatsteuur... Dat hoeft toch niet
huh?quote:Op maandag 13 december 2010 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu pas Fannvanhetlaatsteuur... Dat hoeft toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |