Ook niks mis mee natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2010 18:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beter dan Quirk Hammett solo's.
Thanks.quote:Op maandag 13 december 2010 19:07 schreef Dribbel_ het volgende:
een 1/4e bend ?Voor je arabische toonladder zeker
Maar klinkt als een stuk beter je bends zijn behoorlijk vooruit gegaan
Thanks man, ik ben blij dat het de laatste paar weken beter gaat!.quote:Op maandag 13 december 2010 19:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dit zou gaan zeggen maar; dit klinkt nog niet eens heel slecht, Braddie!
Misschien heb je, doordat hij beter speelt nu, ook meer zin in gitaarspelen en -oefenen gekregen ofzo?quote:Op maandag 13 december 2010 19:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Thanks man, ik ben blij dat het de laatste paar weken beter gaat!.
Die Brian May afstelling heeft geholpen
Ja, dat heb ik ook..quote:Op maandag 13 december 2010 19:51 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Misschien heb je, doordat hij beter speelt nu, ook meer zin in gitaarspelen en -oefenen gekregen ofzo?
Wat is er kut aan dan ?quote:Op maandag 13 december 2010 20:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook..
Mijn Crafter Stratje krijg ik pas terug eind december of begin Januari, dat is ook zo kut....
Maargoed, ik ben inderdaad allang blij dat ik er nu meer lol in heb, en dat hij zo verchrikkelijk lekker speelt, alleen zijn lockingtuners zo KUT.
Eventueel interesse als er adapter bijzitquote:Op maandag 13 december 2010 19:42 schreef The_Dean het volgende:
Voorinschrijving voor de Vox Wah V-845: Prijs word 50 euro. Zgan.
Inderdaad, locking tuners zijn vet relaxed.quote:
Ja ik kan echt geen 1 reden bedenken waarom ze kut zouden zijnquote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Inderdaad, locking tuners zijn vet relaxed.
wat is het precies ? hetzelfde als bij floyd rose systemen ?quote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Inderdaad, locking tuners zijn vet relaxed.
Klinkt idd als een uitdagende handelingquote:Op maandag 13 december 2010 20:44 schreef Braddie het volgende:
Het is steeds knopje omdraaien dan er in doen, knopje terug draaien.
Had er de laatste keer met snaren vervangen echt problemen mee..
Nee, gewoon tuners met een draaiknop achterop, snaren verwisselen is een kwestie van knop los, snaar er door, knop vast, en stemmen. Zeer easy (voor de meeste mensenquote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef genakt het volgende:
[..]
wat is het precies ? hetzelfde als bij floyd rose systemen ?
Je draait de knop los bij je tuner als je je snaar vervangt, trekt hem een beetje aan, je draait de knop vast. Zodat je daarna je snaar nogmaar een halve slag hoeft te draaien om op spanning te krijgen. Scheelt gewoon een hoop tijd met snaren vervangen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef genakt het volgende:
[..]
wat is het precies ? hetzelfde als bij floyd rose systemen ?
floy rose heeft ook tune knopjes en locking screw op de brug ?quote:Op maandag 13 december 2010 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je draait de knop los bij je tuner als je je snaar vervangt, trekt hem een beetje aan, je draait de knop vast. Zodat je daarna je snaar nogmaar een halve slag hoeft te draaien om op spanning te krijgen. Scheelt gewoon een hoop tijd met snaren vervangen.
Geen locking nut zoals bij een floyd dus
Yep, maar dat heeft niks te maken met deze lockingtunersquote:Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef genakt het volgende:
[..]
floy rose heeft ook tune knopjes en locking screw op de brug ?
ow ja ben er allebij niet bekend meequote:Op maandag 13 december 2010 20:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Yep, maar dat heeft niks te maken met deze lockingtuners
Ik vind het maar ondingen, de toffe dingen die je ermee kan doen gebruik ik toch niet, dus dan hou je alleen een zee van nadelen overquote:Op maandag 13 december 2010 21:05 schreef genakt het volgende:
[..]
ow ja ben er allebij niet bekend meefloyd rose wel keer mee gespeelt maar nog nooit hoeven te tunen oid
hoor er inderdaad ook veel slechte dingen maar de mensen die ze hebben vinden het weer helemaal geweldig hahaquote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind het maar ondingen, de toffe dingen die je ermee kan doen gebruik ik toch niet, dus dan hou je alleen een zee van nadelen over
Het grootste nadeel vind ik dat als je een snaar breekt gelijk heel je gitaar vals is. Vooral bij optredens is dat kut want je kan het nummer niet met een snaar minder afmaken. Dan kan je door dat hele systeem ook niet ff snel een andere snaar erop zetten, en rekt een verse snaar in het beign nog redelijk op waardoor die een beetje vals wordt, waardoor dus weer al je snaren vals worden door die brug.quote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef genakt het volgende:
[..]
hoor er inderdaad ook veel slechte dingen maar de mensen die ze hebben vinden het weer helemaal geweldig haha
Hopelijk gaat dean met me in zee dan heb ik vrijdag head +cabinet hier staan <3 <3
en hopelijk me spider line 6 nog deze week eruit. 2 bieders gehad die allebij deze week nog willen kijken. Wie het eerste is mag hem meenemen![]()
Whehe de gast die die gitaar heeft ontworpen was echt dronken op dat momentquote:
What? Ben je al afgestudeerd?!quote:Op maandag 13 december 2010 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij is in goeie handenLoon krijgen is gevaarlijk ja
Ben nu eigenlijk alleen nog op zoek naar een delay pedaaltje en dan vind ik het wel weer mooi geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |