abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90065259
Morgen mijn allerlaatste zaterdag ooit bij de TNT... Uiteraard volgende week doordeweeks nog wel wat extra werken, maar mijn contract loopt af op 4 januari en wordt niet verlengd. Aan de ene kant jammer, omdat ik er toch ruim 6 jaar heb gezeten. Aan de andere kant blij, want het gaat per week achteruit met de manier hoe alles verloopt...
pi_90065395
ik baal dat ik deze week nog geen vakantie heb.. tussen kerst en oud en nieuw wel, dan zal er ook ngo wel wat te werken zijn denk ik :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90065447
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:25 schreef ultra_ivo het volgende:
http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/poststaking
Een paar fototjes van de demonstrerende collega's.
koeien in de wei, postbodes in de wijk.. wat een kutslogan :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90066709
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Belasting,SVB, overheid etc.
Rouwkaarten nog net niet... :O

Nee ik vind het zelf ook niet echt kunnen maarja, tis sowieso een zooitje tegenwoordig.
Hoe vaak ik niet met kapotte posstukken (en dan ook écht kapot, half doormidden ofzo) met zo'n '' Sorry uw zending is beschadigd geraakt'' briefje in plastic eromheen.... en dan wordt IK aangesproken door de bewoners he die boos naar buiten komen van ''vindt je dit normaal?!!''. Maar ik maak ze niet kapot hoor, dat doet de machine ofzo....:(
Jezus mina wat een dom beleid zeg, flikker die postbezorger eruit of laat hem alleen HAH bezorgen. Een OPTA klacht volledig waard. Blijft niet veel over van de post als je alles eruit trekt, vraag mij af of die rouwkaarten dan aankomen.
Oh die zending beschadigd is herkenbaar, een keer een hele boze bewoner achter mij aan gehad, al zijn foto''s waren weg uit de envelop. Kunnen wij ook niks aan doen.
pi_90067118
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:31 schreef sbientje het volgende:
ik baal dat ik deze week nog geen vakantie heb.. tussen kerst en oud en nieuw wel, dan zal er ook ngo wel wat te werken zijn denk ik :D
M'n tc vond het niet zo leuk dat m'n kerstvakantie in Breda later valt dan hier :') _O-
pi_90068807
Morgen kerstpakket, lekker bbq'en op de binnenplaats :)
pi_90069257
Ik werd vanmorgen om 10:15 van mijn bed gelicht door een collega (middels de deurbel). Ik had me verslapen! :O moest om 9:00 beginnen.

Mooie dag gehad, veel vertraging door de sneeuw, daardoor redde ik mijnroute 2 niet, dus improviseren. Uiteindelijk zelfs 1,5 straat mee terug genomen.

10:30-20:00 gewerkt uiteindelijk! :)
pi_90085966
Lekker dagje gedraaid vandaag.

Ik werd gister dus gebeld dat het druk zou worden vandaag, maar dat viel dik mee!

Ben om 10:20 begonnen, en was om 14:20 klaar. Ter vergelijking, vorige week zaterdag (de eerste werkdag na de stakingen) was het 11:20 - 16:20

Maar ik kreeg ook een uurtje hulp van een andere collega, want zijn post stond nog niet op het depot.

Ik had ook een stuk minder zakken, totaal 8 of 9, terwijl ik vorige week 12 had :o

Volgende week zaterdag lekker vrij ivm kerst, misschien volgende week nog wel extra werken, maar daar zou m'n leidinggevende nog wel over bellen *O*
pi_90086116
En mijn laatste dagje zit erop. De hoeveelheid post viel opzich wel mee, veel pakketjes. Heb mijn wijk nu helemaal aan mijn opvolger overgedragen door haar mijn oranje fietstassen te geven.

Ook het kerstpakket gehad, vind het een leuk pakket :)
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_90086319
Hoe / waar krijg je je kerstpakket dan?

Ik werk nog maar sinds oktober bij TNT, dus misschien krijg ik er wel geen.

Ik heb er niks over gehoord namelijk.
pi_90086579
Toen ik in december bij TNT begon met werken kreeg ik er al een, dus het lijkt me dat je er wel een krijgt. Ik kreeg hem vandaag samen met de te bezorgen post.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_90088297
Zag trouwens dat er 2 verschillende pakketten waren? Ik heb die oranje gehad, maar zag ook rode staan (die tevens iets kleiner waren).
pi_90088836
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:46 schreef sk888er het volgende:
Zag trouwens dat er 2 verschillende pakketten waren? Ik heb die oranje gehad, maar zag ook rode staan (die tevens iets kleiner waren).
Rode pakketten zijn voor de servicepunten.
pi_90089068
Godverdomme wat een kutdag was het hier :')

6 uur begonnen, 4 uur klaar. Zou eerst alleen binnenwerk doen, tot een uitzendkracht niet op kwam dagen. Mocht toen even een megabuitenwijk erbij doen, waarmee ik pas om een uur of 1 naar buiten kon. Heb de tuinderslaantjes wederom overgeslagen, want het is hier weer eens veel te glad.
pi_90090027
5.15 - 16.00 ;( maar wel een keer koffie gedronken onderweg O+

En ik liep nog met Elsevier's en Makro's van vorige week, en pakketjes met frankeerdatum 07-12 :{ maar ik geloof dat alle stakingspost nu wel is weggewerkt, qua kerstpost blijft er nog wel een hoop liggen...
pi_90090610
Hier was het ook weer lekker druk, 8 tassen post had ik. (en een mega grote wijk)
Koud,glad, veel kerstkaartjes, irritante pensioenboekjes die aan elkaar kleefde zodat er allemaal adressen achterbleven plakken waar ik allang geweest was, kon ik weer terug! :(
En Renault kaarten (groot, irritant formaat)

Maar goed, de laatste zaterdag van 2010 overleefd. :)
Op naar 2011... de ondergang van TNT voorspel ik zomaar.... en we krijgen een nieuwe naam las ik? Oftewel dat gaat MILJOENEN kosten om alles te bestickeren (auto's,kleding,brievenbussen). Dat geld kunnen ze beter in de 'gedwongen ontslagen' stoppen.... :(
pi_90090638
Wat een rotdag, ik had weer mijn nieuwe industriewijk.. Moest flink zoeken en t was spiegeltjeglad op al die achteraf weggies. Daarna nog een normale wijk, was pas om 1700 klaar.. Toch weer 7,5 u gemaakt!
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:40:41 #293
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_90094169
Wat een drukte vandaag. Begon om 7:30 en was pas 17:50 klaar... Erg veel last gehad van gladde wegen. Echter is onze provincie alle sneeuwbuien van gisteravond bespaard gebleven, dus daar gelukkig geen problemen mee gehad.. Had niet eens zoveel blauwe bakken ( maar 5 ), maar door de telkens grotere hoeveelheden kerstkaartjes toch nog lang bezig geweest met voorbereiden. :X
Nothing is what it seems
pi_90094537
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef Viper86 het volgende:
Wat een drukte vandaag. Begon om 7:30 en was pas 17:50 klaar... Erg veel last gehad van gladde wegen. Echter is onze provincie alle sneeuwbuien van gisteravond bespaard gebleven, dus daar gelukkig geen problemen mee gehad.. Had niet eens zoveel blauwe bakken ( maar 5 ), maar door de telkens grotere hoeveelheden kerstkaartjes toch nog lang bezig geweest met voorbereiden. :X
dat schiet echt niet op he, met al die kaartjes :D
pi_90098764
Ik had voor het eerst in maanden niet echt iets te doen op de zaterdagmiddag en kon het dus een keer rustig aangedaan. Ging ook wel lekker eigenlijk. Zonnetje, geen wind, volledig witte wijk (erg rustig). Uiteindelijk een kleine vijf uur met mijn wijk bezig geweest. Het mij maar aan één ding geërgerd .... de laatste zaterdag voor kerst en dan nog loop je met meer folders dan post rond. Altijd maar 3HAH, die ook nog steeds dikker worden.
pi_90099244
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik had voor het eerst in maanden niet echt iets te doen op de zaterdagmiddag en kon het dus een keer rustig aangedaan. Ging ook wel lekker eigenlijk. Zonnetje, geen wind, volledig witte wijk (erg rustig). Uiteindelijk een kleine vijf uur met mijn wijk bezig geweest. Het mij maar aan één ding geërgerd .... de laatste zaterdag voor kerst en dan nog loop je met meer folders dan post rond. Altijd maar 3HAH, die ook nog steeds dikker worden.
Jep, sterf HAH :r

Volgende week maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag hier trouwens geen HAH, donderdag één soort. Mag ook wel, met die uit de kluiten gewassen bundels.
pi_90099382
Ik vond de HAH van vandaag wel chill, was wel lekker formaatje, en ook goed vast te pakken met handschoenen aan.
pi_90099424
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:43 schreef Think_Pad het volgende:
Ik vond de HAH van vandaag wel chill, was wel lekker formaatje, en ook goed vast te pakken met handschoenen aan.
Wij hadden de C1000, AH en een 'prettige feestdagen wens' van OAD. Jullie dezelfde?
pi_90099548
Heb er eigenlijk niet eens goed naar gekeken :')

Volgens mij C1000, AH Bonus, Poiesz
pi_90100211
C100, AH, Deen hier, allemaal hetzelfde formaat dus je moest de hele tijd naar die HAH bundel kijken.
Verder liep het wel redelijk hier, geloof iets van 3-4 wijken blijven staan en waren ze om 13:30 klaar met alle voorbereidingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')