koeien in de wei, postbodes in de wijk.. wat een kutsloganquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:25 schreef ultra_ivo het volgende:
http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/poststaking
Een paar fototjes van de demonstrerende collega's.
Jezus mina wat een dom beleid zeg, flikker die postbezorger eruit of laat hem alleen HAH bezorgen. Een OPTA klacht volledig waard. Blijft niet veel over van de post als je alles eruit trekt, vraag mij af of die rouwkaarten dan aankomen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Belasting,SVB, overheid etc.
Rouwkaarten nog net niet...
Nee ik vind het zelf ook niet echt kunnen maarja, tis sowieso een zooitje tegenwoordig.
Hoe vaak ik niet met kapotte posstukken (en dan ook écht kapot, half doormidden ofzo) met zo'n '' Sorry uw zending is beschadigd geraakt'' briefje in plastic eromheen.... en dan wordt IK aangesproken door de bewoners he die boos naar buiten komen van ''vindt je dit normaal?!!''. Maar ik maak ze niet kapot hoor, dat doet de machine ofzo....:(
M'n tc vond het niet zo leuk dat m'n kerstvakantie in Breda later valt dan hierquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:31 schreef sbientje het volgende:
ik baal dat ik deze week nog geen vakantie heb.. tussen kerst en oud en nieuw wel, dan zal er ook ngo wel wat te werken zijn denk ik
Rode pakketten zijn voor de servicepunten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:46 schreef sk888er het volgende:
Zag trouwens dat er 2 verschillende pakketten waren? Ik heb die oranje gehad, maar zag ook rode staan (die tevens iets kleiner waren).
dat schiet echt niet op he, met al die kaartjesquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef Viper86 het volgende:
Wat een drukte vandaag. Begon om 7:30 en was pas 17:50 klaar... Erg veel last gehad van gladde wegen. Echter is onze provincie alle sneeuwbuien van gisteravond bespaard gebleven, dus daar gelukkig geen problemen mee gehad.. Had niet eens zoveel blauwe bakken ( maar 5 ), maar door de telkens grotere hoeveelheden kerstkaartjes toch nog lang bezig geweest met voorbereiden.![]()
Jep, sterf HAHquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik had voor het eerst in maanden niet echt iets te doen op de zaterdagmiddag en kon het dus een keer rustig aangedaan. Ging ook wel lekker eigenlijk. Zonnetje, geen wind, volledig witte wijk (erg rustig). Uiteindelijk een kleine vijf uur met mijn wijk bezig geweest. Het mij maar aan één ding geërgerd .... de laatste zaterdag voor kerst en dan nog loop je met meer folders dan post rond. Altijd maar 3HAH, die ook nog steeds dikker worden.
Wij hadden de C1000, AH en een 'prettige feestdagen wens' van OAD. Jullie dezelfde?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:43 schreef Think_Pad het volgende:
Ik vond de HAH van vandaag wel chill, was wel lekker formaatje, en ook goed vast te pakken met handschoenen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |