Dat snap ik wel, maar als je niet vantevoren weet wie de invaller is dan kun je dat toch alleen achteraf doen?quote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het kinderdagverblijf maar je hebt bij goede kinderdagverblijven echt best wat invloed als ouder hoor. Ik breng de mijne morgen met gerust hart weer een middagje weg. Als ik daar zou vragen om een overplaatsing naar een andere groep omdat ik me niet prettig zou voelen (ze staan daar weleens alleen in de lunchpauzes) dan zou dat echt worden gehonoreerd.
Ik denk bij dit soort berichten altijd "I'ma get medieval on your ass"quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gelukkig is er één iemand op FOK die mij altijd begrijpt. Maar die is dan ook street wise.
Joh daar heb je toch wel een klein beetje begrip voor? Die ouders zijn helemaal ondersteboven van het nieuws en hebben waarschijnlijk wat meer tijd nodig dan ingeschat. Dat ene kwartier maakt dan toch ook niet veel meer uit.quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef RemcoW23 het volgende:
Tjonge jonge, leer plannen. 2 uur van tevoren zeggen dat er een Persconferentie komt en dan de boel nog uit laten lopen.
Aight!, maar dan heb je altijd van die figuren die dan zeggen van, ja, ik wacht het rechtsproces wel af.quote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk bij dit soort berichten altijd "I'ma get medieval on your ass"
Oh excuus dan had ik je verkeerd begrepen. Nee je hebt gelijk, als je dat pas achteraf weet niet. Maar neem aan dat je dat toch wel ziet als je je kind komt brengen/halen. En zo niet kun je er inderdaad weinig tegen doen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar als je niet vantevoren weet wie de invaller is dan kun je dat toch alleen achteraf doen?![]()
Totaal offtopic, maar wat knippert dat mens allemachtig vaak met haar ogen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Allejezus, nu al een forensisch psychologe op tv. Worden de opgeleid om te hoereren op tv ofzo?
Daar heeft ze zelf vast wel een psychologische verklaring voorquote:Op zondag 12 december 2010 22:10 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Totaal offtopic, maar wat knippert dat mens allemachtig vaak met haar ogen.
Hahaha fijn dat je het zegt, ik had het ook al opgemerkt, ze knijpt ook echt met haar ogen. Begin me er echt aan te ergerenquote:Op zondag 12 december 2010 22:10 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Totaal offtopic, maar wat knippert dat mens allemachtig vaak met haar ogen.
np.quote:Op zondag 12 december 2010 22:10 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Oh excuus dan had ik je verkeerd begrepen. Nee je hebt gelijk, als je dat pas achteraf weet niet. Maar neem aan dat je dat toch wel ziet als je je kind komt brengen/halen. En zo niet kun je er inderdaad weinig tegen doen.
De afkorting wordt anders veelvuldig gebruikt, waarom vindt je het zo irritant dan?quote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef Roi het volgende:
Kom op mensen, kinderdagverblijf is niet een heel lang of lastig woord. Schrijf het gewoon voluit!
wut?quote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, autisten kunnen ook aan kindjes zitten jongens.
Oke en nu in het Nederlands.quote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Allejezus, nu al een forensisch psychologe op tv. Worden de opgeleid om te hoereren op tv ofzo?
Dit is de stream van RTL: http://www.rtl.nl/(ord=1292188175390)/system/video/wvx/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/livestream/insb.xml/1500.wvxquote:
Ze is een 'i' vergeten. Verder is het gewoon Nederlands hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |