quote:(Decatur (Georgia), 4 januari 1960) is de zanger en frontman van de Amerikaanse rockband
. Hij staat bekend om zijn "mompelen" aan het begin van zijn carrière, om de surrealistische teksten alsook om zijn politiek activisme.
wordt gezien als de pionier in het alternative rockgenre.
quote:
Oh zie het ja. Excuusquote:Op maandag 13 december 2010 10:11 schreef Flitspaal het volgende:
Ik stond al in de scorelijst.
Wat betekent een REM -regel in een windows .bat - bestand?
Stand AKQ #2123quote:
Stand AKQ #2123quote:
Ik zou het aan de scheikundigen overlaten.quote:Op maandag 13 december 2010 10:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik laat deze over aan de wis-/natuurkundigen
Ik zeg al niks meerquote:Op maandag 13 december 2010 10:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou het aan de scheikundigen overlaten.
Deze zocht ik!quote:
Ah okquote:
Middelbare school, gokje op 4 VWO.quote:Op maandag 13 december 2010 11:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik las de constante van een avocado
Een insidersvraagje of algemene kennis?
Middelbare school scheikunde.quote:Op maandag 13 december 2010 11:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik las de constante van een avocado
Een insidersvraagje of algemene kennis?
4 VWO denk ik ook ja.quote:Op maandag 13 december 2010 11:05 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Middelbare school, gokje op 4 VWO.
ik ookquote:Op maandag 13 december 2010 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Scheikunde/Natuurkunde in de 2e al laten gaan. Niet gek dus.
Stand AKQ #2123quote:
nooit geweten dat je dat al zo vroeg kan laten gaan.quote:Op maandag 13 december 2010 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Scheikunde/Natuurkunde in de 2e al laten gaan. Niet gek dus.
Ja of na de tweede. Is ook al weer 14 jaar geleden hequote:Op maandag 13 december 2010 11:10 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
nooit geweten dat je dat al zo vroeg kan laten gaan.
Onderwijs is niet meer wat het geweest was![]()
Niet iedereen vindt dat Physics Rules hequote:Op maandag 13 december 2010 11:10 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
nooit geweten dat je dat al zo vroeg kan laten gaan.
Onderwijs is niet meer wat het geweest was![]()
Op mijn VWO-school was het echt tot de 4e verplicht, maar ja, dat was begin jaren '90.quote:Op maandag 13 december 2010 11:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt dat Physics Rules he![]()
Scheikunde heb je (in tegenstelling tot wiskunde) ook bij lange na niet voor ieder beroep nodig.
quote:Op maandag 13 december 2010 11:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Op mijn VWO-school was het echt tot de 4e verplicht, maar ja, dat was begin jaren '90.
* PhysicsRulesOpa spreekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |