Deze zocht ik!quote:
Ah okquote:
Middelbare school, gokje op 4 VWO.quote:Op maandag 13 december 2010 11:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik las de constante van een avocado
Een insidersvraagje of algemene kennis?
Middelbare school scheikunde.quote:Op maandag 13 december 2010 11:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik las de constante van een avocado
Een insidersvraagje of algemene kennis?
4 VWO denk ik ook ja.quote:Op maandag 13 december 2010 11:05 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Middelbare school, gokje op 4 VWO.
ik ookquote:Op maandag 13 december 2010 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Scheikunde/Natuurkunde in de 2e al laten gaan. Niet gek dus.
Stand AKQ #2123quote:
nooit geweten dat je dat al zo vroeg kan laten gaan.quote:Op maandag 13 december 2010 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Scheikunde/Natuurkunde in de 2e al laten gaan. Niet gek dus.
Ja of na de tweede. Is ook al weer 14 jaar geleden hequote:Op maandag 13 december 2010 11:10 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
nooit geweten dat je dat al zo vroeg kan laten gaan.
Onderwijs is niet meer wat het geweest was![]()
Niet iedereen vindt dat Physics Rules hequote:Op maandag 13 december 2010 11:10 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
nooit geweten dat je dat al zo vroeg kan laten gaan.
Onderwijs is niet meer wat het geweest was![]()
Op mijn VWO-school was het echt tot de 4e verplicht, maar ja, dat was begin jaren '90.quote:Op maandag 13 december 2010 11:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt dat Physics Rules he![]()
Scheikunde heb je (in tegenstelling tot wiskunde) ook bij lange na niet voor ieder beroep nodig.
quote:Op maandag 13 december 2010 11:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Op mijn VWO-school was het echt tot de 4e verplicht, maar ja, dat was begin jaren '90.
* PhysicsRulesOpa spreekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |