Okeej dit lijstje hierboven stinkt xD het kan beterquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koop een aparte pre-paid - sim voor Anon gesprekken.
Koop 2e hands telefoons voor die gesprekken, en leen regelmatig iemand anders telefoon voor gesprekken. .
Koop een aparte laptop voor sleazy shit.
Zorg er voor dat je met deze laptop aparte e-mail gebruikt.
Maak gebruik van WiFi (je buren) en internetcafé's
Kijk nooit even stiekum in je privé-mail met deze laptop.
Kijk nooit even stiekum in je Anon-mail met je andere computers.
Zorg voor aparte inlog-ID voor al je veel gebruikte web-diensten via de Anon-laptop
Gebruik proxy's, beveiligingssoftware, cryprografie.
Bedenk een alter-ego met fictieve hobby's en meningen. Ik ben een hert-schietende, jongetjes verkrachtende Redneck, die boos is op alles en linkse hippies in het bijzonder. Als je gezellig gaat chatten in IRC, doe dat dan ook ECHT anoniem, en wees iemand anders.
Ontken alles. Daar kwam Ome Sam ook mee weg.
Aanvulling/verbeteringen staan vrij
De overheidpropaganda is sterker, dus het is onvoldoende gelukt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
het enige effect dat ddossen heeft is dat mensen die er niets mee te maken hebben worden getroffen (mensen die gewoon hun bankzaken willen doen bijvoorbeeld). De publieke opinie tov wikileaks was imo erg positief, maar met de ddos acties wordt dat allemaal weggedrukt.
Anonymous gaat grofweg over ACTA. Als een internet-actief persoon als jij dat niet weet zijn de acties van Anonymous idd niet succesvol.quote:Het nieuws gaat meer over anonymous dan over wikileaks en assange en dat is volgens mij helemaal zo goed niet voor zowel wikileaks als assange.
pssst, ze hebben helemaal geen wetten nodig om mensen op te sluiten en af te luisterenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:54 schreef Maanvis het volgende:
psst, ACTA kan helemaal niet sterker zijn dan nederlandse wetten.
ook zonder acta dusquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
pssst, ze hebben helemaal geen wetten nodig om mensen op te sluiten en af te luisteren
ik ben bekend met ACTA en dat heeft niets met anonymous te maken. Ik weet wel dat anonymous nu meer in het nieuws is dan assange of wikileaks en dat is mooi kut. Ik weet ook dat veel mensen in mijn directe omgeving vóór wikileaks waren en tegen vervolging van Assange, maar nu van mening zijn dat hij en zijn criminele vriendjes (anonymous dus) aangepakt moeten worden. Anonymous bereikt dus het tegenovergestelde. De publieke opinie kantelt steeds meer ten faveure van de overheid/mastercard/visa/paypal etc en steeds meer tegen assange en wikileaks. En dat is een dikke faal van anonymous. Als anonymous werkelijk zo begaan is met wikileaks zouden ze de boel even laten rusten zodat wikileaks weer de aandacht kan krijgen die het verdient.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De overheidpropaganda is sterker, dus het is onvoldoende gelukt.
[..]
Anonymous gaat grofweg over ACTA. Als een internet-actief persoon als jij dat niet weet zijn de acties van Anonymous idd niet succesvol.
Eensch, het is té irritant dat de kranten nu alleen maar vol staan van die marginale DDoS-attacks. Ze fungeren ook als een gemakkelijke stroman. Maar goed, "Anonymous" is ook niet per se begaan met Wikileaks.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:06 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben bekend met ACTA en dat heeft niets met anonymous te maken. Ik weet wel dat anonymous nu meer in het nieuws is dan assange of wikileaks en dat is mooi kut. Ik weet ook dat veel mensen in mijn directe omgeving vóór wikileaks waren en tegen vervolging van Assange, maar nu van mening zijn dat hij en zijn criminele vriendjes (anonymous dus) aangepakt moeten worden. Anonymous bereikt dus het tegenovergestelde. De publieke opinie kantelt steeds meer ten faveure van de overheid/mastercard/visa/paypal etc en steeds meer tegen assange en wikileaks. En dat is een dikke faal van anonymous. Als anonymous werkelijk zo begaan is met wikileaks zouden ze de boel even laten rusten zodat wikileaks weer de aandacht kan krijgen die het verdient.
Ik ben het met je eens dat Anonymous gevaarlijk is maar het is een tegenreactie op gevaarlijk overheden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:06 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben bekend met ACTA en dat heeft niets met anonymous te maken. Ik weet wel dat anonymous nu meer in het nieuws is dan assange of wikileaks en dat is mooi kut. Ik weet ook dat veel mensen in mijn directe omgeving vóór wikileaks waren en tegen vervolging van Assange, maar nu van mening zijn dat hij en zijn criminele vriendjes (anonymous dus) aangepakt moeten worden. Anonymous bereikt dus het tegenovergestelde. De publieke opinie kantelt steeds meer ten faveure van de overheid/mastercard/visa/paypal etc en steeds meer tegen assange en wikileaks. En dat is een dikke faal van anonymous. Als anonymous werkelijk zo begaan is met wikileaks zouden ze de boel even laten rusten zodat wikileaks weer de aandacht kan krijgen die het verdient.
Wat doen ze dan in dit subforum?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef eleusis het volgende:
Eensch, het is té irritant dat de kranten nu alleen maar vol staan van die marginale DDoS-attacks. Ze fungeren ook als een gemakkelijke stroman. Maar goed, "Anonymous" is ook niet per se begaan met Wikileaks.
Och, gevaarlijk is een groot woord. Hun acties zijn verre van handig imo, maar ik heb niet het idee dat ze gevaarlijk zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben het met je eens dat Anonymous gevaarlijk is maar het is een tegenreactie op gevaarlijk overheden.
True, valide punten die op volkomen verkeerde wijze aan de man worden gebracht. Daarmee overschreeuwen ze zichzelf en halen ze zich eerder de woede dan de sympathie van Jan Burgerlul op de hals. Doe mij BoF maar. Die zouden veel meer aandacht moeten krijgen imo.quote:Mijn analyse blijft dat groepen als Anonymous het nog niet voor elkaar hebben gekregen om de aandacht voldoende op de echte problemen te leggen. Ze hebben valide punten.
Zet dit topic dan gewoon in NWS.quote:
Niets, ik wist niet dat ik daartoe verplicht was.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:11 schreef joepie91 het volgende:
Voor de mensen die lopen te zeiken dat ze hardwerkende mensen in de weg zitten met hun aanvallen etc etc....
Wat heb jij in de afgelopen 2 weken gedaan om Wikileaks te steunen?
Why de fuck zou ik dat doen? En het in diskrediet brengen van wikileaks door als een kip zonder kop websites plat te leggen is nou niet echt wat ik noem "steunen"quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:11 schreef joepie91 het volgende:
Voor de mensen die lopen te zeiken dat ze hardwerkende mensen in de weg zitten met hun aanvallen etc etc....
Wat heeft anon gedaan dan om wikileaks te steunen? Assange heeft laten weten dat ie niets met DDOS te maken wil hebben...quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:11 schreef joepie91 het volgende:
Dat ben je ook niet... maar andere mensen afzeiken (niet persoonlijk bedoeld, tegen "de afzeikers" in het algemeen) is nogal zwak als je zelf niets doet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niets, ik wist niet dat ik daartoe verplicht was.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Why de fuck zou ik dat doen? En het in diskrediet brengen van wikileaks door als een kip zonder kop websites plat te leggen is nou niet echt wat ik noem "steunen"
Volgens mij zijn er toch heel andere berichten naar buiten gekomen...quote:Op woensdag 15 december 2010 02:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat heeft anon gedaan dan om wikileaks te steunen? Assange heeft laten weten dat ie niets met DDOS te maken wil hebben...
Je heb nog plek in je signature.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:22 schreef Danny het volgende:
Doe mij BoF maar. Die zouden veel meer aandacht moeten krijgen imo.
Gedoneerd. Daarnaast heb ik niets gedaan om ze actief te schaden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:11 schreef joepie91 het volgende:
Dat dus. Anonymous komt op mij over als een groepje overenthousiaste pubers die websites platgooien en vervolgens 'cool!', 'jaaaa, hij ligt plat!!!!', 'w00t!', 'w3 d1d !t' e.d. roepen en stoer linkjes uitwisselen van nieuwsberichten waar ze in genoemd worden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:22 schreef jpjedi het volgende:
En het in diskrediet brengen van wikileaks door als een kip zonder kop websites plat te leggen is nou niet echt wat ik noem "steunen"
link? Want afaik is Assange helemaal niet voor DDoS'sen. Als hij dat wel is helpt hij zelf wikileaks wel om zeep.quote:Op woensdag 15 december 2010 04:21 schreef joepie91 het volgende:
Dat ben je ook niet... maar andere mensen afzeiken (niet persoonlijk bedoeld, tegen "de afzeikers" in het algemeen) is nogal zwak als je zelf niets doet.
Volgens mij zijn er toch heel andere berichten naar buiten gekomen...
Bron: http://www.abc.net.au/news/stories/2010/12/10/3089811.htmquote:Op woensdag 15 december 2010 04:21 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dat ben je ook niet... maar andere mensen afzeiken (niet persoonlijk bedoeld, tegen "de afzeikers" in het algemeen) is nogal zwak als je zelf niets doet.
[..]
[..]
Volgens mij zijn er toch heel andere berichten naar buiten gekomen...
Assange zegt hier eigenlijk hetzelfde als wast Danny zegt; dat deze aanvallen er alleen maar voor zorgen dat Wikileaks en hemzelf in een kwaad daglicht komen te staan.quote:"He is also very concerned that he is unable to respond to the various malicious allegations that have been made against him ... [allegations] that he somehow instructed hackers around the world to attack Mastercard and Visa for refusing WikiLeaks service.
"It is absolutely false. He did not make any such instruction, and indeed he sees that as a deliberate attempt to conflate hacking organisations [with] WikiLeaks, which is not a hacking organisation. It is a news organisation and a publisher."
Mastercard and Visa were targeted by a hacking group calling itself Anonymous yesterday after refusing to accept payments to WikiLeaks.
lol... een scherpe bijbehorende hover text ook:quote:
quote:Alt-text: STUDENTS ARE CALLING PRESIDENT JOHNSON EN MASSE TO PROTEST THE BOMBING AND IT'S JAMMED THE WHITE HOUSE SWITCHBOARD. COULD THEY COLLAPSE OUR CRITICAL PHONE SYSTEMS? HAS THE FIRST TELEPHONE WAR BEGUN? STAY TUNED FOR MORE ON THIS DANGEROUS NEW TECHNOLOGY.
ik vergeet die hovertekst altijd te lezenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
lol... een scherpe bijbehorende hover text ook:
[..]
heeft Michael Moore al gedaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:25 schreef Maanvis het volgende:
én, anonnertjes, hebben jullie de E280000,- al bij elkaar om Assange vrij te bailen?
Een deel maar..quote:
Hij heeft het ingezameld. Hoeveel heeft anonymous ingezameld?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal, hij heeft $20k bijgedragen maar hij heeft niet alles opgehoest hoor
$20000,- heeft hij gedoneerd, waar de rest van het geld vandaan komt weet ik niet. überhaupt niet of dat geld er al is? Gisteren verscheen het bericht in de media dat moore de bail helemaal zou kunnen betalen, maar nu staat overal alleen maar $20000... Dus wat nou waarheid is?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij heeft het ingezameld. Hoeveel heeft anonymous ingezameld?
Anonymous heeft een heleboel ingezameld, ze hebben alleen niks daadwerkelijk bijgedragenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij heeft het ingezameld. Hoeveel heeft anonymous ingezameld?
Klopt, maar dat was toch ook niet de vraag?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:19 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Anonymous heeft een heleboel ingezameld, ze hebben alleen niks daadwerkelijk bijgedragen
Maar dat verandert toch niks aan het punt dat Michael Moore niet $280k maar $20k heeft bijgedragen ?
De vraag was of Anon al 280k had om 'm uit te bailen, waarop jouw antwoord was dat Michael Moore "dat al heeft gedaan".quote:Op woensdag 15 december 2010 12:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was toch ook niet de vraag?
Hooooooooooo!!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
De vraag was of Anon al 280k had om 'm uit te bailen, waarop jouw antwoord was dat Michael Moore "dat al heeft gedaan".
Maar Michael Moore heeft 'm helemaal niet uitgebail'd, want die heeft slechts 20k van de benodigde 280k aangedragen.
Zo, duidelijker wordt het niet. Zullen we weer verder met belangrijkere discussie's zoals wat we op ons brood hadden vandaag ?
Gaat Assange het internet open houden dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:56 schreef Maanvis het volgende:
Waar blijft AnonymousOp nou met zijn actie "Donate money to bailout Assange" ?
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:29 schreef popolon het volgende:
Tja, zoals verwacht, nog wat speldeprikken hier en daar nog maar langzaam zal deze zogenaamde oorlog, door sommigen zelfs gebombardeerd als 'de grote opstand', REVOLUTIE langzaam en geruisloos doodbloeden.
Gniffel.quote:
Je mag het toch ook gewoon oneens zijn met Wikileaks? Of vinden dat WL prima is zonder bereid te zijn ze verder te steunen of gewoon alleen maar Anon heel fout vinden?quote:Op woensdag 15 december 2010 04:21 schreef joepie91 het volgende:
67.23.234.51quote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef Patrickovik het volgende:
De IRC servers van Anonops die ik ken zijn down... Iemand een alternatief?
67.23.234.51quote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef Patrickovik het volgende:
De IRC servers van Anonops die ik ken zijn down... Iemand een alternatief?
Ik ben pro-wikileaks, maar anti-anonymous - of iig anti-DDoSsen en anderzijds digitaal of analoog 'terroriseren'.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je mag het toch ook gewoon oneens zijn met Wikileaks? Of vinden dat WL prima is zonder bereid te zijn ze verder te steunen of gewoon alleen maar Anon heel fout vinden?
Ik kan genoeg echt hackers die geld hebben gegeven aan WL maar mordicus tegen de grappen van Anon zijn.
Ik ben niet voor de politieke inslag van WL persoonlijk, ik vind WL op zich lovenswaardig maar ik vind tegelijkertijd dat ze doorgeschoten zijn in hun huidige acties en Anon vind ik al helemaal onzinnig. Ik zal dus ook geen geld doneren aan WL.
Ja, dat moet je toch wat vaker vertellen hier, Danny, sommigen begrijpen dat niet zo goedquote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef Danny het volgende:
Ik ben pro-wikileaks, maar anti-anonymous - of iig anti-DDoSsen en anderzijds digitaal of analoog 'terroriseren'.
Natuurlijk mag dat. Het hebben van verschillende meningen is sowieso cruciaal voor een discussieplatform.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |