Ik vind NUsport idd niet echt betrouwbaar. Zou van Gaal idd niet zeggen. Tijd geleden zei hij nog dat hij absoluut niet meer bij Ajax terugkeerde.(College Tour)quote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Hier geloof ik dus helemaal niks van:
,,Ik vind het een geweldige uitdaging, Ajax. Ik zou er zélfs mijn gewenste bondscoachschap voor uitstellen. Als zoveel fans zoveel vertrouwen in mij stellen, ja, dan ben ik bereid."
Dit zou van gaal nooit zeggen.
Nou ja ik neem aan dat ze het toch niet 100% uit hun duim zuigen of wel?quote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef guru033 het volgende:
[..]
Ik vind NUsport idd niet echt betrouwbaar. Zou van Gaal idd niet zeggen. Tijd geleden zei hij nog dat hij absoluut niet meer bij Ajax terugkeerde.(College Tour)
Hij heeft vast wel iets gezegd over Ajax, en of hij terug zou gaan. maar de citaten die in de tekst staan kloppen niet.quote:Op maandag 13 december 2010 15:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou ja ik neem aan dat ze het toch niet 100% uit hun duim zuigen of wel?
Misschien dat het wat overdreven is, maar zo maar een bericht de wereld insturen wat totaal niet waar is, is strafbaar als ik mij niet vergis.
Cruijff en van Gaal in 1 organisatie is ondenkbaar. Als 1 van de 2 maar een beetje het vermoeden heeft dat de ander iets te zeggen heeft haken ze af. Daarbij heeft Cruijff weinig met een algemeen directeur en heeft hij het alleen over technische zaken. Als Louis dan over de technische zaken gaat dan zit Cruijff weer boven op zijn berg in Spanje.quote:Op maandag 13 december 2010 18:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Van Gaal zou inderdaad de TD positie willen hebben, maar wat moeten we dan met Scholletje?
VG snapt dat hij op de schopstoel zit bij Bayern nu ze geen kampioen worden en moet toch wat roepen om de fans van Bayern achter zich te houden. Persoonlijk heb ik liever inmengeling van VG dan Cruijff, omdat VG wel zelf wat wil doen. Cruijff gaat daar nooit zijn handen meer aan branden...
Algemeen Directeur: Molenaar -> link naar Cruijff
Technisch Directeur: Van Gaal
Commercieel Manager: Overmars
Hoofd scouting: Blind
Trainer: F. de Boer
Assistent: Bergkamp
Dan heb je wel gelijk voetbal in je organisatie
Hij hoeft niet weg. RvC is geen fulltime baan. Verre van.quote:Op maandag 13 december 2010 21:59 schreef papert het volgende:
dit zal Hiddink helaas nog niet gaan doen denk ik. Hiddink is in het verleden nooit echt het tyoe gebleken wat ergens heel snel weg ging
Turkije is wel een land die snel trainers wegstuurt.quote:Op maandag 13 december 2010 21:59 schreef papert het volgende:
dit zal Hiddink helaas nog niet gaan doen denk ik. Hiddink is in het verleden nooit echt het tyoe gebleken wat ergens heel snel weg ging
en bondscoach zijn ook niet... En hij woont al in Amsterdam...quote:Op maandag 13 december 2010 22:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij hoeft niet weg. RvC is geen fulltime baan. Verre van.
Daar staat wel een ander verhaal technisch beleid uitzetten is technisch directeur en wel een zo goed als fulltime baan of gewoon fulltime. RvC is een controlerende functie op het RvB en is een functie grof genomen tussen de 5 en 30 dagen per jaar.quote:Op maandag 13 december 2010 22:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en bondscoach zijn ook niet... En hij woont al in Amsterdam...
http://www.powned.tv/nieu(...)iddink_naar_aja.html
quote:Van den Boog: Wij leren ook
Ajax zal een trainer nooit meer carte blanche geven, zoals recentelijk Marco van Basten en Martin Jol hadden. Dat beloofde Rik van den Boog op de aandeelhoudersvergadering (AVA) van Ajax. "Ik zeg dat ook wij leren", aldus de algemeen directeur. Het antwoord werd nog eens bevestigd door financieel directeur Jeroen Slop. "Nee", was hij resoluut na de vraag of de kluis echt niet meer zou worden opengedaan als daar door een coach aan werd gerammeld.
"Als je in een bepaald model een trainer aanstelt, horen daar rechten en plichten bij", doelde Van den Boog op de komst van Jol. "Ik was destijds blij dat ik zo'n ervaren man kon binnenhalen. En het eerste jaar heeft Martin het ook goed gedaan. Maar de laatste twee maanden zie je het manco als je nergens op kunt terugvallen. We zijn een opleidingsinstituut en gaan terug naar die basis. Er is een beleidsplan en langs die lijn zullen we nu lopen. De trainer moet zich daarnaar schikken en mág dit uitvoeren. Er wordt niemand meer aangesteld die zijn eigen arsenaal aan spelers binnenhaalt en de macht krijgt. Toekomstige coaches moeten spelers opleiden en het Ajax-systeem uitvoeren."
De beloften van Van den Boog bleken niet voor alle aanwezigen voldoende. De Vereniging van Effecten Bezitters (VEB) als vertegenwoordiger van diverse Ajax-aandeelhouders keurde het beleid van de directie én het gehouden toezicht door de raad van commissarissen af. Nooit eerder kwam het bij Ajax voor dat iemand tijdens de aandeelhoudersvergadering geen instemming verleende aan het beleid. "Het is de trainer niet kwalijk te nemen dat hij gebruik maakt van de geboden ruimte. Het is aan de directie om nee te zeggen", aldus de VEB-vertegenwoordiger.
Gebeurt weer genoeg bij Ajax, goed nieuws toch welquote:'Ledenraad Ajax beslist niets'
Bij de de aandeelhoudersvergadering (AVA) van Ajax deed president-commissaris Uri Coronel een opvallende uitspraak. "De ledenraad beslist hélemaal niets", zei hij nota bene de dag voor de met spanning tegemoet geziene ledenraadsvergadering, waarin oud-voetballers het startsein willen geven voor een fluwelen revolutie. Toen Coronel op verzoek van een aandeelhouder de structuur van de club neerzette, haalde hij zijn boude stelling gedeeltelijk onderuit.
"Uiteindelijk is het wel zo dat de ledenraad tegen de drie bestuursleden van de vereniging Ajax kan zeggen: 'we sturen u weg'. Met 72 procent van de aandelen kan de vereniging Ajax de RvC wegsturen. En met een nieuwe RvC de directie de wacht aanzeggen. Maar de ledenraad heeft geen directe invloed. Elke beslissing wordt genomen door de directie, soms met toestemming van de RvC."
Van den Boog en Slop werden geprezen om hun heldere presentatie en financiële puinruimen, maar moesten zich ook verantwoorden over de bonussen waar Slop en commercieel directeur Henri van der Aat - ondanks het nettoverlies van 22,8 miljoen euro netto - recht op hadden.
"Op hun eigen initiatief is de bonus niet uitgekeerd", aldus Coronel. "En er is bepaald dat ze daar met ingang van volgend jaar ook geen recht op hebben als er geen operationele winst is." Dan zullen Van den Boog (337.000 euro), Slop (231.000 euro) en Van der Aat (253.000 euro) het 'slechts' met hun vaste jaarsalaris moeten doen.
Laatstgenoemde werd door een aandeelhouder belangenverstrengeling verweten. "Van der Aat krijgt een bonus op basis van de commerciële resultaten, waarvan ook de recettes deel uitmaken. Er is veel commotie geweest over de hoogte van de toegangsprijzen voor de Champions League. De kaarten waren extreem duur. En dat is een
dat urby vertrekt is jammer maar al een tijdje bekend, dus ik heb er wel vertrouwen in dat er een goede vervanger komt, omdat ze bijna een jaar naar een vervanger hebben kunnen zoeken. En anders heb je anita en blind nog voor de backpositiequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:37 schreef Catch22- het volgende:
Zo heel goed is het nieuws niet per sé... Voor Urby moet een vervanger komen (of Daley moet daar spelen, maar dan heb je weer niets voor de breedte, tenzij je Silva houdt).
Cvitanich, Oleguer, Sno en Atouba zullen niet worden gemist.
Van Cvitanich is nog niet zeker dat hij vertrekt en ik heb zo'n gevoel dat Frank hem wel een kans gaat geven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:37 schreef Catch22- het volgende:
Zo heel goed is het nieuws niet per sé... Voor Urby moet een vervanger komen (of Daley moet daar spelen, maar dan heb je weer niets voor de breedte, tenzij je Silva houdt).
Cvitanich, Oleguer, Sno en Atouba zullen niet worden gemist.
er zijn nog kaarten te koop, wel raar had al wel verwacht dat het uitverkocht wasquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:01 schreef snellehenk het volgende:
Weet iemand of Ajax - Feyenoord is uitverkocht?
Ben van plan om zondag met zijn vieren naar ajax te gaan.
Zit nu op iPod en kom alleen op de mobiele site van Ajax.
Google en ticketbox helpen helaas ook niet.
Oké dankjewel, zometeen maar eens kaartjes bestellen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:34 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
er zijn nog kaarten te koop, wel raar had al wel verwacht dat het uitverkocht was
De klassieker is wel altijd een leuke pot.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:38 schreef Falstyr het volgende:
Zoals Feyenoord de laatste 2 seizoenen is vind ik het niet vreemd dat de kaartjes niet uitverkocht zijn. Als Willem 2 of de Graafschap komt is dat immers vaak ook niet het geval.
Ik word er zo moe van he? Alsof Ajax-supporters niet stappen op Zaterdag. 9 keer moet Ajax dit seizoen, de concurrenten van Ajax... niet 1 keerquote:
je kan toch gewoon stappen wanneer er een wedstrijd om half 1 is?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik word er zo moe van he? Alsof Ajax-supporters niet stappen op Zaterdag. 9 keer moet Ajax dit seizoen, de concurrenten van Ajax... niet 1 keer.
Idd, echt om gek van te worden. Waarom moeten wij zo vaak om half 1 dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik word er zo moe van he? Alsof Ajax-supporters niet stappen op Zaterdag. 9 keer moet Ajax dit seizoen, de concurrenten van Ajax... niet 1 keer.
Is gewoon dubieus, gedonder bij de KNVB. Waarom steeds Ajax en de anderen niet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je kan toch gewoon stappen wanneer er een wedstrijd om half 1 is?
wtf........hoeveel verlies gaan we daar nu weer opmaken?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:35 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Lodeiro vertrekt alweer bij ajax volgens zijn twitter zou alleen het papierwerk nog rond moeten worden gemaakt voor een terugkeer naar Uruguay
http://twitter.com/NicolasLodeiro4
iemand die hier meer over weet? En ja het is de echte twitter van lodeiro
Geruchten gaan (op o.a. AjaxST) dat er niets van waar is en dat dit een fake account is. Ach je hoort het deze week wel uit een officieel persbericht. Zou zonde zijn als ie zomaar weg zou gaan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:35 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Lodeiro vertrekt alweer bij ajax volgens zijn twitter zou alleen het papierwerk nog rond moeten worden gemaakt voor een terugkeer naar Uruguay
http://twitter.com/NicolasLodeiro4
iemand die hier meer over weet? En ja het is de echte twitter van lodeiro
Dat lijkt me niet. Wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:15 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
http://www.liverpoolfc.tv(...)ke-bid-for-ajax-star
lijkt me wel een beetje weinig voor onze aanvoerder
Eerst kampioen worden, daarna mag ie wegquote:
Die comments, ze willen Luis echt graag hebbenquote:Op woensdag 15 december 2010 08:15 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
http://www.liverpoolfc.tv(...)ke-bid-for-ajax-star
lijkt me wel een beetje weinig voor onze aanvoerder
Mensen die denken dat er in deze tijd nog mega bedragen worden uitgegeven aan spelersquote:Op woensdag 15 december 2010 11:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Voor Liverpool is Suarez denk ik wel een goede speler, samen met Torres in de spits. Verder laat Ajax hem heus niet gaan voor 15 miljoen of eventueel Babel erbij. Ik zit eerlijk gezegd ook niet echt op Babel te wachten, laat nu de jeugd maar door komen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er in deze tijd nog mega bedragen worden uitgegeven aan spelers![]()
Dan vertrekt hij zo rond 2050 nog mooi de tijd om van hem te genieten dacht ik zoquote:Op woensdag 15 december 2010 09:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eerst kampioen worden, daarna mag ie weg
Touchéquote:Op woensdag 15 december 2010 13:07 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
[..]
Dan vertrekt hij zo rond 2050 nog mooi de tijd om van hem te genieten dacht ik zo
30 miljoen. je zou bijna zeggen zonde dat die niet verkocht isquote:Lokomotiv Moskou wil Suarez
Luis Suarez staat in de belangstelling van Lokomotiv Moskou. De nummer vijf van Rusland wil de offensieve stoottroepen versterken in de winterstop.
In principe is Suarez niet geporteerd voor een transfer naar Oost-Europa, maar het vertrek van trainer Martin Jol heeft de Uruguayaan aangegrepen.
Dat de clubleiding zich in zijn ogen eenvoudig neerlegde bij zijn schorsing van zeven duels voor de beet in het sleutelbeen van PSVer Otman Bakkal, zorgt ook voor onbehagen.
Het aanblijven van Jol was afgelopen zomer de belangrijkste reden waarom Zenit Sint-Petersburg en Sjachtar Donetsk bot vingen bij Suarez. De Russische topclub wilde zelfs 30 miljoen euro bieden.
Ik kan alleen zeggen dat het voor mij heel moeilijk was geweest als Martin de club had verlaten, zei Suarez toen in het magazine van NUsport. Ik weet niet of ik vertrokken was, maar het zou een enorme teleurstelling geweest zijn. Ik voel me zo goed bij hem. Hij is een eerlijke man.
Suarez contract bij Ajax expireert in 2013. In de Engelse krant The Guardian wordt de aanvaller in het geruchtenhoekje woensdag gelinkt aan het kapitaalkrachtige Manchester City.
quote:Enoh verlengt contract bij Ajax tot medio 2015
Eyong Enoh heeft zijn contract bij Ajax verlengd tot medio 2015. De Kameroener was al enige tijd met de club in gesprek over verlenging van zijn contract en beide partijen vonden elkaar inmiddels.
De nieuwe verbintenis gaat met terugwerkende kracht in per 1 juli en kent een looptijd van vijf jaar. Het oude contract van Enoh expireerde in de zomer van 2012.
De middenvelder debuteerde in september 2008 voor Ajax, nadat hij met succes een stage afrondde. Op aandringen van Ajax Cape Town liet toenmalige trainer Marco van Basten hem meetrainen en direct viel Enoh in de smaak.
Dan kan je wel stellen ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
30 miljoen. je zou bijna zeggen zonde dat die niet verkocht is
Wij hebben er een die 5 jaar jonger is.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi dat Enoh heeft verlengd, belangrijke speler ... Zo'n speler zou Feyenoord ook moeten hebben.
Naam ..quote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij hebben er een die 5 jaar jonger is.
Nee die Catagnos of hoe je het ook schrijft is zeker wel 10 waard he? Ga dom lullen in je Feyenoord topic, niemand heeft gezegd dat Suarez meer dan 30 moet kosten.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er in deze tijd nog mega bedragen worden uitgegeven aan spelers![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee die Catagnos of hoe je het ook schrijft is zeker wel 10 waard he? Ga dom lullen in je Feyenoord topic, niemand heeft gezegd dat Suarez meer dan 30 moet kosten.
??quote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij hebben er een die 5 jaar jonger is.
Dit zei Jol een tijdje geleden nogquote:"Luis is veel slimmer dan iedereen denkt en gaat echt alleen weg voor de absolute top. Bij een subtopper krijgt hij geen beter leven dan bij Ajax. Dat weet hij. En bij een Europese grootmacht als bijvoorbeeld Real Madrid, is het alleen fantastisch als je basisspeler bent"
"Luis heeft duidelijk voor zichzelf geformuleerd wat hij wel en niet wil. We weten bij Ajax waar we aan toe zijn. Diego Forlan is zijn beste voorbeeld. Hij heeft bij Manchester United niet kunnen brengen wat hij echt in huis heeft, maar werd afgelopen WK als speler van Atletico Madrid verkozen tot beste speler van de wereld. Echt, Luis zit hier op zijn plek."
Als Suarez Jol "beter/leuker" vindt dan FDB is hij wel....apart.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit zei Jol een tijdje geleden nog
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |