Ja maar dan moet Tombootje weer alleenquote:Op zondag 12 december 2010 17:15 schreef Cat22 het volgende:
Greys, als je over Utrecht rijdt kunnen we kijken of wij nog ergens kunnen afspreken voor het laatste stukkie. Als ik een voorstoel over heb, that is.
Ja, maar niet op DIE twitterquote:Op zondag 12 december 2010 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
Lol Senes, ik klik op je TwitterJe/jullie zijn er wel actief mee bezig hé
quote:Op zondag 12 december 2010 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
Lol Senes, ik klik op je TwitterJe/jullie zijn er wel actief mee bezig hé
Ehm nee, één keer was wel genoeg.quote:Op zondag 12 december 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
Ll, we gaan maar gewoon Marketieren ofzo, de kroeg in?
Of wil je weer met je harem naar de bioscoop voor een wijvenfilm met babies?
quote:Op zondag 12 december 2010 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Cat en ik zaten nog in de vorige
Dan komt die vooraf maar naar mij. Deed ze de vorige keer ook.quote:Op zondag 12 december 2010 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan moet Tombootje weer alleen
CHAOS!
Ben je zo wijd van....quote:Op zondag 12 december 2010 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Jullie zouden tandarts moeten worden, want ik heb er heul niets van gevoeld
Nee, kabeljauw met zeevruchten en pastaquote:Op zondag 12 december 2010 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Gaat er nog iemand ravioli met champignons eten hier?
Beef terryaki. Met kip en champignons.quote:Op zondag 12 december 2010 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Gaat er nog iemand ravioli met champignons eten hier?
Of i ga bij Ll eten natuurlijk.quote:Op zondag 12 december 2010 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, kabeljauw met zeevruchten en pasta
Jaaaaaaaaaaa!quote:
Doe maar in een spoiler.quote:
Jakkesquote:Op zondag 12 december 2010 17:35 schreef Rewimo het volgende:
O, die meldt net dat ie hutspot wil maken
Alleen als er lekker veel kruiden doorzitten en geruld gehakt.quote:
Hutspot.quote:
Zo'n nasiblokjequote:Op zondag 12 december 2010 17:38 schreef Rewimo het volgende:
Wat voor kruiden doe je er dan doorheen, Ing?
Dat doe ik er standaard door idd.quote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef Rewimo het volgende:
Ah, die heb ik nietIk stamp hem altijd met een klontje roomboter en witte peper. Koken met een bouillonblokje is ook erg lekker trouwens
Jij moet es ophoudenquote:Op zondag 12 december 2010 17:41 schreef Pagan het volgende:
Straks zalmmootjes roken, worteltjes en een aardappeltje erbij.
Die van mij doet nooit moeilijk, eet eigenlijk alles.quote:Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik met eentje die een hoop niet lust, da's ook fijn. Maar goed, hij kookt meestal zelf dus ik vind het best. Ik leef me wel uit als hij er niet is
Jezusquote:Op zondag 12 december 2010 17:43 schreef Strega het volgende:
Tja, wat moet je met zo'n dierenbescherming?
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=96883
Jullie kerstboom is leuk geworden.quote:Op zondag 12 december 2010 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij moet es ophouden![]()
Gerookte zalm
Hoe weet jij dat?quote:
Ja, Miguel is in stelling gebracht, neem ik aan. Nu wordt het spannend.quote:Op zondag 12 december 2010 17:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit aan de zuurkoolstamppot met veel kruiden en spek nu![]()
Lekker vroeg want meer tijd voor Dexter![]()
Ll P&S wordt seizoen 3 nog leuk?
Eerste 4 afleveringen vind ik nog niet veel aan...
Zonnebank doet het nog? Krijg je de stop er nog uit? Ben je zelf nog heel?quote:
quote:
Ik vond het eng, omdat je die lampen niet met je vingers mag aanraken. Dat deed ik uiteraard per ongeluk tóch (quote:
Ik heb hem nog niet aangezetquote:Op zondag 12 december 2010 17:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zonnebank doet het nog? Krijg je de stop er nog uit? Ben je zelf nog heel?
Whehe ik vroeg t aan Ll omdat ik t dr laatst ook met m over hadquote:Op zondag 12 december 2010 17:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, Miguel is in stelling gebracht, neem ik aan. Nu wordt het spannend.
Oh haha, ik jubel pas als je dr onder gelegen hebt en nog leeft als je t niet erg vindtquote:Op zondag 12 december 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet aangezetDus dat is nog een verrassing.
Eerst zo de beschermkap er weer op schroeven.
Wat lief van ze.quote:Op zondag 12 december 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het eng, omdat je die lampen niet met je vingers mag aanraken. Dat deed ik uiteraard per ongeluk tóch () maar gelukkig hadden ze er voor types zoals ik een Isopropylalcohol cleaning towel bij gedaan
Nee nooit. Ook gewone lampen??quote:Op zondag 12 december 2010 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lief van ze.![]()
Volgende keer lampen met een keukenpapiertje vastpakken.Of deed je dat al?
quote:Op zondag 12 december 2010 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nooit. Ook gewone lampen??
Ik las wel meteen DO NOT TOUCH QUARTZ BULB! maar bij het er in zetten kwam ik er toch steeds tegenaan![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 17:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh haha, ik jubel pas als je dr onder gelegen hebt en nog leeft als je t niet erg vindt
Ik wil niet al te voorbarig zijn en haar die explosie toejubelenquote:
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Hij doet het!
En ontplofte niet
Oh trouwens... vanmiddag gingen de kaarten voor het Eurovisie in Duitsland in de verkoop.
Nu al uitverkocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ben je al een negert inmiddels?quote:Op zondag 12 december 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Hij doet het!
En ontplofte niet
Oh trouwens... vanmiddag gingen de kaarten voor het Eurovisie in Duitsland in de verkoop.
Nu al uitverkocht
Ja maar echt uitverkocht voor iedereen bedoel ik he?quote:Op zondag 12 december 2010 18:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
echt? Die hopen op nog een keer succes
Terwijl er niemand doorheen leek te komen.quote:Op zondag 12 december 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Hij doet het!
En ontplofte niet
Nu al uitverkocht
quote:Op zondag 12 december 2010 18:15 schreef Rewimo het volgende:
Waarom wist ik dat niet?Woon jij er vlakbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we dan bij jou in de tuin kamperen?![]()
Want het ESF is gelijk met de grootste verpakkingsbeurs daar ter wereld, dus alle hotels in de hele regio zitten al vol. Handig geregeld van die Duitsers
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Eind januariquote:Op zondag 12 december 2010 18:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Terwijl er niemand doorheen leek te komen.![]()
Wanneer gaan de halve finales in de verkoop?
De tenten staan er alquote:Op zondag 12 december 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Woon jij er vlakbij?
Want het ESF is gelijk met de grootste verpakkingsbeurs daar ter wereld, dus alle hotels in de hele regio zitten al vol. Handig geregeld van die Duitsers
Ow, tijd zat dus. En ik denk dat ik dichterbij woon dan Rewino.quote:
Oh echt? Euhh zo ver kwam ik nietquote:Op zondag 12 december 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar echt uitverkocht voor iedereen bedoel ik he?
Dus alle kaarten voor die finale zijn nu al weg. En er waren nog Nederlanders zat die er heen wilden, maar die kwamen niet door de site heen
Ik ga sowieso niet naar de finale, alleen een halve finale als dat lukt
Heerlijkquote:Op zondag 12 december 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik ga zo na het eten pas er onder
Waar is dat?quote:Op zondag 12 december 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
Woon jij er vlakbij?
Jup mijn collega's hebben al geboekt voor de beursquote:Op zondag 12 december 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Woon jij er vlakbij?
Ik heet geen Rewinoquote:Op zondag 12 december 2010 18:17 schreef Cat22 het volgende:
Ow, tijd zat dus. En ik denk dat ik dichterbij woon dan Rewino.![]()
En bij mij hoef je niet in een tent te slapen.
Düsseldorf.quote:Op zondag 12 december 2010 18:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar is dat?Kamperen of logeren kan altijd
Kijkquote:Op zondag 12 december 2010 18:19 schreef Cat22 het volgende:
Düsseldorf.
Ik heb net even gespiekt: jij woont zowaar 10 minuten rijden dichterbij! In vergelijking met mij dan.
Verrek, je hebt er een M in.quote:
Dusseldorf Arenaquote:Op zondag 12 december 2010 18:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar is dat?Kamperen of logeren kan altijd
Je leert het maar, want ik ga echt mijn achternaam niet veranderenquote:Op zondag 12 december 2010 18:20 schreef Cat22 het volgende:
Verrek, je hebt er een M in.![]()
![]()
Nou bereid je maar voor op veelwant dat gaat er bij mij nooooooooit meer uit.
1.01 uur vanuit mijn huis. Als ik google op plaatsnamen, that is.quote:Op zondag 12 december 2010 18:21 schreef Rewimo het volgende:
52 minuten rijden zegt Google Maps, is te doen toch?
Huh?quote:Op zondag 12 december 2010 18:21 schreef Ml-etje het volgende:
je kan als/mits enz. ik ga ook nog bij mij logeren Greys
Eerste twee letters van mijn namenquote:Op zondag 12 december 2010 18:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ouwe spuiterd![]()
RewiMo, waar staat het eiks voor?
Re voor je naam, maar de rest?
Uhm, dat heet 'wonen' Ml.quote:Op zondag 12 december 2010 18:21 schreef Ml-etje het volgende:
je kan als/mits enz. ik ga ook nog bij mij logeren Greys
Zelfs niet voor mij?quote:Op zondag 12 december 2010 18:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je leert het maar, want ik ga echt mijn achternaam niet veranderen
Zoiets bedoel je Em El?quote:Op zondag 12 december 2010 18:21 schreef Ml-etje het volgende:
je kan als/mits enz. ik ga ook nog ga, bij mij logeren Greys
Wow, jij bent goed in Ml-speak!quote:Op zondag 12 december 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
Mits ze gaat, kan ik ook bij haar loosjeren, schrijft ze.
Ik moest ook even puzzelen
Sorryquote:
Verpakkingsbeurs, als ik tijd heb ga ik wel even kijken daarquote:
Leukquote:Op zondag 12 december 2010 18:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Verpakkingsbeurs, als ik tijd heb ga ik wel even kijken daar
Maar wij hebben het over het ESF.quote:Op zondag 12 december 2010 18:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Verpakkingsbeurs, als ik tijd heb ga ik wel even kijken daar
15 km van Rotterdamquote:
Volgens mij zijn het dezelfde data (toch Greys)?quote:Op zondag 12 december 2010 18:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wij hebben het over het ESF.En die tijden sluiten niet echt op elkaar aan denk ik.
Belangrijker nog: what the hell moet jij op een verpakkingsbeurs?![]()
Dus dan hoeft Greys 15 km minder te rijden als ze bij jou logeert?quote:
Ow, da's een stuk dichterbij Düsseldorf natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ow, ik wist niet dat je in (P&O) verpakkingsmateriaal zat.quote:Op zondag 12 december 2010 18:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het dezelfde data (toch Greys)?
En werk
O, het ligt niet alleen aan mij zie ikquote:Op zondag 12 december 2010 18:27 schreef Cat22 het volgende:
Dus dan hoeft Greys 15 km minder te rijden als ze bij jou logeert?
Of mis ik nu iets overduidelijks?
Oooooooooooooooo! Zeg dat dan!quote:Op zondag 12 december 2010 18:29 schreef Ml-etje het volgende:
Ok puntsgewijs:
- beurs voor verpakkingen is tegelijk met ESF
- Hotel is al geboekt voor werk
- Als ik tijd heb ga ik ook en dus heb ik dan een kamer daar
Dat deed ikquote:
Ja, dat!quote:
Waar dan?quote:
Hierquote:Op zondag 12 december 2010 18:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jup mijn collega's hebben al geboekt voor de beurs
Dan zal het vást wel aan mij (en RewiNo) liggen, maar ik haal daar echt niet uit dat jijquote:Op zondag 12 december 2010 18:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier
Anyways ik ga verder met kerstkaarten schrijven voor de verwarring compleet is![]()
Had ik jou al bedankt voor de kerstkaart? Nee he?quote:Op zondag 12 december 2010 18:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes![]()
Blij dat ik het al klaar heb..strafwerk
Je had hem alquote:Op zondag 12 december 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had ik jou al bedankt voor de kerstkaart? Nee he?![]()
Bij deze dan!Het rendier is heeeel speesjaal.
quote:Op zondag 12 december 2010 18:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes![]()
Blij dat ik het al klaar heb..strafwerk
Hihi je moet me kennen denk ikquote:Op zondag 12 december 2010 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zal het vást wel aan mij (en RewiNo) liggen, maar ik haal daar echt niet uit dat jij
A) met je collega's meegaat naar de beurs en
B) een hotelkamer geboekt hebt.
Ml-speak is af en toe best verwarrend voor mij.
Laat het even weten en dan niet zoals met het lampen verwissel verhaal (vergetenquote:Op zondag 12 december 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
Ik ga 10 of 12 mei Mletje, afhankelijk van in welke halve finale de Jees moeten
Dus ik weet niet op welke dag(en) jullie op die beurs zijn. Maar lief aangeboden
I feel the lurrrrve.quote:Op zondag 12 december 2010 18:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je had hem al![]()
Mooi he?
Ik heb m'n uiterste best gedaan om voor een ieder de juiste kaart te vinden![]()
Had ik al verteld dat we hier ff alleen Ned. 1 kunnen ontvangen?quote:Op zondag 12 december 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
De Drie Jees gaan zingen nu bij RTL4 Carlo en Irene
quote:Op zondag 12 december 2010 18:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat we hier ff alleen Ned. 1 kunnen ontvangen?
quote:Op zondag 12 december 2010 18:45 schreef Ingetje79 het volgende:
We snappen je wel heur Em El, zo blijven we scherp ende alert
Morgen ff bellen met Ziekoquote:
Wie wat waar bowlen?quote:Op zondag 12 december 2010 18:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
1 tip geen alcohol drinken dan ben ik onbegrijpbaar
![]()
Oh Greys! Ik vond het bowlen leuk
Kun je nog wel bellen dan?quote:
Ik had 1 wijntje op, dan was het dat denk ikquote:Op zondag 12 december 2010 18:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
1 tip geen alcohol drinken dan ben ik onbegrijpbaar
![]()
Oh Greys! Ik vond het bowlen leuk
Hier ook alles in 1, maar net nieuw pakket voor HDkanalen erbij besteld en daar is ff iets mis gegaan geloof ikquote:Op zondag 12 december 2010 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je nog wel bellen dan?
Ik heb een 3 in 1 pakket: als Zieko eruit vliegt ben ik van de buitenwereld afgesloten.
We kunnen de 29e ook bowlen met de kinect.quote:
quote:
Tuulkquote:Op zondag 12 december 2010 18:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had 1 wijntje op, dan was het dat denk ik
Als je dan ook alleen nog maar NL 1 heb moeten we toch wat he?quote:Op zondag 12 december 2010 18:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We kunnen de 29e ook bowlen met de kinect.
Strrrrike
quote:Op zondag 12 december 2010 18:49 schreef Pagan het volgende:
ff Bullie spammen, hier ligt hij op de keukenstoel gezellig bij Strega.
[ afbeelding ]
En alle folders maar es uitgeplozenquote:Op zondag 12 december 2010 18:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tuulk![]()
Jij bent nu wel een internetfan zo zonder tv dan?
ik zie ik zie wat jij niet ziet is ook nog een optie...zeikneusquote:Op zondag 12 december 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je dan ook alleen nog maar NL 1 heb moeten we toch wat he?
Aaaw, lekker knusquote:Op zondag 12 december 2010 18:49 schreef Pagan het volgende:
ff Bullie spammen, hier ligt hij op de keukenstoel gezellig bij Strega.
[ afbeelding ]
Spannend!quote:Op zondag 12 december 2010 18:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
ik zie ik zie wat jij niet ziet is ook nog een optie...zeikneus
Ik durf bijna niet meer weg te gaan!quote:Op zondag 12 december 2010 18:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aaaw, lekker knus![]()
GOODBYE'S BACK![]()
![]()
![]()
Heerlijk toch?quote:Op zondag 12 december 2010 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet meer weg te gaan!![]()
Heb vanmiddag de koffers maar eens leeg gemaakt en alles gewassen enzovoorts. Leuk klusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |